jane, ja ze doelen dan idd op spruw. Kweek is heel prima, dan kunnen ze gerichter behandelen. En ben maar blij met die capsules, ik had toen zalf voor 14 dgn, nou echt werkelijk daar wordt je sjagie van omdat heel je lingerie onder komt :sick: Smerige troep, maar goed die jeuk is zeker ook niet alles, weet er alles van, hoop dat dat snel de kop in gedrukt wordt.
patricia, das netjes meid, fijn dat alles goed was, hoe voel je je verder?
Echo was om 18 uur en:
Echonieuws:
echo was helemaal mooi, ben helemaal in love!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Zo prachtig beeb in beeld gehad, heerlijk, was echt genieten en we mochten nog langer want ze was vergeten de videoband aan te zetten :inlove:
Gewicht 1800 gram, precies op de gemiddelde curve, lengtes op termijn en beeb heeft mijn hoofdje :inlove: (hihi kwa model dan he).
Echt leuk om te zien, lag alleen wel te slapen en hoofdje lag wat in de verdrukking tussen placenta en baarmoederwand.
Verder ligt ie al mooi met hoofdje redelijk diep naar beneden.
Komt vriend net aan, fem ik heb hier iets raars. Heeft ie gordelroos en niet zo beetje ook! :shock:
Help, hij staat helemaal onder de blaasjes, nu heb ik vlgs mij wel de waterpokken gehad, ff checken, maar met blaasjes is het dus besmettelijk, zit ff in twijfel of ik de hap zal bellen dat ie nu direct met med. kan starten :think:
BIB, verder kom ik vanmiddag of vanavond
oh fem en patricia leuk en goed nieuws fijn hoor :thumbup:
Fem ben jij helemaal van die klachten af nu dankzij die zalf, want ik heb nu drie nachten die capsules genomen en ik hoop dat het nu klaar is, maar gisteren had ik nog erge jeuk.
wawa bibberde bib bib :thumbup: (ik kijk er voor mezelf ook weer naar uit die periode)
Joos hoe is het met je :hug: :hug: en een dikke zoen. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt.
Hoe zou het met b’mama zijn zou T een leuke dag gehad hebben. heeft iemand hier halloween gevierd. Dochter vriend is verkleed langs de deuren gegaan en wij zijn hier ook gestalkt het wordt elk jaar meer krijg ik de indruk.
liefs
fem heb jij hap nog gebeld wat een naar iets zeg en is het gevaarlijk voor de beep?
Wawa jij had toch ook zo’n lage bloeddruk. Ik las net die van patricia en dat was netjes. Gisteren heb ik gemeten en toen had ik 93/56 ik had een hoog hb dus dat is het niet en heb gelukkig ook niet echt kwalen. Ja die moeheid dan.
Groetjes
Het was hier inderdaad weer niet raak. Ik ga 30 nov naar de gyn. Het leek de huisarts slim om eens binnen te kijken. Ik heb een zware bevalling gehad, en daarna kroop dat spiraal ook nog eens via de bmwand naar buiten. Ben erg bang voor een beschadiging ofzo
Ik zat er echt ff door heen.
Wel fijn dat ik dat hier ff af kan reageren.
En zwangeren…nogmaals, ik ben echt wel blij voor jullie. Blijf vooral gewoon kletsen, en niets verstoppen onder spoilers ofzo.
Ik ben ook heel benieuwd naar jullie geboortekaartje wawa, dus als ik er nog eentje mag…graag! Of ik snel op kraambezoek kom…dat durf ik nog niet te beloven, sorry :oops:
Wawa, hemel, je man heeft zelfs een gebroken been! Daar ben je dan mooi klaar mee! :hug: Hopelijk vind je oplossingen voor het o.a. vervoer. Sterkte.
Jane, getver, nog steeds gekriebel aan de onderkant :?
Hier hebben we in de buurt aan halloween gedaan. Er was een spooktocht met allerlei opdrachten (aangepast aan de leeftijd). Het eerste deel heb ik ook met Julian meegelopen. Hij vond het geweldig, maar meer omdat er allemaal kinderen op straat waren om mee te spelen. Toen hij moe werd ben ik naar binnen gegaan.
Fem, fijn dat alles goed was met de beeb, nu R nog hè. Is gordelroos eigenlijk goed te behandelen?
Patricia, ook fijn dat bij jou alles goed was. Ben je al uit de naam?
Tilly wat een mooi gevoel, je kleine voelen. Geniet er maar van!
Charissa, bedankt voor de :hug: Je krijgt er ook een paar terug :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Mamalena :hug: :hug: :hug: :hug:
joos je mag hier lekker afreageren hoor ik kan er ondanks mijn hormonen goed tegen het is ook niet niets allemaal. Als je bang bent dat er wat beschadigd is, dan is het heel goed dat je nu een afspraak hebt gemaakt. Geen onzekerheid daarover hoor. Misschien kunnen ze een echo of een kijkoperatie doen misschien is er wel een leidingkje verstopt je weet het gewoon niet.
wawa gebroken dat is wel heftig zeg en dat duurt ook lang bah.
Fem al iets meer bekend over jouw mannetje. Wat een pechvolgels zeg.
tot laters
Joos, eerst maar eens een knuffel ook van mijn kant :hug: :hug:
Het is allemaal niet niks meid. Wat een fijne ha heb jij zeg, er wordt gewoon echt met je meegedacht!! Dat is toch echt wel heel fijn.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Je zult je inderdaad vast zorgen maken. :hug:
Jane, hoe is het gegaan met O. bij de peuterspeelzaal? Het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, sorry dan :oops:
Wat een lage bloeddruk heb je zeg. :shock: Fijn dat je hb iig wel goed is, maar die bloeddruk mag best wat hoger. Dropjes eten!! :drool: :drool:
Neemt de vermoeidheid al ietsjes af, of…?
Wat balen trouwens dat je vanonder weer zo’n last hebt. Ik heb het ook wel gehad maar was er dan vrij snel weer vanaf. Die capsules werken niet alleen, dat is puur voor binnenin om maar te zeggen. Om de buitenkant de herstellen heb je de zalf. Hoop zo dat het snel op mag knappen en je er dan heeeeeeeeel snel vanaf bent. :hug:
Femmie, hoe is het met je man? Heb je gisteren de hap nog gebeld?
Wat super dat de echo weer goed was meid!! Heerlijk jullie kleine uk weer gezien :inlove: Geniet er maar van!
Wawa, hoe gaat het nu bij jullie?? Kun je ondanks alles ook nog een beetje genieten van je verlof of…
Patricia, jij ook weer een goede echo gehad!!! Geweldig meid :inlove:
Heeft Nesrin haar kleine zusje al een gezien op een echofoto o.i.d? Snapt ze er een klein beetje wat van of…
Hoe voel je je nu verder? Nog steeds niet helemaal optimaal of gaat het weer wat beter?
Hoe is het met de andere meiden??
Hier even lekker op de bank, heerlijk.
Even een vraagje trouwens: hebben jullie zo vroeg in de zwangerschap ook al regelmatig last gehad van harde buiken? Het is mijn derde zwangerschap en toch weet ik het niet meer zo goed van de vorige keren, dom hè?! :oops:
Ik weet nog wel dat ik ze had en ook wel redelijk optijd maar toch…
Nou meiden, ik ga lekker relaxen.
:-*
Femmie, waterpokken op dit moment is toch niet zo erg voor jou of ben ik in de war met andere kinderziekte?
Jane, hier geen Halloween. Houd ook niet van carnaval e.d… Schaam schaam.
Jane, ik had in de zomer inderdaad extreem lage bloeddruk. Nu heb ik gelukkig weer 105 over 55. Dat scheelt dus. Laagste van mij was 80/50.
Joos, balen dat het niet raak was, maar wel fijn, dat je serieus wordt genomen. Vind je het fijner als ik zwangerschapsdingen in spoiler zet?
Geef het gerust aan. Eerlijk gezegd gaat het niet eens lukken om iedereen gelijk op kraamvisite te laten komen.
Ik ben al blij als we het straks zonder kraamvisite een beetje kunnen bolwerken.
Tilly, die harde buiken zijn bij een derde sneller. Dus geen zorgen maken hoor.
Hier thuis gaat het wisselend. Ene moment ben ik emo-doos, andere moment ben ik een bikkel.
Helaas pieker ik ’s nachts veel. Ik kan van tevoren niet zeggen hoe het gaat lopen.
Voor mij is dat erg lastig. Ik wil graag zekerheid hebben vooraf.
jane, nee ben niet helemaal van de klachten af. Geen jeuk meer gelukkig, dat is met die zalf wel opgelost, maar het gaat met periodes op en af kwa afscheiding. :sick: Zit nu weer in een periode dat ik meerdere strings per dag gebruik, baal ervan, maar is niet anders, hoop echt wel dat het na de bevalling rap veranderd…
halloween, daar doen wij hier nooit aan aan die dingen, gaat echt volledig aan me voorbij.
joos, dikke knuf :hug: joh, daar zegt je ha iets idd, nou denk idd zeker dat het goed is, misschien dat er daarmee ook meteen een verklaring is voor de mk’s
tilly, nee hier niet zo vroeg last van harde buiken, bij dana helemaal niet, deze ronde vanaf een week of 25 zo af en toe. Heb je het veel en vaak dan?
Verder gister idd ff de hap gebeld, ik heb zelf op 2 jarige leeftijd de waterpokken gehad, maar wilde toch ff zekerheid. Kon idd geen kwaad voor beeb. Das het belangrijkste he. Maar toen… Vriend heeft vanacht op het logeerbed geslapen omdat we toch niet helemaal zeker waren, het breidde zich in rap tempo uit naar zijn ellebogen en knieen, dus ik begon toch weer aan gordelroos te twijfelen, al leek het er wel heel veel op, maar ook omdat ie zei dat het enorm gloeide en niet jeukte. Vroeg nog, heb je niet iets gegeten of in aanraking geweest met iets waar je allergisch voor bent ofzo? Nee was zijn antwoord.
We staan vanmorgen op en werkelijk, alles al sneeuw voor de zon volledig verdwenen :shock: :think:
Snap er geen bal van, het was echt vuurrood met bultjes, blaasjes en blaren. Gewoon helemaal weg, alsof er nooit iets aan de hand is geweest. Wel heel fijn natuurlijk, maar we hebben nu dus echt geen flauw benul wat het geweest kan zijn…
Verder zijn hier de meubeltjes geleverd vandaag!!! :dance:
Commode is niet helemaal naar wens (lade hangt scheef) maar verder is alles wel erg mooi en een bouwkeet is nu ineens al een heel eind veranderd in een kinderkamer, zo leuk! Dana is er ook al op verkenning geweest hihi. Morgen starten met het aankleden, heb er zin in :mrgreen:
@femmie wrote:
Verder gister idd ff de hap gebeld, ik heb zelf op 2 jarige leeftijd de waterpokken gehad, maar wilde toch ff zekerheid. Kon idd geen kwaad voor beeb. Das het belangrijkste he. Maar toen… Vriend heeft vanacht op het logeerbed geslapen omdat we toch niet helemaal zeker waren, het breidde zich in rap tempo uit naar zijn ellebogen en knieen, dus ik begon toch weer aan gordelroos te twijfelen, al leek het er wel heel veel op, maar ook omdat ie zei dat het enorm gloeide en niet jeukte. Vroeg nog, heb je niet iets gegeten of in aanraking geweest met iets waar je allergisch voor bent ofzo? Nee was zijn antwoord.
We staan vanmorgen op en werkelijk, alles al sneeuw voor de zon volledig verdwenen :shock: :think:
Snap er geen bal van, het was echt vuurrood met bultjes, blaasjes en blaren. Gewoon helemaal weg, alsof er nooit iets aan de hand is geweest. Wel heel fijn natuurlijk, maar we hebben nu dus echt geen flauw benul wat het geweest kan zijn…
Ik heb het in september gehad met heel veel jeuk. HAP gebeld en zalf gekregen. Zou allergische reactie zijn. 's Middags was het opeens weg. Een raadsel dus. Volgende ochtend had ik het weer en ;s middags weer weg. Nagedacht ...................... en het lag aan Bugles Sweet Chili!!!! Nooit allergische voor geweest, maar nu dus opeens wel. Ene avond ene helft van de zak opgegeten en tweede avond de tweede helft. Misschien heeft hij toch iets vreemds gegeten?
Ow bah, jij ook gehad dan? Je moet er maar opkomen waar het vandaan komt dan he. En gek dat het zo als sneeuw voor de zon weer verdwenen kan zijn.
ik zat idd te denken, heb gister indische spitskool gemaakt en daar een bijna een halve fles chilisaus doorgemikt. Nu eten wij wel veel pittig en houden we ook van, maar chilisaus eet hij dan weer niet zo veel en normaal doet hij het er op zijn bord door en dan is het niet zoveel als ik gister deed.
Ik ga gewoon heel goed onthouden wat ik hem te eten had gegeven en we zullen zien of hij het nog eens ooit krijgt, dan kunnen we zien of er overeenkomsten zijn, maar gelukkig is ie er vooralsnog vanaf.
Vroeg me overigens ook af of het anders misschien met oververmoeidheid te maken kon hebben, want hij is me toch een partij bezig de laatste tijd met die kamer voor dana, daar ligt echt een deadline en hij gaat maar door en door en door om het op tijd af te hebben, dus heb gister ook met hem afgesproken dat we van het weekend wat leuks gaan doen, gewoon lekker met z’n drietjes er ff opuit.
Femmie, ik zou gewoon vanavond hetzelfde eten en kijken wat de reactie is.
Update Mamalena:
Ik heb haar de groetjes namens iedereen hier gedaan. Reactie:
Dank je wel. Ja, eigenlijk gaat 't erg goed. Dat je bijna gaat denken dat er wat mis MOET gaan. Nee, laten we t zo houden. Lig wel met een vervelende griet op de kamer. Jammer. Groeten aan iedereen. X
Volgende update: vervelende griet mocht vandaag naar huis
Wawa, bedankt voor de updates! Goed nieuws dus, nu maar hopen dat het zo blijft gaan. Heb je enig idee hoe lang ze daar moet blijven liggen?
Wawa, bedankt voor de update.
Wat enorm fijn te horen dat het met Mamalena de goede kant op gaat!!
Fijn ook dat die vervelende griet naar huis mocht :mrgreen:
Mamalena, hoop dat het vanaf nu goed mag blijven gaan meid :-*
Geen idee wanneer ze naar huis mag. Zal ik volgende keer even vragen in sms-je :-*
Wawa nog BIB? Spannende tijden weer hier!!
Joos, naar welke gyn ga je? Weet je dat al?
Hier veel last van harde buiken en ben zo ontzetend moe
Patricia, meid hou het goed in de gaten hoor!!
Misschien heb je ‘gewoon’ teveel gedaan maar wel aan de bel trekken als je het niet vertrouwt!!
:-*
Rustig aan doen Patricia. En wat Tilly al zegt…bij twijfel aan de bel trekken!
Ik ga naar mijn eigen gyn in het diac.