*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

tilly, zumba ken ik ook niet, maar denk wel er iets bij voor te kunnen stellen, ben benieuwd wat het is, maar doe je body attack, lekker actief :thumbup:

charissa, leuke foto’s meid

ik ga er zo ook eens wat opzetten van de tuin, weten jullie waar ik het over heb :wink:

en ook maar ff wat dana spam, kon het niet laten :inlove:

Hoi meiden, heb alles gelezen hoor, maar ben ff inspiratieloos om te schrijven verder…

:-*

Patricia het was ook weer te mooi om achter de pc te gaan zitten hè.

Femmie, wat heb je toch een prachtige dochter :inlove:

Heb je al plantjes uitgezocht?

Tilly, zumba ken ik ook niet, maar ik heb even op google gekeken. Dat lijkt me gaaf zeg! Swingt de pan uit. :dance:

Hier is het gelukkig ook opgeknapt, en Julian ook …min of meer.

We hebben hier allemaal wat last van keelpijn en snotneuzen. Ik denk dat hij zich ook niet lekker voelt.

Wawa en Mamalena, voor wie zijn jullie? Of hebben jullie geen x-factor-favoriet.

owwwwwwwwwwww zumba! ja ik ken het wel, zag het op tv en dacht ook, das gaaf :mrgreen: wil ik ook wel, maar hier in de buurt doen ze het niet en heb er (maak er?) geen tijd voor om meer te sporten :roll:

Hihi joos, thx ik vind dana ook de mooiste van heel de wereld, maar ja ik ben de mama he, dus altijd erg leuk om te horen :inlove:

En plantjes, ja ik wil die clematis :oops: Ik heb gewoon mijn zinnen gezet op een plant die ik perse hebben wil, wat voor een muts ben je dan :roll: :lol:

Verder dit weekende de tuin uitgevlakt, en nu ziet het er meteen een stuk beter uit :dance: , nu nog laurierhaag, schutting, vlonder, rabat, tegels en gras en klaar is kees :mrgreen: maar dat is wrs meer werk dan het lijkt :roll:

…en vergeet je clematis niet!! Die klimt niet zelf je tuin in :wink:

:lol: haha ja idd, maar een klimop die komt hier best vanzelf de tuin in hoor, hoef ik helemaal niets voor te doen :? (via de tuin van buuf)

Dat is dan wel geen clematis maar wel een klimmer…

een hedera wel te verstaan…

ok mooi :?

Hedera woekert erg inderdaad.

Mijn buuv heeft een klimhortensia, die gluurt door de schutting door en is ook erg mooi en groen.

Meiden, momenteel trek ik het even niet.

Ik lees mee, maar schrijven lukt me niet :-*

Hoi meiden,

Wawa, dikke :hug: meid. Hoop dat je snel een beetje meer energie mag krijgen.

Ik las dat Patricia ook weinig energie had om te schrijven. Komt vanzelf weer toch?!!

Femmie, ik zal snel weer eens kijken naar de foto’s van ons cluppie. Dan kan ik je mooie meid bewonderen.

Plannen voor de tuin klinken goed meid!!

Joos, jullie dus allemaal niet helemaal fit. Dat is balen zeg. Hoop dat jullie snel op mogen knappen.

De foto’s van de meeting heb ik nog steeds niet geplaatst maar is momenteel ook een probleem aangezien onze computer stuk is.

Uhm…

Volgens mij had ik op de rest een keer hiervoor al gereageerd…of :think:

En Zumba is inderdaad een soort dansen. Helemaal geweldig al moet ik wel even wennen aan het draaien met de heupen :wink: Is trouwens heeeeeeeel goed voor de buikspieren dit dus misschien dat m’n buik nog iets opknapt voor de zomervakantie. Niet dat ik ooit iets aan heb waarbij je m’n blote buik zult kunnen zien want er valt weinig aan te redden maar toch…

Ik ga nog even lekker genieten van de avond en dan de spulletjes voor de kids klaarmaken want morgen natuurlijk weer werken.

Fijne avond nog.

Lees maar rustig mee Wawa.

Wel fijn dat je je wel even meldt. Dan hoeven we ons geen zorgen te maken, toch? :-*

Tilly, balen zo’n kapotte pc. Ik wilde zeggen dat je ze ook wel mag mailen, maar dat lukt dan ook niet hè.

Werkze morgen!

Mijn eerste 4daagse werkweek komt eraan. :shifty:

Hoi allemaal!

Joos, werk ze deze week. Ik heb het hele weekend gewerkt, maar ben vandaag lekker vrij.

Fem, lijkt me heerlijk om zo met je tuin bezig te zijn, maar verstand van planten heb ik totaal niet ds kan er niet over mee praten :mrgreen:

Wawa, rustig aan meid.

Hier is het de laatste paar dagen steeds een drama 's nachts met een kleine meid die niet wil slapen. Vannacht ook weer van 1 tot half 5 wakker geweest. En dan verwacht je dat ze wel moe zal zijn en uit zal slapen, maar nee, om half 8 weer wakker :zzz: :zzz:

wawa meid rustig aan hoor dikke kus voor :-*

Femmie hedera bah bah bah. Die strijd lijk je altijd te verliezen. hier klimrozen die gaan niet zo snel, maar dat is weer zo kaal ind e winter.

Dana is heel mooi, maar Owen is toch echt de mooiste hoor haha. Je klinkt al wat vrolijker meid.

Joos klim hortensia ook mooi. geniet je lekker van je kereltje in de tuin?

Tilly ZUMBA :think: nou klinkt heel leuk. Lekker bezig dus.

Ja jij had heel erg veel gereageerd onlangs.

Patricia joh wat vervelend. die nachten. Je zou toch denken dat je die tijd een keer gehad hebt he. duimen dat het vanacht beter gaat.

liefs

Joos succes met het werken zal best even wennen zijn, maar het is te doen hoor en het is dubbel en dwars genieten als je weer vrij bent na vier dagen werken al heb ik dan wel het gevoel dat ik iets moet goedmaken. Succes :-*

Het zal wel weer een periode zijn, en het zal vanzelf wel weer overgan, maar het komt mijn humeur niet echt ten goede.

Nesrin gaat wel steeds meer praten trouwens :inlove: Zo leuk, kan soms echt al een mini conversatie met haar voeren.

Dat gevoel van goedmaken na een drukke werkweek herken ik indd :wink: Ik zou ook heel graag wat minder werken, maar daar moeten we dan weer dingen voor inleveren…

Ik was voor Rev en ross, maar ik ben dol op al dat donker schoon haha. Jammerrrrrrrrrrrrrrr

Ga nu echt

Ik vind het ook heel jammer dat Rev en Ross eruit zijn! Niet eens zozeer voor de looks, maar ik vond ze gewoon geweldig goed. Maargoed, ze hebben zich aan het publiek bekend gemaakt en ik weet zeker dat we nog wel van ze horen :wink:

Ik vind Lisa trouwens ook erg goed!

Weten jullie eigenlijk vanaf welke leeftijd een peuter geen middagslaapje meer doet? Gemiddeld genomen dan natuurlijk…

:think:

hoi dames,

allereerst sorry dat ik zo lang niks heb laten horen :oops:

Heb een tijdje het internet vermeden door omstandigheden.

Hier gaat alles wel goed met ons, de jongens worden groot en kunnen lekker buiten spelen.

spring er hier maar weer in als jullie het goed vinden.

patricia, uhm middag dutje D had toch wel een middag dutje tot 2,5 tot 3. Op het laatst was het op de bank. Maar ik denk dat het voor elk kind anders is.