**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

@Joos wrote:

Als ik me niet lekker voel heb ik ook niet altijd zin om hier te schrijven. Al die zwangerschappen, ik gun het jullie van harte, ben echt blij voor jullie. MAAR…ik ben stinkend jaloers!

Tuurlijk ben je stinkend jaloers. Zou ik ook zijn hoor. Gooi dat er maar lekker uit.

Ik denk alleen dat je op dit moment niet stinkend jaloers op me bent. Kijk even naar het tijdstip en ik heb de slaap uit. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hormonen!!!

Heeft iemand eigenlijk nog iets van Mamalena of Marije gehoord? Ik zie ze eigenlijk niet meer verschijnen.

He meiden,

Wawa, je hebt pb terug, je bent een schat :-*

Ik ben er nog wel, maar nog even op de achtergrond :oops: Ik vind het moeilijk om hier alles zo neer te zetten hoe ik me voel, maar ik merk dat ik toch een grotere klap heb gekregen van alles wat er gebeurd is dan ik dacht…

Ik wil hier graag blijven schrijven, maar momenteel heb ik weinig leuks te melden…

Met Loïs gaat alles goed, doet het goed op school en de juf is heel trots op haar :inlove: dus ik ook :inlove: Ze is zo lief en roept elke dag dat ik de allerliefste mama ben van de hele wereld :inlove:

met haar konijnentandjes…

Fem, wat gaat je buik hard, en mooi :inlove:

Joos, heel begrijpelijk dat je ‘jaloers’ bent :hug:

hey allerliefste mama dat ben ik al hoor

en als dat niets leuks is om te melden hier dan weet ikhet ook niet meer :-* Rustig aan is ook niet niets om te verwerken.

wawa je zou ook kunnen zeggen dat sinds jij en ook Joos er weer zijn dat het juist weer beter gaat met ons clubje dusssssssssss genoeg bevestiging nu wij blijven lekker schrijven :thumbup: Het ligt niet aan jou.

Femmie mag ik even wauw zeggen tegen die buik en hoe kom jij zo mooi bruin.

daar ben ik ook jaloers op en joos ook meid :hug: Ik heb er echt vertrouwen in dat jij ook weer lekker mag pronken met een bolle buik en dat je hier lekker mag komen klagen over allemaal kwaaltjes.

Ja en hier ook hele worstelingen met o, maar ik zet hem nog niet apart omdat ik die strijd wil voorkomen met honderd keer terug zetten in de gang. Ik zeg nu. Ga je lief zijn, hij: Nee en dan gooit, spuugt of doet hij weer iets stouts en dan zeg ik ga je naar bed? Hij: nee en doet wederom iets stouts en dan pak ik hem bij kop en kont en sodemieter hem zo al schoppend zijn bed in en daar kan hij afkoelen. Op zijn eigen kamer. Ik heb wel de mazzel dat hij niet uit bed kan klimmen, ik geloof dat juul dat wel kan :think: Ik moet wel het bed van de muur wegtrekken omdat hij anders de grodijnen en de houten beeldjes door de kamer heen smijt. En ik hoor hem zo tekeer gaan in het bed dat ik wel eens denk dat hij dwars door de spijlen heen trapt. Ik ga er pas heen als hij rustig is en vraag dan ga je lief zijn en dan nog zegt hij wel eens nee en dan ga ik weer weg begint het hele gesodemieter weer en soms zegt hij ja en krijg ik ook die felbegeerde knuffel :inlove:

Vandaag is mijn monstertje voor het eerst naar school psz en ik ben zo bang dat hij andere kindjes pijn gaat doen :pray: Ik heb hen er wel voor gewaarschuwd.

ik ga hem zo halen. Tot laters

Femmie mooie buik :inlove: :inlove:

Jane, zo te lezen een mannetje met karakter :mrgreen: . Bij ons is het nog niet zover, maar hij doet in alles zijn grote broer na. Dus als we nummer 1 opvoeden, hopen we dat het met nummer 2 en 3 ook goed komt :lol: :lol:

Charissa, wat naar dat je een terugslag hebt. Het is ook gewoon allemaal heel heftig. Neem de tijd en hier hoef je niet alleen leuke dingen te schrijven hoor. OOk in slechte tijden zijn we er voor elkaar toch :hug: :hug:

Enne, liefste mama van Amsterdam mag jij zijn :mrgreen: . Ik heb de titel hier in het dorp al :lol: :lol:

Zo, hier ben ik! :mrgreen:

Kan onmogelijk op alles reageren… maar ik lees een paar pagina’s terug en doe mijn best.

Joos, ook al was ik hier even niet (en jij even daarvoor niet) ik denk vaak aan je en de duimen draaien hier volop voor je!! Bovendien, 2,5 jaar verschil is best mooi denk ik zo :wink:

Jane, hoe gaat het met jou? De weken gaan best snel! Fijn dat je de bevalling door hebt kunnen nemen. Ik dus niet, ook geen behoefte aan hoor, maar dat is denk ik toch weer een nadeel van een gyn op het zhs…

T lieverd nog van harte met je verjaardag!! Time flies! Leuke dag gehad booki?

@Wawa wrote:

Wat een rust hier. Heeft iedereen eigenlijk nog wel de behoefte om hier te schrijven of is het een afgelopen zaakje hier :think: :think:

Als het eraan ligt, dat ik weer terug ben, dan hoor ik het wel en ga ik gewoon alleen verder bij novembermama’s hoor. No hard feelings.

DOE EENS EVEN NORMAAL JIJ!! :evil: Iedereen is hier vrij om te komen en gaan. Dus al zou er iemand moeite hebben met jou, dan moet die persoon maar vertrekken hoor!

Lekker verlof Wawa. De tijd is wel heel snel gegaan he? De eerte beviel je toch met een week of 36?

Femmie, knap hoor waar jij de tijd en energie vandaan haalt om al die diengen voor Dana haar kmertje te maken!

Het klinkt allemaal erg mooi.

Wij hebben de afgelopen 2 weekenden Nesrin hara kamertje opgeknapt en veranderd. Zal er van de week ff foto’s van maken. De baby komt voorlopig op onze kamer, geen kamertje over helaas en verhuizen is voorlopig geen optie.

Tilly hoe gaat het met jou? Misschien heb je het al eens geschreven, maar willen jullie het geslacht weten deze keer?

Wat een lieve foto van Lois heb ik voorbij zien komen!!

Marije nog helemaal in love? :inlove:

Iemand nog iets te melden over M’lena?

Hier gaat alles zijn gangetje. De weken vliegen voorbij. Moest wel bloed af laten nemen om te testen op zw diabetes, omdat mijn buik zo enorm groeit. Heb ook totaal geen energie en nergens meer zin in. Officieel ga ik 1 januari met verlof, hoop dat ik het volhou om tot dan door te werken.

Ik weet niet en er zijn geen aanwijzingen voor, maar op de 1 of andere manier heb ik al heel lang het gevoel dat ik deze zwangerschap géén 40 weken ga halen.

Met Nesrin gaat het allemaal prima. Het is een echte meid met een sterk eigen willetje, maar ze is ook heel lief. Vooral als ze met haar babypoppen speelt :inlove: Ze is lekker aan het kletsen in het nederlands en Turks en kan in beide talen al tot 10 tellen. Ikke is trots :inlove:

Afgelopen zwaterdag hebben we meegelopen in de halloweenoptocht bij mijn ouders in de buurt. Ze vond het helemaal geweldig!

Zo, ik denk, dat jullie nu wel weer even genoeg leesvoer hebben :mrgreen:

Tot gauw! :-*

Patricia, wat een lekker lang verhaal. Balen, dat je een test heb moeten ondergaan voor diabetes. Niets uitgekomen begrijp ik? Misschien dat je daarom wel het gevoel hebt, dat je eerder gaat bevallen?

Energie hebben en moe zijn vind ik persoonlijk deze zwangerschap ook zwaarder hoor. Niet te vergelijken met nummer 1.

Ik ben de eerste keer inderdaad bevallen met 36 weken en 6 dagen. Dat zou morgen zijn. Alleen zolang mannetje op krukken loopt en niets kan en mag is bevallen niet handig. Ons meiske moet dus nog maar even blijven zitten. :?

Nieuws van Mamalena:

Ze is aan het wachten op een hersteloperatie in Amsterdam. Ze sms-t me als ze meer weet. Ze is een weekje thuis geweest, maar dat viel haar erg zwaar.

he patricia je bent er weer :dance: leuk.

m’lena dus weer in het z’huis pff wat een zware tijd zeg.

Ik heb net de arts gebeld voor een hele rits vragen, één er van is dat ik toch maar voor de griepprik ga en dat ik weer last heb van mijn onderkant. Fem heb jij dat ook nog steeds. Ze gaan nu kijken welke medicijne ik mag gebruiken. Ook wilde ik kijken of ik nog die infectie heb, maar ze vroeg zich af of je een uitstrijkje mag maken als je zwnger bent. Dat mag toch??

jane, ja het is hier heel wisselend, uitstrijkje van de baarmoedermond is zeker niet wenselijk tijdens de zwangerschap! Wat wel mag is uitstrijkje uit de vagina en ze hebben bij mij ook via urine op soa getest. Hier waren alle uitslagen goed dus zou het bij deze zwangerschap horen, dus we doen het er maar mee.

Ow en die o. heeft echt temperament he.

En thx voor je compliment, die bruine kleur is van me, myself en misschien nog een heel klein beetje van de zon??? Dit is gewoon mijn kleur :wink:

mamalena, arme meid, toen nog 7 wkn zei je, pfffff dat zijn er nu nog een week of 3??? Veel sterkte hoor, hoop dat er snel misschien een gaatje komt waar je tussenkan :pray:

patricia, jullie de kamer al in orde, wat heerlijk zeg! En de energie, tja uhm, laten we zeggen, kop in het zand en door en door en door… Vandaag ook hele dag achter het naaimachine gezeten, ga ik net zitten voor eten en ben finaal ingestort :zzz:

Gek he dat gevoel van die 40 wkn niet halen, dat heb ik ook al de hele tijd :wink: (maar ik wijt het aan het feit dat mijn termijn met 3 wkn verzet is in het begin)

Ow en wat heerlijk met je meisje, dadelijk heb je er twee! :inlove:

charissa, wat een mooie meid heb je toch zeg!

En dikke knuf voor je :hug:

Ook niet leuke dingen mag je hier vertellen hoor! Maar kan me ook wel voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt om alles publiekelijk op het forum te zetten. Als je iets van je af wil schrijven mag het altijd via pb he :-*

joos :hug:

tilly, hoe is het met je knoflook? Gatver, dat kan zo vies zijn he als je er zo lang last van houdt, maar het is zo lekkerrrrrrrrrrrr om te eten!!!

Hier vandaag de hele dag bezig geweest voor dana’s kamer, schoot lekker op moet ik zeggen maar ben nu wel echt afgwerkt. Vriend gaat vanavond weer aan de schilder voor het geboortebord :mrgreen:

@jane wrote:

Ik heb net de arts gebeld voor een hele rits vragen, één er van is dat ik toch maar voor de griepprik ga en dat ik weer last heb van mijn onderkant. Ook wilde ik kijken of ik nog die infectie heb, maar ze vroeg zich af of je een uitstrijkje mag maken als je zwnger bent. Dat mag toch??

Wat naar allemaal Jane. Ik hoop, dat er snel verbetering is :hug:

Ik ben in een ontzettend k*t humeur dus ga maar niet de moeite doen om gezellig op iedereen te antwoorden.

Misschien dat ik daarom ook dingen verkeerd op vat hoor.

Ik lees weer dingen over oprotten en “men”…

Dingen zijn toch uitgesproken? Of mis ik vanalles?

Als we nou gewoon allemaal weer normaal tegen elkaar doen? Dit deeltje was een nieuwe start, toch? Volgens mij hebben de meesten de weg naar het forum wel weer gevonden.

houd bij het lezen van dit bericht rekening met de ontoerekeningsvatbaarheid van een zwaar teleursteld persoon

@Joos wrote:

Ik ben in een ontzettend k*t humeur dus ga maar niet de moeite doen om gezellig op iedereen te antwoorden.

Als we nou gewoon allemaal weer normaal tegen elkaar doen? Dit deeltje was een nieuwe start, toch? Volgens mij hebben de meesten de weg naar het forum wel weer gevonden.

houd bij het lezen van dit bericht rekening met de ontoerekeningsvatbaarheid van een zwaar teleursteld persoon

Heej meid,

Patricia bedoelde het juist om mij uit de put te helpen en niet om jou in de put te duwen. Ik weet, dat Patricia de zwangerschap momenteel als erg zwaar ervaart en dat jij gewoon enorm graag zwanger wilt zijn en ook emotioneel bent. :hug: :hug: :hug:

Ik snap beide kanten. Dikke kus voor jou en het was niet zo bedoeld.

Liefs,

Wawa

@Joos wrote:

Ik ben in een ontzettend kt humeur dus ga maar niet de moeite doen om gezellig op iedereen te antwoorden.

Ga je niet uitlachen hoor maar moet even een dikke :mrgreen: plaatsen.

Je bent ook zo’n lekker ding :- Vooral die laatste zin :wink: :-

Ben het met Wawa eens, Patricia bedoelt precies hetzelfde als wat jij nu net zo mooi zegt.

Het blijft hier dus gezellig en we kletsen lekker met z’n allen verder.

Voor jou nog even een extra dikke :hug: :hug:

Patricia, voor jou ook een dikke :hug: meid. Loopt niet helemaal lekker hè?!! Hoop zo voor je dat je je toch wat beter mag voelen. :-

:-*

Meiden, ik duik mijn bedje in. Tot morgen.

Grrrrrrrrrrrrr, alweer eruit. Ik kan gewoon niet meer slapen. Mijn hoofd zit vol. Ik ben alles zo zat. :cry: Manlief kan nog steeds niets en ik maak me enorm veel zorgen hoe alles straks moet als de kleine er is. Ik maak me zelfs druk hoe het moet als de klein zich aandient. Ik kan al puffend niet autorijden, maar manlief ook niet. Hoe moeten we de jongste wegbrengen, hoe moet de oudste naar school? Ik kan toch niet gelijk na de bevalling alles oppakken. Ik houd me nou al anderhalve week groot en nu barst het bij mij :cry: :cry: :cry:

Tuurlijk zegt iedereen: “Bel maar als je hulp nodig hebt”. Maar dat zijn allemaal niet realistische beloftes. Nou ja, alsof jullie me op dit tijdstip hiermee kunnen helpen?

:hug: :hug: :hug: Wawa, ik kan je gevoel heel goed begrijpen :hug:

Hoe lang moet je man nog met krukken lopen? Of heb ik daar overheen gelezen :oops:

Is er niemand in de buurt die je nu al als backup kunt regelen voor het naar het zkh rijden en voor peuter en kleuter? Zou fijn zijn als je dat zou kunnen regelen, misschien heb je het niet nodig tegen die tijd, maar dan heb je even wat meer rust in je hoofd :hug:

En Joos, ontoerekeningsvatbaar :mrgreen: :hug: :hug:

mamalena, meid je moet overal zo lang op wachten…Hoop dat er snel een plek is voor de hersteloperatie :hug: