**oktoberstopper 2006**DEEL 21**

Wij gaan straks even fietsen of wandelen. net de konijnenkooi een grote beurt gegeven buiten. Emmers sop en samen met peuter flink geboend. Morgen weer aan de bak :frowning: Best even slikken.

Succes morgen wawa :hug: . Gaat beeb naar de oppas, of is hubbie thuis?

@femmie wrote:

Succes morgen wawa :hug: . Gaat beeb naar de oppas, of is hubbie thuis?

KDV, ik weet dat het daar goed gaat, maar beebje heeft net sinds vrijdag regeldagen en dat vind ik zo rot :cry:

Ow bah meis, dat zul je dan net zien :frowning:

Nou het zal vast niet het eerste kindje zijn die ze op die manier nieuw binnenkrijgen en ze zullen vast weten hoe ze er het beste mee om moeten gaan, maar denk me goed voor te kunnen stellen dat je het niet ondanks dat niet leuk vind :hug:

Gelukkig is zijn volgleidster er, dus dan heb ik er helemaal vertrouwen in :wink: , maar 't blijft wel moeilijk hoor.

Hoi allemaal…

Hier weer even vanaf werk.

Wawa, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet…Succes. :hug:

Maarre…wie/wat is zijn volgleidster?? :think:

:-*

Volgleidster…Hmmm :think: , dat begrip ken ik ook niet. Ben nota bene zelf leidster.

Wij zijn vandaag lekker naar buiten geweest. Wij hebben toch een stukje land waar een huisje op staat? Daar ben ik dus voor het eerst in tijden weer eens geweest. Oh, ik heb zooooo’n zin om daar iets van te maken. Het is nu nog erg ruig, maar dat gaat mooi worden. Waar haal ik alleen de tijd vandaan?? We hebben wel nog een campingbedje, dus het is bedoeling dat popje daar straks effe een dutje kan gaan doen. Dan kunnen wij tenminste even doorgaan.

Afgelopen week te horen gekregen dat vrienden vann ons uit elkaar gaan. Ben echt geshockeerd! Snap er ook niet veel van, ondanks dat ik nu allebei hun verhalen gehoord heb. Ben er gewoon boos over. Manlief ook. Gek he? We gaan heel leuk met die mensen om en hadden ook leuke plannen met elkaar enzo. Dat gaat nu allemaal niet door. Bah, baal ervan… :evil:

Dat is dan zo jammer he M’lena? Als je nou nog kon begrijpen waarom… Maar als dat niet duidelijk is is het zo jammer dat dan al die plannen niet door gaan. Ook zonde van de relatie…

Leuk zo’n huisje, dat wist ik niet. Heb ik vast ergens gemist :oops:

Ik ken volgleidster echt niet. Ken alleen maar juffies :mrgreen:

Mamalena, :hug:

Ik herken het erg goed dat mensen ineens totaal onverwacht uit elkaar gaan. Wij hebben het ook meegemaakt, nu enkele maanden later vallen de puzzelstukjes wel samen en snap ik het wel. Maar jeetje joh, als je ook nog plannen samen hebt dan hakt het er flink in. Dan wordt je er helemaal direct mee geconfronteerd. Veel sterkte iig.

En veel plezier met jullie stukje grond (heb ik ook gemist geloof ik)

Mamalena, dat is idd schrikken

Volgleidster is de leidster die beeb en peuter volgt in ontwikkeling en alles noteert en als er problemen zijn contact met ons opneemt. Ze voert ook de 10-minutengesprekken, intakegesprek e.d… Andere leidsters verzorgen onze kids ook, maar zij is het aanspreekpunt :wink:

@Wawa wrote:

Volgleidster is de leidster die beeb en peuter volgt in ontwikkeling en alles noteert en als er problemen zijn contact met ons opneemt. Ze voert ook de 10-minutengesprekken, intakegesprek e.d… Andere leidsters verzorgen onze kids ook, maar zij is het aanspreekpunt :wink:

Ik heb tot nu toe nog nooit een 10 min gesprek/ouderavond oid gehad. Hoe vaak gebeurt dit??

Wawa, zitten beeb en peuter in dezelfde groep?

@patricia26 wrote:

@Wawa wrote:

Ik heb tot nu toe nog nooit een 10 min gesprek/ouderavond oid gehad. Hoe vaak gebeurt dit??

Wawa, zitten beeb en peuter in dezelfde groep?

Eens per jaar. Ze zitten lekker in dezelfde groep en delen een bakje. Beide omdat ik dit zelf lekker vind hoor. Je mag kiezen op hun kdv

Morgen weer werken. Denk dat ik er tot vrijdag steeds maar vluchtig ben. :-*

Wawa, sterkte morgen, maar ook veel plezier. Ik hoop voor je, dat het je alles meevalt.

Wawa werk ze vandaag!! Succes :hug:

Wawa, ik heb het ook al bij de novembermama’s gezegd maar nogmaals hoop ik dat je een fijne eerste werkdag mag hebben.

Inmiddels zit je ongeveer op de helft van je eerste dag, hoop dat het echt weer leuk mag zijn !!!

Wawa, hopelijk ging het goed vandaag. Het lijkt me verschrikkelijk zo’n eerste werkdag. Heel veel sterkte de komende tijd. :-

Femmie, ik had ook wat leuke setjes klaar liggen voor tijdens/na de bevalling. Uiteindelijk lag ik het liefst in grote witte t-shirts van mijn vriend. De eerste dagen heb ik wel bv gegeven (althans, een poging gedaan) en toen ging gewoon, hup, het t-shirt omhoog. Overigens vind ik de foto’s van net na de bevalling vreselijk. Ik zie er niet uit, een vermoeid lijf volgepropt met medicijnen en vocht. :sick:

Ik hoop echt dat jij een ‘makkelijke’ bevalling hebt en er snel weer op je paasbest uitziet.

Je ‘klinkt’ wel wat positiever in je berichtjes. :-

mamalena, jammer dat die vrienden uit elkaar gaan. Soms snap je daar zelf niks van hè. Dan vallen leuke plannen ineens in duigen.

Van dat stukje land wist ik niets. Lijkt me wel geweldig, ook voor die kleine meisjes.

Patricia, heerlijk hè, dat mooie weer. Fijn dat je je er beter door voelt ondanks dat je er niet optimaal van kan genieten. Kan je wel in de pauze even naar het strand?

Tilly, ai migraine :hug: Gaat het nu weer met je?

Jane, ooh lekker naar Dublin! Veel plezier! Ik kan me voorstellen dat je je mannetje dan mist. Knap dat je dat kolven zo goed volhoudt. :thumbup:

Enneuh, ik ga duimen voor je dat je die baan krijgt! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Chrisje, heb jij al nieuws?

De afgelopen dagen zat ik er echt helemaal door heen. Ik kon alleen maar janken, omdat Julian dat ook alleen maar deed (als hij niet sliep of de fles kreeg). We hebben zaterdag een nieuw start gemaakt met alle inbakerregeltjes. Dat lijkt wel te werken, ik heb afgelopen nacht zowaar 4 uur kunnen slapen! :dance:

Julian lijkt zich ook wat beter te voelen nu. Hij heeft duidelijk wat slaap in te halen. Tussen twee flessen mag hij een uur op zijn, maar meestal ligt hij dan allang weer in zijn bedje. Overigens huilt hij dan nog wel even, maar niet meer zo hysterisch als eerst.

Ego bericht: eerste werkdag is goed gegaan. Ben wel moe hoor. 't Kolven ging goed. Eén keer gekolfd met opbrengst van 240cc :shock: Kinderen in bad en in bed gedaan en nu bankhangen en wasje opvouwen :-*

Wawa, wat super fijn om te horen dat je eerste werkdag goed is gegaan.

Wat heb je ook een geweldig goede kolfopbrengst zeg!! :shock: Daar zul je ook wel blij van zijn geworden :dance:

Rust maar even lekker uit en veel plezier, succes en wat je nog maar meer kan gebruiken voor morgen.

Wawa, wat goed te horen dat je dag goed gegaan is. Zo is de kop er weer vanaf he :wink:

Tilly, hoe is het met jou meis?

Joos, meis, wat herken ik dat toch goed, alleen maar kunnen huilen. Wat kan je je daar rot onder voelen he :hug:

goed om te horen dat het inbakeren goed lijkt te helpen en je weer wat meer aan je rust toe komt en julian ook een beetje bij kan slapen :hug:

Hihi, hier is beeb geloof ik aan het meedansen op de muziek ofzo, hij is zo bewegelijk :inlove:

Heerlijk gevoel he femmie?? :inlove: Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!

Wawa, fijn dat het allemaal geod gegaan is op werk. Hoe veel uur werk je nu??

Ik ben vandaag lekker vrij, maar er ligt wel een enorme berg houshoudelijk werk op me te wachten… dus ga snel maar even aan de slag!