Hier vannacht een spugende tyme… Het is weer lekker raak overal…
Pakjes avond is ondanks dat mijn vader en zijn vriendin er toch echt niet bij waren al met al wel gezellig en voor de kids zeer geslaagd geweest. Weer veel te veel verwend en ik weet uit ellende niet waar ik het allemaal laten moet. :lol:
Verder nog niet bij gelezen, ga ik vanavond even doen als de jongens op bed liggen.
Later!
Hoi meiden,
Hier gelukkig geen zieken. Hebben we net weer achter de rug dus hoop het ook even niet weer te krijgen.
Voor alle zieke kindjes onder ons een dikke :hug:
Natuurlijk ook voor de papa’s en mama’s die er maar druk mee zijn. :hug:
Marije, hier zijn de jongens ook enorm verwend en zit met hetzelfde luxe probleem. Waar laten we alles :think:
Wij hadden zelf echt niet veel voor de jongens gekocht en kwamen dan ook lang niet aan de bedragen die ik hier voorbij zag komen. Maar ja, opa en oma gaven nog een cadeautje en schoonzus en zwager… Tja, dan gaat het ook hard. :mrgreen:
Femmie, ben blij te lezen dat het bij jou nog geen vruchtwater ‘wegloopt’. Zal toch wel erg vroeg zijn hè?!!
Hoe gaat het met de voorweeen? Kun je ze nog een beetje hebben?
En jullie hebben een naam, goed man :dance:
Hoe was jullie avondje met de Sint? En hoe is jou mooie buik geworden met verf erop?? Heeft Dana er iets moois van weten te maken?
Patricia, jullie ook een leuke Sinterklaasavond gehad?? Nesrin goed verwend?
Hoe voel je je verder, nog erg veel last van harde buiken?
En heb jij geen fiets :shock: Fietsen is echt niet mijn hobby, ik loop liever als het kan maar ja… Lopend naar school is niet te doen en altijd met de auto kan ook echt niet vind ik. Is lastig met parkeren en de school is toch ook vrij dichtbij dus dan maar op de fiets.
Heeft Sint je niet verrast met een fiets??
Joos, meid voor jou even een hele dikke :hug: en :-
Jane, jullie dus ook nog op zoek naar een naam. Hier ook hoor, voor beide geslachten zijn we er nog niet uit. We weten wel wat we leuk vinden maar een voorkeur hebben we nog niet. Ach, zal wel goedkomen toch?
Jullie ook gezellig Sinterklaas gevierd?
Mamalena, jullie ook gezellig Sinterklaas gevierd?
Hoe was je avond samen met R? En hoe gaat het met jou? Het zit allemaal nog niet er mee hè?!
Charissa en Bookimama, met jullie ook alles goed?
Nou meiden, laat het hierbij. Ben geloof ik weer een heel eind gekomen met reageren. :dance:
:-
ik gooi er ff wat fotos tussendoor :inlove:
Hier ff verschil? tussen zwangerschap dana en nu
en dana heeft mijn buik mogen beschilderen, hier het resultaat
jane, hoe was je heerlijk avondje?
patricia, grappig idd dat jullie al zo lang een jongensnaam hebben. Wie weet mag je hem nog eens ooit gebruiken
wawa, beterschap met kleuter :hug:
marije, beterschap met thyme :hug:
gelukkig een fijne avond gehad. Jammer wel dat het zo heeft moeten lopen met de volwassenen…
tilly, voorweeen blijven, over het algemeen prima te hebben, wel fikse steken, zou me niet verbazen als er toch een blaasontsteking uitkomt, we zullen zien. Badderen doet iig wel erg goed
En hoe is het met de andere meiden???
Sinterklaas was hier ook erg leuk! Kadoos zijn erg geslaagd, dana vind ze alle 3 geweldig.
Verder was het schilderen op de buik ook erg leuk (met dank aan booki)
Voor de meiden die zwanger zijn, dit is echt een aanrader, lekker oude bikini aan, oud kleed op de grond, dana oude kleertjes aan, potten verf open en schilderen maar, ze vond het prachtig en heeft beeb weer heerlijk geaaid en gekust.
Evt andere fotos/ filmpje kan ik wel doorsturen via pb als je interesse hebt, maar dan laat me maar ff weten
En verder heb ik hier zooooooooooooooo’n heerlijk weekend!!! Dat schilderen was leuk, sint was leuk, maar daarnaast kan deze dame met de beentje in de lucht op de bank, want
HET IS KLAAR!!!
Zo dat moest ik ff van de daken schreeuwen haha,
We hebben knopen doorgehakt met de namen, ik bracht het weer ter discussie en vriend zei “fem, ik ben er tevreden mee, waarom kan jij dat dan niet zijn?” uhm… dus we zijn eruit :mrgreen:
Wat geeft dat een lucht zeg!
En de babykamer heb ik net op orde gemaakt, alle kleertjes liggen in de kast en dana’s kamer is klaar. Nou ja, vooruit hij is niet zo uitgebalanseerd als ik graag zou willen, maar vooruit, ze kan er prima slapen en heeft het prima naar haar zin, dus goed is ook goed genoeg, het komt wel met de tijd. Alleen de zolder is nog een bende, ik wil dat nog wel een beetje begaanbaar hebben voor de kraamhulp voor de was te doen, maar verder laat ik het er ook bij.
Morgen klossen halen en bed omhoog en… nou ja, ben er nu gewoon helemaal klaar voor. Nu ga ik nog eens ff heerlijk genieten komende tijd!
LAAT DE BABY NU MAAR KOMEN :mrgreen: oh nee nog even wachten dan.
Fem verschil :shock: ik heb me suf getuurd en toen zag ik het verschil… Je ondergoed.
nee even serieus je buik lijkt met dana iets groter en meestal is hij bij een tweede groter en dat zeg ik omdat je navel iets verder uitpuilt dus werkelijk ik zie bijna geen verschil.
dana heeft trowuens flink haar best gedaan met de verf. prachtig.
wawa :hug: voor je zieke peutertje en heerlijk even weg kunnen wandelen van de ziekeboeg.
Is er al nieuws over Joos?
Marije ook een ziek menneke :hug:
Yep til hier net zo veel te veel verwend. Ik heb zelfs een wake up ligth gekregen van mijn lief, terwijl we een klein bedrag hadden afgesproken. O is stierlijk verwend enige (klein) kind dus iedereen had het budget en aantal cadeautjes flink overschreden. Dus heb ik ook maar wat weggedaan anders lijkt het hier wel een kinderdagverblijf :naughty:
Vandaag tweede prik halen ik hoop niet dat ik er zo beroerd van word als de vorige keer.
liefs
Nog steeds niet alles terug gelezen en vanavond ga ik met vriendje bij de japanner eten, dus zeg ik voor nu maar even hoi en dag! :mrgreen:
Jane, last van de prik?
Femmie, ga je vanaf 36 of 37 weken Bibben?
Marije hoe was het bij de japanner??
Hoe is het met de rest?
Wawa, ik zou het leuk vinden als je me een foto mailt van jullie kleine meid?
jane het ondergoed!!! dat is het verschil, hij was wel moeilijk te vinden he :mrgreen:
Hihi, ik liet het plaatje vriend zien en die zei ook, buik is nu ietswat kleiner en ik zie het nu zelf ook. Was vandaag ook weer meetdag en hij is 3 cm minder in omvang dan bij dana dus het klopt dat ie kleiner is
Ben benieuwd, misschien is het wel omdat ie al volledig ingedaald is? Of omdat deze beeb netjes op het gemiddelde groeit, maar ja dat zegt ook niets want hij kan op het einde natuurlijk ff spurtje maken nog zodat ie uiteindelijk toch zwaarder is dan dana, donderdag iig echo en dan proberen ze ook nog gewicht te meten, ben erg nieuwsgierig!
Hoe is het verder met je? Last van de prik? :hug:
marije japanner :drool: :drool: :drool: en nog met je vriendje ook, hoe was het? VERHALEN!!! :lol:
wawa alles goed met de kleine meid? Fotootje zou idd leuk zijn.
Hier bibben vanaf 37 wkn toch? Verwacht beeb trouwens zoiezo niet eerder.
Gister was dana naar het kvd, naar de nieuwe groep en ze heeft het echt kei goed gedaan! Ze heeft zo’n fijne dag gehad! Ze straalde toen we haar ophaalde :inlove:
Vriend en ik zijn overdag lekker gaan lunchen in de stad en wezen shoppen voor vriend. Heerlijk ff met z’n 2en eruit, doen we eigenlijk nooit. Dana zat wel heel de tijd in mijn hoofd hihi, miste haar wel een beetje maar was ook wel weer heerlijk met 2en.
Ow ik zal trouwens ff doorgeefluikje spelen, joos kon dus de 30e niet naar de gyn maar ze mag nu de 14e komen, komende maandag dus.
Nou ik zit lekker met bakje chips op de bank, heb ik verdient, heb zo hard gewerkt, heel de zolder is aan kant :lol: en dat vind ik best knap van mezelf, ga alleen weer te ver, kreeg toch wel harde buiken en nu pijn in mijn bekken maar goed. Was nog wel zo verstandig om te concluderen dat ik het bed niet in mijn eentje op klossen ging krijgen :oops:
En vandaag gewoon 36 wkn alweer :shock: wat gaat het toch hard!!! :o
Hihi ben zo benieuwd of ik dadelijk een blauwe of roze banner mag gaan plaatsen en ook wanneer??? :inlove:
Wawa, hoe is het met je zieke mannetje?
Ik ben ook heel benieuwd naar je meisje!
Fem, 36 weken alweer ja. Pff,gaat hard hè! Ben ook zo benieuwd of er nu de afgelopen maanden een jongetje of een meid in je buik geleefd heeft hi hi!
Lekker zo’n dagje even met z’n tweetjes op stap. Helemaal mooi als je dana dan vervolgens zo blij van de opvang haalt.
Etentje gisteren bij de japanner was heel gezellig en heerlijk. Heb me echt vol gegeten! De jongens waren bij a. Dus we hadden lekker even een avondje voor onszelf. :inlove: tyme kwam vandaag alleen wel met koorts naar huis… Hij heeft echt zo’n zeehonden blaf. Heb de ha gebeld vanmiddag en heb nu zetpillen om z’n hoest wat losser te maken… Vind zo’n hoest zo naar!
Jane, ben je nog ziek geworden? Wanneer heb jij nou de echo?
Til, bij jullie alles goed? Hoe is het met de kamers?
Patries, je meisje erg verwend met sinterklaas?
Meiden, jullie moeten me echt even op m’n kop geven. Ik ben geloof ik weer begonnen met roken, na bijna vier jaar gestopt geweest te zijn… Stom, stom, stom!
Ik heb PB’s gestuurd met link naar foto :mrgreen:
Hier alles goed. Meiske ligt op schoot, dus het typt onhandig.
Marije, :naughty: :naughty: ik haat roken!!! Stoppen meid :-*
@femmie wrote:
wawa alles goed met de kleine meid? Fotootje zou idd leuk zijn.
Hier bibben vanaf 37 wkn toch? Verwacht beeb trouwens zoiezo niet eerder.
Bij peuter bibte ik vanaf 36 weken :oops: , omdat ik bij kleuter nooit had kunnen bibben :wink:
marije :x waarom doe je dat nu!!! Na 4 jaar!!! Zo zonde meid, kan je niet nu nog aan de kant weer gooien, of is het kwaad al geschiet?
Heerlijk dat het etentje zo lekker was, geloof ik meteen.
En ik blaf met thyme mee, heb dat al ruim een week, gebruik daro thijmsiroop en dat is echt heeeeeeeeeeeel prettig, denk dat thyme daar ook wel erg blij mee zal zijn als je hem dat aanbiedt
Begint hier nu stukken minder te worden, hoop dat hij er niet zo lang last van houdt :hug:
wawa, ja bij jou was de situatie dan ook anders, logisch dat je dan eerder start met bibben.
ik ga dana eruit halen, wordt wakker. Doei!
Ik wil ook een pb!!!
Ben stiiiiiiiiiiiknieuwsgierig!!
Tja, ik kan niet anders zeggen dan dat ik ook nieuwsgierig ben!!
Wawa mag ik ook pb?
:-*
@femmie wrote:
gebruik daro thijmsiroop en dat is echt heeeeeeeeeeeel prettig, denk dat thyme daar ook wel erg blij mee zal zijn als je hem dat aanbiedt![]()
is gigantisch lekker he :drool: :drool:
Tilly, Mamalena, jullie hebben ook PB.
Jane, dank je wel voor de kaart. Zo leuk, elke dag ontvang ik nog één of twee geboortekaartjes. De dagen, dat er een plof op de deurmat was met 10 kaarten is helaas voorbij . Was dus erg blij met je post :mrgreen: :mrgreen:
@Wawa wrote:
@femmie wrote:gebruik daro thijmsiroop en dat is echt heeeeeeeeeeeel prettig, denk dat thyme daar ook wel erg blij mee zal zijn als je hem dat aanbiedt![]()
is gigantisch lekker he :drool: :drool:
:drool: :drool: :drool: ja :oops: heb al een hele pot leeggedronken in een week :oops: :mrgreen:
@Wawa wrote:
De dagen, dat er een plof op de deurmat was met 10 kaarten is helaas voorbij. Was dus erg blij met je post :mrgreen: :mrgreen:
Ja hihi dat is leuk he, die post, dan lekker samen op de bank en kaartjes gaan kijken. Maar je meisje is ook alweer bijna 3 wkn he :o dus zo gek is het ook niet dat die dagen voorbij zijn, toch leuk dat er elke dag nog wat binnensijpelt.
hier net het bed omhoog gezet, het wordt weer zo echt allemaal! Gister partneravond op de gym en brrrrrrrr het voelde allemaal ff te serieus, dacht, oei ow ja zo was het en het is geen spelletje :shifty:
Moet zeggen dat deze gym zo wel beetje werkt nog als verwerking van de vorige bevalling, steeds meer dingetjes vallen op zijn plek en worden bevestigd hoe of wat het was, dat is wel erg fijn.
Zei net tegen vriend, wie weet liggen we over 2 wkn hier wel in bed met een beeb erbij :shock: (kan me er nog ff niets bij voorstellen :shifty: )