wawa bedankt voor lieve bericht, ik wacht echt nog even met hulp, zou het inderdaad als falen ervaren, maar wil het vanuit mijn deskundigheid ook niet teveel problematiseren juist ook omdat de leidsters er heel neutraal nog mee omgaan, zij verklaarde over dat meisje dat o zich bedreigt voelde omdat alle kindjes uit de kring opsprongen en naar hun speelgoed rende en o stond in het gangpad. Hele andere interpretatie dan wij dus. hoe is het thuis.
Oh ja wawa nog even die kaartejs ik zou ze sturen hoor dat waren je intenties en die zijn leuk een lief dus waarom dat laten.
Groot gelijk hoor meid, maar als je het niet meer ziet zitten, dan moet je gewoon hulp vragen. :hug: :hug: Fijn, dat de leidsters er lekker neutraal mee omgaan :-*
Kaartjes stuur ik dan inderdaad maar gewoon, maar ik vind het jammer, dat het contact er niet meer is.
jane, dat bedje is van bopita, verkopen ze bij veel babyspeciaalzaken. Is het bedbankje, maar ze hebben eigenlijk overal met ronde achterkant staan, deze is met rechte achterkant en kunnen ze vaak wel bestellen.
Succes met de prik en werk en study, ik denk dat het wel mee zal vallen met de bijwerkingen voor je als ik het zo lees, mijn onheimelijk gevoel zit hem in evt gevolgen voor beeb op lange termijn.
Oh Jane, wat een lekker ventje zeg. Dat bekkie :inlove: smelt
Fijn dat het vandaag zo goed ging.
Hoop dat de je ondanks de prik gewoon op de been bent nog en er weinig last van zult hebben.
Wawa, bij jou nog steeds BIB zo te lezen. Maar het gaat nu niet langer meer duren… :dance: :dance:
Leuk hè zoals de kids bezig kunnen zijn met de kids. Nick hou je trouwens ook niet voor de gek hoor. Die zou het ook meteen merken wanneer je iets gewoon teruglegt.
Femmie, mooi kamertje van Dana hoor. Mag je terecht trots op zijn!! :thumbup: Kan me goed voorstellen dat ze er erg blij mee is.
Patricia, hoe was het bij de bedrijfsarts meid? Was je daar al geweest of…
Joos, hoe is het met jou meid? Ben je nog ziek? Hoop zo dat het mee mag vallen meid. :-
Mamalena, hoe is het met jou meid? Hoop dat je langzamerhand weer wat mag opknappen meid. :hug: en :-
Hier momenteel toch weer een zieke Luuk. Na afgelopen dinsdag dat hij ook niet lekker was eigenlijk niks meer gemerkt. Nick is ook zo weer opgeknapt, niks aan de hand dus.
Geweldige bruiloft gehad met 2 gezonde jongens. Het was een mooie en gezellige dag. Ze zagen er beiden prachtig uit. :inlove: Nick mocht de ringen geven, dat deed hij toch lief en goed. Ik smolt helemaal, moest slikken tegen de tranen van trots :oops: :inlove:
Nu Luuk dus wel echt ziek. Hij heeft nog niet echt hoge koorts, net 38. Hij heeft al wel een aantal keren gespuugd. Net ook weer in bed. We waren net zo blij dat hij toch lekker had gegeten van z’n avondeten. Niet veel maar hij had weer wat binnen. Helaas, alles is er weer uit. :?
Ik hoop maar dat het nu klaar is en hij op mag knappen van een goede nachtrust. Morgen maar zien of hij naar het kdv kan of dat manlief thuis moet blijven.
Op het werk trouwens ook veel kids ziek. In mijn klas de meeste, ik mis gewoon 9 leerlingen :shock:
Bericht van Marije via Hyves :mrgreen: Ben helemaal blij
Hi meis , mijn wachtwoord kwijt dat is de reden dat ik er niet ben. Mis jullie ontzettend! Tyme is morgen jarig maar hebben het gisteren gevierd. Bij jou word het nu spannend hè! Denk vaak aan je. Probeer via ruud wel weer in te loggen. Dikke kus voor iedereen! Liefs
Meiden…wat blijf ik in gebreke…!! Ik ben sinds vorige week donderdag thuis, maar had hier nog niet geschreven. Foei! Heb nog wel erg veel pijn helaas, maar ben wel erg blij dat ik thuis ben. Meisjes ook. En R was heel emotioneel. Lief.
Kom morgen hopelijk weer even langs. Ga nu slapen. :-*
Meiden…wat blijf ik in gebreke…!! Ik ben sinds vorige week donderdag thuis, maar had hier nog niet geschreven. Foei! Heb nog wel erg veel pijn helaas, maar ben wel erg blij dat ik thuis ben. Meisjes ook. En R was heel emotioneel. Lief.
Kom morgen hopelijk weer even langs. Ga nu slapen. :-