*~*OkToBeRsToPpErS-06-de volgende ronde!*~*

Per 1 januari jl. is het al veranderd naar 26 weken!

zwangerschapsverlof???

@Joos wrote:

zwangerschapsverlof???

Oh, haha, nee ik heb het over ouderschapsverlof :mrgreen:

Maar 20 wk zw verlof zou ook heerlijk zijn :mrgreen:

Goede morgen!

Hier hebben we weer een kindje dat niet zo lekker in zijn velletje zit. De hele nacht heeft hij lopen spoken en ook vanochtend loopt hij steeds te jengelen. Hij is moe, maar slapen is er niet bij. :?

hallo

Ik ben heerlijk vrij dus KOKKEN maar weer.

Bij mijn vorige werkgever kreeg je 70 procent betaald voor ouderschapsverlof en 30 procent kon je sparen met de spaarloonregeling.

Deze werkgever betaald niets. En wij komen niet in aanmerking voor belasting teruggaaf omdat onze inkomes te hoog zijn. duss ik doe het niet. Ik zou mijn werk dan ook niet goed kunnen uitvoeren.

beterschap voor de kwakkelaartjes onder ons.

Patricia een banner :dance: ik ga weer duimen.

femmie meid een hele dikke knuffel voor jou zeg. Wat een ellende voor jou nu. Ik ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan het telefoon gesprek.

marije ben je zo druk. Hoe is het verder met je?

Joos ik ben heel erg blij met de zandbak. echt een aanrader.

wawa ik heb het stoffer en blik er naast liggen en ik heb hem als hij er niet in speelt dicht vanwege de katten. En ik loop hem na het spelen even na omdat owen er ook van alles ingooit.

Jouw mannetje is een echte verzamelaar he?

meiden ik ga even naar de stad met mijn zoon op de fiets. Even samen een bakkie doen en een kiepwagen kopen voor in zijn zandbak, want dat hoort er wel bij he.

Hier komt het zonnetje door. hoe is het bij jullie?

Hier is het grauw en grijs. Net regende het nog een beetje. Hopelijk is het vanmiddag beter, dan ga ik een eind wandelen met Julian, vaak voelt hij zich dan wat beter.

Inderdaad, zo’n kiepwagen hoort wel echt thuis in een zandbak hè. Veel plezier samen!

Fem, ik denk ook aan je! Ben zo benieuwd wat de gyn zegt. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ja jane, hier komt het zonnetje ook, wel met moeite, maar hij doet zijn best!

Lekker weer vrij. Ben je al een beetje bijgekomen van je drukke werkweek na de vakantie?

Fietse dadelijk, heerlijk zo he.

Hier gaat het wel weer redelijk gelukkig hoor. Heb het alweer kunnen laten zakken kan het weer redelijk naast me neer leggen, maar goed er zullen vast nog wel weer dagen komen dat ik in de put zit door iets wat de gyn gezegt heeft of iets wat niet helemaal loopt zoals gehoopt. Hoop maar dat ie dadelijk wel iets te melden heeft waar ik wat mee kan, zodat er eindelijk actie komt.

joos, knuf voor juul, hoop dat ie weer snel in humeur is :hug:

oudersschapsverlof. Ik dacht altijd dat dat onbetaald was? Ik snap er niets meer van. Maar eens een keertje uit gaan zoeken dan, maar ik werk er nog geen jaar en dat weet ik dan weer wel dat je er minimaal een jaar moet werken toch?

Hier worden op dit moment kozijnen geplaatst. Ik ben niet zo goed met vaklui, vriend heeft een hoop vragen, maar die moet ik stellen en voel me dan alsof ik ze op de vingers aan het tikken ben en aan het zeuren :oops:

Verder ben ik nog in afwachting van een telefoontje. Ga zo maar gewoon naar de apotheek alvast provera ophalen, anders zul je zien dat ie aan het einde van de dag belt als de apotheek dicht is :shifty:

Verder zit ik hier lekker in een onzinnige dubio, (heerlijk af en toe, je “druk” maken om iets onbenulligs :mrgreen: ). Ik wil plantjes in de tuin straks en wil ze roze met wit doen allemaal, lijkt me kei mooi. Maar… aan de andere kant wil ik aparte tuintjes maken met planten die dieren aantrekken zoals vlinders en vogeltjes enzo. Lijkt me ook kei leuk. Maar dan krijg ik wel een heleboel kleurtjes door elkaar. Dus nu zit ik te overpijnzen wat ik zal gaan doen :think:

lekker wandelen joos, dat is idd erg lekker, hoop dat het bij jullie ook snel wordt zoals hier :-*

En weer een 27 erbij zie ik, wat heb je toch een mooie cyclus! :thumbup:

Enuhm, is jullie wachtperiode dan bij deze voorbij? Of slaan jullie komende ronde ook nog over?

Jho dat jou dat opvalt! :mrgreen: Ik wilde het niet melden omdat ik dat zo lullig vindt voor jou. Maar inderdaad, er zit best wel regelmaat in.

Volgens mij ben ik rond mijn volgende eisprong niet thuis, maar we kijken wel. Ik denk toch dat we pas de volgende ronde voor het ‘echie’ gaan.

Je hebt toch ook veel roze en witte plantjes die dierenaantrekken?

Ik zal zo eens kijken hoe die planten in onze tuin heten.

Succes met die vaklui. Gewoon benoemen jho dat de heer des huizes nog wat vragen had. En dan gewoon een mooie glimlach opzetten :mrgreen:

tja, jou reeks met cijfertjes wordt steeds langer :wink:

Maar je moet dat wel gewoon vertellen hoor, ja soms dan lees ik dingen en dan baal ik dat ik er niet zo leuk over kan buurten, maar dan hou ik me gewoon ff op de achtergrond. Nu ben je nog niet actief bezig, maar je moet ook wel hier gewoon je dingetjes delen hoor! Wil niet dat je je daarin tegengehouden voelt.

Waar ga je naar toe rond je ei?

En jij hebt afrikaantjes toch? Ik zat te denken, ze zullen wel in roze en wit zijn, maar dan zet ik vlinderplantjes en eekhoornplantjes en vogelplantjes door elkaar, dan schrikken ze mekaar misschien weer af. Dan is het toch handiger voor ieder een apart hoekje te maken leek me, nja ik denk gewoon lekker verder, zal binnenkort ook weer eens in ons tuinboek duiken.

Hihi en die taktiek met de vaklui, die pas ik ook toe :oops: maar zou het liefste hebben dat vriend gewoon thuis was om het allemaal te zeggen :oops:

Ik heb (binnenkort) ook afrikaantjes in de rozenborder staan. Nu staan daar nog tulpen in bloei.

Maar bovenop het rotstuintje heb ik een vlinderstruik en een ooievaarsbek.

Die heb je beide in allerlei kleuren. Mijn vlinderstruik is donkerpaars en de ooievaarsbek wit met een paars hart.

Tegen de schutting (rechts vanuit huis gezien) hebben we kamperfoelie (roze).

Als we echt gaan klussen zal ik het ook wel melden. Ik vond het onnodig om nu te melden dat ik wel weer ongesteld was geworden.

ja dat zat ik idd ook te denken, misschien vlinder plantjes alleen in roze/wit, maar ik vraag me af of ze dan veel verschillende soorten keus hebben of dat ik dan een perk met allemaal hetzelfde krijg :think:

Zal het binnenkort maar eens allemaal uit gaan zoeken. Kabels zijn binnen dus die kunnen in de grond en kunnen de gleuven dicht, weer een stapje verder :dance:

Net provera gehaald, arts heeft nog niet gebeld :shifty:

Potver de potver :x

ik heb net maar eens zelf gebeld en het briefje met mijn vraag was ergens onder een stapel formulieren beland (dat dacht ik al, daarom dat ik ff belde).

Nou ik moet dus starten met provera. En daarna maar weer afwachten. WAAROP??? Hij denkt dat mijn lichaam het dan alsnog zelf weer oppakt. Nou ik denk dus van niet. Maar ik krijg die arts dus gewoon niet te spreken, gaat allemaar via (een zeer vriendelijke dat wel) assistente. Nou ik weet het goed gemaakt, ik moest op dag 15 voor een samenlevingstest, dan ziet ie dat ik geen ei heb en zeg ik zie je wel en dan kan ik hem eens zeggen dat ik het beu ben (ik heb hier clomid liggen en ik heb ernstig veel zin om die gewoon te gaan pakken…)

Ik zit hier zo gewoon mijn tijd te verspillen!!! Ik ben het zat!!!

Zo dat moest ik ff kwijt, verder worden de kozijnen erg mooi :smiley:

Slim om te bellen! Dat soort briefjes raken altijd zoek hè.

Maar je mag nu dus beginnen met provera, en dan over 15 dagen een samenlevingstest?

Toch wel weer spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Fijn dat de kozijnen mooi zijn. Vonden de mannen je lastig?

Ooh trouwens…ik heb ook fuchsia’s in de tuin! Die vond ik vroeger altijd zo mooi, ik zat dan te dagdromen dat het allemaal kleine ballerinaatjes waren. :inlove: :oops:

hihi ballerinas :lol: Grappig.

Ja kozijnen zijn mooi en die mannen hebben wel wat gemopperd op dingen die ik zei en vriend voor belde. Ze zijn nog niet klaar, komen maandag terug.

Enuhm, nee samenlevingstest is niets spannends aan, die is toch negatief.

Ja ik weet het, het klinkt heel pessimistisch, maar ik denk echt dat het zo is. Verder is het dan dus zo dat ik nu 10 dgn pillen, dan wachten op ongi die komt dan 3 tot 7 dgn later en dan 15 dgn erbij optellen voor die test en dan ziet hij geen ei, dus dan is je slijmvlies zoiezo niet goed om in te overleven dus zoiezo negatief dus is die cyclus ook weggegooid, en dan zegt ie daarna misschien, toe maar aan de clomid en nog een samenlevingstest en dan is die ook negatief en dan mag ik de ronde daarna gaan spoelen, dan zitten we alweer in juli voordat we eens eindelijk aan de gang kunnen :x En daar wordt ik chagie van, ik vraag me af of die arts me eigenlijk wel wil helpen. Het lijkt er niet op, hij zegt wacht maar wacht maar wacht maar, maar ik wacht tot ik een ons weeg.

Ik ga vlgd week gewoon terugbellen en zeggen dat ik het beu ben, hij kan dit wel zo voorstellen maar ik ben het er niet mee eens, dit schiet niet op.

Ik zei elke keer, we weten nu wat het is, dus als ik naar het zkh ga, kunnen we meteen aan de gang, nou niets van waar dus… :x

:hug: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen meid. :cry: Ik vind het zo erg voor je. Ik ga toch, misschien tegen beter weten in, voor je duimen.

Zou je geen second opinion kunnen vragen?

Fem, ik hoop dat die arts naar je wil luisteren en je meteen aan de Clomid zet. Hup aan de slag ermee!

Moeilijk hè, om te bedenken hoe je je tuin in wil richten. Zitten wij nu ook mee. Weet het toch niet zeg…! :think: Wil teveel denk ik.

Joos, hoest met Juul? Beetje opgeknapt?

Hoe ist met de rest?

Jane, leuk jou ook weer hier te zien! Lang geleden.

Er komt zo een vriendin op bezoek. Gaan we samen de X-factor kijken. :dance: Gezellig!

Toedeloe.

Femmie, balen meid. Ik duim voor je dat de gyn gelijk heeft en dat het wel werkt.

Verder veel tuinpraatjes voorbij zien komen, Heb ik niet zoveel verstand van. Hi hi hi.

Ben X-factor aan het kijken. Tot later :-*

Hoi meiden,

Oh Femmie, wat kan ik me goed voorstellen dat je nu enorm gefrustreerd bent. Je bent ook zo enorm afhankelijk van wat de gyn zegt. Wat moet dat enorm aan je vreten dat je dan iemand treft die het zo omslachtig doet allemaal. Dikke :hug: voor je meid.

Ik hoop maar dat het zoeken naar leuke plantjes je een beetje af kan leiden meid. :-

Mamalena, heb je het gezellig met je vriendin? Vast wel. Veel plezier nog!!

Wawa, hoe is het met jou? Nog veel last van je keel of is het weer een beetje bijgetrokken?

Hoe gaat het met die 2 lieve ‘kleine’ mannen van je?

Jane, jij dus ook weer even lekker vrij meid! Heb je vanmiddag nog lekker genoten van het mooie weer samen met Owen?

Joos, bij jullie ook nog lekker weer geworden uiteindelijk? Nog weg geweest met Julian? Hoe is het nu met hem? Beetje beter te pas?

Jou cyclus is inderdaad mooi regelmatig meid, dat is toch wel geweldig!

Marije, nog steeds druk meid? Beetje bijgekomen van de paasdagen? Kan me goed voorstellen dat het wel even confronterend was en verdrietig. Dikke :-
voor jou meid.

Patricia, wat ga jij toch een enorm spannende tijd tegemoet zeg. Blijf dat toch echt heel bijzonder vinden, het gaan voor een kleine.

Hoe is het met Nesrin, je verteld niet zoveel meer over haar dus…vertel vertel vertel…

Uhm… weet even niet meer.

Hier vanavond naar een introductieles geweest van Zumba. Best lastig maar heeeeeeeel leuk. Samen met m’n zusje heb ik me opgegeven dus volgende week na body attack gaan we nog even verder met Zumba. Hoop dat het een beetje te doen is want body attack is al heel heftig maar ja…Kon me ook wel opgeven voor de vrijdagavond maar dan ben ik 2 avonden weg naast de avonden die ik natuurlijk voor school wel heb. Wordt dus een beetje te veel.

Nou meiden, ik ga nog even genieten van de rest van de avond en dan straks lekker onder de wol. :zzz:

:-*

Uhmmmm, Zumba??? Nooit van gehoord. Vertel :-*