**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

jaha wat een eer het tweede bericht, prachtig Joos. ja kom please terug en jij ook wawa we komen er allemaal wel uit dat hebben we na al die tijd toch wel verdient.

Joos ik duim heel hard voor een blijvende positieve test voor jou. Het gaat lukken echt je hebt een prachtig bewijs. Hoe is het met je kleine man? :hug:

Fem niet fijn nee we zitten een beetje in hetzelfde schuitje he moe en niet fit. :hug:

Til joh moet je nog zoveel spugen dat je bent afgevallen. :hug: nou geef mij dan mijn darmkwalen maar hoor. Ik volg nu een dieet uit het boek veilig bevallen gisteren begonnen en vandaag kon ik al naar de wc :thumbup: dus hoop dat dit wat gaat helpen.

m’lena hoe is het met je?

wawa hoe is het met jou, laatste lootjes meid.

Wie heeft er allemaal herfstvakantie, ik niet :?

@jane wrote:

wawa hoe is het met jou, laatste lootjes meid.

Wie heeft er allemaal herfstvakantie, ik niet :?

Moe, druk, veel harde buiken, na vrijdag eindelijk verlof :mrgreen:

Dat is een korte update he? :lol: :lol:

Vervelend, dat je niet fit bent.

Joos, ik duim voor je meid. Enne, bij dreumes en kleuter zat er meer leeftijdsverschil tussen dan de bedoeling en ik vond het heerlijk. :wink:

wawa dat is een hele korte update maar zeer gewenst, bijna verlof heerlijk wawa. Kun je wat rusten als dat jou lukt tenminste :wink:

Nou dat leeftijdverschil zit wel wat in, ik merk dat o nu begint te puberen heel vaak nee zeggen en die buien he. nu kan ik hem nog overal heen sjouwen als hij dwars is, maar hoe moet dat straks als hij niet meer wil lopen of op de grond gaat liggen krijsen. Weglopen werkt wel goed, maar als het in een supermarkt is vind ik dat toch moeilijk dan beheers ik mij om hem niet in het wagentje te sodemieteren.

Gisteren kroop hij onder een hek van een school en probeerde daar alle speeltoestellen uit. Ik heb een tijd gewacht en ben toen gaan roepen, maar hij was nog lang niet klaar dus uiteindelijke moest ik over het hek klimmen hem oppakken. Hij was heel boos en wild en begon te schoppen en toen over het hek gekwakt en toen ik zelf er weer overheen. :shock:

nee van mij mag er wel wat tussen, maar je eigen wens om zwanger te raken is sterker het is die klok he.

Jane, ik heb wel herfstvakantie. Gelukkig, dan kan ik me nu weer op de verbouwing storten.

Wat lastig dat Owen zo aan het puberen is. Hij heeft een sterke eigenwil hè. :hug: Ik vond zelf 2 jaar leeftijdsverschil ideaal, maar we zitten inmiddels al op 2 1/2 jaar :?

Wawa, fijn dat jij ook weer meekletst. Al weer met verlof zeg, wat gaat dat snel! Ben je al helemaal klaar voor de komst van de kleine?

Ik hoop maar dat de rest ook snel de weg naar dit topic zal vinden.

Hoi meiden,

Ik heb de weg gevonden hoor!!

Hier ook herfstvakantie dus lekker druk met de kids en heerlijk genieten.

Nu even geen tijd om bij te kletsen want ga eerst even wat boodschappen doen.

Misschien vanmiddag en anders vanavond!!

:-*

ik heb het ook gevonden en welkom terug allemaal.

Joos , mooi lijstje.

Jane, het is altijd iets met ieder leeftijdsverschil denk ik. Dana is nu in de klauterfase en moet ik overal vandaag plukken om te voorkomen dat ze een smakkert maakt :roll:

Hoop voor je dat de nee fase van o. weer wat ingedamt is tegen de tijd dat het zwaarder wordt voor je.

Ben net bij de vk geweest, controles waren allemaal goed en beeb ligt nu met hoofdje naar beneden. Ze heeft me wel voorgesteld een bevallingsplan te gaan schrijven, met daarin mijn wensen wat ik nodig heb voor een fijne bevalling. Maar ik zit nu wel te denken wat ik dan fijn ga vinden? Echt heel moeilijk, want mijn conclusie is toch wel dat ik echt wel vind dat ik goed begeleid ben vorige keer, alleen dat staan van dat hoofdje :shock: tja en daar kan de vk niets mee wel?

Heeft iemand hier ooit een bevallingsplan gemaakt?

Tilly en Fem, welkom hier!

Tilly, heerlijk vakantie! Ga je nog leuke dingen doen met de boys?

Femmie, fijn dat alles weer goed was. Tja, zo’n bevallingsplan is best lastig denk ik. Maar wel fijn dat je vk het zo serieus neemt.

Ik ben eigenlijk al klaar met de december inkopen. Zijn jullie daar ook al mee bezig?

@Joos wrote:

Ik ben eigenlijk al klaar met de december inkopen. Zijn jullie daar ook al mee bezig?

Ja, sinds zomervakantie af en toe kleinde aanbiedingen gekocht.

Op zegeltjes van Gulff ook dingen besteld. Ik houd van kosten spreiden.

Moet nog drie dagen werken, veel harde buiken en ben moe.

Duik nu mijn bed in.

Hebben jullie dan geen vakantie?

Sterkte met de laatste 3 dagen :hug:

Goed,

Nieuw deeltje en Marije ook! Moest mezelf even een trap onder m’n billen geven ( Niet om jullie trouwens maar omdat er zoveel te vertellen valt en ik daar steeds niet de tijd voor had…) maar ben er weer…

Joos en Wawa heel fijn dat jullie er ook weer zijn. :-

Joos, wat een mooi plaatje en een mooie gedachte. Hoop dat het hier weer als vanouds gezellig druk wordt. :hug:

Ben nu het huis aan het verven maar kom vanaf morgen weer trouw schrijven.

kus! :-

Het wordt weer leuk hier :dance:

december inkopen :shock: Ik houd ook van kosten spreiden, maar maak er veel te weinig tijd voor. Hier wordt het weer op het laatste moment ben ik bang. Wel leuk om mme bezig te zijn.

Nop hier geen vakantie en wawa valt onder zuid dus die mag volgende week denk ik.

Tilly wel vak heerlijk hoor geniet lekker van je gezin en een beetje bijkomen hoor :hug:

Marije ik ben wel razend benieuwd naar die verhalen.

Fem fijn dat de controle goed was. Ja ik heb een plan geschrveen met de vk nav mijn ervaring en angsten de vorige keer. Inc met evaluatie van de gyn. Nee ik ga er heel wat assertiever en beter in nu. …hoop ik :?

liefs

euh waar blijven de verhalen nu???

:-* :-*

Ik ben verhalen aan het bakken hoop ik! :pray:

Ben nu bij mijn ouders, en dan zit ik niet de hele dag achter de pc.

tot morgen!!

Verhalen komen er aan! :wink: :mrgreen: even de tijd zien te vinden… waarschijnlijk als de kids slapen…

Joos, lekker! :drool:

hmm verhaal… :think:

Nou, ik heb gister inkopen gedaan voor dana’s nieuwe kamer, heb allemaal leuke stofjes gekocht voor kussentjes, gordijntjes en lakentjes. Moet er nog mee gaan knutselen, dus het resultaat volgt later (althans als het de moeite van het showen waard wordt :pray: :oops: )

Verder kreeg ik gister al een telefoontje dat 6 november de meubeltjes geleverd worden! :dance: Owwwwww je wil niet weten hoe blij ik daarmee ben zeg! Nu nog ff flink werk aan de winkel voor vriend en ons mam in dana’s nieuwe kamer en de babykamer en dan kan ze half november hopelijk over naar haar nieuwe kamertje!

Hier zijn we klaar met de sinterklaaskadoo’s, hebben drie pakketjes, de grote stadsdieretuin van duplo, een tekenkleed waar je met waterstift op kan kliederen en een keukentje voor onze kleine meid.

Verder heb ik hier de huiskamer weer verbouwd, het was geen doen moest continue om de bank heen rennen als dana weer eens in de prullenbak of dressoir zat. Heb dat daarna vlgs mij moeten bekopen, want ik heb een paar dagen niet meer op of neer gekunnen van de pijn in mijn rug. Ow wat een enorme pijn heb ik gehad zeg. Nu gaat het wel weer, het is nog zeker niet over, kan ook alleen op mijn linker zij slapen anders doet het te zeer, maar het is gelukkig niet meer zoals van de week. Al met al niet handig op de dagen dat ik alleen met dana thuis ben, maar goed is maar ff behelpen :roll:

Hihi, maar dana doet het verder wel erg goed, ze loopt al gezellig mee te shoppen door het winkelcentrum! Is zooooooooooo cute om te zien! Zo’n klein meisje, in een roze ribjas met haar eigen roze handtasje, met mama’s portemonee en autosleutels erin. Ze is zo trots als ze daarmee loopt, zo schattig!!! :inlove:

En morgen ga ik babyshoppen met een zwangere vriendin van me. Andere vriendin van ons is bevallen en we gaan zondag op kraamvisite heb er helemaal zin in!

joos, verhalen aan het bakken??? wat moet ik me daar toch bij voorstellen?

Jane, bevallingsplan heb ik nu ook gemaakt, ik weet het nog steeds niet, ik blijf er een raar gevoel bij houden in de zin dat ik toch denk van, een bevalling valt niet te plannen. Vk zei me op te schrijven wat ik graag anders zag deze keer dan vorige keer. Op zich heb ik de begeleiding goed ervaren, wat mijn lichaam doet daar heeft niemand invloed op denk ik dan, maar ik heb er maar een plan van gemaakt waar ik vooral in heb beschreven wat ik wel fijn vond en ook mijn wensen erbij in geval van complicaties enzo, op zich geeft dat wel wat lucht, nu maar hopen dat ik niet in paniek raak als de bevalling begint :shifty:

Nou ik ga ook ff bakken, witlofschotel en als toetje heb ik vanillevla met aarbeien :drool: :drool: :drool:

wauwwwwwwwwww de eerste 2 beebs van een januari mama zijn al geboren! :o :shifty:

Ik heb verlof!!!

Nou ik ga ook ff bakken, witlofschotel en als toetje heb ik vanillevla met aarbeien

:sick: :sick: :mrgreen: :mrgreen: Moet er niet aan denken, maar dat ligt niet aan jouw kookkunsten hoor :wink:

:dance: :dance: :dance:

wawa Joehoe verlof meid heerlijk en nu met je donder lekker gaan nietsen hoor :naughty: niet gaan denken zo wat kan ik hier in huis eens allemaal gaan doen.

Joos ik weet niet of het het juiste tijdstip is, maar ergens krijg ik het idee dat ik heeeeel hard moet gaan duimen dus :thumbup: :thumbdown:

Marije JOEHOE verhalen