**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

Jane, wat heerlijk om te horen dat alles zo goed is met beeb en je nu helemaal in de wolken bent. :inlove: Zo hoort het!!

Wat goed ook dat er duidelijk is gesproken over de bevalling en dat je nu weet wat je eventueel zult kunnen verwachten wanneer het opnieuw moeizaam zal gaan. Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is natuurlijk en dat je deze keer een bevalling volgens het boekje krijgt.

Je hebt het dus ook op het werk verteld. Dat je het zolang verborgen hebt weten te houden :shock: Of zie je je leidinggevende niet zo veel want je hebt toch al een best buikje vind ik hoor!!

Voel jij je inmiddels ook wat beter wat je darmen betreft? En de misselijkheid?

Hier gaat het best goed hoor.

De misselijkheid en pijn in mijn buik maken me nog best onzeker. Maar ja, dat zouden jullie ook hebben denk ik. Bij mij is het dan denk ik meer dat ik me afvraag of het een voorteken is van…

Over het algemeen doe ik mijn best het zo ‘gewoon’ mogelijk te benaderen en niet gelijk me teveel zorgen te gaan maken. Soms is het lastig maar dan moet ik mezelf een schop onder de kont geven. Blijf ik twijfelen dan moet ik de gyn bellen en dat heb ik nog niet gedaan. Dus wat dat betreft gaat het best goed dacht ik zo.

Ik heb trouwens een digitaal album van de Hma. Heb nog geen problemen gehad met updaten maar ja, weet niet of dat nog komt. Heb het nu één keer moeten doen en met de foto’s gebeurde gelukkig niks.

Nu ga ik snel even wat boodschappen doen en dan straks Nick weer uit school halen.

Luuk is trouwens zo ontzettend lief aan het spelen!!! :inlove: Hij is de hele morgen al heerlijk bezig. Genieten is dat zeg :inlove: :inlove:

Patricia en Mamalena, waar zijn jullie???

:-

Oh tilly tsja die misselijkheid hoort er misschien echt bij wellicht een meisje haha, maar ik zou ook erg onzeker worden van die buikpijn. ik weet wel dat je bij luuk toen ook schreef dat je vaak last van bandenpijn had ik weet niet of je het ook bij Nick had. Ik heb trouwens ook nog vaak last van een zware gevoelige en soms pijnlijke buik. Vooral als ik in bed lig of op de bank crash zit ik erg ongemakkelijk. Zolang ik beweeg en dingen doe heb ik er minder last van. Heb jij echt pijn of is het een trekkerig zeurderig gevoel?

Met darmen gaat het iets beter alleen als ik me aan het advies van het boek houd en dat is lastig. geen crackers of brood niet te veel rijst of droge pasta, maar het advies is nat eten. dus havermout pap ipv brood en kleffe pasta met veel saus natte happen dus. Dat is du best lastig.

Ja op het werk hadden sommige het al gezien dus was het voor hun geen verassing en ook zagen ze me aan het einde van de dag veel gapen, maar ik heb het wel echt tot 12 weken volgehouden om mijn klep te houden :mrgreen:

oh luuk lekker aan het spelen schattig en fijn voor jou. o gaat maandag voor het eerst naar de psz. Spannend hoor als hij maar geen kindjes pijn gaat doen.

Ik maak alles via webprint. Ik heb daar dus drie albums staan waar ik in werk. Ik bestel er alles. Als ze iets veranderen, kun je er zonder moeite gewoon bij. De albums maak ik online, dus niet thuis op de pc. Ik upload eerst de foto’s, daarna kan ik ze in het album zetten. Het bevalt mij enorm goed.

Balen, dat jullie zo onzeker zijn meiden. Helaas wel herkenbaar. Bij nr 1 was ik het minst onzeker. Het wordt steeds erger, dus hier geen nr 4. :lol: :lol:

wawa begrijp ik nu goed dat je de albums niet kunt bijwerken dus dat je dat in een keer moet doen. En je schrijft niet op je pc thuis. Geloof dat je het voor mij nog wat duidelijke moet uitleggen :oops: Wil het namelijk graag weten.

Oh de onzekerheid neemt toe. Kinderen maken je ook zo kwetsbaar.

Zeg nooit nooit wawa :mrgreen:

@jane wrote:

wawa begrijp ik nu goed dat je de albums niet kunt bijwerken dus dat je dat in een keer moet doen. En je schrijft niet op je pc thuis. Geloof dat je het voor mij nog wat duidelijke moet uitleggen :oops: Wil het namelijk graag weten.

Je logt in op http://www.webprint.nl. Daar kun je een foto-album naar je keuze aanklikken. Je kunt de achtergrond en lettertype per pagina bepalen. Elke keer dat je ermee aan de slag gaat, ga je foto's oploaden. Dit kost veel tijd. Daarna sleep je de foto's naar de juiste plaats/ bladzijde. Als je voor die dag klaar bent, sla je op. De volgende keer log je weer in en kun je verder gaan. Ik vind het ideaal.

Jane, ben blij je te zien! Ik maakte me al zorgen :oops:

Verder laat ik het hier even bij, ben bekaf. :zzz:

Goedemorgen.

Beetje kunnen slapen Joos? je zit nu in je wachtperiode of niet? :hug: :hug:

dank wawa ik ga er eens voor zitten.

Joos meid doe rustig aan en mijn duimen draaien voor je want volgens mij zit je inderdaad in de wachtfase.

Ik heb patricia gevonden ik hoop dat ze ook weer hier snel komt schrijven.

PATRICIA :mrgreen: Kom je.

Ik had Patries ook al een PB gestuurd :wink:

Inderdaad…de wachtfase. :pray:

Julian is behoorlijk verkouden, dus echt goed geslapen heb ik niet. Als hij zo ligt te hoesten ben ik wakker, maar als hij dan even stil is, dan word ik helemaal zenuwachtig en stap dan maar weer uit bed om te kijken. Natuurlijk ligt hij dan heerlijk te slapen.

Jane, ik gebruik ook webprint, werkt echt goed! Succes!

Wat fijn dat je leidinggevende zo positief reageerde :thumbup:

Wawa hoe gaat het bij jullie? Krijg je het een beetje georganiseerd allemaal?

Tilly, ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid. :hug: En die onzekerheid is wel te begrijpen hè. Het was niet niks met Luuk.

Fem, zit je nu hele dagen achter de naaimachine?

Booki, al klaar voor het grote feest morgen?

Charissa, leuk winkeltje hoor! Als ik een meisje had…

@Joos wrote:

Wawa hoe gaat het bij jullie? Krijg je het een beetje georganiseerd allemaal?

Ondertussen 36 weken en 2 dagen zwanger. Het valt me allemaal zwaar, maar ik probeer niet te zeuren :roll: Manlief kan op de benedenverdieping zich aardig redden, dus koffie/ thee pakken e.d.. Naar de winkel, stofzuigen, boodschappen doen zit er nog niet in. Het probleem is, dat ik moeite heb met staan. Dus in de rij bij de winkel concentreer ik me erop, dat ik niet flauwval.
Tja, verder ben ik het zwanger zijn zat. Ik wil lekker mijn kids knuffelen, maar de buik zit in de weg. Ik ben snel buiten adem en moet alles dus in een rustiger tempo doen. Gelukkig krijgen we er iets heel moois voor terug. Ik had mijn verlof alleen anders voorgesteld :oops:

Ik ga heel hard duimen meid. Welke dag zit je nu?

dag 27 :pray:

Het liefst wil je nu lekker op de bank hangen denk ik. En snuffelen aan de babyspulletjes :mrgreen:

@Joos wrote:

dag 27 :pray:

Het liefst wil je nu lekker op de bank hangen denk ik. En snuffelen aan de babyspulletjes :mrgreen:

Ja, inderdaad, gewoon helemaal niets. Tja, kids hebben vakantie, dus ik ben (te) actief. Nou ja, ik overleef het wel hoor.

Jee, dag 27 alweer. Hoe lang is je cyclus gemiddeld?

Die is niet echt regelmatig. De kortste is 25 en de langste 34.

Het is lekker weer, kan je lekker met de kids naar een park ofzo? Kan jij lekker op een bankje zitten kijken hoe zij spelen!

@Joos wrote:

Die is niet echt regelmatig. De kortste is 25 en de langste 34.

Het is lekker weer, kan je lekker met de kids naar een park ofzo? Kan jij lekker op een bankje zitten kijken hoe zij spelen!

Uhmmmmmmmm, net op de bank in slaap gevallen. Dussuh vandaag niet :oops: . Ze spelen al de hele middag met de duplo.

Mijn cyclus zat tussen de 21 en 42 dagen. Wat een onzekerheid he? Gewoon even wachten met testen tot dag 30 en dan om de 3 dagen testen :hug: :hug: . :-* :-*

Eigenlijk durf ik helemaal niet te testen. En wat als ik test en het is positief? Hoe lang blijft het dan goed gaan?

Lekker uitgeslapen nu?

Julian is ook dol op duplo!

@Joos wrote:

Eigenlijk durf ik helemaal niet te testen. En wat als ik test en het is positief? Hoe lang blijft het dan goed gaan?

Elke zwangerschap wordt enger, maar of je nou wel of niet test, garanties heb je nooit. Ik kreeg een kennisje op visite deze week en die verbaasde zich erover, dat ik alles klaar had en zoveel kleertjes had liggen. Het kon nog altijd mis gaan volgens haar (ze zei het niet met zoveel woorden, maar bedoelde dat wel). Zij vond dat het ongeluk zou kunnen brengen. Tja, het blijft zitten of het gaat goed. Doe die test maar mooi en daarna zie je wel verder. :hug: :-* :-*

Mocht ik bevallen, zijn jullie hier dan wel aanwezig :think: :think: Anders staat het ook zo lullig, als mijn vriendin hier post en er reageert niemand :wink:

HEY MEIDEN!!!

Lief dat jullie zo aan me gedacht hebben, en Tilly en Wawa bedankt voor de pb’tjes.

Ik beloof plechtig, morgen kom ik hier weer langs. Ben jullie zeker niet vergeten en heb ook regelmatig bijgelezen!

En Wawa…bevallen jij! :mrgreen: :wink: