**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

oh marije dat is echt niet fraai zeg. :naughty: bah. Dan maak je het maar zelf gezellig voor je zoon toch?

wawa hoe is het nu beetje uit de emo. balen van die knie zeg 10 weken. wat wel positief is is dat hij beep wel echt goed leert kennen, meestal zit je toch een beetje alleen in die kraam periode. ik zat echt voor het raamte wachten voordat p thuis kwam van zijn werk, maar de verzorging van drie kinders en een man, zou ik ook niet zo lang trekken. succes.

fem wat schrikken zeg met dana en haar kort ademigheid. wat fijn dat sm jullie wat bijstaat. Rust maar lekker uit. Ja over twee weken mag je bibben. Wat vliegt de tijd zeg.

Tilly wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Nee wij willen het niet weten. Ik heb de echo over twee weekjes. Vind dat best wel weer spannend. Ook fijn voor jou dat de medicijnen aanslaan zeg.

Hier geen last met fietsen, maar ben ook nog niet zo ver. wel met autorijden en drempels had ik met o ook. Ik zit echt niet lekker in een auto.

Patricia ik gooi Ravi er ook in als fem en jij het niet erg vinden ik vind het een prachtige naam. Wat vinden jullie van TIMON. Daar kwam p gisteren mee. wij kunnen het over een jongens naam maar niet eens worden.

Oh ravi afgekeurd :? zo gaat dat nu elke keer kom ik met iets zegt hij er iets lulligs over.

Til hebben jullie al namen?

patricia dat lijkt me ook lastig om nu te moeten aanvaarden dat dit de laatste keer is. Ik wil wel voor een derde gaan en p weet dat ik er zo over denk dus wie weet. hoef ik nog niet te accepteren dat dit de laatste keer is, maar misschien zeg ik over een jaar wel echt geen derde hier.

Joos hoe is het gegaan de 30 ste. In het andere stop forum ging Tinka ook 30/11 naar de gyn en die kreeg meteen clomid mee. Nou ik hoop dat je weer wat moed hebt gekregen na het bezoek. :hug:

groetjes

Nou, lieve meiden, wat een ellende lees ik hier! :shock:

Wawa, :hug: Wat een slecht nieuws! 10 weken joh… :o Dat is wel heel lang! Sterkte, ook voor je man.

Joos, weet niet of je dit leest, maar ik snap het goed hoor, dat je er doorheen zit. :hug: Het zit ook allemaal niet mee… Ik mis je hier wel, maar kom hier maar weer als je hoofd ernaar staat. Voor nu :-*

Femmie, heb je de vk al gebeld? Vochtverlies, voor weeën… nog geen serieuze vormen aannemen hè! Laat beeb nog maar even zitten.

Marije, owww, zo is 5 dec niet bedoeld! Wat jammer! Wel herkenbaar hoor. Niet met Sinterklaas maar met andere dagen. En ik kan me voorstelen dat Jesse een verzetje kan gebruiken. Lekker cadeautjes uitpakken, snoepen en plezier maken. Daar is het voor bedoeld… Waarom snappen veel mensen dat niet en zetten ze het ene gevoel niet even opzij en laten ze het andere gevoel juist spreken… :frowning:

Met mij redelijk. Niet heel geweldig. Wond gaat nog niet heel goed. Ik ben bang dat ik er weer een ontstekingshaard bij heb. Ik ga zo de poli maar weer bellen… :cry: Ben het zó zat…

Morgen wel een leuk dagje hopelijk. 's Middags feest vieren en 's avonds gaan R en ik samen weg. Hoop zóóó :pray: dat ik me goed voel.

Iemand al wat van fem vernomen? Hoop niet dat het vrucht water was…

M.lena, hè vervelend meis:-( ik gun je die avond echt zo, laat die wond zich voor een paar uur aub gedragen! Dikke knuffel!

ow sorry meiden, ik was na de vk bezoek zo enorm kapot, is er helemaal bij in geschoten hier te melden hoe het was.

Het was geen vruchtwater, dus dat is wel een geruststelling, vandaag urine weggebracht en hier kwam niets uit, nu moet ik maandag weer brengen voor op kweek te zetten, want ik heb echt steken, niet normaal doet echt zo ongelovelijk zeer :?

“Voorweeen” blijven, zijn niet prettig.

Haha hebben jullie die nieuwe emoticons gezien? :lol: en :stuck_out_tongue:

marije, :? fijn zo in de familie zeg, het is toch feest voor de kids, jammer dat mensen dat soms vergeten :frowning:

Is het al opgelost? Hoop voor jesse morgenavond toch ook een fijne avond :hug:

wawa, das ook niet mooi van je man zeg :hug:

jane, ja de tijd vliegt zo enorm hard. Zoveel harder dan bij dana, ik merk dat ik steeds meer realiseer dat het einde naderd maar wil nog zo graag ff van mijn buikje genieten enzo :oops:

Heb soms ook het gevoel er mentaal gewoon nog niet helemaal klaar voor te zijn. Bij dana waren we er ook veel meer mee bezig he, nu is er veel meer omheen waardoor je geleefd wordt en de zwangerschap erbij komt laat maar zeggen.

He en hier groot nieuws:

we hebben een n

we hebben een a

we hebben een a

we hebben een m

We hebben een naam!!!

Ravi hier ook afgekeurd, ik had al wel wat nadelen, maar vriend vond het zoiezo niets. Blijkbaar, hebben we al een paar weken een jongensnaam??? :eh: En ik wist van niets :doh: , maar ben het er nog niet mee eens. We hebben nml nu ook een meidennaam! :dance: en dat is een naam die ik graag wilde, maar de jongensnaam die we hadden is ook een naam die ik graag wilde en ik vind het niet eerlijk als vriend op beide vlakken water bij de wijn doet, dus ik heb gezegt dat ik het nog wel over jongensnaam wil hebben, maar ALS beeb al komt, dan hebben we iig een naam!

Ow maar jane, ik had haast het idee dat het alleen bij ons zo ging, maar bij jullie dus net zo lastig met de namen, succes ermee :-*

Ik vond het deze ronde daardoor helemaal niet zo leuk om ermee bezig te zijn, was af en toe gewoon frustrerend. :silenced:

mamalena, ow bah meid, wat zeiden ze op de poli :hug:

Heel veel plezier morgenavond, ff lekker eruit, wil ik ook nog ergens doen komende weken, waar ga je heen?

Nou fijne avond allemaal, ik ga niet zwemmen, voel me nog altijd niet goed en fit, hoop dat ik snel weer opknap.

Hoi meiden!! De laptop awas 2 dagen de deur uit dus ik moest ff bijlezen.

Joos, balen. Begrijpelijk dat kok ff te confronterend is nu. Hoop dat je inmiddels wel een tefelfoontje gehad hebt. :hug:

Marije, eea opgelost?

Wawa hoe is het met jou?

Tilly, ik heb geen fiets :oops: Nee, nog steeds niet. Dus kan je geen advies geven helaas.

Fem, hoe is het nu met jou? Fijn dat jullie een naam hebben!!

M’'lena, hoop dat je een leuke avond hebt! :thumbup:

Ga weer popstars kijken hihi…

:-*

ik zit voetbalvrouwen te kijken :mrgreen:

Hier gaat het wel, heb nog echt wel nasleep van de “griep” of whatever het geweest is, voel me absoluut niet fit, maar goed, vriend is 4 dgn vrij, dus das wel erg fijn, hoop dat ik me na het weekend weer wat beter voel, maar ze zeggen 2 wkn voor de griep he…

haha en jij nog altijd geen fiets, misschien na morgenavond :lol:

We doen alleen cadeaus voor de kids :wink:

hier ook hoor patricia, morgen komt de goede sint voor dana hier langs :mrgreen:

en morgenvroeg gaan we kliederen met mijn buik, hihi heb van die verf, mag ze lekker mijn buik mee volsmeren, ben benieuwd wat en of ze er een mooi kunstwerk van maakt en dan natuurlijk flink veel fotos schieten :inlove:

Wij vieren het bij mijn zus, met haar zoontje er dus ook bij. Mijn ouders komen ook.

ow gezellig, wij houden het hier gewoon alleen met eigen gezinnetje, we hebben komende maand zoveel “familiaire verplichtingen” dat ik tegen vriend gezegt heb, sinterklaasfeest wil ik graag gewoon lekker voor ons eigen gezinnetje houden.

En gelijk heb je! Ik denk, dat wij met oud en nieuw lekker met zijn 3-en thuis blijven.

Leuk idee joh die verf! Ga je foto’s showen?

hihi, wij blijven met oud en nieuw ook maar thuis denk ik :angel:

en fotos showen, ja als ze het wat wordt wel, misschien heb ik wel een leuk idee in mijn hoofd en denkt dana, wat moet ik hier nu weer mee?

Ik wil zo graag nog wat mooie buikfotos weer, dana is ook helemaal van de kusjes op dit moment, die had vanmiddag de “wij jonge ouders” te pakken en zei “baby” dus ik “baby kus?” dus pakt ze het blad op en geeft de baby een kusje :inlove: Zo heeft ze dat ook veel met mijn buik gedaan, maar op een of andere manier is hoofdstuk buik weer ff een beetje verleden tijd. Alhoewel, vanmiddag was het weer “baby aai” en dan aait ze mijn buik, ook zo schattig!

Kusjes geven doet ze ook met de babypop die ze heeft, zo schattig! Hoop dat ze dadelijk ook zo lief gaat zijn voor de baby (nadeel is dat de babypop geluid maakt als je op zijn buik drukt, tja dat gaat de echte baby natuurlijk dadelijk ook vast doen als ze er een mep opgeeft, maar das dan weer niet helemaal de bedoeling natuurlijk :roll: )

Heel herkenbaar allemaal! :wink:

hihi heerlijk he die kids, kan er zo van genieten :inlove:

oh fem gelukkig alles goed bij de vk. Ja hier dus ook namen crisis, maar het is niet zo dat ik het niet leuk meer vind hoor. Ik vind dat p deze zw er iets meer mee bezig is hij komt nu ook af en toe met een naam, dat was bij o minder. Ach we zien wel voor een meisje zijn we er helemaal over eens voor ons beide de nr 1, maar ja wat als het een jongen word.

wij hebben voor iedereen 1 cadeautje dus iedereen wordt vanavond in het zonnetje gezet. Heb er veel zin in.

m’lena niet fijn zeg. Heb je al gebeld en hebben ze ernaar gekeken.

is er al wat nieuws over Joos, fem weet jij hoe het met haar is.

marije is er al wat duidelijk over hoe het vanavond gaat worden.

wawa hoe is het bij jou?

patricia geen fiets, is toch naar weer :mrgreen: wij hebben nog maar één auto dus ik doen alles met o op de fiets en dat vind ik helemaal prima maar met dit weer. Gisteren cadeautjes gekocht en helemaal zeik geregend. Nog een weekje en dan komt de nieuwe auto.

een bmw :dance: en ik weet wel wie daar het aankomende jaar in gaat rijden. Is toch wel proppen met die mini met buik en o. Volgend jaar maar verkopen met pijn in het hart, maar hij is echt niet praktisch.

nou genoeg luxe leed :oops:

Gelukkig hebben wij wel 2 auto’s (ik de grootste hihi) want anders zou ik gek worden! Maar het is ook maar wat je gewend bent he.

Grappig, voor een jongen hadden wij al eennaam toenik nog maar 6 weken zwanger was. Maarja, die moet nog maar even in de kast blijven he.

Fijne sinterklaasdag allemaal!! :lol:

Even snel voor het voeden:

Femmie, lief hoor van Dana

Mamalena, sterkte meid. Hopelijk genieten met R vanavond

Joos, sterkte en ik hoop, dat je snel geholpen kunt worden.

Femmie, bedankt voor de kaart.

Bookimama, bedankt voor de kaart

Marije, hoe is het nu opgelost met Sinterklaasfeest?

Jane, idd is mannetje nu betrokken bij beeb, maar anders was hij had hij twee “gezonde” papadagen per week en dat had ik leuker gevonden dan 5 “gehandicapte” papadagen per week :oops: :oops:

Patricia, hoe gaat het met de kilo’s nu? Maak je je nog steeds druk?

Volgens mij meiden vergeten, maar ik moet nu echt voeden.

Na zieke kleuter afgelopen maandag en dinsdag, hebben we nu een zieke peuter. Ondertussen al twee keer zijn bed ondergespuugd en al zesde schone trui aan. Eén keer ook meiske en mij onder gespuugd :sick:

Hij wil alleen tegen één van ons aanhangen en dat is best heavy. Ik ben net met Meiske en kleuter een uur gaan wandelen om een frisse neus te halen en even optimale aandacht aan kleuter te geven.