wawa, thx :-* vk zei het ook en ik las het hier op het forum ook meer en ze zei ook dat ik met 50 minuten persen bij de eerste het totaal niet slecht gedaan had, laten we het maar hopen
thx voor jullie reacties op de fotos meiden. Ik moet zeggen, als ik zo naar de foto kijk wordt ik ook wel wat trots eigenlijk.
En ja jane, die buik wordt zo groot
patricia, voorgevoel jongen, had je bij dana ook maar aan mijn buik is niets af te lezen bij dana wezen alle bakerpraatjes naar een jongen en het is toch echt een meid!
joos, :hug: veel succes morgen meid, denk aan je, laat je weten hoe het gegaan is?
tilly, hoe was je nacht in de nieuwe kamer en fijn dat de echo goed was, weet je nu ook het geslacht?
mamalena, ben jij geweest voor de prik? Ik hoorde dat het slecht geregeld was dat je buiten moest wachten, en heeft m het goed doorstaan?
Hier is dit wrs ook de laatste, maar we weten het nog niet, ik heb hetzelfde als patricia, en vriend wilde altijd 2 en zegt nu we er met de namen niet uitkomen steeds, nou das al een reden om het de laatste te laten zijn :roll:
Maar goed we zien wel, voor ik zwanger werd van deze riep hij regelmatig dat hij misschien ook wel 3 wilde, dus ik laat het maar gebeuren allemaal. Eerst deze beeb gezond en wel op de wereld zetten.
Nou wij zijn dus niet geweest voor de prik. Dana was echt niet lekker, ik heb de ggd gebeld en halverwege mijn verhaal met symptomen zei die vrouw, nee niet prikken das duidelijk geen goede basis voor zon prik. Dus ben niet geweest.
En nu is dana ziek en ik ook
Vanmorgen de hap gebeld, voor dana hoefde ik niet te komen, want dat was nog allemaal acceptabel, maar voor mij moesten we wel, dus ik ben helemaal onderzocht en vooralsnog afwachtend beleid, als ik hoge temp krijg of kortademig wordt moet ik aan de bel trekken. Ze behandelen het nu als mg
En dana heeft hoge temp en is kortademig, vriend is nu met haar beneden aan het spelen, ze heeft gister van de sint een kassaatje gekregen die in goede aarde is gevallen, maar ik vind haar zo enorm zielig nu! Ze kijkt echt beroerd uit de oogjes en net toen ze wakker werd alleen maar heel verdrietig huilen en me wanhopig aankijken
vriend is nu met dana naar de hap, ze is echt extreem kortademig, zat me niet lekker dus toch maar gebeld en nu moest ze dan toch wel langskomen. Hoop maar dat het allemaal meevalt
Even snel⦠Fem, ik hoop dat het allemaal meevalt! Dikke knuffel.
Oh Femmie, weet je inmiddels al meer?? Bah wat naar zeg.
Hoop dat het allemaal mee mag vallen. :hug:
:-*
thx meiden,
vriend is terug, dana heeft ventolin gekregen tegen de benauwdheid, heeft ze net goed gedaan en ligt nu lekker in bedje.
Verder ook afwachtend beleid, temp is aan het zakken dus hopelijk gaat het de goede kant op
@Tilly wrote:
Wawa, meid zoān dag is ook niet niks hoor!! Dan ook nog eens goed beseffen dat dit alles voor het laatst is. :hug:
Gelukkig zul je er waarschijnlijk morgen of over een paar dagen weer wat rustiger onder zijn. Zulke gedachten tijdens kraamtranen is ook niet niks meid :-*
Hopelijk kan manlief jou binnenkort ook weer wat meer helpen want ook dat is natuurlijk niet niks.
Maar met jullie kleine meid is wel alles goed verder??
En de jongens, kunnen die ondanks alles een klein beetje hun draai vinden?
Kleuter zit niet lekker in zijn velletje. Hij krijgt niet de aandacht die hij verdient. Manlief vraagt hem (te)veel om te doen en dat zorgt voor dwarsheid. Na het eten lekker met hem wezen wandelen (kaartje voor Marije op de post doen). Half uurtje wandelen was hij erg aan toe. Daarna heb ik hem lekker in bed en in bad gedaan. Hij was er echt van aan het genieten.
Peuter gaat er beter mee om. Beide kids zijn helemaal blij met hun zusje en willen de hele dag zoenen en knuffelen.
Meiske doet het goed. Ze is al behoorlijk gegroeid. Ruim 100 gram boven haar geboortegewicht.
Tilly, fijn dat de 20 weken echo goed was.
Femmie, bah wat enorm naar dat Dana en jij waarschijnlijk MG hebben. Denk goed aan jezelf.
Femmie, :hug: , hoop voor jullie dat het allemaal meevalt en dat jullie er snel bovenop zijn.
Wawa, heel herkenbaar. I. had er toen ook een beetje moeite mee dat er veel van haar gevraagd werd. 1 op 1 doet wonderen. Fijn dat hij er zo van genoten heeft.
Meiske doet het goed zeg. Fijn. Hoef je je dan niet druk over te maken. Hoe gaat het met regelen van de bv?
Zo, ik ga naar bed. Ben gesloopt.
Even snel⦠Wawa bedankt voor het ontzettende lieve kaartje! Blijf het hele mooie namen vinden!
wawa, wat doet je meisje het goed! Lekker hoor, zon start. En peuter, je hoort het vaker he, lijkt me ook erg lastig om de aandacht op de juiste manier evenwichtig te verdelen en zeker als je man nog beperkt is in het kunnen zorgen voor⦠Maar goed dat ie ff lekker heeft kunnen genieten van het badderen :thumbup:
Joos, hoe is het gegaan, welke datum heb je gekregen?
hier rare dag vandaag, schoonmoeder was hier om voor dana te zorgen. Erg fijn, want de spierpijn is wel aan het weggaan maar ik ben de hele dag draaiierig in mijn hoofd, heb heel de tijd het gevoel zo tegen de vlakte te kunnen gaan. Heb dus maar veel op bed gelegen en geslapen.
Vind het wel lastig, schoonmoeder komt morgen weer, maar ik ben echt geen type om goed uit te zieken, denk altijd, ach komt vanzelf en ga gewoon weer aan de gang, maar realiseer me maar al te goed dat ik deze keer echt stom bezig ben als ik dat niet doe, dan heb ik straks geen energie als ik moet gaan bevallenā¦
Dana doet het redelijk, heeft nog altijd temp, gister weer de hap gebeld omdat ze echt begon te gillen met het verschonen. Moesten we wat testjes doen om hersenvliesontsteking uit te sluiten (poeh en dat is om een of andere reden net de aandoening waar ik panisch voor ben, maar die vrouw aan de telefoon wilde niet zeggen wat ik precies aan het testen was, maar ik ben niet achterlijk natuurlijk :roll: )
Vandaag schommeld de temp nog wel, maar wel nu een graad lager dan gister. En ze is moe en hangerig en huilerig en slaperig, ligt nu weer in bedje, maar heeft tussendoor wel echt haar oplevingen gelukkig en heeft alweer wat beter gegeten, dus al met al gaat het de goede kant op.
Mamalena, BV gaat nu heel goed. We hebben voor het eerst een goede nacht gehad :mrgreen:
Patricia, bedankt voor de kaart. Vind ik echt heel leuk/ lief :inlove:
Marije, ik vond het zelf ook een mooie kaart :lol: :lol: :mrgreen:
Femmie, rustig aan meid. Drukte genoeg straks na de bevalling.
Joos, hoe is het gegaan? Hoop dat jullie er een beetje verder mee kunnen.
Wawa, hoe is het vandaag gegaan? Zijn de tranen al iets minder? Kan me heel goed voorstellen hoe dat moet voelen, het besef dat alles voor de laatste keer isā¦
Til, helemaal goed joh die 20 weken echo! Wat een opluchting moet dat zijn voor jullie!
Hoe bevalt de nieuwe slaapkamer en hoe heeft nick geslapen? Ik weet nog dat wij toen ook geruild zijn van kamer met jesse⦠Wij gingen een verdieping omhoog en jesse kreeg onze oude kamer zodat het oude kamertje van jesse van tyme kon worden. Wel lekker dat het bijna klaar is nu!
M-lena en til, we waren er vorig jaar inderdaad mee bezig om voor een derde te gaan. Natuurlijk ben ik nu erg blij dat het toen niet gelukt is maar zuur is het wel⦠Ik wil nog steeds meer kinderen al heb ik daar mijn toekomst plaatje aardig voor bij moeten stellen. Ik heb altijd geroepen dat ik nooit van verschillende vaders kinderen zou willen hebben. Maar geloof dat daar niet echt meer aan ontkom. :mrgreen: :roll:
Fem, wat rot van jou en dana zeg:-( wel heel fijn dat je Sm er even kan zijn. Echt even alles uit handen geven hoor, ander ben je straks inderdaad niets waard⦠Dikke knuffel!
Patries, komt wel goed jou bevalling! Zou wel je harde buiken goed in de gaten houdenā¦
Nou,werd net gebeld en nu ben ik kwijt allemaal. Stop er maar nee dan⦠Tot later!
Kleuter heeft net zijn hele bed onder gespuugd :? . Pfoef, het zat ooooooooooooooooveral.
Joos, hoe is het gegaan meid? Ik dacht, dat je morgen moest. Sorry :oops:
Wawa, hoe is het nu met het mannetje?
Hoi meiden hoe is het met jullie?
Joos heb je nieuws?
:-*
@Marije wrote:
Wawa, hoe is het nu met het mannetje?
Drie keer zijn bed onder gespuugd. Ik zweet me 's nachts kapot door hormonen. Gevolg: 5 wasmachines vol was. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
Hij voelt zich nu weer goed en is vanmiddag dus naar zwemles. :?
Wawa, wat een ellende is dat als je kind alles onderspuugd. Bahbah.
Ik heb me de afgelopen dagen ook beroerd gevoeld. Gisteren is de ha zelfs op huisbezoek geweest. Volgens hem heb ik een virale maag-darminfectie. Kortom: je loopt aan alle kanten leeg. Heeft verder niets met mān levergebeuren te maken, maar de thuiszorg vond het toch beter om de ha te bellen.
Kwam er eergisterenavond ook achter dat ik een bultje heb op de overgang van mān borst naar mān romp. Ha dacht dat het een talgbultje was maar moet het wel in de gaten houden. Ik heb het gewoon niet zo op dat soort dingen. Logischā¦
Femmie, Dana nog steeds niet echt beter joh? Getver. Schiet niet op zo. Ja, dat testje zou bij mij ook belletjes doen rinkelen hoor.
Tilly, fijn, een goede echo. Gefeliciteerd. Hoe ist verder?
Marije, dat is waar ook, van jullie plannen voor een derde. Toen ik het las, bedacht ik me dat je dat al eens eerder verteld hebt. Ja joh, en zo stel je je leven nog eens bij. Kan me voorstellen hoor, dat je dat principe opzij zet.
Ik crash even op de bank. Ben moe.
Getver Wawa. Wij hadden afgelopen weekend ook een spugende Nesrin, gelukkig was het na een dag al over.
Kun je er niet echt bijhebben maar het laat zich niet plannen he?
Mālena, :hug:
Mamalena, het zit je ook allemaal niet mee :-*
O ja, ik wil graag high tea van Pickwickactie doen. Wie zou actiezegels voor me willen sparen? Ik drink zelf namelijk groene thee en daar zitten ze net niet op. Baal baal.
Goedemorgen,
Wawa, ik wil ze best voor je sparen, maar ik heb de actie nog niet gezien? Ik ga het in de gaten houden!
Vriendin van een vriendin heeft een zoon gekregen, genaamd Ravi. Ik vind het persoonlijk een erg leuke naam en fem, past mooi bij Dana! :mrgreen: