**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

Nou, voor de nacht nog maar even een BIB-melding :lol: :lol:

Oh Wawa, ik dacht echt even dat je kwam melden dat er een beebje in aantocht was maar helaas.

Nou meid, slaap dan maar lekker want je weet maar nooit… :wink:

:-*

Jammer he, ik wil zoooooooooooooo graag bevallen, maar ik denk, dat door de thuissituatie ik het onbewust toch tegenhoud of zo :?

@Wawa wrote:

Jammer he, ik wil zoooooooooooooo graag bevallen, maar ik denk, dat door de thuissituatie ik het onbewust toch tegenhoud of zo :?

Dat zou goed kunnen he? Hoe is het nu? Hoe ver was je ook alweer bij peuter toen je ging bevallen? :think:

Hoe is het met de rest hier?

Tilly, Jane, voelen jullie je goed?

Hoe is het nu met Luuk Til?

Fem, jij gaat ook wel erg hard nu he?

Enne… die naam die ik hier eerder had geschreven heb jij trouwens goed onthouden :wink: :mrgreen:

Ik heb een oproep voor de mex griepprik ontvangen voor N. Voor mezelf heb ik al besloten om het niet te doen, maar voor haar twijfel ik nu weer. Aan de andere kant, ze roepen zoveel kindjes op… dat zullen ze toch niet doen als er maar enige twijfel is of het wel goed is allemaal?? :think:

Oh ik ben zo moe de laatste tijd he :zzz: Echt futloos. Ik ben ook al 10 kilo aangekomen :oops:

BIB

Met kleuter ben ik met 36 weken en 6 dagen bevallen en met peuter met 39 weken en 2 dagen. Ik ben dus erg benieuwd.

Wij twijfelen ook nog over de vaccinatie. We wachten even maandag en dinsdag af of er vreemde gevallen naar boven komen. Woensdag staan onze kids namelijk ingepland.

Patricia, ik was met dat aantal weken ook best aangekomen en daarna 8 weken niets, dus maak je geen zorgen. :-*

Nog steeds BIB. Ben benieuwd hoe snel de reacties komen als ik BUB schrijf :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

@Wawa wrote:

Nog steeds BIB. Ben benieuwd hoe snel de reacties komen als ik BUB schrijf :lol: :lol: :lol:

Heeeeeeeel snel denk ik :wink: :mrgreen:

Vast sneller dan de reacties op bib.

Bij meisjes duurt het altijd even langer voordat ze kunnen vertrekken hè. Eerst even kijken of alles goed zit, toch wat anders aan, nog even haar doen, nee toch die schoenen, of laarsen…40 weken? hmmm nog alle tijd…

Pfff ik ben deze ronde aan het tempen.

Zit nu op dag 17 en nog geen ei gezien :?

@Joos wrote:

Pfff ik ben deze ronde aan het tempen.

Zit nu op dag 17 en nog geen ei gezien :?

Balen meid, maar het kan wel met een onregelmatige cyclus hoor :hug: . Zie bij mij maar.

@Joos wrote:

Vast sneller dan de reacties op bib.

Bij meisjes duurt het altijd even langer voordat ze kunnen vertrekken hè. Eerst even kijken of alles goed zit, toch wat anders aan, nog even haar doen, nee toch die schoenen, of laarsen…40 weken? hmmm nog alle tijd…

Dan lijkt ze niet op haar mama :wink:

Ik heb hier een meisje in een heel mooie nieuwe feestelijke prinsessenjurk lopen…

zie banner :wink:

Lieve prinses van Mamalena, van harte gefeliciteerd!!

Oh ik wou dat ik zo’n mooi plaatje hier kon plaatsen…

Maar ik sluit me aan bij Joos.

Prinsesje van Mamalena, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Hebben jullie samen een beetje een leuke dag gehad??

Ja! Ben er weer dankzij wawa! Meis dank je wel! Meiden, ik heb jullie heel erg gemist maar ben er weer!!

M’ lena: gefeliciteerd met je meisje! 4 alweer… Wat gaat de tijd toch hard!

Spring hier weer in want het is echt veel te veel om op alles te reageren.

Super bedankt voor jullie felicitaties rondom tyme zijn tweede verjaardag!

Tot later. Kus marije.

Met trots mag ik jullie de BUB van Wawa melden!!!

Wawa en familie van harte met jullie dochter!!!

Ze is om 21:43 geboren, weegt 4060 gram en is 55 cm groot! Ze heeft haar broers overtroffen!

Jullie mogen Wawa PB-en voor de prachtige namen die ze jullie ongetwijfeld morgen zal geven :mrgreen:

Waaaaaaaaaaaaa niet waar!!! Dat is dan snel gegaan, of niet!!

WAWA , MAN EN GROTE BROERS, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER EN ZUSJE!

…en nu ga ik snel een pb sturen :mrgreen:

YEAH…Wawa, man en broertjes van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!!

Wat super gaaf zeg!!!

Zo begint een dag nog eens goed :mrgreen:

JOEHOE wat een flinke tante zeg. en wat is dat nog snel gegaan de avond ervoor schreef ze nog BIB. haha. Ik hoop dat alles goed is. Ben helemaal in de feest stemming.

Tyme en prinsesje m’lena van harte met jullie verjaardagen :-* :-*

Hier flink ziek geweest van de prik dat ik één dag thuis moest blijven Terwijl ik me nog geen dag ziekgemeld heb het afgelopen jaar het kwam ook helemaal niet uit, dus voor mij vielen die bijwerkingen niet mee. Ik twijfel of ik wel voor ronde twee ga.

Ben nog steeds niet lekker, maar goed ga vandaag maar een half dagje werken en dan weer omder de wol.

Tilly hoe is het nu met Luuk?

Patricia 10 kilo dat is toch niets, je bent ruim over de helft. Volgens mij zit ik nu al rond die 10 kilo :oops: zal zo eens wegen. voel me in ieder geval dik.

Marije je bent toch niet alleen terug voor wawa wij hebben jou ook gemist hoor :mrgreen: hoe is het met je lover?

M’lena wat fijn dat je thuis bent net voor de verjaardag van je dochter en dat r emotioneel werd kan ik me goed indenken, wat een zorgen moet hij gehad hebben en dan de zorg voor die twee prachtmeiden dat is zwaar en misschien ook nog erbij werken. Jullie zullen wel door de hele situatie naar elkaar toegegroeid zijn.

liefs