**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

2 beeps geboren :shock:

Wawa, geniet van je verlof :dance: :dance:

En al 2 januari beebs, had het gisteren gelezen! Ben benieuwd of alles goed gaat met de meisjes!

Verder spring ik er vanaf hier weer in, heb toch ook een winkeltje gemaakt hier op KOK dus kan ik niet hier langs komen he :mrgreen:

Helaas gaat het hier even heel slecht (niet met beebje hoor). Via PB meer waardoor mijn joehoeeeeeeeeeee verlof even wat minder is :? .

Verhalen bakken…verhalen bakken…tja…ik heb het idee dat ik mijn ei gevoeld heb. Het is dus weer afwachten.

Hoe is het met jullie kleintjes? Julian is ontzettend verkouden.

Fem, meid kijk je uit met je rug? Nu lekker de boel laten staan hoor.

Was het eten lekker? Ik hou zelf niet zo van witlof en vanillevla.

Jee al 2 baby’s geboren?! Gaat het goed met ze? Laat die kleine van jou nog maar even zitten hoor, eerst is Wawa aan de beurt.

Marije en Charissa! Fijn dat jullie er ook weer bij zijn :dance:

Ik heb Patricia en Mamalena nog niet hier gezien. Heeft iemand iets van ze gehoord?

Jane, heb je al wat meer energie?

Wawa :hug: Ik stuur je zo ff een pb.

oh jij bent geen vehaal aan het bakken, maar er een aan het broeden. Ik duim voor je hoor. Het zou fantatstisch zijn he en dat het dan ook goed mag blijven gaan :pray:

Fem ik heb je toch niet beledigd he, maar als ik in de ochtend aan witlof schotel denk dan :sick: hihi

wawa ik stuur ook even pb en sorry dat ik wel in de joehoe sfeer was. :hug:

tsja m’lena en patricia ik weet het niet zullen we ze even heel hard roepen.

M"LENA PATRICIA WIJ ZIJN HIER.

Charissa toch niet alleen toch voor je winkeltje :naughty: Het is echt heel leuk hier hoor :mrgreen: nou ja dat moeten we met elkaar gaan maken niet? Hoe is het met jou en je kleine meid.

Joos een dikke knuf voor juul :hug: hier nog geen verkoudheid gehad ik hoop dat het ons allemaal nog even bespaard blijft wel veel griep gevallen in mijn omgeving. Wij slikken ons suf aan de vitaminen.

Ik was de klok even vergeten :oops: lekker hoor.

heerlijk zo’n gesprek met mijzelf :mrgreen:

Gelukkig ben je wel een interessante gesprekspartner, want anders was je snel uitgesproken hè :mrgreen:

Wij zijn ook aan de pitamientjes. Ik heb voor Juul ook echinaforce gekocht. Eigenlijk is dat pas voor kindjes vanaf 2 jaar, maar ik vind dat Julian met zijn 13,5 kg en bijna 90 cm best voor een 2jarige door kan gaan.

Ik roep ook ff mee: PATRIIIIICIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAMALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

(en nu ga ik weer even aan het werk. :oops: )

jane, nou zeg, hoe dúrf je zó over mijn witlofschotel te spreken! :lol:

Haha tuurlijk ben ik niet beledigd joh, smaken verschillen toch? En verder had je deze keer wel gelijk, want ik had hem uiteindelijk verpest :doh:

Toetje was wel jammieeeeeeeeeee

charissa, heb je winkeltje ff bekeken, maar hier nog en te kleine meid voor die spulletjes, maar wel leuke kleertjes zitten er tussen zeg! Hoe is het verder met je en lois???

joos, duimerdeduim :pray: :pray: :pray:

Hier zijn dana en ik ook flink verkouden, maar goed smeer maar goed met de luuf en uierzalf en druppel met zout water, geloof dat ze er amper echt last van heeft.

Ik slik al maanden van die zwangerschapsvit. maar die hebben dus niet mogen baten hiertegen.

Ben bezig met de gordijntjes en het lukt niet grrrrrrrrrrrr :x

Heb net gewoon 2 uur gezeten op een zoom, nou daar wordt je sjagie van zeg dat beloof ik je, het lukte allemaal niet zoals ik wilde en machine werkte niet mee. Ga nu dus maar eens ff boodschappen doen, ff wat anders, maar wil die gordijnen wel afhebben vandaag eigenlijk…

Zit je nu nog achter de gordijntjes Fem?

Ik mis je op msn! Benelux Next Topmodel is er op!

Hoi meiden,

Ik kom weer eens weinig spannends melden.

Hier het weekend weer behoorlijk lamlendig geweest en ben er nog steeds niet. Zo vreselijk moe, misselijk en hoofdpijn :shock:

Ja het gaat hier nog steeds niet zoals ik graag zou willen.

Toch spuug ik wel steeds minder dus wat dat betreft gaat het de goede kant op.

Verder afgelopen donderdag naar de gyn geweest, alles zag er goed uit!!!

Dat is dan wel weer een hele opluchting.

Nu snel wat voor school doen, dan even tv kijken en dan :zzz:

:-*

@Joos wrote:

Zit je nu nog achter de gordijntjes Fem?

Ik mis je op msn! Benelux Next Topmodel is er op!

yep en de gordijntjes zijn af!!! :dance: ow ik kan dat niet, dan heb ik in mijn hoofd dat ik ze vandaag af wil hebben en dan MOET dat ook gewoon. :roll: Maar missie volbracht :mrgreen:

Heb nu idd wel bntm gemist maar gelukkig wordt het 2 keer per week herhaald :mrgreen:

Tilly, ow meid toch, zo aan het kwakkelen :hug: Gelukkig maar dat het spugen beter wordt en het bij de gyn goed was! :-*

Het gaat hier gelukkig de goede kant op.

Ben nu bezig met digitale foto-albums. Uploaden kost alleen altijd zoveel tijd :?

Wawa, ben blij te horen dat het bij jou de goede kant weer op gaat.

Kun je toch een beetje genieten van je verlof!!

En druk bezig met digitale albums lees ik!! Dat is denk ik weer wat anders dan dat ik doe of laat jij ze straks ook afdrukken?

Ik ben druk bezig voor Luuk een digitaal album in elkaar te zetten.

We hebben nog niks van hem af laten drukken en hij is toch alweer 2 jaar geweest :oops: :oops:

Hoe is jullie weekend geweest met alle drukte??

Femmie, fijn dat de gordijntjes dan toch eindelijk goed gelukt zijn!!

Joos, mijn duimen draaien ook hoor meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Jane, hoe is het met jou meid? Je zult het nieuws inmiddels ook al wel op je werk verteld hebben denk ik of niet? Zo ja, hoe reageerden ze?

Patricia, Mamalena, waar zijn jullie meiden??

En de rest van de meiden, met jullie ook alles goed??

Hier weinig bijzonders te melden dus spreek jullie een andere keer weer.

@Tilly wrote:

Wawa, ben blij te horen dat het bij jou de goede kant weer op gaat.

Kun je toch een beetje genieten van je verlof!!

En druk bezig met digitale albums lees ik!! Dat is denk ik weer wat anders dan dat ik doe of laat jij ze straks ook afdrukken?

Ik ben druk bezig voor Luuk een digitaal album in elkaar te zetten.

We hebben nog niks van hem af laten drukken en hij is toch alweer 2 jaar geweest :oops: :oops:

Hoe is jullie weekend geweest met alle drukte??

Elke maand plak ik foto's in het digitale album en zet er teksten bij. Als het album vol is laat ik hem afdrukken. Ik heb nu die van dreumes, kleuter en de BABY (!!!) bijgewerkt :mrgreen: . Ik liep alleen een beetje achter, dus het was nu meer werk. Ik denk, dat ik per kind 2 a 3 foto-albums per jaar heb afhankelijk van de gebeurtenissen.
Ook vanmorgen de boekjes van de kinderen bijgewerkt (soort dagboekjes, maar dan schrijf ik er ongeveer eens per drie maanden in).
Ik ben dus weer helemaal bij. Dreumes is op het kdv en kleuter speelt ergens anders. Ik ga dus even op de bank liggen een tukje doen en daarna ga ik boodschappen doen en dreumes ophalen :wink:

Hé dat is een goede manier om de boel bij te houden. Tja, dan moet ik eerst heeeeeeeeeeeeel veel bijwerken maar daarna ga ik het zeker doen zoals jij het doet!!

Ik hoop trouwens dat je lekker aan het slapen bent :zzz: :-

Hier net de ramen weer gewassen. Van de buitenkant is alles nu weer schoon, nu is de binnenkant nog een keer aan de beurt.

Ga nu snel een spelletje doen met Nick, dan Luuk eruit halen en Nick wegbrengen om bij een vriendje te spelen.

:-

Zooooooooo ramen wassen! Dat is hier ook nodig, maar ik kan me er niet toe zetten. I.p.v. slapen is het tv kijken geworden :roll: :roll:

Ga je de foto’s nu gewoon afdrukken en dan inplakken? Pfoef, wat een werk, maar ja, rond de geboorte van Luuk had je het druk genoeg en de tijd daarna ook. Nu weer moe, dus ik kan me het goed voorstellen hoor. Misschien plannen wat je per week zou willen doen.

Nee, ik ga ze niet inplakken hoor!!! :snooty: Ik ben bezig met een digitaal album en het schiet al aardig op. Nou ja, het eerste album is bijna klaar maar dan houden we nog heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel foto’s over. :doh: :mrgreen:

@Tilly wrote:

Nee, ik ga ze niet inplakken hoor!!! :snooty: Ik ben bezig met een digitaal album en het schiet al aardig op. Nou ja, het eerste album is bijna klaar maar dan houden we nog heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel foto’s over. :doh: :mrgreen:

Schrijf je er ook iets bij of doe je alleen de foto’s?

Ik merk, dat als het lang geleden is, ik er niets meer over weet :oops: :oops:

Lekker druk met de foto’s dus dames!

Ik vind die digitale albums ideaal. :thumbup:

Fem, goed zo! Toch gelukt met de gordijnjes! Heb je foto’s?

Jane, WAAR BEN JE???

Volgens mij ben je opzoek naar Mamalena en Patricia :mrgreen:

yep ik ben op zoek,

Nee hoor ik heb de afgelopen dagen erg hard gewerkt was steeds om 8 uur thuis en begon om 7, maar het is even nodig.

even een update van vk

alles was goed afgelopen maandag we hebben een prachtige beep gezien, morgen plaats ik de foto’s alles was tip top in orde ik mocht van vk nu echt genieten we hebben ook de bevalling van o doorgesproken ik krijg nog een consult van de gyn en als het net zo als de vorige bvalling niet vordert 20 uur ontsluitingsweeen en een beep die maar niet wilde indalen dat we dan niet gaan lopen trekken en duwen maar dat ik dan een ks krijg. Ik wil het wel thuis proberen ook om die ervaring te verwerken en het lijkt mij fantatsisch zo’n thuis bevalling. Maar een opluchting dat ik dit keer stop mag zeggen en dat er dan hopelijk ook naar geluisterd word.

Ik schrok wel weer even toen ik in de papieren weer las wat de complicaties van o waren. 5 keer vacuum, bloeding onder de schedel en mogelijk hersenbloeding ter observatie enz enz. dat wil ik echt niet meer meemaken.

Hey het klinkt weer gezellig hier.

Joos hoe is het met je?

wawa welk programma gebruik jij want met foto…com lukt het me niet goed om het op te slaan en het later af te maken omdat ze steeds wat veranderen in het programma en je verplichten te uploaden en dan ben je dus ook alles kwijt.

Fem gordijntje klaar spammen maar :mrgreen: Hoe voel jij je is je rugpijn over.

Til ja gisteren heb ik het de grote baas vertelt en die reageerde heel ok en nu we beep mooi gezien hebben durf ik ook echt te genieten en dat is echt vanaf maandag begonnen ben helemaal in de wolken :inlove: Hoe gaat het met jou Til, kun jij al wat onbezorgder genieten of schiet je nog ind e kramp bij elk pijntje. Met je jongens ook alles goed?

Heeft iemand patricia en m’lena al gevonden ik ben ze niet tegengekomen.

Liefs