Zo, hier ben ik! :mrgreen:
Kan onmogelijk op alles reageren… maar ik lees een paar pagina’s terug en doe mijn best.
Joos, ook al was ik hier even niet (en jij even daarvoor niet) ik denk vaak aan je en de duimen draaien hier volop voor je!! Bovendien, 2,5 jaar verschil is best mooi denk ik zo
Jane, hoe gaat het met jou? De weken gaan best snel! Fijn dat je de bevalling door hebt kunnen nemen. Ik dus niet, ook geen behoefte aan hoor, maar dat is denk ik toch weer een nadeel van een gyn op het zhs…
T lieverd nog van harte met je verjaardag!! Time flies! Leuke dag gehad booki?
@Wawa wrote:
Wat een rust hier. Heeft iedereen eigenlijk nog wel de behoefte om hier te schrijven of is het een afgelopen zaakje hier :think: :think:
Als het eraan ligt, dat ik weer terug ben, dan hoor ik het wel en ga ik gewoon alleen verder bij novembermama’s hoor. No hard feelings.
DOE EENS EVEN NORMAAL JIJ!! :evil: Iedereen is hier vrij om te komen en gaan. Dus al zou er iemand moeite hebben met jou, dan moet die persoon maar vertrekken hoor!
Lekker verlof
Wawa. De tijd is wel heel snel gegaan he? De eerte beviel je toch met een week of 36?
Femmie, knap hoor waar jij de tijd en energie vandaan haalt om al die diengen voor Dana haar kmertje te maken!
Het klinkt allemaal erg mooi.
Wij hebben de afgelopen 2 weekenden Nesrin hara kamertje opgeknapt en veranderd. Zal er van de week ff foto’s van maken. De baby komt voorlopig op onze kamer, geen kamertje over helaas en verhuizen is voorlopig geen optie.
Tilly hoe gaat het met jou? Misschien heb je het al eens geschreven, maar willen jullie het geslacht weten deze keer?
Wat een lieve foto van Lois heb ik voorbij zien komen!!
Marije nog helemaal in love? :inlove:
Iemand nog iets te melden over M’lena?
Hier gaat alles zijn gangetje. De weken vliegen voorbij. Moest wel bloed af laten nemen om te testen op zw diabetes, omdat mijn buik zo enorm groeit. Heb ook totaal geen energie en nergens meer zin in. Officieel ga ik 1 januari met verlof, hoop dat ik het volhou om tot dan door te werken.
Ik weet niet en er zijn geen aanwijzingen voor, maar op de 1 of andere manier heb ik al heel lang het gevoel dat ik deze zwangerschap géén 40 weken ga halen.
Met Nesrin gaat het allemaal prima. Het is een echte meid met een sterk eigen willetje, maar ze is ook heel lief. Vooral als ze met haar babypoppen speelt :inlove: Ze is lekker aan het kletsen in het nederlands en Turks en kan in beide talen al tot 10 tellen. Ikke is trots :inlove:
Afgelopen zwaterdag hebben we meegelopen in de halloweenoptocht bij mijn ouders in de buurt. Ze vond het helemaal geweldig!
Zo, ik denk, dat jullie nu wel weer even genoeg leesvoer hebben :mrgreen:
Tot gauw! :-*