**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

Lastig he? Dreumes is een stevige jongen, dus dan is het weer anders. ik weet het gewoon nog niet :?

BLUB: Baby Ligt Uitstekend Binnen, dus eigenlijk BIB :mrgreen:

Heel lastig idd, gister met vriend over gehad. Dana heeft een erg goede weerstand is onze ervaring, dus tja, moeten we het wel doen? Kindje van vrienden van ons heeft altijd wel iets onder de leden (exceem, koemelkallergie noem maar op), we zeiden al, die zou je a la minute inenten, maar dana :think:

Twijfel de twijfel.

Wat mezelf betreft, ik merk gewoon vanaf het begin van deze zwangerschap dat ik minder weerstand heb dan bij dana, maar begrijp ik nu goed meiden dat als ik het heb gehad, en ik geef bv dat beeb dan zo antistoffen binnenkrijgt? Want dat zou gunstig zijn. Enige is dan nog, wat nu als beeb het na de geboorte krijgt voordat ik het krijg, dan is het nog maar zo’n klein hulpeloos wezentje :frowning:

Vraag me ook af hoe lang deze griep gaat duren, die entingen voor kids starten 23 nov. Voor mijn gevoel heb je dan al het grootste deel van de risicovolle periode gehad, maar dat is mijn gevoel he. (tenminste, vaak heerst de griep toch in okt, nov en dec? is dit geen mosterd na de maaltijd dan?)

Nog wel eea uit te zoeken dus om een goede weloverwogen keuze te maken.

:o die tweeling die in oktober te vroeg geboren was van die januari mama die blijkt niet te bestaan en die januari mama ook niet, is een hersenspinsel van iemand geweest.

Das toch maf dat je dat doet? Er waren wel foto’s geshowd, heb nu ook echt zoiets van, nou zie je wel, oa. daarom dat ik dana niet online wil, je weet nooit in wat voor handen van wat voor gekken de fotos van je kids kunnen vallen :frowning:

@femmie wrote:

:o die tweeling die in oktober te vroeg geboren was van die januari mama die blijkt niet te bestaan en die januari mama ook niet, is een hersenspinsel van iemand geweest.

Das toch maf dat je dat doet? Er waren wel foto’s geshowd, heb nu ook echt zoiets van, nou zie je wel, oa. daarom dat ik dana niet online wil, je weet nooit in wat voor handen van wat voor gekken de fotos van je kids kunnen vallen :frowning:

In mijn KOK tijd is dit al de derde of vierde keer dat dit gebeurt. Erg he dat mensen zoiets doen. Iemand van de groep van kleuter waren de foto’s van haar tweeling van misbruikt. Zij herkende haar eigen foto’s.

ja ik kan me ook 1 keer herinneren dat zoiets gebeurde, alleen was ik daar verder niet bij betrokken, nu schreef ik echt met dit meisje.

Jee das ook lef hebben zeg, gewoon kokfotos gebruiken, dan heb je je plannetje ook niet echt waterdicht bedacht :doh:

Hoi meiden,

Even snel hoor want ben moe en heb hoofdpijn.

Hier is het misschien niet meer nodig te twijfelen over de vaccinatie. Luuk heeft namelijk al koorts, nog niet veel gelukkig maar toch. Nick voelt zich ook niet lekker, klaagt over buikpijn en heeft denk ik ook wat verhoging.

Misschien waait het wel over en zijn ze morgen weer fit… Hoop het wel want anders kunnen we donderdag niet met z’n allen naar de bruiloft.

:-*

BIB

Tilly, sterkte

@femmie wrote:

Vaag… zij schreef ook bij onze stoppers van maart/april. Heb zelfs echo foto’s gezien… En haar zus schrijft toch ook op Kok? :think:

Verder kwam ik alleen ff gauw checken of er al een BUB van Wawa is.

Moet weer gauw aan het werk.

Bye! :-*

tilly, veel sterkte met de kids! :hug:

Ik zat het van de week ook te denken, dana is 2 wkn geleden ziek geweest met temp 39,8. We zijn toen ook bij de hap geweest en daar dachten ze aan de 5e ziekte of andere kinderziekte, ze wisten het eigenlijk niet echt. Als ik nu de duur van ziek zijn terugbekijk en de klachten kan het even zo goed mg geweest zijn. Zou toch zonde zijn, als ze het al gehad heeft en we gaan dan die troep inenten :think:

Hoop iig dat je jongens wat gespaard gaan blijven.

Wawa nog bib

Patricia, sase is dus die zus :wink: en die foto’s zijn gewoon via google afbeeldingen van het net getrokken.

Hier zit het allemaal ff lekker tegen:

Ik had gister zwangerschapsgym, heb ik daar bij de verkeerde locatie gestaan, baalde er echt van. Nu heb ik de kennismaking gemist :frowning:

Verder moest ik vanmorgen naar het zkh voor verwijderen van cyste uit mijn wang. Heb echt slecht geslapen van de spanning. Was ik om half 11 aan de beurt, dus ik was er op tijd, liepen ze uit dus heb daar ruim een uur gewacht. Kom ik binnen en ik zag gister al dat het rood aan het worden was. Konden ze hem niet weghalen omdat het ontstoken was :frowning:

Ik moest naar de poli om af te spreken hoe dan nu verder en de plastisch chirurg daar ernaar gekeken en die wilde toch wel open maken om de troep eruit te hebben, dus mocht ik weer terug. Nu heeft ie het open gemaakt en kwam flink wat troep uit, bult is nu ook weg, maar het is maar de vraag of het nu nog voor de bevalling gedaan kan worden. Ik had het zo graag gedaan gehad, zoiezo had ik er last van, maar het ziet er ook echt niet uit, loop voor schut en ik wilde zo graag normaal op de kraamfotos staan straks :cry:

Nou goed, nu is ie leeg, hoop dat het zo blijft voorlopig en het dus niet zo opvalt, ik snap ook wel waarom ze het liever nu niet doen…

Verder verrek ik van de pijn nu daar :?

Dan ook wat leuks in mijn leven :wink:

Dana gaat vannacht naar haar nieuwe kamertje. Gister samen met haar haar spulletjes verhuisd en ze vind het er zoooooo leuk, zo liep helemaal hyper door haar nieuwe kamertje te stuiteren en heb een louncehoekje gemaakt en daar maakte ze ook echt gebruik van :inlove:

Verder moet ik veel aan o van jane denken, want ik heb een aap in de bamboe hangen en ze loopt continue naar boven te wijzen en “aap, aap, aap” te roepen (deed o ook met de meeting in leiden toen :inlove: )

Ga zo nog een domboknuffel van haar slopen en een muziekdoosje inbouwen en nog wat laatste spulletjes van de kamer zodat ie dana proof is.

Morgen naar de vk, dus straks ook nog ff bevallingsplan in orde maken en vaccinatievragen op papier zetten.

jaaaaaaaaaaaa :inlove: het is me gelukt, dombo is omgetoverd tot muziekpop :inlove:

Wat een raar verhaal is dat zeg. Weet er niet het fijne van, maar het klinkt een beetje verknipt.

Idd voor mij ook een reden om hier geen foto’s te plaatsen van m’n kindjes.

Probeer hier weer een beetje de draad op te pakken. Weet niet of ik alles onthouden heb wat er bij een ieder van jullie speelt op het moment… Heb een concentratievermogen en geheugen van niks.

Wawa, wat en verhaal zeg. Jeetje, kan me voorstellen dat je je grote zorgen maakt hoe jullie het moeten gaan rondbreien de komende tijd.

Ik hoop zo voor je dat je je toch een beetje kunt gaan ontspannen de laatste weekjes. Schroom niet om hulp te vragen hè! Boodschappen doen kan een ander ook voor je.

Maar ik heb erg met je te doen hoor. Zo stel je je de laatste loodjes van de zs niet voor.

Jane, fijn dat iedereen nu weet van je kindje op komst. Lekker om er gewoon voor uit te kunnen komen en er niet geheimzinnig over te hoeven doen. Hoe heeft O het gedaan op school? Heeft hij zich een beetje gedragen? Wie weet is hij daar wat meer onder de indruk van alles dat hij wat braver is? Hoop het voor je. Het is nooit leuk om te horen dat je kind niet lief is tegen anderen.

Schrijf straks verder. M’n pappie komt net binnen.

Mamalena, fijn om weer wat van je te horen. Waar lig je nu?

Mamalena, hoe gaat het nu met jou? Fijn dat je van die vervelende trien af bent. Zo iemand kan je er maar beter niet bij hebben hè. Lig je nog in A’dam?

Fem wat balen dat die cyste ontstoken was! Valt het echt op, of voelt het gewoon enorm. (dat heb je ook wel eens met een puistje, die voelt dan enorm, maar eigenlijk is het niet te zien).

Ik ben nu wel erg benieuwd naar foto’s van het kamertje hoor!

Ook balen dat je op een verkeerde locatie stond zeg. Was het verkeerd doorgegeven?

Tilly, beterschap voor de jongens! Ik twijfel hier ook enorm. Vorige week is Julian wel een paar dagen ziek geweest, maar die hoge koorts heeft hij niet gehad.

IK ben zelf al een paar dagen aan de race :oops:

Wawa, blub :mrgreen: hoe verzin je het hahaha. Hou je het nog een beetje vol?

Jane, heeft O het leuk gehad?

Patricia, hoe is het met jou nu? Van Wawa begreep ik dat je het nogal zwaar ervaart deze zwangerschap :hug:

pffff wat gaat de tijd toch traaaaaaaag! Ik kan niet wachten tot de 30e

@Joos wrote:

Wawa, blub :mrgreen: hoe verzin je het hahaha. Hou je het nog een beetje vol?

Nog 2 1/2 uur te gaan en dan mag ik weer bevallen. Twee kids op dezelfde dag jarig is niet leuk.
Verder een rotdag vandaag. Ik heb het deurtje van de wasmachine gesloopt, dus we kunnen niet wassen. Alweer een tegenslag. Ik ben alles zo enorm zat.

:oops: Nog snel gefeliciteerd dan maar hè.

Sorry, ik ben er niet zo bij met mijn hoofd :?

Oeps wawa :oops: … nog gefeliciteerd met je kleine grote man! Heb je het nog wel enigzins gevierd of maar even voorbij laten gaan?

Fem,. hoe is het nu met de pijn?

M’lena, goed je even hier te zien. Dikke knuf!

Joos, inderdaad, het valt me dit keer best wel zwaar. Maandag a.s. heb ik een afspraak bij de bedrijfsarts, ik wil halve dagen gaan werken. Moet nog maar 7 weken werken, maar toch…

Liefs, mij

@patricia26 wrote:

Oeps wawa :oops: … nog gefeliciteerd met je kleine grote man! Heb je het nog wel enigzins gevierd of maar even voorbij laten gaan?

We hebben het tweeëneenhalve week geleden op zondag gevierd. Afgelopen maandag op het kdv gevierd. Gisteren alleen taart gegeten en pannenkoeken als avondeten :mrgreen:

O ja, zoals jullie zien BIB

Ik zie niks :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Ik zie niks :mrgreen:

Nou ja, jullie zien me online :wink: