Femmie,
nummer 1 72 minuten persen
nummer 2 21 minuten persen
nummer 3 8 minuten persen
Maak je eerst maar geen zorgen
Joos, dank je wel voor je geboortekaartje :inlove:
Graag gedaan!
Lieve lieve dames. Ik hou me een beetje afzijdig. Kan niet goed meegaan in alle blije babyverhalen. Zit ook wel een beetje in spanning voor de onderzoeken van volgende week.
Ik ben dus niet weg, maar wel even stil aan de zijlijn.
@Joos wrote:
Graag gedaan!
Lieve lieve dames. Ik hou me een beetje afzijdig. Kan niet goed meegaan in alle blije babyverhalen. Zit ook wel een beetje in spanning voor de onderzoeken van volgende week.
Ik ben dus niet weg, maar wel even stil aan de zijlijn.
:-* :-* Heel begrijpelijk :hug: :hug:
Joos, snap je meis! Ik denk aan je vanaf de zijlijn!
:hug:
Hier nog een hoor die het af en toe een beetje moeilijk heeft met al dat prille baby geluk.
Zit nu even bij mijn moeder thuis. Ze is 3 weken in haar eentje naar Tailand geweest. Vind het zo stoer van d’r, zou dat zelf echt niet kunnen denk ik!
tot later.
Joos snap het goed hoor, veel succes de 30 ste. Ik hoop dat je wat verder kan na die datum :-*
persen wat is dat :think:
Fem wat een mooie buik zeg en dat broekje wordt nu wel heel erg klein :mrgreen: of wordt die buik zo groot :think: prachtig :inlove:
Patricia jij zat volgens mij de vorige keer steeds goed met jouw voorgevoelens. Ik overigens ook dus hierkomt mijn voorspelling.
Fem krijgt een meisje
Tilly een meisje
en ik ook dus hetzelfde als marije het worden allemaal meisje deze ronde :mrgreen:
En ik heb ook een voorgevoel voor Joos.
wawa 8 minuten werd je niet overvallen joh dat is super snel.
nou tot laters
marije nog geen kaartje, woont ze al samen :mrgreen:
@jane wrote:
marije nog geen kaartje, woont ze al samen :mrgreen:
Grapjas! :mrgreen: nee, ik woon nog niet samen…
Iedereen vanavond weg? Zit hier pop star te kijken. Nog meer van die mensen hier?
@jane wrote:
wawa 8 minuten werd je niet overvallen joh dat is super snel.
Ik heb daarna ongeveer 20 keer geroepen: Ze is er al, ze is er al, ze is er al :lol: :lol: :lol:
@Wawa wrote:
@jane wrote:wawa 8 minuten werd je niet overvallen joh dat is super snel.
Ik heb daarna ongeveer 20 keer geroepen: Ze is er al, ze is er al, ze is er al :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: Dat had ik na de geboorte van Nesrin. Ik riep meteen 'zo wil ik er nog wel 10' :mrgreen: Maar zonder gekheid, die weeen zie ik wel een beetje tegenop weer. Persen totaal niet.
Hier ook popstars aan het kijken. Ik vond de kandidaten van vorige week beter.
ik kan die gerard joling en eigenlijk ook die nance niet meer zien laat staan horen ik zap weg als ze er zijn. zouden het de hormonen zijn :think: vond het vorige week ook beter patricia.
Patricia ik zou als ik ju was ook maar snel gaan bellen als je weeen krijgt, want de kans is groot dat je deze er ook uitschiet dan. Je ontsluiting zal wel korter duren.
jeetje 9 voor jou zeker lange maanden en dan in 8 minuten eruit, die dacht vast ik ga mijn moeder maar een handje helpen die is er vast klaar mee.
@jane wrote:
Patricia ik zou als ik ju was ook maar snel gaan bellen als je weeen krijgt, want de kans is groot dat je deze er ook uitschiet dan. Je ontsluiting zal wel korter duren.
Nou, bij mij niet hoor. Ik had 2 bijna identieke bevallingen wat betreft de beginsignalen, ontsluiting en pijn. Duurde allebei lang.... En ik hoopte echt dat het korter zou zijn...
Bij M heb ik maar 3 keer hoeven persen. 1 x om op te rekken, 1x keer om het hoofdje eruit te krijgen en de derde keer haar lijfje. Echt, ik vond het een eitje. En ik zag er nog wel zo tegenop aangezien ik de keer ervoor een knip had gehad. Ik was zo bang dat daar heel veel spanning op zou komen te staan tijdens het persen. Maar ik heb er niets van gevoeld.
Nee, woon je nog niet samen, Marije?!? :lol: Ik had die neiging trouwens wel hoor, de eerste tijd dat R en ik samen waren. Ik wilde meteen samenwonen, trouwen, kindjes krijgen. Haha, hoe naief.
Idd, stoere mama heb jij zeg! Wel gaaf hoor, Thailand.
Joos, ik snap je meid. Ik zal volgende week aan je denken.
Ik ben wel blij dat ik helemaal niks voel bij de baby-perikelen hier. Nou heb ik er ook al 2, maar Marije heeft het wel. Heb jij er altijd meer dan 2 in gedachten gehad, Marij? Ik ben echt helemaal klaar, hoe mooi ik het ook vind. Ik bedoel, ik ben nu al meer dan een half uur bezig met dit kleine stukje te typen. Het schiet gewoon niet op, omdat er 2 meisjes met me willen spelen. Moet er niet aan denken dat er nog een derde bij zou zijn.
Ik heb bij niemand echt een voorgevoel trouwens. Gewoon m'n gedachten niet over laten gaan.
Femmie, leuk bord! Mooi gemaakt hoor.
Ga me toch maar wat meer met de kids bemoeien. Dit schiet niet op.
Laterrrr!
Hoi lieve meiden,
Ik heb alles bijgelezen hoor maar reageren lukt even niet. Solly :oops:
De kids gistermiddag naar mijn schoonouders gegaan en zijn daar blijven slapen zodat wij in huis even flink aan de bak konden.
Dat hebben we dan ook gedaan en we zijn nog bezig.
Nick en wij hebben van kamer geruild. Nick zijn nieuwe kamer wordt t.z.t. in tweeen gedeeld zodat er een kamertje komt voor Nick en Luuk.
Wij slapen nu op een kleinere kamer waardoor we het één en ander aan moesten passen qua kasten etc.
De kamer van ons is nu zo goed als klaar, de wanden zijn in de kleur, de vloer is klaar, de nieuwe kast is in elkaar, bed etc staat er dus vanavond slapen we in onze nieuwe kamer.
Dat zal nog wel even wennen zijn voor zowel ons als voor Nick!!!
Nu hondsmoe maar er kan nog wat gebeuren nu want de kids zijn er nog niet weer. Daar moeten we nog even gebruik van maken.
Vanavond zijn we op visite bij vrienden van ons dus van reageren komt het dan ook niet.
Maar… hoop dat jullie het een beetje snappen.
:-*
Hey Til!! Jij hebt toch je 20 weken echo gehad?? En en en??
Tilly, rustig aan meid. Dat klinkt als een hele hoop werk :hug:
Hier last van kraamtranen. Opeens is alles zo definitief. Vandaag voor het laatst kraamhulp gehad, gisteren voor het laatst de VK op bezoek gehad en morgen gaan de klossen onder het bed vandaan. Allemaal zo vreemd
Kan het me voorstellen Wawa :hug:
gaat het verder allemaal nog steeds goed?
Bij mij is het gevoel heel dubbel. Ik zou graag nog een derde kindje als financien en gezondheid ed het toelaten, maar manlief zegt nu al dat hij 2 kids genoeg vindt.
Dan ben ik dus weer bang dat ik niet genoeg van deze zwangerschap geniet. wat nou als dit echt de laatste x is?
Bij ons is het dus definitief de laatste keer en dat besef ik me dus nu te goed . Drie kids zijn meer dan genoeg hoor, maar toch.
Vandaag regeldag en dat in combinatie met kraamtranen, man op krukken en twee kids die snakken naar gewone leven is dat even hectisch. Gelukkig geen kraamvisite of andere verplichtingen.
Wawa, meid zo’n dag is ook niet niks hoor!! Dan ook nog eens goed beseffen dat dit alles voor het laatst is. :hug:
Gelukkig zul je er waarschijnlijk morgen of over een paar dagen weer wat rustiger onder zijn. Zulke gedachten tijdens kraamtranen is ook niet niks meid :-
Hopelijk kan manlief jou binnenkort ook weer wat meer helpen want ook dat is natuurlijk niet niks.
Maar met jullie kleine meid is wel alles goed verder??
En de jongens, kunnen die ondanks alles een klein beetje hun draai vinden?
Patricia, beseffen dat het waarschijnlijk de laatste zwangerschap is… dat heeft ook wel even de tijd nodig denk ik. Dat is ook niet niks denk ik, helemaal wanneer je zelf eventueel nog een derde kindje zou willen.
Meer genieten van je zwangerschap dan je nu doet is denk ik teveel gevraagd. Genieten doe je niet omdat het eigenlijk moet voor je gevoel. Het hangt van zoveel meer dingen af. :hug:
Toch hoop ik dat je ondanks alles zoveel mogelijk kunt genieten van de zwangerschap. :-
De 20 weken echo was goed!!! Alles zit erop en eraan. Zoals we het nu kunnen zien heeft het kindje geen grote of bijzondere afwijkingen. Wat willen we nog meer??
Ook mijn medicijnen hebben hun werk goed gedaan. De kans is erg klein dat ik tijdens deze zwangerschap opnieuw Hellp krijg :dance:
Een geweldige geruststelling is dat, ook al weet je het natuurlijk nooit voor 100% zeker.
Femmie, ik zag een heel mooi geboortebord langskomen en een geweldige mooie buik :inlove: Prachtig hoor!!
Joos, voor jou even een dikke :hug: en :-
Ik ben blij te horen dat je ons iig nog volgt vanaf de zijlijn
Doe het maar rustig aan meid. Ik hoop dat jullie morgen geen gekke dingen te horen krijgen. Of was het niet morgen :think:
Marije, kan me best voorstellen dat ook jij af en toe moeite hebt met ons baby geluk. Ook jij was er toen al over aan het nadenken of jullie voor een 3e wilden gaan.
Ik hoop dat je in de toekomst dit nog mee mag maken!!
Mamalena, genieten van 2 kids is ook heerlijk!! Hier ook weleens getwijfeld om het niet bij 2 te laten maar ja… Ik ben erg blij met deze 3e op komst :inlove:
Voor ons zal dit waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik denk altijd maar zo, zeg nooit nooit… Het wil ook wel eens anders gaan dan je had gedacht. Maar wij houden het in principe bij 3.
Jane, hoe gaat het met jou meid? Al iets minder last van kwaaltjes???
En je buik, groeit die goed? Jullie binnenkort ook de 20 weken echo toch?
Willen jullie weten wat het wordt? Dacht het niet toch of…
Hoe gaat het met O. Ook alles goed??
Nou meiden, ik heb het gevoel dat ik heel veel vergeet. Solly daarvoor :oops:
Wel even nog een dikke kus voor iedereen :-