**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

hmmm bericht is wel een bericht met veel :hug: geworden, wel die knuffels allemaal gebruiken dan he :mrgreen:

Wawa :hug: Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Het is ook niet de meest ideale en makkelijke situatie waarin je je bevind. :hug:

Ik geloof wel, dat jij juist degene bent, die wel eens zegt dat je een bevalling onbewust tegen kan houden toch? Dus jullie meisje wacht nog wel even :wink:

Joos, inderdaad, ik heb niets verkeerds bedoeld!! Het sijt me als dat zo over gekomen is. Ik moest stiekum wel een beetje lachen om je laatste zinnetje :mrgreen:

Maar hoe is het nu? Ben je :evil: geworden dan?

:-*

joos, meid :hug:

charissa, hou jij ook wel wat knuffels voor jezelf :naughty: je kan ze zelf ook hard gebruiken, hier krijg je er een paar van mij om je eigen voorraadje weer aan te vullen :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

patricia, 5 nov naar de gyn zie ik. Wij hebben die avond echo, mogen we beeb weer bewonderen :inlove:

Even heel kort: hele drukke dag gehad. Morgen met manlief naar ziekenhuis voor MRI en bezoek orthopeed. Ik ga zo naar bed. PB’s heb ik dus niet beantwoord. Sorry.

BIB :mrgreen:

@Wawa wrote:

BIB :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaa, nog even meid!!!

Ik hoop dat manlief snel mag herstellen meid :hug: :hug:

Ik kan me goed indenken dat je daar veel zorgen over maakt. Het is ook niet niks, jij hoogzwanger, 2 kids en een man die niet helpen kan. Dikke :-*

Vandaag naar het ziekenhuis geweest! Mannetje blijkt al 12 dagen met een gebroken knie te lopen! (onderste gedeelte van bovenbeen). Hij moest eigenlijk in het gips, maar aangezien zijn knie zo dik is, heeft hij nu een brace. Hij mag 4 weken zijn been niet belasten en moet zoveel mogelijk rust nemen. Hij kan dus sowieso ook niet autorijden als mijn bevalling begint. Twee december moet hij terug naar de orthopeed. We weten nu waar we aan toe zijn, maar leuk is anders.

Vanmiddag kraambureau gebeld. In de kraamperiode brengen zij kleuter naar school. Ze houden zich dan niet aan de 10 minuten loopafstand zoals in het contract staat. Via VK kan ik proberen om extra uren kraamhulp te krijgen. Ik heb goede hoop, want ik kan goed met VK’s opschieten en het zijn erg lieve meiden. Zij zullen de situatie zeker begrijpen en alle moeite voor me doen.

Via zorgverzekering gekeken of vervangend vervoer (taxi) vergoed wordt voor rit naar het ziekenhuis. Helaas worden eenmalige ritjes niet vergoed. Dan zou het een terugkerend iets moeten zijn. Ik heb de mevrouw vriendelijk verteld, dat ik niet 4 keer per jaar ga bevallen. Ha ha ha. :mrgreen: Ze vond het zelf ook vreemd hoor.

Zonet met de oppas boodschappen gedaan en ze heeft meegeholpen om de kinderen in bad te doen. Dus dat was na een zware en lange dag met kinderen halen en brengen en urenlang in ziekenhuis van afdeling naar afdeling wel erg fijn.

Sorry voor ego bericht. Ik ga nu op de bank hangen.

Berichtje van Mamalena:

Hoi, operatie is goed verlopen. Ik heb nog veel pijn gehad, omdat ruggeprik niet goed zat. Heb net weer wat gegeten. Groeten aan de meiden. Liefs

ow wat fijn zeg dat mamalena geopereerd is! Nu maar hopen op voorspoedig herstel :pray:

Auw wawa, das niet fijn voor je man. Als dat van die extra kraamhulp niet mag lukken kan je ook nog altijd via de wmo extra hulp in de huishouding proberen te krijgen.

Ik heb morgen echo. Kijk ernaar uit beeb weer te mogen zien :inlove:

@femmie wrote:

Auw wawa, das niet fijn voor je man. Als dat van die extra kraamhulp niet mag lukken kan je ook nog altijd via de wmo extra hulp in de huishouding proberen te krijgen.

Moet dan voor minstens 6 maanden zijn :cry:

Ben al twee uur wakker waarvan lange tijd aan het KOKKEN. Helaas niemand hier, maar wel bij novembermama’s.

Joos, hoe is het meid? Ongi gehad of positieve test :pray: :pray:

Wawa, wat balen voor jullie zeg met je man zijn knie! Maar wel fijn om te weten wat er nu is! En zoals je nu alles al geregeld hebt, top meid :thumbup:

Thanx voor de update van mamalena, waar ligt ze nu in het zkh?

Heeft iemand het adres, kan ik nog een kaartje sturen naar haar

@Charissa wrote:

Wawa, wat balen voor jullie zeg met je man zijn knie! Maar wel fijn om te weten wat er nu is! En zoals je nu alles al geregeld hebt, top meid :thumbup:

Ze ligt bij jou in A’dam, maar ik heb geen adres. Ik heb ook nog geen sms terug gehad van haar.

@Wawa wrote:

@Charissa wrote:

Ze ligt bij jou in A’dam, maar ik heb geen adres. Ik heb ook nog geen sms terug gehad van haar.

Ok, in A’dam dus nu…Wens haar heel veel sterkte en als ze bezoek wilt hebben kan ik altijd namens ons even langs gaan als ze dat leuk vind en de kracht ervoor heeft…

Mamalena, operatie dus achter de rug. Fijn meid. Nu nog flink herstellen als ik het goed lees. Hoop dat het voorspoedig mag gaan :hug:

Wawa, dus er is wel even wat meer aan de hand met manlief. Een gebroken knie, dat is niet niks zeg :shock:

Fijn dat je zoveel hebt kunnen regelen tot nu toe mocht de bevalling zich aandienen. Geeft vast een stuk meer rust nu je iig dat je dat allemaal in kannen en kruiken hebt.

Toch nogmaals een :hug: want een hoogzwangere vrouw heeft toch het liefst een mobiele man :wink: :-

Femmie, veel plezier vandaag bij de echo!! Geniet ervan. :inlove:

Joos, hoe is het met jou meid? Julian en jij weer helemaal opgeknapt of nog steeds verkouden enzo?

Hoe is het verder, al enig teken van een ongi of… :-

Alle andere meiden, hoe is het met jullie?

Hier een rustig dagje. Vanmorgen Nick naar school gebracht en direct daarna naar de fysio. Zit nu lekker thuis, verwarming hoog en alle lampen aan… wat een weer :shock: Er draait weer een was, een ander is alweer opgevouwen dus wat willen we nog meer?

Nog even een leuk nieuwtje…

Ik voelde beeb al wel zo nu en dan maar nu is het echt overduidelijk. Ik kan zelfs voelen waar de kleine uk ligt want ook deze heeft een voorkeur om tegen de buikwand aan te gaan liggen. Meestal ligt hij linksvoor, erg bijzonder dit nogmaals mee te mogen maken. Ik geniet ervan!!!

:-*

ff snel omdat ik op mijn werk zit…

Ik heb vanochtend een verwijsbrief van de huisarts gekregen.

30 november ga ik naar de gyn.

Kom vanavond wel verder lezen/schrijven, maar ik voel me best wel een beetje depri. Vind het heel erg moeilijk om zwangeren te zien, of ze aan te horen. :oops:

Wawa is hij een half jaar uit de running??? Poeh das wel pittig zeg, maar die kraamhulp ga je zoiezo niet voor die tijd krijgen, neem dat dan maar mee naar de vk van de wmo, ik weet niet of dat uberhaupt zinvol is hoor, want ik deed de indicatie voor verpleging en verzorging en niet voor huishoudelijke hulp, maar misschien dat de vk wat meer over je kansen kan zeggen. Maar als je je zorgen maakt hoe het moet, kan je altijd een aanvraag indienen en het proberen, niet geschoten altijd mis toch?

Ik heb wel mamalena’s thuisadres evt, verwacht dat R de kaartjes wel meeneemt die hij daar voor haar aantreft.

Verder ben ik een week of 3 geleden bij haar op visite geweest, was erg gezellig, ze zag er wel vermoeid uit en was flink afgevallen, wilde gister langsschieten, was toen toch in het zkh, maar het liep uit en het bezoekuur was alweer voorbij toen ik klaar was. Maar had achteraf dus toch een lege kamer aangetroffen.

Tilly, wat heerlijk dat je beeb zo goed voelt en zo geniet! Lekker hoor. Ik voel beeb ook dagelijks. Beeb is een echte woelwater en lijkt zich dagelijks rond het middaguur een dansje in mijn buik te doen, auwie. Voel zijn kontje re boven en die duwt is soms ff lekker extra naar buiten. Hihi. Denk trouwens dat het zijn kontje is, maar ben benieuwd of we vanavond met de echo de ligging ook in beeld krijgen.

Joos, fijn dat de ha je een verwijskaart gegeven heeft, weet je al wanneer je bij de gyn terecht kan en kan je dan bij die dr v?

En je voelt je er niet beter door maar, het depri gevoel wat je nu hebt is heel normaal hoor. Je hebt nu min of meer gezegt “we kunnen het niet zelf en mijn stomme lijf doet potverdorie niet wat het moet doen” en dat is heel confronterend :hug:

Je zal straks ook momenten van euforie gaan voelen, dat je het weer ff helemaal ziet zitten en alle hoop weer terugkomt. Helaas had bij mij het depri gevoel wel de overhand. Hoop dat je net zoveel aan A mag hebben als ik aan mijn vriend heb gehad, dan slepen jullie je er samen doorheen :hug:

@Joos wrote:

ff snel omdat ik op mijn werk zit…

Ik heb vanochtend een verwijsbrief van de huisarts gekregen.

30 november ga ik naar de gyn.

Kom vanavond wel verder lezen/schrijven, maar ik voel me best wel een beetje depri. Vind het heel erg moeilijk om zwangeren te zien, of ze aan te horen. :oops:

Pfoef, meis, sorry, wil je graag dat ik die dingen onder spoiler zet? Ik heb geboortekaartje voor je klaarliggen, als je het liever hebt, dan stuur ik er geen hoor. Sterkte meid en je mag me altijd bellen of PB-en voor een luisterend oor. :hug:

joos :hug: ik begrijp dus uit je berichten dat de :evil: langs zijn gekomen :hug:

wawa leuk dat je een banner hebt en mag bibben :thumbup: Ik volg je hoor.

patricia hoe is het nu met jou?

Femmie ik weet dat je een tintje donkerder bent, maar op de foto’s ziet het er nog bruiner uit heel mooi.

Ik heb weer van die gore capsules voor de onderkant gehad dit keer drie en ik krijg een kweek omdat de infectie gevolgen kan hebben bij de geboorte van een kind. Ikd enk dat ze spruw of zo bedoelen. Ik barst van de jeuk heel vervelend.

hmm ben het even kwijt erg druk geweest vandaag tot later en wawa probeer vanacht een beetje te slapen :wink: Wat een tijden zeg. en echt heel zwaar en balen van je man.

Hoi meiden! ben ik ook weer even stikeum vanaf werk…

Controle was allemaal goed. Mooie lage bloeddruk van 105/65. Verder geen bijzonderheden. 3 december weer controle en 26/11 groeiecho.

Fem, hoe laat mag jij? is dit een pretecho dan?

Joos, een dikke :hug: voor jou meid. Weet je al naar welk zhs/gyn je gaat?

Wawa, wat erg van je hub! Hij zal wel veel pijn hebben zeg. En wat een gedoe net nu jij zo op het eindje loopt… :hug:

moet weer verder hier. Alle andere meiden een :hug: en :-*