He meiden,
Thx voor jullie lieve (bezorgde) reactie’s.
Jullie zeggen met name dat ik hulp moet zoeken als ik een terugval krijg. Ben ik het volledig mee eens, hoop uiteraard alleen geen terugval te krijgen. Heb afgelopen periode ook serieus gedacht om naar een psycholoog te gaan, maar omdat HA me niet doorstuurde en er vlgs mij erg lange wachtlijsten zijn, heeft me dat toch wel tegengehouden. Het zoeken van contact met meiden die zich hetzelfde voelen, daar ben ik wat terughoudend in. Puur vanwege het feit dat ik bang ben dat je elkaar dan juist nog verder in een dip trekt. Heb via pb afgelopen periode wel wat aan patricia gehad wb herkenning, al is iedere situatie toch anders natuurlijk. thx nog daarvoor patries. :-
Wawa, wat gewicht betreft, ja ik ben er altijd wel mee bezig geweest, in zoverre dat ik nooit gelijnt heb, maar wel vaak let op wat ik eet, zodat ik voorkom dat ik moet gaan lijnen. En ja ik merk dat ik met mijn zwangerschap daar ook wel erg mee bezig ben. Wil toch voorkomen dat ik straks overtollige kilo’s eraf moet zien te krijgen door te dieeten.
Verder heb ik, bij opkomst van mijn beginnend buikje, wel even een gevoel gehad van “ow jee, daar gaat mijn figuur”, maar ik weet dat het allemaal weer goed kan komen en ook jane bevestigde me dat toen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel trots ben op mijn huidige figuur
En thx meiden, dat jullie je pb voor me open hebben. Ik weet ook dat het zo is, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo makkelijk van ben om anderen met mijn problemen op te zadelen (en ja ik weet het, zo moet ik het niet zien, maar toch :oops: )
Patricia, ben je erg moe ofzo? Doe het maar lekker rustig aan he.
Joos, klinkt wel erg schattig, je kleine mannetje die alleen maar bij jou wil zijn, maar ook wel erg vermoeiend. Goeie creatieve oplossing met het slapen. Kunnen jij en je vriend misschien niet ook overdag elkaar wat ontlasten zodat je een paar uurtjes slaap kan pakken?
Mamalena, begint jou meisje al glimlachjes weg te geven? :inlove:
Jane, poeh lijkt me heftig zoveel werken zeg, maar als het erg leuk is, maakt dat wel veel goed. En binnenkort naar dublin! Ook heerlijk zeg, ga je lekker shoppen of heb je iets anders in de planning?
En je vriend met een nieuwe auto?!?!? je had er toch niet zo lang eentje? Tenminste, dat dacht ik, dat je nog maar net een peugout 206 had ofzo?
En sollicitatie? Heb denk ik echt iets gemist, maar ik duim ook voor je, want zo te lezen zou je het graag willen. :-
Lieve Femmie, zo ver woon je niet bij me vandaan, dus je mag ook altijd gewoon gezellig voor een kopje thee komen hoor :-* .
Blijf in ieder geval wel praten met je mannetje. Dat is zooooooooooo belangrijk. Wat betreft gewicht: ik heb beide zwangerschappen hierdoor laten “verpesten” en ook mijn verlof. :roll: , maar ik ben daar niet zo’n prater in :oops:
He wawa, :-*
Tot nu toe gaat praten heel goed met mijn vriend. Hij snapt af en toe niets van me, maar geeft daarin gewoon de zwangerschap de schuld en lijkt er onvoorwaardelijk voor me te zijn.
Ik heb gelukkig absoluut niet het gevoel dat ik mijn zwangerschap laat verpesten door mijn gewicht. Ik ben er idd wel mee bezig, maar gelukkig heb er geen rotgevoel onder. Komt misschien ook omdat ik nog niet zo veel ben aangekomen en zwangere om mij heen zie die toch wel wat flinker uitdijen, ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik tot nu toe trots ben op mijn buikje :mrgreen:
Meid, zo houden hoor! Ik wist het qua verstand wel, maar niet qua gevoel en dat is zo enorm rot.
Ja gatver, dat kan ik me voorstellen. Dat verstand en gevoel zo totaal langs elkaar heen kunnen lopen heb ik afgelopen periode ook ervaren. Is zo raar dat dat zo kan.
Dikke knuf ook voor jou :hug: Lijkt me zo jammer als je op mindere dingen terug moet kijken naar je zwangerschap, hoop dat je toch ook nog wat mooie dingen hebt vast weten te houden :hug:
Meiden ik probeer morgen vanaf werk even op jullie te reageren… Ben zo moe de laatste tijd. Ik duik mijn bedje in!
:hug: voor iedereen die het nodig heeft…
:-*
Patricia, denk maar lekker aan jezelf meissie :-
femmie, dank je wel en gelukkig wel gelukkige momenten ervaren tijdens zwangerschap hoor. :-
Hey meiden…
Ik ben aan het werk en zit toch de hele dag achter een pc, dus kan nu mooi ff bijlezen en schrijven.
Wat een lekker weer is het trouwens he?? 8) Krijg meteen weer helemaal zin in de zomer! Helaas moet ik vandaag en morgen werken, dus kan er niet van genieten. Maa het is wel een fijn gezicht om naar buiten te kijken.
Jullie nog leuke weekendplannen??
Femmie, graag gedaan hoor meid. Mijn pb staat altijd voor je open. En zoals ik eerder ook al zei, ook ikzelf vind het fijn om het soms nog even van me af te schrijven. :-
Wawa, wat leuk zo’n fototoestel! Haha, kan me voorstellen dat hij er blij mee is. En wat een leuk idee die traktatie!
Ik zie je ook al helemaal gaan met de maxicosi in de bakfiets. Goed idee, maar is het niet een beetje gevaarlijk? Of kun je hem vast zetten? :think:
Joos, wat kan een beebje soms vermoeiend zijn he? :hug: Ik zou Nesrin voor geen goud meer willen missen…maar soms verlang ik wel heel even terug naar de tijd zonder kindje :oops:
Ik moet wel zeggen, hoe ouder ze wordt, hoe minder vermoeiend het is. Ook omdat ze zich zelf nu goed kan vermaken. Ik kan haar makkelijk een uur in de box laten ligen…ze is dan lekker aan het spelen, draaien en brabbelen.
Chrisje is er al nieuws??
Jane, lekker naar Dublin? Heerlijk meid! Gaan jullie shoppen ofzo? Of met een andere reden?
Hoe is het met Charissa? Daar heb ik niks van gelezen of wel? :think:
M’lena, alweer helemaal bekomen van de schrik?
Vast wel met zo’n heerlijke glimlach :mrgreen: :inlove:
Voor Kyra een dikke :hug:
Ik moet weer even verder…zucht. Geen zin!
Kom later nog wel spieken.
:-
Hoi meiden,
Ik zal zo even een poging doen bij te lezen.
Heb gisteren weer migraine gehad dus het zat er niet in hier te reageren. Misschien dat ik het straks nog zie zitten.
tilly :hug: , gaat het nu weer wat beter met je migraine?
patricia, werkse meis. :hug:
wawa, ben blij te horen dat je ook de mooie momenten in je zwangerschap weet te herinneren. Dat is toch het belangrijkste he!
Ik ben net lekker wezen shoppen en ben aardig goed geslaagd :oops:
Heb een enorm leuk shirtje gekocht en een nieuw rokje voor erbij. Ben er helemaal blij mee :mrgreen:
Verder vandaag buikfoto’s gemaakt. Zal ze zo ff in het SF plaatsen.
Heerlijk gewandeld en nu roep beeb om eten
Zo, mijn werkdag zit er bijna op, ga zo lekker naar huis. Kom vanavond nog wel even langs hier.
owwwwwww heerlijk he meiden, dat weer vandaag. Ik ben vandaag ook naar de stad gefietst wawa, heerlijk zo buiten.
Patricia, lekker het zit er weer op, je hebt lekker avond. Moet je morgen ook weer werken?
Ik heb ff een vraagje voor de mamas die BV geven of gegeven hebben. Ik wilde eigenlijk nog een paar extra van die zijde nachtjurkjes hebben, voor als ik straks bevallen ben en ik veel in bed moet liggen of als er bezoek is ofzo, maar ik vraag me af of dat eigenlijk wel praktisch is met voeden? Of is dat prima te doen?
Femmie, ik heb wel een aantal nieuwe nachthempjes gekocht, maar meer praktisch dingen hoor. En warm, want ik zit nu natuurlijk ook 's nachts te voeden en dan heb ik het snel koud. Ik heb vooral gezocht naar lage v-halsjes. Makkelijk om de (.) bloot te gooien. En naar knoopjes aan de voorkant. Maar ik kan me voorstellen dat als het warmer weer is dat je wat meer flateuze dingen kan aanschaffen. Ik moet wel zeggen dat ik, zéker in begin, zo vaak lekte, dat het wel makkelijk was om alles zó in de wasmachine te kunnen gooien. En dan is katoen wel zo handig.
Ik heb gewoon zo’n soort kinderpyjama achter ding :oops: :oops: . Ik lig voedend en doe gewoon mijn shirt omhoog en heb het dekbed nog over ons heen. Ik heb slechts één dag in bed gelegen en had toen een topje en dunne trui aan.
Zo’n zijden ponnetje kan wel, maar zorg er dan voor, dat je bij het passen kijkt of je hem onder je borst kunt “trekken”.
Femmie… ook ik heb maar 1 dag in bed gelegen, dat was toen in het ziekenhuis. Ik had gewoon een tshirt met ruime v hals aan.
Ja, morgen moet ik ook weer werken, maar dan van 12.00 tt 21.00 uur. En maandag ook weer…maarja.
Het was inderdaad heeeeeeerlijk weer vandaag zeg. Jammer dat ik er niet echt van heb kunnen genieten, maar ik voel me met zulk weer wel altijd veel lekkerder.
Hoe is het verder met de rest??
Jaaaa, wij hebben ook genoten van het weer! Naar Heusden geweest, een mooi vestingstadje hier verderop. Wilden graag op een terrasje zitten maar dat was niet te vinden. Jammer, want het was echt heel lekker!
Hoe is het met iedereen hier?
Hier gaat het oké. Wel spannende momenten af en toe. Toch bang dat hetzelfde kan gebeuren als vorige week. Als ze hard huilt zitten we met kromme tenen, maar als het ineens stil is vertrouwen we het ook niet. Moeilijk hoor.
Ga zo maar eens naar bed. Errrrg moe…Tot morgen!
Mamalena, Kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt zeg. Jeetje het is ook niet niks wat je meegemaakt hebt. Denk dat het echt tijd nodig heeft om weer vertrouwen op dat gebied terug te winnen, zeker omdat ze gezegt hebben dat het onvoorspelbaar is of het wel of niet nog eens ooit gebeurd. Dat maakt het wel onzeker, bah. Doe je nu af en toe wegen voor en na de voeding om een beetje te weten hoeveel ze binnenkrijgt?
Patricia, werkse straks maar weer. Ja heerlijk dit weer he, ik wordt er ook altijd zo vrolijk van. Gister lekker op de fiets buiten en dan al die bloempjes in het gras die opkomen, daar kan ik zo heerlijk van genieten! Echt een voorjaarsgevoel.
En thx meiden voor de opmerkingen. Ik ben echt zon muts die zon jurkje aan wil om goed voor de dag te komen (mocht ik bv in het zkh terecht komen). Heb nu wel meerdere jurkjes, maar daarvan vind ik er maar 1tje echt fijn. Heb ook geen idee meer waar ik die gekocht heb. :doh:
Vind de tip van mamalena idd wel wat inzitten, van dat katoen. Misschien dan toch eens kijken of ze misschien leuke jurkjes van katoen hebben, trekt ook makkelijker naar beneden denk ik, want die zijde dingetjes geven van geen meter mee.
@femmie wrote:
En thx meiden voor de opmerkingen. Ik ben echt zon muts die zon jurkje aan wil om goed voor de dag te komen (mocht ik bv in het zkh terecht komen). Heb nu wel meerdere jurkjes, maar daarvan vind ik er maar 1tje echt fijn. Heb ook geen idee meer waar ik die gekocht heb. :doh:
Vind de tip van mamalena idd wel wat inzitten, van dat katoen. Misschien dan toch eens kijken of ze misschien leuke jurkjes van katoen hebben, trekt ook makkelijker naar beneden denk ik, want die zijde dingetjes geven van geen meter mee.
Haha, snap ik, Femmie. Ik zag er vorige keer in m’n kraamtijd echt niet uit. Op de foto’s ben ik echt zo’n verlepte doos. :lol: Dus ik dacht, dat gaat me dit keer niet overkomen. Vóór de bevalling naar de kapper geweest en wat leuke nachthempjes gekocht. Nou, ik moet zeggen, ik zag er een stuk beter uit, maar puntje bij paaltje maakte het me toch niet veel uit hoe ik er bij zat. Was veel te veel met andere dingen bezig. En die kabouter ziet er niks van. Die ruikt me alleen maar. Mèèèn, wat een zweetoksels!! Had ik vorige keer ook. Blijkt erbij te horen, als een soort richtingaanwijzer voor de kleine. Nou, die werkt bij mij hoor!! :sick: Haha!
En, wat gaan jullie vandaag doen?
Hihi, ja, ik kan me ook wel weer voorstellen dat je idd met andere dingen bezig bent. Dat van die oksels, ik ben benieuwd, ik zweet nml nooit (niet altijd handig hoor, want ik hou dus altijd alle warmte binnen en met sporten krijg ik alleen maar een enorm rood hoofd). Wie weet of er straks verandering in komt met zweten…
Was laatst bij de h*nkemoller en daar hebben zo gave jurkjes: babyroze of babyblauw, maar ja ik weet dus niet welke kleur ik moet kopen :roll:
Ach ik kijk rustig verder, ik heb nog ff en kom vanzelf wel wat tegen, heb nu iig wel wat tips waar ik wat mee kan
Mijn vriend is nu ff motorrijden, als ie straks terugkomt gaan we ff lekker buiten wandelen en de eendjes brood geven. Verder komt mijn schoonmoeder straks langs, moet ik ff frietjes bakken en opeten en dan is het weekend alweer bijna voorbij
En ga je zelf nog wat leuks doen?