*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Tilly heeft PB van me. Deze mag doorgestuurd worden :-*

Nou, zit ik dan, midden in de nacht… Heb zo’n last van hooikoorts dat ik het er benauwd van heb. Lig maar te hoesten en te piepen. Ben er maar uit gegaan.

Was hier alweer even niet geweest. We hadden een virus en de boel moest opnieuw geïnstalleerd worden. Hopen en dat het nu goed blijft.

Wawa, wat is er meid? Heb nog geen pb doorgstuurd gekregen, maar die komt vast nog denk ik?

Femmie, heb je foto’s nog niet gezien. Fijn dat je tuin een beetje vorm begint te krijgen. Ik heb wel enigszins ‘verstand’ van planten, maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan. Uit boeken haal je ook véél.

Oh, en leuk voor jullie, Fem en Jane, ik laat jullie wel in de waan hoor, …maar I en M zijn de mooisten. Gun jullie een goeie 2de plek.

Patricia, I is nu 3,5 en slaapt rustig 2 uur 's middags. Maar ken zat kids die met 2,5 klaar zijn met slapen. Heb je lekker veel aan hè? Haha.

Ik ben enoooooorm voor Lisa!!! Wat een lekker wijf met een dijk van een stem!

Hé B’mama weer hier! Welkom terug meid! Hoe ist?

Tilly aan de Zumba. Ja, dat wilde ik ook, maar wordt te ver hier vandaag georganiseerd, dus kan er niet heen. (Femmie, in Berlicum als je zou willen) Jammer want het leek me heel leuk. Hier hetzelfde buikprobleem en vind fitness zo saai dat ik het niet volhou. Zumba leek me een goeie combi.

Oh jee, hoor een klein meisje huilen. Ben er weg van.

Goedmorgen,

HIer ook nog geen pb, gaat alles goed wawa??

M’lena, nog een beetje kunnen slapen?

:-*

Hoooooooooooooooooi :mrgreen:

hoooi patricia,

M’lena, oh balen zeg dat je er zo’n last van hebt en dan nog niet eens lekker kunt slapen. Hopelijk was je niet al te brak vanochtend

Hier gaat alles wel goed. dalijk naar school met de jongens. De mama’s hebben een boek gemaakt, ieder voor d’r eigen kind. Boek heet “you are my I love you” is een bestaand boek en we hebben de regels gebruikt en zelf plaatjes of tekeningen moeten zoeken daarbij.

Man lief heeft het erg druk met school, en dalijk in de zomer gaat hij ook naar school. FF paar jaar doorbijten en dan weten we ook weer waarom hij dat gedaan heeft 8) Hij gaat naar de universiteit dus het is meeste jonger grut wat er rondloopt, maar hij vind dat niet erg.

De jongens kunnen ook weer naar buiten dus dat is wel lekker, vooral met de nieuwe auto crossen ze rond. D was wel regelmatig buiten in de winter maar T niet, die vond het niks, sleeen ook niet dus die wou altijd weer naar binnen na 5 minuten :roll:

met mij gaat het ook wel, beetje moeilijke maand, de 29e is het alweer een jaar geleden van ons mam :**:

Die dag gaan we ook een vlindertuintje maken

Hoi meiden,

Als het goed is heeft nu iedereen pb gehad? Zo niet, laat het me even weten dan doe ik het nog een keer.

Wawa, voor jou een dikke :hug: en :-*

Tilly, bedankt voor het doorsturen :-

Booki, moeilijke tijd voor je :hug: Vlindertuintje is een mooi idee!

:-

Tilly, bedankt voor de pb :-*

Wawa :hug:

Booki, fijn je weer te zien meid!

Jeee is het al weer een jaar geleden? :shock: Wat gaat dat toch snel zeg. Leuk idee om een tuintje te maken.

Mamalena, jee wat heb jij last van die hooikoorts :o :hug: Het is ook wel erg heftig dit jaar volgens mij. Gaat het weer een beetje?

Ik ging hooikoortspilletjes kopen, maar dat was nog niet zo makkelijk. Bijna alles was uitverkocht!

Lisa is echt goed hè, wat een stem zeg. Enneuh…ik vind die Roan wel lekker om naar te kijken. :drool:

Patricia, Ik moet je ook het antwoord schuldig blijven wb het slapen.

Wat gaaf dat Nesrin zo gaat kletsen. Wat zegt ze zoal?

Sterkte met de gebroken nachten :hug:

Jane, De eerste 2 dagen ben ik doorgekomen, nog 2 te gaan. Er zijn veel zieken dus ik moest wel veel invallen.

Jij werkt toch ook 32 uur?

Fem, ik heb goed geslapen dus blijf ik vanavond iets langer op :mrgreen:

joos, wat heerlijk dat je weer wat beter geslapen hebt, hoe ging het vanacht? Sorry ik was er niet, ja ik was er wel, maar niet op msn. Ik was aan het zoeken naar tuinspullen en toen vriend thuiskwam nam hij het over dus ben ik lekker gaan bankhangen.

En vandaag weer aan de bak, hoe is het om weer 4 dgn te werken?

booki “de jongens worden groot” :o wat gaat het dan toch hard he.

En daar krijgen jullie dus huiswerk ipv de kids :smiley: Wel leuk, ik ben ook een boek aan het maken van de zwangerschap en dana’s 1e jaar. Erg leuk om te doen.

En het is al bijna een jaar geleden :cry: Mooi idee van het vlindertuintje. :-

Mamalena
he gatver meid, die hooikoorts toch ook, zo jammer dat je er zo last van hebt, want het is zon mooie tijd van het jaar. Je zou er haast tegenop gaan zien :hug: Hoop dat je er snel vanaf bent.

En zumba wordt ook hier bij xlmoves en eno events gegeven. En het zal zeer binnenkort ook bij fitland gaan komen. Dus toch mogelijkheden zat in de buurt :wink:

patricia, nesrin steeds meer praten! Wat leuk joh. :inlove:

En hoe doet ze het snachts nu?

tilly, als je maar iets doet waar je je lekker bij voelt toch. Ik vind sporten leuk en krijg er lekker energie van, das al heel belangrijk toch.

jane, hoe is het met jou meid? bah en hedera he, dat is echt een onbegonnen strijd, die groeit overal doorheen en als je hem een stuk kapot trekt groeit ie vrolijk verder, net een regenworm :? Maar daar zeg je wel iets, moet wel ff uitzoeken of de clematis kaal wordt in de winter :shifty:

Ben idd alweer wat vrolijker. Ben zo heerlijk met de tuin bezig. Richt me daar gewoon lekker op. Zit alleen wel in twijfel, ga denk ik vandaag nog wel weer eens een keer bellen naar het zkh (de confrontatie weer aangaan :roll: ) om toch mijn verhaal te doen over wat ik van dat eeuwige wachten op niets vind…

wawa
, sterkte meid, doe het rustig aan :-

x-factor, ik weet niet goed van ik ervan moet vinden, de uitslagen zijn erg onvoorspelbaar en ik begin een beetje genoeg te krijgen van dat “het niveau was nog noooooooooooit zo hoog!” en “ook al ga je eruit, we gaan zeker nog heel veel van je horen”

Ik vond rev eigenlijk helemaal niet knap eigenlijk, ros wel en roan is ook lekkerrrrrrrrrrrr.

Ha en jane, jij zou ook op je plek zijn in een azc, ik zie me daar een partij lekkere donkere mannen op mijn spreekuur verschijnen! :drool:

Zo hier gaat het redelijk voorspoedig met de tuin, tegels uitgezocht en morgen komt de tegelzetter de tuin aandrillen en de tegels leggen. Vandaag de loodgieter de regenpijpen vervangen en ik hoop dit weekende de laurierhaag erin te kunnen doen, want het begint al te warm te worden ervoor eigenlijk… Wauw dan zijn we al een eind als we dat gedaan hebben :dance:

heb net de laurierhaag besteld voor zaterdag ophalen. :mrgreen: Ga schoonzusje vragen om te helpen, dan kan vriend zich met de tegelzetter bezig houden.

En gister ook graszaad gekocht om straks het gras in te kunnen zaaien. Heb alleen geen idee waarmee ik het moet bemesten :roll: , heb gazonmest gehaald, hoop dat het werkt :pray:

ow en ff wat anders dan tuin, ik ga net naar dana, die ligt in bed, overdwars op de dekens, lekker koud. Dus wil ik er een lakentje overheen leggen, maar ze heeft dat altijd door, ze schiet overeind, ik schiet achter het bed zodat ze me niet ziet en misschien weer lekker verder slaapt, maar zie ik ineens een bigsmile over de rand van het bedje hangen met van die prachtige pretogen die me aankijken :inlove:

Die meid is echt om op te vreten, zo heerlijk!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Femmie, aan je manier van schrijven lees ik al dat je heerlijkvan Dana kan genieten :inlove: Het is ook een prachtmeid.

Heb je nog contact met het zhs gezocht?

Mijn prinses kan ook boos kijken…

nou, zelfs als ze boos kijkt is het nog een mooie meid :wink:

Waarom was ze boos?

ik heb zkh idd gebeld, maar helaas. Ik wilde komende ronde beginnen met clomid, maar de ass mag dat natuurlijk niet bepalen dus kon ik op 7 mei op tel spreekuur geplaatst worden. Ja lekker zinvol, dan is de komende ronde al dermate ver dat ik niet meer kan starten met clomid, dus das dan ook verloren. Heb gezegt, laat maar zitten, dan kom ik wel op dag 15 voor een samenlevingstest en dan bespreek ik het dan wel met hem. Ze wenste me iig wel erg veel succes. Aardige meid daar achter de balie :thumbup:

Nu is die samenlevingstest volkomen zinloos, maar goed dan kan ik zeggen “zie je wel ik wist dat ik geen ei zou hebben en nu ben ik het beu en wil ik dat we gewoon weer aan de slag gaan zoals vorige keer want dat hielp goed.” Denk dat als ik het hem vraag ik ook komende ronde niet voor de samenlevingstest moet komen, maar ik doe gewoon of ik achterlijk ben, dan krijg ik hem tenminste te spreken. Achteraf had ik ook nooit over de clomid moeten beginnen en gewoon moeten starten, maar goed is nu eenmaal gebeurd…

Nou de loodgieter is weg, wat een smerige bende zeg die regenpijpen, die zaten verstopt, dat wil je niet weten. Nu is het weer mooi en kunnen we er weer 30 jaar tegenaan vlgs hem :smiley:

Ga zo geulen graven voor de laurier :mrgreen: Heerlijk in het zonnetje, lekker bruine kop krijgen 8)

Femmie, balen van het zhs weer :hug: Maar, als je eenmaal aan de clomid bent bent je vast weer heel snel zwanger!!! :thumbup:

Geen idee trouwens waarom ze boos was :mrgreen: Ik zal wel gezegd hebben dat ze iets niet mocht ofzo haha…

Mijn zus is trouwens ook de mm weer in gegaan. Bloed prikken op dag 3 en 15, en ze willen volgende maand een kijkoperatie doen om te zien of er geen verklevingen zijn na de keizersnede (wat nu al ruim 3 jaar geleden is, maargoed).

:-*

wawa, doe idd maar rustig aan :-*

Femmie, Lekker de tuin aan het plannen en zo dus. En hier soms hetzelfde dat ik een dekentje op T wil leggen maar dan heeft hij dat ook altijd door.

Balen van het zkh, wel fijn dat je nou een fijne assistent(e) hebt dat is beter dan die muts vorige keer toch.

Nou maar hopen dat je snel kunt starten met waar jij wilt. :hug:

Patricia, hehe leuk hoor boze foto’s. Wat is ze al groot joh.

leren jullie haar ook turks?

PB van Patricia heb ik beantwoord. De mag doorgestuurd worden. :-*

Wawa, ik ben nieuwsgierig, dus ik hoop dat Patricia de pb snel doorstuurt.

Patricia, Nesrin is en blijft een mooie meid, of ze nou booskijkt of lacht :inlove:

Wat spannend voor je zus trouwens. Sterkte!

Femmie, joehoeeee er zit schot in de zaak (tuin). Ben zo benieuwd hoe het wordt! Zit je nu ook op de bank met je bruine kop? :mrgreen:

Kom op meid, niet bij de pakken neer gaan zitten. Wie weet is er toch een eisprong geweest en zoniet, dan moet die arts nu wel instemmen met clomid toch?

Ik bedoel dit overigens niet lullig hoor. Meer om je een hart onder de riem te steken. Wachten is zo moeilijk als je het graag wil. Mijn eierstokken rammelen ook continu. Verschil is dat het onze keuze is om nog even te wachten. Bij de volgende rond is het ruim 3 maanden na de medicatie van vriend, dus dan geven we onszelf groenlicht.

Ik snap dat onze situatie niets voorstelt bij jouw problemen, ik bedoel het ook niet te bagatelliseren. 'k Probeer alleen (op volgens mij wat onhandige wijze) aan te geven dat ik het gevoel wat betreft het wachten wel begrijp.

Hoe dan ook… :-*

Pb-tjes komen eraan meiden!!

Booki, inderdaad, ze wordt erg groot. En ze is lieeeeeef! :inlove:

Ja, we leren haar ook Turks. Als spreekt ze nu (natuurlijk) wel meer Nederlandse woordjes dan Turkse.

Joos, spannend volgende maand! :thumbup:

Ik moet aan het werk, tot later :-*

patricia, Ik vind het maar moeilijk om ze nederlands te leren. Zou makkelijker zijn als J ook nederlands praate en dan konden we dat gewoon praten thuis maar helaas die optie is er niet. D zegt wel dat is lekker, krullenbol, snoepkont (ons pap noemde t hier krullenbol en D snoepkont)nee, ja, dalijk. En ik ben hier gewoon gewend om engels te praten dat ik het niet in de gaten heb om nl te praten :oops:

De jongens leren meer nederlands als er iemand uit nl hier is.

Booki, misschien wat Nederlandse dvd’d opzetten? Het lijkt me ook wel moeilijk hoor, zeker omdat J ook geen Nederlands spreekt.

Patricia, bedankt voor de pb! :thumbup:

Lekker gewerkt vandaag?

Wawa :-*