**OKTOBERSTOPPERS '06~ al 3 jaar lief en leed**

haha patries, dank je voor de input, die naam is hier zeker voorbij gekomen maar ik heb een associatie met een raaf? :eh:

Nou ja heel stom, tis altijd wel wat met een naam, ik gooi hem hier misschien nog wel weer eens in de groep :wink: :-*

wawa, ik drink van die fruit en welness thee, zit het daarop??? Hier ook nog niets gezien.

mamalena, nou zeg houd het nu nooit eens op bij jou, ik vind het wel eens genoeg geweest :? hoe gaat het nu met je?

En fijn idd dat talgbultje, ik snap je gevoel wel, waar baseert ie dat op dan???

dana is inmiddels beter, gister zo ineens vanuit het niets, hop de temp weg en dana weer de oude, das toch gek? Maar wel fijn iig, is er weer eentje erboven op en ook fijn voor mijn meisje want ze was zo enorm zielig.

Ik zelf ga nog niet echt hard vooruit, is niet dat ik nu doodziek ben ofzo, maar wel zwak ziek en misselijk.

En jullie hebben zo gelijk idd, na de bevalling komt er nog genoeg op me af, ik moet gewoon rust nemen maar ik vind het zo verdomd moeilijk en ik weet, als ik het niet doe kijk ik straks terug en denk, rund waarom heb je dat niet gedaan?

Schoonmoeder is nog altijd hier in huis en doet veel met wasjes, want het was een onoverzichtelijke bende.

Verder ben ik extreem emo, het komt allemaal zo dichtbij en ik wordt er gewoon echt zenuwachtig van, wie weet heb ik eind deze maand beeb wel in mijn armen, voelt zo bizar. Ik heb ook het gevoel dat er nog bergen werk verzet moeten worden, al heeft vriend wel gelijk, als ie vraagt wat dan? Weet ik het eigenlijk ook niet echt, tja alleen de was en dweilen, maar uiteindelijk ligt er al veel in de kast, beeb kan komen als ie wil, dan is niet alles zoals ik het graag gezien had maar toch.

Heb gewoon een te erg ideaalbeeld in mijn hoofd wat ik te krampachtig na probeer te streven en dat moet ik los leren laten ben ik bang, maar is zo moeilijk als je altijd alles doet zoals je het graag wil en het nu ineens niet meer zo kan…

Wat fijn dat de kleine meid weer beter is fem. Nu jij nog :hug: En inderdaad, ik wil je niet op de kast jagen, maar nog maar 2 weekies en je mag al gaan bibben!! :shock: Spannnende periode ook weer voor ons hier.

Komt allemaal goed meid. Denk aan de moeders de al met 30 of 32 weken bevallen…

:-*

haha patries, nee je jaagt me niet op de kast hoor, idd over 2 wkn al bibben hier, doe ik nu nog ff aan bibberen goed? :wink: :lol:

Ach ik geniet er ook wel weer van, het is ook allemaal zo speciaal en spannend gewoon weer allemaal en je zal straks zien, als ik bevallen ben zeg ik owwwwwwwwwwwww als ik dat geweten had…

Maar ja je weet alles niet van te voren, probeer maar gewoon tussen mijn emo buien door toch lekker te genieten van alles.

@patricia26 wrote:

Komt allemaal goed meid. Denk aan de moeders de al met 30 of 32 weken bevallen…

btw, ik wil JOU niet zenuwachtig maken, maar als jij dat gaat doen haal je me misschien nog wel in! :shock: :naughty:

Hoe staat het er bij jou eigenlijk voor, al eea voorbereid voor de komst van beeb?

Haha, toevallig ben ik nu een weekje vrij en ben ik begonnen met het uitzoeken van de babykleertjes van Nesrin. Vandaag de eerste wasjes gedraaid en een slaapzakje en luiers gekocht. Dus, er zit schot in de zaak. :lol:

Ik mag straks de zwangerdoos bij de etos ophalen (joepie! :mrgreen: ), dus haal ik meteen nog even een thermometer. En eerlijk, volgens mij heb ik verder helemaal niet zo veel nodig? :think: Zal er maar eens even zo’n checklist bij gaan halen.

En tsja, er is best een heel klein kansje dat ik eerder beval dan jij, maar dat was ik niet van plan hoor! Al zou ik eind januari wel heerlijk vinden, maar dan ben jij al lang aan het genieten van je beeb :inlove:

Gisteren moest ik trouwens ineens aan je denken, en bedacht ik me dat het wel eens met oud en nieuw geboren zou kunnen worden :silenced:

Oh ja, we hebben gisteren ook nog definitief het geboortekaartje uitgezocht. Wat moeilijk zeg. Ik wilde iets in dezelfde stijl als van Nesrin, maarja die was zwart/zilver en zoiets is nergens meer te krijgen.

Nu nog een mooie tekst verzinnen.

ow die doos van de etos is leuk! (vond ik :slight_smile: ) Ik heb er wat moeite voor moeten doen, heb me 3 keer aangemeld, daarna gemaild waarom ik niets hoorde en vervolgens met een over datum bon sm naar de winkel laten gegaan omdat ze het veel te laat naar me verzonden hadden, heb hem dus pas vanaf maandag. Zit nu heerlijk tijdschriften te lezen in bed.

En nee he, ik vind het ook zo raar, bij dana waren we zo volledig bezig met voorbereidingen voor haar komst en nu heb je idd bijna niets nodig. Heb zelf 2 pakjes gekocht en verder een overmatig schandalig volle kledingkast maatje 56 dan staat er op het lijstje 6 rompertjes, hier liggen er zeker 50 en dan overdrijf ik niet :oops: (zoveel gekregen) beeb kan 3 keer per dag verschoond worden en dan hoef ik nog nooit te wassen kan het gewoon hup zo de kliko in als ik wil, scheelt me wel een hoop werk haha :lol:

Ow en wat aankopen betreft, heb van de week wel een hele lijn van de zwitsal nieuw gehaald voor beeb, maar dat was het dan ook wel idd.

Vond het daarom ook heerlijk met het geboortebord van beeb bezig te zijn, ff helemaal voor beeb bezig zijn, maar ja dat ding is nu ook al klaar (he vervelend zeg :liar: )

Hè nee maar oud en nieuw lijkt me niets hoor? nieuwsjaardag is schoonzusje jarig en oudjaarsdag is iedereen altijd met andere dingen bezig, lijkt me niet leuk voor beeb om dan jarig te zijn.

1e kerstdag lijkt me dan wel weer speciaal (maar dan ook alleen 1e kerstdag, 2e dan weer niet, ben ik nu heel raar? :lol: )

en is het geboortekaartje naar wens? Hier wel, maar ja zelf ontworpen dus dan kan het ook niet anders dan naar wens zijn he :mrgreen:

Anders kan je ook in de stijl van nesrin op geboortepost.nl zelf ontwerpen, heb ik dus ook gedaan maar dan in de stijl van dana :wink: en ik moet zeggen, tot vooralsnog echt super goede service daar, krijg erg snel reacties op de vragen die ik heb en de proefdruk bevalt me prima!

Ja, maar ook op geboortepost heb ik geen zwart gezien. Misschien inderdaad, als ik het ze zou vragen dat er wel een mogelijkheid is… Maar ben niet zo crea en vind kant en klaar wel zo makkelijk :oops: :wink:

ow haha, ik wilde al zeggen, ja maar kan je zelf ontwerpen, maar dat wil je dus niet, op zich is het niet zo heel moeilijk.

Vrienden van ons hebben ook 2 meiden en dus ook 2 geboortekaartjes, eigenlijk precies hetzelfde kaartje, alleen de ene roze en de andere groen. Is ook leuk moet ik zeggen (dat was een heel simpel basic kaartje met alleen kleur en geen plaatjes dus dan is het makkelijk te veranderen) misschien een idee?

De kaart die we nu hebben lijkt totaal niet op die van Nesrin, behalve dat hij ook vierkant is. Maargoed, ben er wel blij mee.

En 50 rompertjes! :shock: Ik kom aan 37 en dat vond ik al aso veel haha :mrgreen:

Nou als je er maar tevreden mee bent nu toch? Die voor deze beeb is net zo, ook vierkant en dezelfde opzet als die van dana maar verder lijkt ie er ook niet op, maar we vinden hem wel gewoon leuk :mrgreen:

haha en 37 is ook veel! Dan kan jij ook van de kliko gebruik maken als je wil :lol:

Heb je ook zo belachelijk veel kleertjes en sokjes/slofjes? Hier wel, maar ben daardoor maar kieskeurig gaan inrichten, heb nu een stapel neutraal, jongetje en meisje en als beeb er is dan gaat 1 van die stapels zo huppatee naar zolder voor weet ik veel wat of wanneer, maar beeb hoeft niet in de verkeerde kleur kleding te gaan liggen (dus ook rompers verdwijnen hier nog een hoop :wink: )

Maar goed, het kan allemaal maar schoon in de kast liggen he, dan kan ik iig straks beeb meteen jongetje of meisje aankleden (al wordt het eerste pakje wrs toch de oranje of groene die ik zelf speciaal voor beeb gekocht heb :smiley: )

Wat grappig! De eerste 2 pakjes van Nesrin waren ook groen en oranje! Ondanks dat ik wel wist dat ze een meisje was, maar wilde geen risco lopen… stel nou dat… Haha.

Voor deze beeb heb ik een pakje wit/bruin en een wit pakje met gekleurde diertjes voor na de geboorte in het zhs. Dus mocht ze toch ineens een jongetje zijn kan dat prima :slight_smile:

En ik laat nog een truitje met haar naam bedrukken, heb ik toen voor Nesrin ook gedaan. Twijfel alleen nog een beetje over de kleur. Tsja, waar je je al niet druk over kan maken he? Hihi…

@patricia26 wrote:

Tsja, waar je je al niet druk over kan maken he? Hihi…

hormonen, hormonen, hormonen

Dat jij daar last van hebt joh, dat heb ik nu helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet :doh: :oops: :roll:

Hihi, maar idd ik vond groen en oranje wel unisex,

Die van jou klinken ook leuk, ik heb hier nog veel andere leuke pakjes ook liggen maar ja he wil beeb toch in mijn eigen uitgezochte pakje hebben als eerste haha (was bij dana ook eigenlijk, maar toen werd het zo warm toen mocht mijn beste vriendin met de eer strijken het eerste pakje voor dana gekocht te hebben :mrgreen: )

Bijgelezen, maar ik ben een beetje emo.

Mannetje is vandaag naar ziekenhuis geweest. Helaas is er geen verbetering in zijn knie. Behalve de breuk is het ook nog wat anders aan de hand. Er wordt binnenkort een MRI gemaakt en daarna wordt er verder gekeken. Waarschijnlijk ook nog de meniscus en/ of kruisbanden. het einde is nog lang niet in zicht. Ik had zo toegeleefd naar deze datum, maar ik denk, dat we er wel 10 weken bij op kunnen tellen. :cry:

He bah wawa wat een vervelend nieuws :hug:

Nou fem, ik dus vanmiddag klaar om weg te gaan om die doos bij de etos op te halen, kan ik die afhaalbon nergens meer vinden :wall:

@Wawa wrote:

Bijgelezen, maar ik ben een beetje emo.

Mannetje is vandaag naar ziekenhuis geweest. Helaas is er geen verbetering in zijn knie. Behalve de breuk is het ook nog wat anders aan de hand. Er wordt binnenkort een MRI gemaakt en daarna wordt er verder gekeken. Waarschijnlijk ook nog de meniscus en/ of kruisbanden. het einde is nog lang niet in zicht. Ik had zo toegeleefd naar deze datum, maar ik denk, dat we er wel 10 weken bij op kunnen tellen. :cry:

Oh meid wat balen zeg!! Wat maakt dat alles lastig en moeilijk zeg voor jou, je man en de kids. :hug:

Patricia, de bon inmiddels gevonden meid??

Femmie, wat fijn dat Dana weer zo is opgeknapt!! Nu jij nog :-

Hé meiden een vraagje…

Ik breng Nick zo vaak mogelijk met de fiets naar school. Hij fietst dan gewoon zelf hoor en ik heb Luuk voorop. Maar ik kan zo slecht fietsen sinds beeb echt ‘groot’ is. Herkennen jullie dit?

Het is net of ik gewoon een bal in de weg heb zitten waardoor ik slecht mij benen kan bewegen. Ik wordt er echt misselijk van, zo zit de kleine uk dan in de weg. Hoe ik het ook doe, beeb blijft als een onbewegelijke steen, nou ja zo voelt het, in de weg liggen.

Heeft één van jullie dit ook wel?? Ik wil gewoon het liefst alleen nog maar met de auto, hoewel dat ook niet handig is maar ja…

Ik ga nu even wat boodschappen doen, cadeautje proberen te kopen voor m’n lootje.

:-

owwwwwwwww :doh: das ook balen patries! Hopen dat je hem nog vind, niet dat die doos nu onoverkomelijk is, maar er zat wat in wat ik vaker ergens zag en wat ik erg leuk vond dus ik was helemaal happy :wink:

meiden, dan ff verzoekje van joos om door te geven dat ze er ff helemaal doorheen zit. Arme meid kreeg zondag telefoontje dat de afspraak voor maandag gecancelled werd en ze zou maandag dan gebeld worden voor een nieuwe datum, ze heeft nog steeds niets gehoord.

Daarbij is ze van de week weer ongi geworden, dus ze is het ff allemaal helemaal beu, ff teveel tegenslagen voor haar (en ze vind het forum ff te confronterend).

tilly, ja ik herken wel wat je zegt, ik had dat deze ronde ook, bij dana niet, nu wel, dat ik beeb idd echt voelde op de fiets, je kan hem niet ff opzij duwen he :wink:

Kan niet echt tips geven eigenlijk, ik denk er ff overna :-*

Ik ga zo naar de vk, heb weer veel te veel vochtverlies en had ff gebeld voor de zekerheid voor of het vruchtwater kon zijn, wil ze dadelijk ff sticken.

Verder heb ik ook sinds een week voorweeen, zeer wrs komt dit door de griep, maar het kan ook blaasontsteking zijn, dus dat moet ik ook ff laten checken.

Ik hoop maar dat het allemaal meevalt en het geen verband met elkaar houdt, beeb beweegt nog regelmatig flink, heb het idee dat ie het goed maakt :pray:

Fem, hoe is het gegaan?

Joos, veel sterkte meis. :hug:

Hier een rot dag gehad. Er is hier een ware familie oorlog aan de gang Mbt sinterklaas… Mensen die niet met elkaar in één ruimte willen zitten en vergeten waar het op zo’n avond om draaid. Vooral nu vooral jesse wel een leuke sinterklaas avond verdient na al die ellende van het afgelopen jaar… Ben er echt even goed van slag van. :?