**oktoberstopper 2006**DEEL 21**

Weer een nieuw deeltje om vol te kletsen!

Nieuw deeltje dus :mrgreen:

Maar hoe is het eigenlijk met jou Joos :-*

Ik lees dat hij krampjes heeft. Ik moet wel zeggen, dat de krampjes hier na 4 weken echt minder werden, maar daar schiet je nu niets mee op. geef je overigens borstvoeding. Ik heb nog een Avent handkolf liggen en die wil ik voor een redelijk bedrag wel opsturen.

Ik heb een paar dagen borstvoeding gegeven, maar het kwam niet opgang. Mede ook door medicijnen die ik moest gebruiken, en die ik tijdens/na de bevalling toegedient had gekregen.

Dat in combinatie met oververmoeidheid (en dus echt flauwvallen) hebben ons doen besluiten om over te stappen op flesvoeding. Volgens de vk was dit een zeer verstandig besluit. Ik vind het wel jammer, maar het ging echt niet.

Julian was erg gestressed tijdens de bv-dagen. Vanaf het moment dat hij de fles kreeg was hij helemaal happy. De arme schat kreeg echt veel te weinig binnen (ondanks bijvoeden).

Met mij gaat het elke dag een stukje beter. K Ben weer een beetje mens aan het worden. Telkens als ik aan de bevalling denk moet ik huilen :oops: Wat een trauma zeg…

Gelukkig heelt mijn wond nu goed. Ik loop nog wel als een bejaarde eend, maar…ik loop weer :dance:

Volgende week hoop ik echt wat meer bij jullie te kunnen komen kletsen en vooral bij te lezen.

Vanaf nu gaan we ook kraambezoek ontvangen. De eerste 10 dagen had ik echt nodig om bij te komen.

Dus wawa…misschien ga ik jouw ruiltopic binnenkort eens bezoeken :mrgreen:

een prachtig nieuw deeltje joos super, en wat fijn om je te lezen, laat dat bijlezen maar lekker zitten hoor voor nu. en ik vind het heel sneu voor je, maar herken het zo ik heb één foto van de bevalling en als ik daar naar kijk moet ik huilen. ik vond het ook zo erg en ingrijpend. en dat van die eend :wink: ik liet de hond uit en wilde ook zo graag even naar buiten, kwam de buurvrouw naar me toe en die bood meteen aan om de hond uit te laten en ik maar uitleggen dat ik gewoon even een frisse neus wilde halen, maar ik liep zo wijdbeens dat ze het niet aan kon zien. en plassen en poepen durf je waarschijnlijk ook niet goed, oh als ik er aan terug denk een hele dikke knuf en echt het word zoals je schreef met de dag beter :-* :-* :hug:

m’lena ik heb je pb gestuurd zonder email lekker handig, stuur er nog maar een. wat een groei zeg jouw beep. lekker hoor.

wawa wat ben jij goed aan het sparen ik heb dat niet gedaan was daar een beetje te lui voor. gelukkig heb ik het ook niet nodig gehad en ligt er gewoon door het werken en kolven genoeg melk in de vriezer. wawa 250 afkolven :shock: :shock: over twee weken ook alweer aan de bak. ik moet zeggen dat het mij best zwaar valt en dan heb jij er nog twee.

ik kolf ongeveer I60 per keer heel gemiddeld geloof ik met uitschieters naar boven. ik kolf 2 keer op het werk (vind er trouwens niets aan, maar ik vind het bv geven zo fijn en bijzonder dat ik het nog een tijd vol hoop te houden.) ik heb bij sm en moeder nutricia kant en klaar melk staan voor als het niet genoeg is, maar het gaat prima zo. ik kolf iets meer dan hij drinkt.

wendy er is niets ernstigs, maar waarom schrijf je dat dan. nu denk ik dat er wel wat ernstigs is… :? nou ja tot snel.

patricia wat ben jij een pechvogel zeg niet te geloven. eerst die moedervlek en dan die stomme niet afspraak en die pols nog meid :-* :-*

voor alle anderen dikke kus

Joos, super verstandig besluit. Moeders gaan voor alles. Ik vind het erg vervelend te lezen dat je bevalling zo naar was. Ik hoor graag je bevallingsverhaal meid. Ik wil graag een luisterend oor voor je zijn en je steunen waar nodig.

Jane, sind sik het geschreven heb, kolf ik dus accuut minder :think: . Of beeb drinkt meer, want vandaag kwam hij opeens maar 5 keer ipv 6 keer. Tussendoor durfde ik niet te kolven, omdta ik de hele tijd verwachtte dta hij voor de voeding kwam

Wat is het hier verder rustig meiden :think: Nou ja, voor over twee weken wel erg lekker moet ik zeggen, dan kan ik het tenminste bijhouden. :wink:

:mrgreen:

Heb niet teruggelezen, mijn excuses :oops:

Was hier het weekend niet, feest van Loïs en verder was ik bij Theo thuis.

Ben nu even thuis maar ga vanmiddag weer naar Theo. Hij heeft een grote open wond in zijn nek en die moet verzorgd worden en hij kan er net niet bij, dus ik ben zuster Charissa :mrgreen: Vindt het wel prima zo, kan naar huis wanneer ik wil, ikzelf bepaal wanneer ik daar heen ga e.d.

Afgelopen week ook samen met mijn vriendin (ook alleenstaande mama) een vakantie geboekt. We gaan naar Beekse Bergen voor een week (13-20 juni) en hebben er al zin in :dance:

Ik tik hier ook ff snel wat, want anders krijg ik natuurlijk geen bericht van nieuwe postings. ben weer aan het werk!

:-*

Hi meiden,

Beetje afwezig de laatste dagen. Voel me een beetje down… :think:

Lees wel mee hoor!

Tot snel

liefs Nynke. :-*

@Marije wrote:

Hi meiden,

Lees wel mee hoor!

Tot snel

liefs Nynke. :-

Kan ik je ergens mee helpen? Ik heb dat ook gehad een tijdje geleden. Vervelend meid. :- Ik hoop dat het snel weer over is. Kun je wel wat tijd voor jezelf vrij maken?

Wawa : je hebt pb. :-*

@Marije wrote:

Wawa : je hebt pb. :-

:hug: :-

@Marije wrote:

Hi meiden,

Lees wel mee hoor!

Tot snel

liefs Nynke. :-

Ach meis, doe je wel rustig aan?

Ik ben bang dat ik het misschien een beetje herken van mezelf en dan is het idd geen pretje. Als er iets is wat ik voor je kan betekenen dan hoor ik het wel. :hug:

:-

Hoe gaat het nu met jou Tilly? :-*

Wawa, op het moment gaat het wel redelijk moet ik zeggen. Ik heb wel veel last van hoofdpijn en dat maakt het er niet altijd even makkelijker van. Het gaat ook elke keer op en neer hoor. Soms gaat het dagen achter elkaar heel goed en dan ineens zit ik weer in een dip. Lastig is dat maar ik weet inmiddels wel dat ik er weer uit kom dus dat scheelt een hoop.

Ook maakt het natuurlijk heel veel verschil als de kids het goed doen. Zijn zij in een niet al te best humeur dan krijg ik het ook al snel weer moeilijk. Dat hoort natuurlijk wel een beetje maar heb er nu veel eerder last van dan anders.

Ach, we komen er wel hoor!!!

Lief dat je er naar vraagt. :-*

Meiden, even een vet ego bericht:

Vanmiddag dus naar de huisarts geweest. Ik moest om 10 voor half 3, maar was om 5 over half 3 aan de beurt. Het was een andere HA dan ik afgelopen donderdag aan de telefoon had gehad, maar hij was gelukkig goed op de hoogte. Beeb op de behandeltafel gelegd. Hij ging naar de longetjes luisteren. Dit duurde me allemaal erg lang. Hij bleef maar luisteren. Dit kwam, omdat hij toch gepiep hoorde. Dat is dus nooit zo goed. Hij haalde dus een metersgrote puf ongeveer zo eentje:

Beeb kreeg het kapje op zijn mond en toen drukte de arts het pufje in. Been bleef rustig liggen. Toen het kapje ervanaf ging, gaf beeb een hele lieve lach aan de arts. :inlove: Zo lief. Daarna moest ik een kwartier in de wachtkamer gaan zitten om te kijken of het effect had. Na een kwartier luisterde de arts weer, maar het had geen effect gehad. Een geruststelling, want als het wel effect had gehad dan was het astmatische bronchitus geweest. Beeb heeft het RS virus. Dit virus heerst al een tijd op het kdv van peuter. Voor zwakke kindjes, te vroeggeboren kindjes en kindjes met een laag geboortegewicht zijn hier erg vatbaar voor. Twee kindjes van het kdv zijn zelfs opgenomen in het ziekenhuis. Onze beeb is een enorme beer met zijn ruim 6 kilo en 60 cm. Bovendien geef ik borstvoeding. Door deze twee zaken is de uitwerking bij beebje erg mild. Dat is dus een hele geruststelling. Het hoesten kan echter nog wel 5 weken aanhouden en dat is natuurlijk minder.

Tilly, als je er een keertje uit wilt, ben je hier ook welkom hoor. Qua hygiëne voor Luuk is het hier erg schoon :wink: . Ik moet alleen over anderhalve week alweer werken

:evil: :evil: :evil: Meiden ik had een hele lap tekst getikt, alles weg! :wall:

Heb nu echt ff geen zin en tijd om opnieuw te beginne, ik beloof morgen terug te komen.

:hug: voor beeb van Wawa en voor iedereen die het nodig heeft.

:-*

P.S. Wawa, Marije, jullie hebben toch kleertjes naar elkaar verzonden? Hoeveel verzendkosten betaal je dan?

Oh nog even snel voor Joos: geboortedatum kaboutervrouwtje klopt niet :wink: :mrgreen: