**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

Hallooooooooo? Wat is het stilletjes hier :roll:

Ik vrees dat ik de gevreesde mexicaanse griep heb. God wat voel ik me beroerd. Koorts, hoesten, benauwd, hoofdpijn, diarree…Heb bijna de hele dag geslapen.

@patricia26 wrote:

Hallooooooooo? Wat is het stilletjes hier :roll:

Volgens mij ben ik volop aanwezig :mrgreen:

@Joos wrote:

Ik vrees dat ik de gevreesde mexicaanse griep heb. God wat voel ik me beroerd. Koorts, hoesten, benauwd, hoofdpijn, diarree…Heb bijna de hele dag geslapen.

Sterkte meissie, hopelijk knap je snel weer op :hug: :hug:

@Joos wrote:

Ah nee toch? :hug:

Morgenochtend meteen ff huisarts bellen hoor! Ik geloof, dat je de medicatie binnen 48 uur moet nemen wil het werken…? :think:

Wawa, alles nog rustig?

Ja, alles nog rustig. Nou ja, rustig een man met een gebroken been en een kapotte wasmachine is niet heel relaxt. :oops: :oops:

Beebje is erg nadrukkelijk aanwezig in de buik. Ze is alvast aan het oefenen voor dit mannengezin!!!

Gelukkig heeft ze jou om haar bij te staan :wink: Of zij jou… :mrgreen:

Femmie, waren jullie inmiddels uit de naam? Ik zag een topic daarover…

Huisartsbellen? Op grieppandemie.nl staat gewoon dat je moet uitzieken. ‘gelukkig’ ben ik nog niet zwanger…ironie

Wawa, jee ook nog een kapotte wasmachine?! Het zit echt ff tegen hè :hug:

Patricia, jou vraag aan Femmie kan ik ook aan jou stellen :mrgreen: Heb je al een naam voor deze dame?

@Joos wrote:

Huisartsbellen? Op grieppandemie.nl staat gewoon dat je moet uitzieken. ‘gelukkig’ ben ik nog niet zwanger…ironie

Ja, voor tamiflu? :think:

@Joos wrote:

Ik zou geloof ik ook gek worden!

@Joos wrote:

Patricia, jou vraag aan Femmie kan ik ook aan jou stellen :mrgreen: Heb je al een naam voor deze dame?

Yep! :mrgreen: [/quote]

Joos, volgens mij is het idd ool gewoon uitzieken. Balen he? Heb je de rest van de familie ook aangestoken of dat niet? Doe het rustig aan en ziek maar goed uit.

Patricia, deel je dit keer de naam ook weer? :mrgreen:

@patricia26 wrote:

@Joos wrote:

Ik zou geloof ik ook gek worden!

En het is ook nog mijn eigen schuld. Ik moest spullen uit het berghok halen en toen heb ik van bovenaf een doos op de wasmachinedeur laten vallen. Reperateur kon op zijn vroegst aanstaande woensdag :shock: . ze sturen nu het onderdeel op. Op z'n vroegst is het er morgen. Maandag op z'n laatst. Ik ben dus heel heel heel hard aan het duimen :pray: :pray:

BIB en op vrijdag de 13de bevallen vind ik ook geen succes :wink:

@Wawa wrote:

BIB en op vrijdag de 13de bevallen vind ik ook geen succes :wink:

Misschien is het juist wel leuk!

En de naam delen… ik weet het niet. Jullie mogen het best weten, maar ik verwacht dan ook eerlijke reacties. Daar kunnen dan minder leuke bijzitten natuurlijk, en dat maakt me dan misschien weer aan het twijfelen :think:

ben ik ook weer even.

Patricia heel goed dat je halve dagen gaat werken, doe maar rustig aan daar zullen ze vast wel begrip voor hebben.

wawa nee vandaag ook maar niet bevallen aankomend weekend misschien, maar nog even niet is misschien ook wel beter dan doet de wasmachine en wellicht je man het ook weer :mrgreen:

fem tilly wij hebben hier de knoop doorgehakt we vallen allemaal in de risico groep dus gaan enten. Ga er niet meer moeilijk over doen ik heb me suf gelezen kijk elke dag verschillende journaals en nu ben ik er klaar mee.

Joos hoe is het nu met je? ik hoop niet dat het de mg is ook ivm je kleine man, misschien kun je hem versneld laten enten.

m’lena joehoe je bent er weer. Fijn om je er weer bij te hebben.

O gaat redelijk goed op school is nu 3 dagen geweest de derde keer gingen p en ik samen hem wegbrengen. Na de liedjes liep hij naar een meisje en pakte haar in haar nek tot bloedens toe. En echt naar ons kijken. Heel naar ik vloog zowat over die tafels heen om hem los te krijgen, want het is echt een pitt bull dan. En hem flink op z’n lazer gegeven en het goed laten maken met een kusje, maar die vader was hartstikke boos en dat meisje had echt een wondje in haar nek :oops: Als wij weg zijn gebeurd er wonderbaarlijks niets. Ik natuurlijk door die hormonen weer in dikke tranen.

Dan hebben wij nog maar één auto ik weet het voor veel mensen alsnog een luxe, maar ik kar echt half nederland door. Breng eerst p naar zijn werk dan o naar de oppas of school en dan naar mijn werk en dit sávonds weer. Ik ben echt gesloopt en volgende week 5 dagen weer hetzelfde liedje weet niet of ik dat ga trekken. Wil gewoon naar huis op de bank als ik klaar ben. De nieuwe auto is pas over 12 dagen klaar.

Zo uitgeklaagd :mrgreen:

liefs

Ouch Wawa, nog een geluk dat die doos op de wasmachine viel en niet op jou (om maar even iets positiefs te noemen).

Met al die pech zou je wel haast denken dat de kleine vandaag geboren zou worden hè. Ik vind vrijdag de 13e altijd wel een leuke datum op een of andere manier. Heb ook niet meer pech dan anders. Heb zelfs een keer 25 gulden gevonden op vrijdag de 13e, vanaf toen zag ik het helemaal niet meer als pechdag (ik zat toen nog op de basisschool).

Patricia, als je het niet wil vertellen moet je het niet doen hoor. Volgens mij had je bij Nesrin 2 namen. Ik vond toen de andere ook leuk (maar ik weet niet meer welke het was).

Ik lees nu met leerlingen van mij een boek waar de naam Nisren in voor komt. Ik moet dan steeds aan Nesrin denken (en denk steeds dat ze de naam verkeerd geschreven hebben in het boek).

Jane :hug: lieverd wat erg van O :cry: Hij lijkt het dus echt te doen om bij jullie een reactie uit te lokken? Lijkt me ontzettend moeilijk om te zien. Dan zouden bij mij ook de tranen vloeien hoor. Wat zeggen de leidsters er van? Hebben zij misschien nog tips voor je?

En dan het land door crossen, je zult wel bekaf zijn. Tja, 2 auto’s is een luxe misschien, maar je leeft naar wat je gewend bent toch?

Vandaag is bij mij trouwens de koorts weer wat gezakt. Voel me nog verre van fit. A is tot half 10 thuis gebleven omdat ik nog lag te slapen. Lief hè. Hij is nu toch naar zijn werk gegaan, maar als ik het niet zou redden met Juul dan mag ik bellen.

oh dat is lief van a zou het de mg zijn? Pff vermoeiend hoor griep met een kleine.

De leidsters hebben het niet gezien ik vertelde het hun en zij reageerde toen eigenlijk heel nuchter van o joh dat gebeurd hier vaker hoor. dat hoort erbij leren we hem wel af. Beetje zo. ze zagen ook wel dat ik de tranen in mijn ogen had.

Juul dus niet ziek.

Ga zo lekker douchen met o vinden we een feest ik omdat het zo makkelijk is hup samen onder de douche en hij omdat hij het reuze gezellig vind. Zit aan mijn voeten te spelen zo schattig. :inlove:

Eerst even ego, daarna lees ik bij:

De wasmachine is weer klaar!!! Yes yes yes, ik ben helemaal blij.

Vanavond dus gewoon lekker thuis wassen i.p.v. bij de buren.

Dat scheelt toch een heel gesjouw.

Patricia, je moet lekker doen wat je wilt. Ik zou zelf nooit de naam Nesrin hebben gekozen, omdat wij beiden als kind blond waren en onze knullen en dus waarschijnlijk onze dochter ook blond is. Nesrin bij een getint kindje vind ik dus wel heel mooi. Ik vind namen heel persoonlijk en zo beoordeel ik ze ook altijd.

Jane, wat een enorm lastige situatie met O… Ik zit even mee te denken: Is het niet iets om een peutercursus te volgen? Soms kun je met simpele tips een vicieuze cirkel doorbreken. Ik heb natuurlijk met pubers te maken en ik weet, dat veel ouders (juist de goede ouders) begonnen zijn met een cursus “Hoe ga ik om met mijn puber?â€?. Het schijnt, dat je veel info krijgt, maar dat het ook heerlijk is om even je verhaal te delen. Jullie willen het beste met hem, maar het is gewoon heel vervelend, dat hij andere kindjes pijn doet.

Joos, het kindje komt als het komt hoor, maar ik wilde vooral nog niet, omdat de wasmachine nog niet heel was, dus ………… laat de baby nu maar komen!!!

Joos, vermoeiend he om ziek te zijn met je kindje om je heen? Dan kom je gewoon niet aan de rust toe die je nodig hebt.

Mamalena, hoe is het met je? Nog steeds positief?

Nou, peuter is wakker, die breng ik even naar beneden voor manlief en daarna ga ik boven even stofzuigen.

Wawa wat fijn dat je weer kunt wassen! Ik zou het ook echt draaaaaaaama vinden. Ga je snel bubben nu? :thumbup: :thumbdown:

Jane, lastig. Nesrin heeft wel driftaanvallen, maar niet tegenover andere kindjes. Kan me voorstellen dat je het lastig vind om mee om te gaan :hug:

Joos, hoe voel je je nu?

Nisren? Nooit van gehoord. Zou het en Turkse naam moeten zijn in het boek? De 2e naam die we toen voor Nesrin hadden was Dilay. De is nu afgevallen omdat ze een vriendinnetje heeft dat zo heet :mrgreen:

:-*