De dagen, dat er een plof op de deurmat was met 10 kaarten is helaas voorbij . Was dus erg blij met je post :mrgreen: :mrgreen:
Ja hihi dat is leuk he, die post, dan lekker samen op de bank en kaartjes gaan kijken. Maar je meisje is ook alweer bijna 3 wkn he :o dus zo gek is het ook niet dat die dagen voorbij zijn, toch leuk dat er elke dag nog wat binnensijpelt.
Heel gek, dat dit de allerlaatste keer is, dat we geboortekaartjes ontvangen. Ik geniet er dus extra van. Kerstboom staat dus ook nog niet. Ik wil wel de kerstboom neerzetten, maar zoek eigenlijk goedkope roze ballen
hier net het bed omhoog gezet, het wordt weer zo echt allemaal! Gister partneravond op de gym en brrrrrrrr het voelde allemaal ff te serieus, dacht, oei ow ja zo was het en het is geen spelletje :shifty:
Moet zeggen dat deze gym zo wel beetje werkt nog als verwerking van de vorige bevalling, steeds meer dingetjes vallen op zijn plek en worden bevestigd hoe of wat het was, dat is wel erg fijn.
Zei net tegen vriend, wie weet liggen we over 2 wkn hier wel in bed met een beeb erbij :shock: (kan me er nog ff niets bij voorstellen :shifty: )
Had ik inderdaad ook hoor dit keer. Maarre het went snel genoeg
De dagen, dat er een plof op de deurmat was met 10 kaarten is helaas voorbij . Was dus erg blij met je post :mrgreen: :mrgreen:
Ja hihi dat is leuk he, die post, dan lekker samen op de bank en kaartjes gaan kijken. Maar je meisje is ook alweer bijna 3 wkn he :o dus zo gek is het ook niet dat die dagen voorbij zijn, toch leuk dat er elke dag nog wat binnensijpelt.
Heel gek, dat dit de allerlaatste keer is, dat we geboortekaartjes ontvangen. Ik geniet er dus extra van. Kerstboom staat dus ook nog niet. Ik wil wel de kerstboom neerzetten, maar zoek eigenlijk goedkope roze ballen
Hihi, das wel erg leuk! Misschien bij de action?
Hier geen boom dit jaar, jawel een kleine neppert, maar wij houden toch ook ff rekening met dat we het ook weer op moet ruimen als we weer versgebakken ouders zijn, en dat zien we niet zitten, hier dus met accesoires versiert.
Net bij de vk geweest en echo gehad. Beeb ligt 3 wkn achter in groei. Ben doorverwezen naar de gyn voor controle. Beeb is nu kwa groei 33 wkn. Ik verwacht dat ze de placenta gaan doormeten enzo.
Net bij de vk geweest en echo gehad. Beeb ligt 3 wkn achter in groei. Ben doorverwezen naar de gyn voor controle. Beeb is nu kwa groei 33 wkn. Ik verwacht dat ze de placenta gaan doormeten enzo.
Moet er morgen om 12 uur zijn.
Duimen jullie voor ons dat alles goed is?
Lieve meid, hier wordt heel hard geduimd!!! :hug: en :-*
wawa wat bedoel je met actie? Inleiden ofzo? Brr moet er nog niet aan denken. Voelt zo dubbel allemaal, aan de ene kant hoop ik dat de gyn echo maakt en zegt, het is goed genoeg ga maar terug naar je vk, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer eng als ze het niet onder controle houden.
Stik inmiddels van de vragen, we zullen morgen de echo maar af moeten wachten en heb iig een hele fijne gyn. Deze heb ik toen ook gehad toen ik niet zwanger kon worden van dana. Hij was heel sympatiek en meegaand.
Begreep van de vk ook dat we inmiddels naar zkh in de stad moeten, jammer want het ander zkh is hier om de hoek en veel fijner met parkeren maar daar is de hele verloskunde moeten sluiten. Nou ja, visie in de stad stond me toch meer aan, dus das dan wel weer een voordeel.
Ik wilde net maar ff gaan slapen maar het lukt niet. Spookt vanalles door mijn hoofd.
Heb hier mijn verloskunde boeken wel liggen, maar ik durf ze niet open te slaan uit angst voor wat ik evt allemaal te lezen krijg.
Durf zoiezo niets meer te doen, gister bed afgehaald en al meteen harde buik dus heb nu zoiets van, blijf maar op bed, dan doe ik ook niets teveel. :shifty:
Realiseer met steeds meer wat er allemaal aan de hand kan zijn en dat maakt me knap zenuwachtig, maar goed afwachten tot morgen maar…
Tja wat zal ik ervan zeggen. Gyn heeft echo gemaakt, heeft niet meer gemeten want dat heeft geen zin omdat dat gister gedaan was en hij vond hem “op de hand” helemaal niet zo heel klein, maar heeft wel naar de placenta gekeken, die zag er helemaal goed uit. Heb ook CTG gehad, deze was ook goed.
Moet nu dinsdag weer voor CTG en echo flow (doorbloeding navelstreng meten) en vrijdag weer CTG en groei echo.
Hij wilde eigenlijk die flow ook vlgd week vrijdag pas maar dat vond ik maar niets en is gelukkig dinsdag geworden.
Ben nu onder behandeling van de gyn , misschien als alles vlgd week goed is dat ik terug mag naar de vk. Ik hoop het zo, heb er geen lekker gevoel bij om in het zkh te moeten bevallen. Ik zie er al zo enorm tegenop en de vk heeft tenminste tijd enzo en daar in het zkh wordt alles maar zo snel afgehandeld allemaal en zijn ze met tig dingen tegelijkertijd bezig, ik weet wel dat zij ook het beste met mij en beeb voor hebben, maar toch ik zie het echt helemaal niet zitten in het zkh
Femmie, das op zich goed nieuws toch?? Waarschijnlijk helemaal niets aan de hand met deze beeb!
En in het zhs bevallen, tsja… ik zou niet anders willen, maar dat is mijn gevoel. Denk maar zo, mocht het zo zijn dat beeb dan toch extra zorg nodig heeft is alles bij de hand! Probeer gewoon lekker verder te gaan met genieten, en die extra controles zijn alleen maar mooi meegenomen!
patricia, je hebt zo enorm gelijk, ik weet het, vriend probeerde me ook de voordelen te laten inzien, maar toch het voelt niet lekker voor me. Geen idee waarom, zag strakjes alles echt heel negatief, heb alles bij elkaar gejankt en ben daarna op de bank in slaap gevallen, zie het nu gelukkig weer wat helderder, zullen wel de hormonen en spanningen zijn ook.
Weet je, zoals jullie weten zie ik al zo enorm op tegen de bevalling (ben eigenlijk gewoon echt bang) en ik had het gevoel het enigszins onder controle te hebben, kende de vk’s waarbij ik de vorige keer een hele goede begeleiding heb gehad, heb bevallingsplan klaar, met hun besproken enz…
En ik heb zelf in het zkh gewerkt en ik voel me daar zoveel meer een nummer. Ze zijn daar met 16 gynaecologen en weet ik het hoeveel verloskundigen. Moet voor mijn gevoel helemaal opnieuw beginnen nu, mijn angst bespreken voor de bevalling, maar wat heeft het voor nut met zoveel verschillende mensen die je uiteindelijk aan je bed kan treffen? Ik moet nu echt gaan bouwen op vriend (en dat kan ik, dat weet ik zeker) maar er valt nu wel een vertrouwde bron voor me weg (vk).
Nu weet ik wel, als dit het beste is voor beeb dan doen we het, dat belang staat absoluut voorop hoor, maar ik moet het denk ik allemaal ff een plekje gaan geven.
Ga nu ff naar de prenatal, ff nog wat kleertjes voor beeb halen, heb 4 pakjes maat 50, maar kan er denk ik nog wel een paar gebruiken.
Ow en een potje voor dana halen, want groot nieuws vandaag, dat mag natuurlijk niet vergeten worden, dana heeft voor het eerst op de wc geplast! :dance:
hey fem wat een nieuws zeg, ik zou ook even van de wap zijn, maar het lijkt toch wel goed te gaan met beep. Is gewoon een klein gezond beepje. Komt wel goed en ergens fijn dat ze het nu goed in de gate houden en ook goed dat je dinsdag al kan ik zou ook niet lang willen wachten.
wawa daarom stuur ik kaartjes altijd wat later ik vond die na kaartjes heel leuk dan kijk je er toch wat langer naar of zo.
hier staat hij al de kerst boom.
marije ik ga je niet op je kop geven hoor dat doe je zelf al :naughty:
klikt goed bij de japanner eten dat wil iik ook wel eens proberen even wachten nog maar.
hm hier lekker geluierd vandaag en een heel stuk gefietst met o.
Ik heb maandag de twintig weken echo dus even spannend of het allemaal wel goed is. Echt weer zo’n mijlpaal.
Femmie… ik kan me je gevoel wel enigzins voorstellen hoor, maar blijf positief meid! Heb je nog leuke pakjes gescoord??
En misschien flauw… maar klein kindje kan een makkelijkere bevalling betekenen
Ik weet niet hoe het precies werkt met een vk, maar zou je niet met haar kunnen afspreken dat ze er bij is op het zhs? :think:
En wat goed dat Dana op de wc geplast heeft! :dance: Wij zijn hier met Nesrin ook druk bezig met het zindelijk worden. Soms gaat het dagenlang goed, maar zoals vandaag weer 3 natte broeken. Ik had gehoopt dat ze volledig zindelijk zou zijn voordat beeb komt, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Jane ook alweer op de helft joh! Wat gaat dat hard en wat ben je in een heerlijke periode uitgerekend. Voel je je goed?
jane succes maandag met de 20 wkn echo, altijd spannend he :hug:
joos ook succes maandag bij de gyn meid en thx nog voor je sms, sorry telefoon was leeg dus zag hem vanmorgen pas :-*
Dana is weg van haar potje (heb die van fisherprice gehaald die muziek maakt)
patricia, nee geen leuke pakjes meer gescoord, heb er 4 neutrale in de kast hangen en bedacht dat ik eigenlijk veel liever dadelijk jongetjes of meisjes pakje wil hebben als ik bevallen ben en weet wat het is, vraag dat gewoon aan mijn broers weet anders toch niet wat te vragen en zij zijn erg goed in iets leuks uitzoeken.
Heb vandaag wel een mega beer voor beeb gekocht, moest gewoon ff wat halen, heb voor beeb helemaal geen knuffels gehad, bij dana wel barste van de knuffels en beeb heeft van dana 2 knuffeltjes mogen hebben, maar ik vond dat beeb ook een mega beer verdient heeft dus die heb ik lekker gehaald en die zit nu heel leuk in de hoek van de kamer.
Meiden ow, ik kan er maar niet mee omgaan wat er allemaal gebeurd, vandaag heb ik echt werkelijk de hele dag alleen maar lopen janken Vriend probeerd al maar op me in te praten en het positieve in te laten zien, maar ik zie zoveel gevallen voorbij flitsen die ik zelf meegemaakt heb toen ik er werkte. Ik heb er gewoon totaal geen vertrouwen in. Ben bang dat ze er niet zullen zijn als ik ze nodig heb. Vriend zegt ook, als je ergens expertise treft is het daar wel natuurlijk. Maar voel me zo aan mijn lot over gelaten, heb maar halvenbak uitleg gekregen van die gyn, weet amper wat ik nu kan en moet verwachten en heb geen idee bij wie ik terecht kan (ik heb niet eens een telefoonnr van de afd/vk in het zkh gekregen) Ow er spookt zoveel door mijn kop, gewoon teveel om op te noemen. Voel me gewoon echt enorm down op dit moment, echt niet leuk en krijg mezelf er niet overheen gezet .
Heb maar hoop vragen opgeschreven, dinsdag heb ik een fijne gyn (althans, zij was fijn bij de intake fertiliteit, hopen dat ze dat nu ook is) maar vrijdag moet ik ook weer en ik heb gehoord dat die vent die ik heb een hork is en hij heeft ook nog dienst dan dus moet het maar ergens even tussendoor, ik ga dinsdag aangeven dat ik daar niet tevreden mee ben (vind het ook belachelijk dat ze het niet anders kunnen plannen, voor dit soort gevallen moeten toch gaatjes vrij gehouden worden, dit is altijd korte termijnplanning namelijk) Het is wel de meting die ik dan krijg dus voor mij cruciaal of ik wel of niet terug mag naar de vk.
Ik hoop zo enorm dat ik hier vlgd week op de bank zit, weer terugverwezen naar de vk