**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

ikheb even gespiekt bij de november mama’s maar daar schieten de baby je tegemoet zeg wat een haast hebben die. vond het wel weer echt wawa lees dit berichtje van de bezige bij.

Meiden, ik ga ook lekker slapen. Tot morgen. Ik ga morgen eerst kleuter wegbrengen en daarna boodschappen doen, dus ik zal me laat melden, dus bij deze vast BIB

haha die is dus de donderdag lekker druk begonnen.

Wawa!!!

Ik hield je in de gaten, maar wat is het snel gegaan! En wat is ze kanjer nu al!

Hoop dat alles goed is gegaan en dat je genoeg hulp om je heen hebt :-*

Oh enne

GEFELICITEERD met jullie nieuwe aanwinst in jullie prachtige gezin. 2 broers die op haar zullen letten en passen later :inlove: :inlove:

Hi hi! Nee hoor jane. Ben niet alleen voor wawa terug gekomen ook voor jullie. Ik was mijn wachtwoord kwijt en wawa heeft me geholpen om te zorgen dat ruud me weer in zou loggen.

Het gaat goed hier met m’n lover maar het is wel een andere dan die ik in de zomer had hoor… Wat klinkt dat fout zeg! Laten we het er op houden dat dat meer een soort rebound was… Mijn huidige vriend ken ik al vanaf mijn twaalfde jaar… Het was eigenlijk de jongen waar ik in de brugklas heel verliefd op was… We zijn altijd een beetje om elkaar heen blijven draaien totdat hij begin september de stoute schoenen aan trok en me mee uit eten vroeg! Sindsdien is het heel snel gegaan. Als de kids bij mij zijn slaapt hij vaak hier en om het weekend als de kids bij A zijn slaap ik daar. Ben helemaal gelukkig met hem! Hi hi! Goed dat was mijn puber praat.

Jij behoorlijk ziek geweest van de prik dus… Hoe voel je je verder? Ik heb voor tyme een oproep om maandag te laten enten maar ik twijfel… Hij is erg verkouden en hoest heel naar. Wat zouden jullie doen… Wel/niet?

Huh??? Ik lag gisteravond in bed rond half 12 en toen dacht ik nog ‘jammer ik had kok ff moeten checken’ :mrgreen:

Wawa en gezien van harte met jullie ongetwijfeld mooie meid!!

Ben erg benieuwd naar de naam en je bevallingsverhaal. :dance: :dance: :dance: :-

M’lena, gefeliciteerd met je oudste prinses! :-

Marije welkom terug puber! :wink: :mrgreen:

Wawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat een verrassing!! Van harte gefeliciteerd!!! Klopt het dus dat jouw en mijn prinses op dezelfde dag jarig zijn? Wat leuk!!

Ik ga meteen pb-en want ik ben stiknieuwsgierig naar de namen.

Hoe ist hier vandaag?

Jane ziek van de prik joh? Ik heb woensdag ook de eerste gehad omdat de ha het toch wel verstandig vond. Geen last van gehad gelukkig. Had dus wel anders kunnen zijn?

Patries, die kilo’s, dat komt toch wel goed? Probeer een beetje op je voeding te letten en blijf bewegen zolang het kan. En veel meer kun je niet doen. Als het er aan komt…tja. Gaat het verder goed?

Marije, fijn dat je er weer bent! En geweldig dat het zo goed gaat in de liefde! :inlove: Het is je gegund!

Joos, ben even kwijt wat jij hebt geschreven de laatste tijd. :oops: Kijk zo terug…

Oh, wacht, je schreef iets over je eisprong. Dat je die niet gevoeld had, toch? Jij tempt hè? Heb je ook wel ovulatietesten gebruikt? Hoest met Juul?

En bedankt voor de prachtige kaart! Heb 'm laten zien en ze vindt 'm fantastisch.

Fem, wat ben je weer druk met de kinderkamers! Maar leuk die kamer van Dana. Is het je al gelukt om iets aan de nieuwe commode te laten doen? De la hing toch scheef?

Tilly, hoest met jou?? Ik moet voordat ik op jou reageer ook even teruglezen. Weet gewoon niet alles meer. Sory.

Ik benvanmorgen weer bij de eerste hulp geweest. De wond is erg ontstoken en ik vond het een goed idee om dat voor het weekend toch even aan de ha te laten zien. Maar die vond het zh een beter idee. Daar is de wond op 3 plaatsen weer opengemaakt, zonder verdoving :shock: ! En er kwam véél vuil uit. Heb liggen huilen van de pijn. Man, wat deed het zeer… Nu zitten er gaasjes in om de wond open te houden…Heel akelig. Al met al voel ik me dus niet heel geweldig. Morgen feest van de grote kleine meid en ik zou zo graag willen dat ik me beter voelde. Had beloofd een taart te maken met haar, maar dat gaat niet lukken. Zo jammer. Andere keer dan maar.

HOi meiden!

Ook popstars aan het kijken??

M’lena :hug: Wat een gedoe allemaal. Hoop dat je morgen nog een beetje kan genieten van het feestje.

Wawa, kersverse mama, hoe is het nou???

:-*

Wawa, hub en twee grote broers, van harte proficiat met de geboorte van jullie dochter en zusje!

Fijne kraamtijd gewenst.

Sorry meiden, verder niet bijgelezen, duik mijn bed in :zzz:

Maar ik zag nog wel ff iets voorbij schieten :wink: :

Mamalena, van harte met de 4e verjaardag van je meisje alweer zeg! Wat gaat dat hard :o

Het gaat hier heel goed. Ik kom morgen bijlezen, want het is nu te laat. Dan PB ik jullie ook terug.

Liefs,

Wawa

PS Mamelena, gefeliciteerd :wink: , mooie datum toch?

joehoe ze is al weer op de lijn geweest fijn.

hier een drukke dag zo want we gaan naar de sint

m’lena wat balen zeg dat die wond nu ontstoken is het zit ook niet mee zeg. Die taart moet dan ook wachten wat jammer ik hoop dat jullie wel een leuk feestje zullen hebben. Is wel fijn dat je thuis bent.

tot laters

Wawa, hoe is de nacht verlopen? Lekker aan het genieten van je meisje? Hoe reageren de grote broers?

Jane, wat een ongelofelijke mooie piet zag ik daar voor bij komen! :inlove:

Veel plezier vandaag!

M-lena, meis wat krijg je het toch voor je kiezen zeg! Is het een beetje gegaan gisteren met het feestje en de pijn? Dikke knuffel…

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Heerlijk zo met het zonnetje! De kids zijn dit weekend bij a. Dus ga zo even heerlijk over de markt lopen met mijn vriendje.

Tot later…

Vandaag andere kraamhulp gekregen. Meisje van gisteren deed niets!!! Nou, dat kan ik een gezin met drie kids en een man op krukken dus echt niet he!! Was echt pissed. Net geboortekaartjes zitten vouwen. Nu geen tijd meer voor KOK. Ik ben erg moe en ga naar bed. Iedereen die PB heeft gestuurd heb ik standaard PB terug gestuurd. Jullie zijn schatten :-*

Wawa, fijn dat je dan nu iemand hebt die waarschijnlijk wel wat voor jullie gezin kan betekenen.

Geniet maar lekker van jullie kleine meid en je mannen.

Ik heb jou ook een pb gestuurd, nou ja… dat was de bedoeling maar zie dat ik zo dom ben geweest de pb naar mezelf te sturen. Ach ja, zwanger :wink:

Mocht één van de andere meiden mij de pb door willen sturen dan graag. :mrgreen:

:-*

Ja ik wil de pb ook ik ben erg benieuwd.

Oh goed dat jullie voor jezelf op zijn gekomen met de kraamhuppel.

Ik weet nog goed die van mij.

De vk kwam langs en zij bleef er met haar neus bovenop zitten dus stond ik nogal moeizaam op om te vragen of iedereen koffie wilde zegt dat stomme mens ja lekker met een beetje melk en suiker graag. En ik durfde niets te zeggen stomme hormonen. Nu heb ik doorgegeven dat ik haar niet meer wil. Goed zo wawa ik hoop dat je nu een beetje een ijverige hebt die jullie wat op weg kan helpen.

Groetjes

Marije, graag gedaan hoor. Het was een kleine moeite om je met Ruud in contact te brengen. Enne, ik kon pas bevallen als je er weer was natuurlijk. Ha ha ha.

Joos, het is idd snel gegaan. Iedereen die PB heeft gestuurd heb ik het hele verhaal terug gestuurd. Aangezien ik ook van novembermama’s PB’s heb gekregen, weet ik even niet wie ik wel en wie ik niet het verhaal gestuurd heb. Solly.

Jane, ik was er van overtuigd, dat als ik ’s morgens wakker werd en niet bevallen was, ik die dag niet meer zou bevallen. Nou wel dus!!! Hi hi hi

Uhmmmmm, wat naar die bijwerkingen. Onze kids moeten a.s. woensdag. Is dat handig tijdens onze kraamperiode?

Misschien even de huisarts bellen?

O ja, Jane, ik heb de dag van de bevalling het volgende gedaan:

• 4 keer kleuter van en naar school gebracht (per keer 5 heen en 5 minuten terug fietsen)
  • Badkamer gepoetst
  • WC gepoets
  • Voortuin gesnoeid, geveegd en geharkt
  • Boodschappen gedaan
  • En op het einde al puffend de wasmachine aangezet. Hi hi hi

Mamalena, hoe is het nu met de wond?

Patricia, het gaat hier nu goed. Beetje behelpen met manlief op krukken, maar we zijn inventief.

Meiske is niet meer misselijk, dus dat is een hele opluchting.

Marije, broers zijn eeeeeeeeenorm trots en willen de hele dag hun zusje zoenen. Heerlijk. Ze vechten nog net niet om haar.

Dat belooft wat voor de toekomst als ze door de jongens achterna gezeten wordt. Hi hi hi.

Tilly, Jane, ik heb je de PB gestuurd.

Voor de andere meiden :-*

Wawa, wat heerlijk om te lezen hoe verliefd jullie als gezinnetje zijn! Hoe voel jij je? Ben je weer met borst voeding begonnen? Lijkt me heerlijk weer zo’n klein beebje!

M-lena, hoe voel je je meis?

Hoe is het met de andere meiden hier?

Ik had voor vanmorgen een oproep voor de inenting van tyme maar heb besloten niet te gaan. Hij is zo ontzettend verkouden en hoest zo raar. Ik ga morgen even met hem naar de dokter om een kweek te laten maken. Heb namelijk een vermoeden dat we de griep hier twee weken geleden al gehad hebben… Hoge koorts, hoesten etc. Nou goed even morgen afwachten.

Pff… Wat een weer hier… Moet straks jesse weer op halen en zie er zo tegen op om naar buiten te gaan! Bah.

@Marije wrote:

Wawa, wat heerlijk om te lezen hoe verliefd jullie als gezinnetje zijn! Hoe voel jij je? Ben je weer met borst voeding begonnen? Lijkt me heerlijk weer zo’n klein beebje!

BV loopt helemaal goed. Ik ga zo slapen :mrgreen:

Wawa, wat goed om wat van je te horen! En wat een prachtige naam. Lijkt erg op wat wij ook ooit in gedachten hadden. Dezelfde, min de ‘t’ .

En een andere kraamhulp, goed dat je het aangegeven hebt. Er moet natuurlijk wel wat gebeuren. Zéker in jullie situatie.

Die lijst van dingen die jij nog gedaan hebt… :shock: …Schoot er gewoon van in de lach.

Jane, die kraamhulp van jou. Hahaha!! Ik moest er erg om lachen. Wat een doos zeg. :wall: “Ja, lekker, met melk en suiker”… :lol: :lol: :lol:

Marije, laat jij Tyme helemaal niet inenten of stel je het uit? En Jesse?

Lekker weggeweest met je (zoveelste!) vriendje zaterdagmiddag. Het was echt lekker weer ja.

Tilly, fijn, die zwangerschapsverweking in je bovenkamer hè? :lol: Hoe gaat het verder met je zs?

Iedereen bedankt voor de felicitaties trouwens. We hadden zaterdag du groot feest. Ze vond het prachtig. Veel bezoek (Altijd weer meer mensen dan je denkt…) Einde van de middag werd ze erg huilerig omdat het teveel werd. "Mamaahaaaaaa, ik ben zo moehoe… :cry: " Nadat ze dan effe op schoot bij kan tanken lukt het wel weer. Maar zelfs gisterenavond nog had ze er een terugslag van. Ze wilde niet eens in bad omdat ze zo moe was. Nou, dat zegt wat hoor.

Maar ze heeft vooral veel prinsessencadeautjes gekregen. Compleet in haar nopjes. Ze weet niet welke ze het mooiste cadeau vindt.

En mama had het na een uur of wat ook wel gehad. Veel pijn en hondsmoe. Maar gelukkig hadden we hulp. We hebben via de gemeente budget gekregen om hulp in te huren en dus kunnen we als we oppas nodig hebben of zoals zaterdag ondersteuning willen, een bureau bellen en dan komt er iemand. HÃ Ã Ã ndig! M. vond het feest trouwens ook top. Die heeft alleen maar de clown uitgehangen, zo klein als ze is. Wat heb ik toch twee totaal verschillende kids. En wat ben ik trots op ze! Echt, ik heb zaterdag zitten glimmen. Ze zijn zooo leuk! :inlove:

Vanmorgen op de poli geweest. Er is wéér een gat in m’n buik gemaakt om het vuil eruit te krijgen. Niet fijn, maar heel erg nodig. Ben zo bang dat de ontsteking anders dieper gaat zitten.

Morgen naar A’dam. Dan gaat de laatste slang eruit :dance: en mag ik m’n verhaal komen doen voor studenten tijdens een college. Als ze er wat van opsteken wil ik dat allicht doen.

En wat een pisweer vandaag! Ik vind het niet heel erg hoor. Blijf lekker binnen. We hebben voor 2 dagen boodschappen in huis, stapeltje tijdschriften gekocht, dvd’tjes binnen handbereik…Mama redt zich wel vandaag. :wink:

whahaha mamalena, ik lig hier helemaal in een deuk om je post met al je leuke icoontjes :lol:

Wat vervelend zeg, dat je zoveel pijn hebt weer, kan je het een beetje rustig aan doen of komt er meer op je schouders thuis dan je aankan? :hug:

En rot weer??? WAAR??? Tja, onder het viaduct door is het altijd beter weer zegt mijn schoonmoeder altijd, nou… :liar:

Hier heb ik ook zitten zoeken en het wordt spaghetti vanavond, het zo vanaf 14 uur droog zijn maar ik zie niet echt waar?

wawa, wat goed dat de bv zo lekker loopt! En je bent echt blij he dat je meisje er is (kan ik me voorstelllen :dance: ) ik wil ook weten hoe beeb heet en hoe het allemaal gegaan is!

Fijn dat je nu een fijnere hulp hebt. Ik heb net ook nog ff laten weten dat ik een niet rokende hulp wil :oops:

marije
, beterschap met tyme, maar is ie nog ziek? Ik denk nml dat dana 3 wkn geleden de griep heeft gehad (misschien wel de mg) maar dat kunnen ze helaas niet meer testen, ze hier vrijdag aan de beurt, ik wacht nog ff op de reacties van komende dagen maar wrs gaan we het wel doen (gatver, ik baal van dit soort keuzes, vind het helemaal niet leuk :frowning: )

jane, :inlove: :inlove: :inlove: wat leuk dat pietenpakje!!! Dat vond hij ook zo te zien, wat een ondeugend koppie heeft ie toch :inlove:

En zo last van de prik zeg :snooty: Hoe gaat het nu met je?

patricia, tja ik had die naam idd onthouden, vraag me niet waarom.

Hou het ff kort, ben druk bezig in huis, ben de v-groeven van de vloer aan het schoonschrobben (heet dat nesteldrang??? :shifty: :oops: )

En mennnnnnnnn wat een was zeg, ff update van hier:

Dana’s kamertje is zo goed als klaar :dance: , zal snel fotos showen ben er helemaal happy mee.

En zaterdag naar de sint geweest, ik heb zo genoten van onze stoere meid die nergens bang voor was en heel assertief zich mengde in het feestgebruis (en mee dansen en klappen, zooooooooooooo schattig!!! :inlove: )

Gister geboortekaartje klaargezet en proefdruk besteld ben erg benieuwd naar het resultaat, heb hem deze keer zelf gemaakt :mrgreen:

En net schaatsen besteld, ben benieuwd of ik ze van de winter kan gebruiken :mrgreen:

Ow en verder nog vraagje, want ik vraag me af of ik hier een overbezorgde moeder ben of???:

Gister op verjaardag bij de buurman, ik ging ff drinken voor dana pakken (thuis, was de beker vergeten) en kom buiten en hoor een mama zeggen tegen haar kinderen (naar schatting 9 a 10 jr) “mag dat meisje met jullie meespelen, dat meisje woont hier” en ze wijst naar ons huis. Dus ik kijk haar aan :eh: ze zegt “ja dat mag toch wel, ze mag toch wel ff met hun mee in de speeltuin spelen?” Dus ik zeg “nou dat weet ik zo net nog niet eigenlijk…” “ja maar je vriend vond het prima” “ow dan zal ik het er ff met hem over hebben”

Ik heb dana niet laten spelen, vriend had dus idd gezegt dat het prima was, maar ik had toch echt zoiets van no way :hand:

• dana is dol op de glijbaan maar moet daar echt bij geholpen worden, anders toch grote kans dat ze eraf donderd
  • staat daar een wipwap en dana dartelt altijd vrolijk in de het rond, voor het zelfde geldt komt ze eronder als die kinderen aan het wappen zijn en ff niet opletten
  • ik ken die kinderen niet, wie zegt mij dat zij de verantwoordelijkheid kunnen dragen een kindje van anderhalf veilig in de speeltuin te laten spelen?
  • ik had totaal geen zicht op die speeltuin vanuit waar ik was
  • we wonen hier aan het water

Ben ik overbezorgd of heb ik wel een punt? Wat deden jullie met jullie kids van anderhalf?

Nou ik ga weer aan de poets, ben benieuwd of vriend het ziet als ie thuiskomt :pray:

Nou Fem, dat mijn kind daar speelt zonder mij erbij. Veel te klein en veel te gevaarlijk. En dan ben je niet overbezorgd, maar gewoon gezond voorzichtig wat mij betreft.

Huh, vanaf 2 uur beter?!? Ja, volgende week om deze tijd zeker.

Had jij nog geen pb van Wawa? Anders stuur ik 'm effe naar je door.