**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

tilly hoe is het met je ramen? Ik had ze laatst ook gewassen maar met dit weer is het uitzicht maar voor korte duur, kan ze nu gewoon weer doen :?

Ow en die onzekerheid, ik herken het goed, maar die pijn in je buik die heb ik ook gehad en patricia ook, het maakte me ook onzeker, maar lijkt er toch bij te horen. :hug:

jane wat fijn meid, goede echo en de bevalling doorgesproken. Fijn dat ze het zo serieus neemt en de tijd ervoor neemt. En een thuisbevalling, is hoop het van harte voor je. Maar wat fijn dat je iig nu wat meer de regie in handen mag hebben, maar eigenlijk ook wel jammer dat er vorige keer niet naar geluisterd werd dan, of heb je toen niet echt aangegeven hoe of wat? En jee joh, dat is zeker niet niks bij o. Gelukkig is ie er goed van opgeknapt. :-*

Rugpijn is idd weer helemaal over, ik had de huiskamer verbouwd en het was zwaar en had harde buiken maar dacht, fem ff doorbijten, je kan het zo niet laten staan het moet ff af :naughty: :naughty: :naughty: had ik niet moeten doen :doh:

joos joos, spannend meis. Snap dat je je twijfels hebt bij testen. Doe het wanneer het goed voor jou voelt, dat is het belangrijkste en als ie positief mag zijn, zal de onzekerheid daarna zeker weer toeslaan, dat is niets gek na wat je hebt meegemaakt inmiddels :hug:

En dikke knuf aan juul, hoop dat ie snel weer van zijn verkoudheid af is.

Ja en idd vele naaien op dit moment, lukte niet zoals ik hebben wilde, maar nu uiteindelijk wel, maar ik wil met die bloempjes maken en dat is erg veel werk, maar het wordt wel zoooooooooooo leuk (al zeg ik het zelf :mrgreen: )

patricia welkom terug ook. Hoe is het met je?

fotos plakken ik doe het ook via webprint maar dan via de site van “wij jonge ouders” kwam laatst op de site van webprint zelf en toen was het daar ietsje duurder dan via wijjongeouders (gaat maar om een paar eurootjes per album hoor en ook geen idee waarom dat is)

Heb ook erg goede ervaringen ermee, goede kwaliteit, snelle levering en prima service bij gebreken (heb laatst zonder pardon een 2e druk gekregen omdat de 1e niet helemaal goed was)

Hier druk bezig met kamertje voor dana. Gaat redelijk voorspoedig moet ik zeggen. :dance:

Verder is dana ziekjes, ik moest haar maandag ophalen van kdv, want aldus de leidster aan de telefoon “er zat totaal geen leven meer in” :shock:

Nou ja zeg, ik kom daar, ze rent meteen naar me toe en “dag dag” roepen tegen de leidsters. Lekkere opmerking, maar goed :?

Maar uiteindelijk kwakkelt ze maar wat aan, vandaag is haar temp enorm omhoog geschoten, ze eet amper, is erg wankel op haar beentjes, heeft van de week snachts alles onderge :sick: Brrrrrrr is was er niets blij mee en heb net de hap maar gebeld ze was zo suf en dan die temp die omhoog schoot, maar het zag er allemaal redelijk uit, ha dacht aan een buikgriepje, darminfectie of evt de 5e of 6e ziekte.

En net komt vriend thuis met dit verhaal :cry: :cry: bah, ik heb het niet snel, maar nu het mijn eigen meisje ziek is en dit ook zo dicht in de buurt is, maakt het me knap zenuwachtig…

ik ga trouwens alvast dit doen, want ik weet niet of ik er morgen aan toe kom:

T. heeeeeeeeeeeele fijne dag en heeeeeeeeeel veel heeeeeeeeeele grote kadoos toegewenst :mrgreen:

@Wawa wrote:

Mocht ik bevallen, zijn jullie hier dan wel aanwezig :think: :think: Anders staat het ook zo lullig, als mijn vriendin hier post en er reageert niemand :wink:

Natuurlijk zwijgen wij dan in alle talen :mrgreen: :wink:

Femmie: SHOWWWWWWWWWEN

Brrrr het komt wel dichtbij hè :hug:

Patricia, Welkom terug!

ow ja showen he :oops:

Nou eigenlijk… die gordijntjes zijn bruin…

Valt weinig aan te showen haha heb wel 1 kussenhoes met bloempje af nu dus is wel te showen al en kan wel alle kleuren stofjes showen die ik heb, dan krijg je misschien een beeld van wat ik in mijn hoofd heb, maar uhm, dat doe ik dan van de week goed?

En idd, het komt dan ineens dichtbij ja, maar ik hou mijn meisje gewoon heeeeeeeeeel goed in de gaten :shifty:

Ben er weer gewoon :mrgreen:

T. gefeliciteerd met je verjaardag

wawa als je op dinsdag woensdag of donderdag bevalt ben ik er niet bij dus dankun je beter hier niet posten :mrgreen: Tenzij er natuurlijk nog andere hier op die dagen zijn. haha

Joos meid pff wat een dillemma zeg :hug: wel niet testen en dan wel of niet blij durven zijn. Oh ik voel met je mee en denk aan je. Je eerste mk kwam een paar dagen na je nod was dat de laatste keer ook zo? Ik hoop dat jouw lichaam je niet al te lang in spanning houd.

Hoe is het met kleine juul

Femmie wat een opmerking zeg er zit geen leven in, pff die heeft vast zelf geen kids. Hoe is het nu met je kleine meid.

Ben benieuwd hoor naar je naaiwerk.

JOEHOE T VAN HARTE MET JE VERJAARDAG. :-*

tot laters

oh en wawa je mag ook altijd sms’en hoor.

HAPPY BIRTHDAY T

Jane, de 2e was net na mijn nod. De eerste was later 6/7wk. Ik had toen een bloeding voor een menstruatie aangezien.

Vandaag voelt het alsof de :evil: :twisted: er weer aankomen, dus geen testdilemma.

Waar blijven nou die foto’s van jou?

@Joos wrote:

Jane, de 2e was net na mijn nod. De eerste was later 6/7wk. Ik had toen een bloeding voor een menstruatie aangezien.

Vandaag voelt het alsof de :evil: :twisted: er weer aankomen, dus geen testdilemma.

Wat een onzekerheid he meid. Je kunt op zulke dagen beter moeten werken dan dat je vrij bent. Ik blijf duimen hoor :hug: :hug:

Wat een rust hier. Heeft iedereen eigenlijk nog wel de behoefte om hier te schrijven of is het een afgelopen zaakje hier :think: :think:

Als het eraan ligt, dat ik weer terug ben, dan hoor ik het wel en ga ik gewoon alleen verder bij novembermama’s hoor. No hard feelings.

Ik ben zelf niet helemaal fit, en Julian is met peuterpuberen begonnen.

We hebben al een aantal echte “tantrums” mee mogen maken.

:wall:

Ik heb zelfs al een keer 10 min met hem op de grond in de houdgreep gezeten. Toen hij rustig werd slaakte hij een diepe zucht draaide zich om en gaf me een knuffel :inlove:

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik wil zeker blijven schrijven. Het clubje dunt wel uit. Dat snap ik ook wel

Eigenlijk vind ik dat we weer meer schrijven de laatste tijd. Niet zoveel als in het begin, maar dat is ook wel logisch. We hebben allemaal handenbindertjes rondlopen en werken daarnaast ook.

@Joos wrote:

Ik ben zelf niet helemaal fit, en Julian is met peuterpuberen begonnen.

We hebben al een aantal echte “tantrums” mee mogen maken.

:wall:

Ik heb zelfs al een keer 10 min met hem op de grond in de houdgreep gezeten. Toen hij rustig werd slaakte hij een diepe zucht draaide zich om en gaf me een knuffel :inlove:

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik wil zeker blijven schrijven. Het clubje dunt wel uit. Dat snap ik ook wel

Eigenlijk vind ik dat we weer meer schrijven de laatste tijd. Niet zoveel als in het begin, maar dat is ook wel logisch. We hebben allemaal handenbindertjes rondlopen en werken daarnaast ook.

Heerlijk hè dat peuterpuberen :mrgreen: . We hebben een peuterpuber en een kleuterpuber en als die tegelijkertijd dezelfde bui hebben, dan kan je lol op. :lol: :lol: Dreumes zetten we als hij slaat of bijt bij de deur en dan moet hij er een halve minuut zitten en een kus komen brengen. Tot nu toe werkt dat erg goed. Loopt hij eerder weg, dan zetten we hem weer terug. vermoeiend, maar we blijven consequent. Nou heeft kleuter nooit een echte peuterpuberteit gehad, dus ik weet niet wat ons nog te wachten staat hoor.

Het clubje dunt inderdaad erg uit, vandaar dat ik schrijf of het aan mij ligt. Maar als het voor die tijd ook al was, dan groeien we misschien enigszins uit elkaar. Ik vind dat schrijven hier geen verplichting moet worden, maar nu is het wel erg saai :wink: Tuurlijk werken we allemaal en hebben we handenbindertjes, maar vaak heeft het ook te maken met behoefte hebben aan schrijven en of het gezellig is :roll: denk ik :roll:

Ik ben blij, dat jij in ieder geval ook nog behoefte blijft houden :-*

Ik spreek een aantal van jullie ook op msn. Als je dan een tijd gekletst hebt, ga je niet op het forum nog eens tegen elkaar aanschrijven.

@Joos wrote:

Ik spreek een aantal van jullie ook op msn. Als je dan een tijd gekletst hebt, ga je niet op het forum nog eens tegen elkaar aanschrijven.

Tja, ik heb geen MSN, dus tja, dan houdt het hier een beetje op denk ik.

jane dana lijkt weer wat aan de beterende hand gelukkig. Ze heeft vanmiddag 2 boterhammen op, vanavond daarentegen niets, :? maar goed, ze is weer vrolijker, temp is weg, dus ik denk dat het wel weer aan de beterende hand is gelukkig.

joos hoe is het meid, :evil: nog uitgebleven? :pray:

booki ik weet niet of je hier nog leest, maar hoe was de verjaardag?

Zoals jullie vroegen, zal ik ff eea showen:

Dit zijn de kleurenstofjes waar ik mee werk (die roze en paarse heb ik ook in bont :inlove: ) Van de bruine heb ik gordijnen gemaakt. Van het paars heb ik lakentjes voor op bed. Roze, paars, blauw en groen worden kussens.

En dit is hoe ik het aan het versieren ben. Dit soort bloemetjes komen op de groene en blauwe kussentjes. Op de lakentjes aan de bovenkant wil ik er 3 of 5 gaan maken en linksonder op de gordijnen wil ik 3 bloemen zetten.

En dan mijn buikfoto van vandaag

Ennnnnnnnnnnnn ik heb gister een geboortebord getekend! :inlove: Ben er helemaal blij mee, vind hem zo leuk! Vriend heeft hem vandaag uitgezaagd en in de grondverf gezet :mrgreen:

(eindelijk iets voor BEEB, het voelde me niet goed dat ik heel de tijd maar voor dana bezig was, al is het erg leuk te doen, maar ik wilde ook iets nieuws voor beeb hebben, dus bij deze iig weer iets op het lijstje voor beeb erbij :smiley: )

Hoi meiden,

Allereerst T, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Wel een dagje te laat maar…

Wawa, hier echt wel de behoefte om door te schrijven hoor. En nee, het ligt niet aan jou. Net wat Joos al zei, het is hier juist de laatste tijd weer iets drukker dan anders.

Ik lees in principe elke dag bij maar nee, reageren komt er niet altijd van. Soms geen puf, maar ook wel eens gewoon geen zin :oops: Tja, ook dat kan voorkomen toch?

Hoe gaat het momenteel thuis?? Is het een beetje te doen allemaal?

Femmie, stofjes zien er leuk uit meid!! Het komt er vast allemaal mooi uit te zien. Helemaal als er van die mooie bloemetjes op komen te staan. Leuk hoor!!

Prachtige buik weer meid :inlove:

Voor beeb een geboortebord gemaakt, kan me voorstellen dat je het ook leuk vind nu ook iets voor beeb te maken.

Joos, Julian en jij niet helemaal lekker… balen zeg. Inmiddels al een beetje opgeknapt of ?

Een peuterpuber in the house :roll: Heftig is dat zo nu en dan hè?!

Luuk heeft er gelukkig nog niet heel veel last van maar van Nick staat het me nog vers in het geheugen :wink:

Luuk kan ook wel enorm pittig zijn maar toch anders. Wie weet wat er nog komen gaat maar voor nu gaat het mooi zo. :mrgreen:

Hoe gaat het verder met je? Wat een spanning denk ik momenteel of niet?

Patricia, fijn weer wat van je te horen meid. Hoop dat je binnenkort weer even gezellig bij komt kletsen.

Alle andere meiden, alles goed? Lekker weekend gehad allemaal?

Hier gisteren vrijgezellenfeestje gehad van m’n schoonzusje. We hebben spaanse tapas gemaakt. Geweldig om eens wat te mogen leren van een echte kok. Het smaakte ook nog eens heerlijk maar aangezien er overal knoflook in zat… :shock: STINKEN :mrgreen: Helaas gisteravond kotsmisselijk :sick: Dat was dan wel weer erg jammer maar ja, wat doe je eraan??

Nu even boer zoekt vrouw kijken.

:-*

Pfoef, misselijk met knoflook. Dat proef je over drie dagen nog :lol: :hug: :-*

Ik snap de zin wel hoor, maar sinds ik terug ben, merk ik, dat er heel veel meiden hier niet meer schrijven. Ik vind dat eigenlijk wel heel jammer, maar het is ook een normaal proces van komen en gaan van vriendschappen in het leven.

Je hebt gelijk hoor Wawa. Op één puntje heb je het denk ik niet helemaal goed :wink: Het is niet sinds jij schrijft dat een aantal meiden niet meer of juist minder meeschrijft. Of ik heb iets gemist :oops: :mrgreen:

En ja, misselijk zijn na zoveel knoflook is niet prettig. En :sick: al helemaal niet!!!

:-*

Als ik me niet lekker voel heb ik ook niet altijd zin om hier te schrijven. Al die zwangerschappen, ik gun het jullie van harte, ben echt blij voor jullie. MAAR…ik ben stinkend jaloers!

til :hug:

Heb je nog wel een beetje van het eten kunnen genieten?

Ik ben dol op knoflook!

Het is inderdaad spannend. Ook omdat we nog aan het verbouwen zijn. Duurt langer dat verwacht. Komt mijn humeur ook niet ten goede.