@patricia26 wrote:
Wawa wat fijn dat je weer kunt wassen! Ik zou het ook echt draaaaaaaama vinden. Ga je snel bubben nu? :thumbup: :thumbdown:
Van mij mag het. In het weekend is het ook wat makkelijker met oppas dan door-de-week.
@patricia26 wrote:
Wawa wat fijn dat je weer kunt wassen! Ik zou het ook echt draaaaaaaama vinden. Ga je snel bubben nu? :thumbup: :thumbdown:
BIB
Die kleine komt morgen vast in de schoen van de jongens :mrgreen:
@Joos wrote:
Die kleine komt morgen vast in de schoen van de jongens :mrgreen:
Hoi meiden,
Hier even niet geweest i.v.m. bruiloft op donderdag, drukke bijkom dag gsiteren met 's avonds opnieuw een feestje van vrienden die 12,5 jaar getrouwd waren en vandaag een Sinterklaas dag.
Nu dus moe, moe, moe
Hoop morgen tijd te hebben even lekker bij te kletsen, maar heb wel alles al gelezen.
:-*
@Tilly wrote:
Hoop morgen tijd te hebben even lekker bij te kletsen, maar heb wel alles al gelezen.
:-*
Hey Tilly, zijn de jongens weer opgeknapt? Rust lekker uit. Was het een leuke bruiloft trouwens?
Wawa, zou de goede Sint nog kooooomen, nu hij 't weeeer zooooooo lelijk vindt?!!
Of stormt het bij jullie niet? In dat geval heb je meer kans dat hij bij jou is, want hier is het hondeweer.
@Joos wrote:
Wawa, zou de goede Sint nog kooooomen, nu hij 't weeeer zooooooo lelijk vindt?!!
Of stormt het bij jullie niet? In dat geval heb je meer kans dat hij bij jou is, want hier is het hondeweer.
Zit je al aan de ananas? :mrgreen:
Nee, want dat hielp vorige keer niet en de ananas was me te duur :lol: :lol:
Net tekeningen van de kinderen uit de schoen verfrommeld en in een plastic zakje onderin de prullenbak gedaan. Ik vind het zoooooooooooo zielig. Kleuter is drie dagen bezig geweest. Nu maar een beginnetje maken met mandarijntjes (voor Piet) eten. Vorig jaar moesten we een hele wortel opeten, dus dit keer hebben we wat gestuurd in de richting van een mandarijn voor Piet.
Aahhh dat zou ik ook moeilijk vinden! Als hij zo zijn best gedaan heeft dan krijgt hij vast wel wat moois van de Sint.
Volgens mij legden mijn ouders vroeger de wortels oid altijd gewoon terug in de groentela :mrgreen:
@Joos wrote:
Aahhh dat zou ik ook moeilijk vinden! Als hij zo zijn best gedaan heeft dan krijgt hij vast wel wat moois van de Sint.
Volgens mij legden mijn ouders vroeger de wortels oid altijd gewoon terug in de groentela :mrgreen:
slimmerik optie groene kliko :mrgreen: oh zielig om die tekening weg te doen al kun je hem natuurlijk wel bewaren voor later is wel schattig.
wij gaan pas volgende week naar de sint dan komt hij hier aan, is mij allemaal al vroeg genoeg.
Bij o klein als hij is leeft het wel. Roept de hele dag piet zwwww piet. laatste vroeg een jongen hoe heet jij zegt hij heel hard PIET. ik nee joh jij heet toch o. Zegt die jongen ik vond het al zo’n rare naam piet voor een halfbloedje haha
Patricia namen zijn inderdaad heel persoonlijk en persoonlijk vind ik Nesrin heel mooi haha dilay vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi, dus tsja wij hebben hier dus wel een meisjes naam en geen jongens, maar ik geloof dat ik een meisje krijg voorgevoel. Ik kijk steeds naar roze en wilde ook al roze kussentjes op de bank, bij o was alles blauw en grijs.
Tilly dat is een druk weekend, rust maar fijn uit.
Mlena hoe is het bij jou :hug:
wawa peuter cursus daar ben ik nog een beetje te trots op omdat ik zelf ook in de jeugdhulpverlening zit en mijn moeder pedagoog is vind ik dat we alles in huis hebben en niemand me echt heeft kunnen vertellen wat ik anders moet doen dan wat ik al doe. Ik vind het ook allemaal verwarrend, naar de gang nee niet naar de gang, laten goedmaken, maar dat doet hij nu heel instrumenteel en ongemeend zo van ja ja ik geef al een kusje dan kan ik weer verder. Bij de psz dacht ik echt te zioen dat hij het deed omdat p en ik erbij waren. dus misschien leggen wij er wel weer te veel de nadruk op. Omdat ik steeds zeg geen kindjes pijn doen.
mischien tocg op cursus :think: :mrgreen:
is er al een baby :mrgreen:
@jane wrote:
wawa peuter cursus daar ben ik nog een beetje te trots op omdat ik zelf ook in de jeugdhulpverlening zit en mijn moeder pedagoog is vind ik dat we alles in huis hebben en niemand me echt heeft kunnen vertellen wat ik anders moet doen dan wat ik al doe. Ik vind het ook allemaal verwarrend, naar de gang nee niet naar de gang, laten goedmaken, maar dat doet hij nu heel instrumenteel en ongemeend zo van ja ja ik geef al een kusje dan kan ik weer verder. Bij de psz dacht ik echt te zioen dat hij het deed omdat p en ik erbij waren. dus misschien leggen wij er wel weer te veel de nadruk op. Omdat ik steeds zeg geen kindjes pijn doen.
mischien tocg op cursus :think: :mrgreen:
@Joos wrote:
zou de goede Sint nog kooooomen, nu hij 't weeeer zooooooo lelijk vindt?!!
mamalena hoe is het meid? Ben je thuis? (hopelijk dan wel naar eigen wens en niet dat je je weggestuurd voelt uit het zkh vanwege beddentekort ofzo :hug: )
joos je moet ook niet zoveel tortilla’s eten Hoe gaat het nu met je? Weer wat beter? Idd, tamiflu starten binnen 48 uur maar dat is bij mensen met onderliggend lijden.
En dank je :-* het gaat nu weer goed met de cyste, heb hem open gehouden en dagelijks flink uitgespoelt onder de douche, gister vond ik hem dicht genoeg dus heb over het laatste stukje een zwaluwstaartje geplakt zodat het geen gapend wondje bleef en het zit nu goed dicht, gelukkig geen irritatie meer en veel minder gezwollen. Nu maar afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.
patricia succes morgen bij de bedrijfsarts, goed dat je je grenzen aangeeft.
En een naam…neeeeeeeeeeee ik wordt er hopeloos van
Ik weet wel een naam voor een jongen en meisje en vriend net zo, alleen ze komen niet overeen en we hebben zo’n andere smaak. Nu zijn er wel mensen die zeggen, wacht tot de bevalling, dan krijg je misschien wel een ingeving als beeb er is, maar het lijkt me zo erg als de vk vraagt en hoe gaat ie heten? te moeten zeggen geen idee en dan hebben we nog maar 3 dgn bedenktijd ivm aangifte, nee dat zie ik echt niet zitten, we moeten er echt snel uit gaan komen
Ik had jou topic ook gelezen patricia, dus toch misschien geen selin? Ik ben benieuwd wat het geworden is dan. Ach en met namen is het altijd zoiezo zo dat nooit iedereen het mooi kan vinden he, als je er zelf een goed gevoel bij hebt is dat het belangrijkste of twijfel je zelf een beetje?
jane Valt p ook in de doelgroep? Ik heb me ook suf gelezen, voel me net een wandelende encyclopedie.
Heb van de week wel moeten lachen, ik vroeg vriend of hij zich toch eindelijk eens wilde verdiepen in de materie zodat hij ook wist waar hij zijn keuze op baseerde, is ie op het rivm voor professionals gaan lezen, hij struikelde over alle medische terminologie dus ik zat hem heel de tijd aan te vullen vanuit mijn stoel, keek ie me aan "fem hoe weet jij dat nu toch allemaal??? :shock: "
Was ie klaar, vraag ik hem “en, heb je nu enig idee wat je gelezen hebt?” “uhm… nee niet echt op de statistieken na” :lol:
Ow en die o. wat rot zeg, lastig hoe mee om te gaan. Heb je eens geprobeerd het te negeren? Wel lastig, als ie echt kindjes pijn doet, dan zou ik hem ook duidelijk willen maken dat dat echt niet mag. Moeilijk hoor, zou ook niet weten wat je er het beste mee kan :hug:
Nou maar hopen dat ze op het de psz hem het afgeleerd krijgen, hebben ze je ook vertelt hoe ze dat aanpakken?
Haha en luxeprobleem meid, heb jij weer een nieuw auto of p? Wel lastig nu zoveel te moeten rijden, werkt p zover weg dan? En kan ie niet met openbaar vervoer dan misschien? :roll:
tilly dus toch naar de bruiloft gekunnen, was het een mooie dag? En hoe gaat het met je mannetjes?
wawa och die peuter, maar ja de tekening bewaren is ook geen optie he, en manderijntjes wel een beter optie dan wortels idd :thumbup:
sint bij ons begint het ook vlgd week op vriend zijn werk en de week erop bij opa en oma de schoen en de week daarop pakjesavond, vind ik voor dana ook meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg, zijn vandaag dus ook neit naar de intocht geweest, al lijkt het me prachtig over een paar jaar met 2 kids daar te mogen staan :inlove:
Nou meiden, geloof dat ik de knoop heb doorgehakt, ik ga de prik niet halen. Heb alle voors en tegens afgewogen en voel me bij geen enkele keuze 100% overtuigd, maar bij niet halen toch het meeste. He dit voelt wel als opluchting, ik werd gek van mezelf en ervaarde de keuze die ik moest maken als een keus tussen leven of dood (die hormonen toch ook weer :roll: )
Nu nog de twijfel voor dana wel of niet, vriend zegt niet, maar ook hierin ben ik niet volledig overtuigd :roll: Ik heb zelf ook sterk het vermoeden dat dana 2 wkn geleden de mg gehad heeft, maar ze kunnen dat schijnbaar niet meer testen (lijkt me vreemd, er moeten dan toch antistoffen aan te tonen zijn) en ik zit toch wel in twijfel, zo zonde te vaccineren als ze al immuun is. Ha adviseert toch altijd wel te doen ook als ze het al gehad zou hebben…
Gister mijn haar weer eens lekker laten knippen, kinki kapsel vlgs de kapster, maar ik vind het gewoon leuk modieus nu weer :mrgreen:
Vind lang altijd erg mooi, maar dan gaat het zo hangen zeg maar…
Ik heb een borstvoedingsarmband besteld! :mrgreen:
Wilde er vorige keer zo graag eentje, maar kon er toen geen vinden die ik leuk vond en nu wel dus dacht, hup hier ermee, want in het begin heb je er het meeste aan.
en fotos van het kamertje, ja ik ga ze posten, het is nog niet klaar, moeten nog wat schilderijtjes hier en daar enzo, maar dat kan nog wel ff gaan duren, want dat heeft geen haast, babykamer heeft nu voorrang. Dus ff 2 fotootjes voor een indruk (had er niet meer gemaakt), volledige kamer komt later. Dana is er dol mee met haar kamertje, die is er niet af te slaan en staat te stuiteren als ze erin mag spelen :inlove:
Bedje:
Leeshoekje:
En dan nog de echofoto van anderhalve week terug :inlove:
Iemand iets van Bookimama en Marije gehoord? Ik heb geboortekaartje voor hun liggen, maar ze schrijven hier helemaal niet meer. Ik weet nou niet of ik het kaartje wel of niet moet sturen. het voelt zo vreemd :roll:
@femmie wrote:
Nou meiden, geloof dat ik de knoop heb doorgehakt, ik ga de prik niet halen. Heb alle voors en tegens afgewogen en voel me bij geen enkele keuze 100% overtuigd, maar bij niet halen toch het meeste. He dit voelt wel als opluchting, ik werd gek van mezelf en ervaarde de keuze die ik moest maken als een keus tussen leven of dood (die hormonen toch ook weer :roll: )
Nu nog de twijfel voor dana wel of niet, vriend zegt niet, maar ook hierin ben ik niet volledig overtuigd :roll: Ik heb zelf ook sterk het vermoeden dat dana 2 wkn geleden de mg gehad heeft, maar ze kunnen dat schijnbaar niet meer testen (lijkt me vreemd, er moeten dan toch antistoffen aan te tonen zijn) en ik zit toch wel in twijfel, zo zonde te vaccineren als ze al immuun is. Ha adviseert toch altijd wel te doen ook als ze het al gehad zou hebben…
BIB
oh ik h eb net heel uitgebreid gereageerd en alles is kwijt omdat de computer vond dat hij automatisch moest opstarten.
ik had heel uitgerneid gereageerd op wawa en fem, maar ben het even kwijt en moet ook echt aan mijn huiswerk.
wawa bedankt voor lieve bericht, ik wacht echt nog even met hulp, zou het inderdaad als falen ervaren, maar wil het vanuit mijn deskundigheid ook niet teveel problematiseren juist ook omdat de leidsters er heel neutraal nog mee omgaan, zij verklaarde over dat meisje dat o zich bedreigt voelde omdat alle kindjes uit de kring opsprongen en naar hun speelgoed rende en o stond in het gangpad. Hele andere interpretatie dan wij dus. hoe is het thuis.
fem wat een mooi bedje waar heb je dat vandaag zoiets zoek ik ook voor o. En jouw vriend :mrgreen: gelukkig heeft hij een pleeg thuis voor alle vragen.
Ik ga de prik overigens vandaag wel halen, ook hier een knoop doorgehakt. Ik ben benieuwd of ik er tegen kan ik heb daarna een late dienst.
ga nu aan het werk en duimen dat het met o goed gaat.
Oh ja wawa nog even die kaartejs ik zou ze sturen hoor dat waren je intenties en die zijn leuk een lief dus waarom dat laten.
Liefs