Hoi,
Zijn we toch weer even gezellig aan de klets! :dance: Leuk :dance:
Wawa, heb nog niet gekeken of je al foto’s hebt geplaatst maar heb je iets moois kunnen maken? Je bent er iig druk mee geweest meid.
Vindt peuter het leuk dat hij morgen mag trakteren?
Patricia, Nesrin wordt groot zeg :shock: Ze kan dus al een beetje zitten. Knappe meid hoor
Je moet inderdaad veel werken zeg, kan me goed voorstellen dat je dat niet echt leuk vindt. Is Oktay dan wel veel thuis deze week?
Charissa, met jou ook alles goed meid?
Hoe is het met de andere meiden? Alles goed?
Hier lekker de beide mannetjes op bed en ik geloof zelfs dat ze slapen Heerlijk :dance: Mama heeft de tijd even helemaal voor zichzelf :mrgreen:
:-*
Even het resultaat en het werk :mrgreen:
Het eindresultaat, maar dan wel 19 stukd he! :mrgreen:
Wawa Leuk!!!
Patricia, Wát een schatje!!!
Zo Wawa, dat is echt wel een heeeeeeeeele mooie en lekkere traktatie meid!!! Daar zullen de kids echt wel blij mee zijn.
Wat zul jij druk zijn geweest zeg :shock: 19 stuks :shock: Ze zijn erg mooi!!!
Heb je al iest moois gekocht voor de verjaardag van peuter? Heeft hij nog wensen?
We hebben het al gevierd. Hij heeft ene digitaal fototoestel van Little Tikes van ons gekregen :mrgreen:
Oh ja, is ook zo. Dat had je ook al wel verteld maar had er niet meer aan gedacht.
Was hij er blij mee?
Hij loopt de hele dag foto’s van alles te maken. Zelfs de wc pot moet eraan geloven :lol: :lol:
Ik duik nu trouwens mijn bedje in :-*
hoi, iemand daar? :mrgreen:
Ja hoor, ik ben er!!!
Heb net even boodschappen gedaan met de jongens. Beetje regenachtig maar wel lekker even eruit en een frisse neus halen.
Zo eerst maar eens eten en dan is het Luuk tijd denk ik. Hij heeft namelijk wel erg vroeg zin in een fles en wil niet meer slapen.
We zullen eens zien.
Zonet opvolgstoel voor peuter gekocht. Wat een bedragen he :shock: , maar ja ik had bonnen als kraamcadeau gekregen dus dat scheelt!
Hallo daar,
Ben er wel hoor, maar druk bezig met…de was vouwen… :roll: Saaaaai, maar het moet wel gebeuren, want het stapelt zich enorm op hier. En het is nog steeds niet mijn hobby.
Wil eigenlijk zo de stad effe in, tussen 2 voedingen door, maar er hangt hier zo’n loodgrijze lucht. :think: Moet op de fiets; heb nog steeds geen rijbewijs. :oops:
Hoest met jullie, Wawa en Tilly?
Dat scheelt inderdaad als je bonnen hebt.
Heb je een opvolgstoel voor in de auto gekocht? Bedoel je dat? Of begrijp ik het nu echt heeeeeeelemaal vekeerd :think:
Wij vroegen ons namelijk af wanneer we Nick in een opvolgstoel zouden doen in de auto. Volgens mij kan het al wel maar we vroegen ons af of het slim was.
Ben je een beetje tevreden met de aankoop?
Idd voor in de auto. Stoel vanaf 3 jaar en vanaf 15 kilo :mrgreen: Hij vodloet bijna aan beide eisen
mamalena, ik spring nu waarschijnlijk toch ook even op de fiets met peuter. Wil niet met de auto vanwege frisse neus halen :-*
Ik ben er ook ff.
mamalena, meid wat een toestand. Wat zul je geschrokken zijn! Brrrr. Hopelijk laat kaboutervrouwtje je niet weer zo schrikken. :hug:
Wawa, het is heerlijk buiten hè. Slim om lekker op de fiets te gaan.
Leuk zo’n fototoestel voor peuter. Nu moet alles wel goed schoon zijn hè, als hij als detective overal foto’s van gaat maken :mrgreen:
Super leuke traktaties!
Tilly, ook jij bent er lekker op uit geweest met de jongens. Slaapt Luuk ook zodra hij buiten komt? Ik ging een rondje lopen met Julian, en na 5 meter wandelen is er een grote gaap en meneer valt in slaap.
Patricia, straks ga je nog winst maken met je pakjes :mrgreen:
Nesrin wordt echt groot hè, ze kan gewoon al zitten! :thumbup:
…
Julian wordt wakker voor zijn fles, kom zo ff terug om verder te reageren.
Joos, wat fijn om wat van je te horen :-*
Het met de fiets gaan was geen goed plan: hagel, regen: peuter en ik hebben nu beide de pyjamabroek maar aangetrokken! :x :lol:
Echt waar? Hiet schijnt de zon al de hele middag. Het is echt super lekker buiten. Zo’n dag waarop ik een lange wandeling met de honden zou maken. Helaas ben ik daar nog te moe voor.
Mijn kleine ventje ligt nu al weer op bed. Vanmiddag was ik met hem gaan wandelen. Twee rondjes, met elke hond één. Hij was meteen vertrokken, en werd dus alleen even wakker omdat zijn maagje knorde. :inlove:
Ik sprak Femmie trouwens gisteren op msn. Ze zal snel hier komen om haar verhaal te doen. Het zat haar even allemaal tegen. Iedereen krijgt een dikke knuffel van haar.
Ik zou nog even reageren op anderen, maar waarop ook al weer :oops:
Meiden ik heb meegelezen hoor vandaag, ben heb het even te druk om te reageren…
Maar Joos, even een vraagje…het zat femmie toch niet tegen qua zwangerschap mag ik hopen??
Tot gauw!
Zover ik weet gaat het met haar zwangerschap goed Patricia.
Ik hoop wel dat ze hier snel weer is hoor.