Femmie, ik mis je ook meid :-
Joos, in één woord WAUWIE
Jane, idd de hele dag babyfoon aan en 's nachts alle deuren open. Geen risico hier
Patricia, fijn dat het beter gaat met je pols.
Tilly, arbo al gebeld?
Kyr@, ik hoop dat het goed met je gaat. Ik weet dat je mee leest :hug: :-
ik heb geloof ik iets gemist met femmie, ik zal haar eens een pb sturen :think:
joos wat een prachtige foto’s en hij lijkt inderdaad al groot. echt een wijs koppie zit erop met al die uitdrukkingen geweldig. ja onze bevallingsverhalen hebben veel gemeen alleen het slot is anders jij naar de ok en owen weg bij mij. pff maar ik was ook heel blij toen het allemaal achter de rug was en dat ben ik nog als ik terug denk dan ben ik echt heel dankbaar dat het allemaal is goed gekomen.
wawa gevoel volgen wat betreft de auto nee je hebt gelijk misschien wil ik wel eerder of later, nu in ieder geval nog even niet :-*
fijn dat met beep beter gaat.
tilly fijn te lezen dat het bij jou ook wat aan de betere hand is. wel leuk zo’n ondeugende peuter. ik was gisteren met vriendin en twee en een half jarig kindje winkelen en hij was ook zo lekker stout. ik vind het een hele leuke fase, maar ook heel vermoeiend. niet doen, zelf doen, wel doen ikke doen, loslaten, vasthouden, honger, niete honger, ik niete lekker vinden enz enz. hihi je kan beter een beepje hebben ik had minder last :mrgreen:
ja m’lena ik wil dat kamertje ook wel zien. gaat het goed?
marije met jou ook?
liefs jane
Joos, wat een cutie :inlove:
Tilly, fijn om te lezen dat het de betere kant op gaat met je. Neem nog lekker de tijd :hug:
Patricia, Loïs heeft ook meer kleding dan ik hoor! Fijn dat je geen last meer hebt van je pols, hopelijk blijft dat zo.
Jane, een oktoberstopper en oktobermama! Volgende keer dus weer proberen om het zo te plannen, maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat het in 1 keer raak is :mrgreen:
Nou gisteren was supergezellig! Heel leuk om de hele familie weer eens te zien, maar toen kwam mijn biopapa binnen en liep ten eerste in de gang van het verzorgingstehuis Loïs al zowat omver (herkende haar ook niet), maar dat mijn moeder met hem stond te praten en Loïs op haar arm had toonde hij geen greintje interesse! Het interesseerde hem totaal niet, bah :sick: ! Mijn moeder vroeg zich echt af wat ze ooit in die man gezien heeft, zo totaal veranderd sinds zijn 2e huwelijk :?
Ik was er al enigszins klaar mee maar nu dus helemaal :wall: :twisted:
Hij kreeg nog wel de wind van voren van mijn opa en oma :mrgreen:
Tjeeeeeeeeee, niet te geloven Charissa. Pfoef, lekker maar je ECHTE vader opa laten zijn :-*
Lieve meiden,
We zijn ons vrijdag helemaal rotgeschrokken…Kleine meid hield op met ademhalen en lag slap in de armen van manlief, met een heel grauw gezichtje :shock: Zóóó eng!! Ik heb echt even gedacht dat we een dood kindje in ons armen zouden houden die avond. 112 gebeld, ambulance kwam, doorgstuurd naar het zh. Daar hebben zij en ik 2 nachten doorgebracht. Zij aan de monitor, voor de zekerheid, want er leek niets meer aan de hand.
De kinderarts gaf vandaag uitleg: Komt veel vaker voor, maar vaak bij nóg jongere kinderen. Wanneer een kind kotst, sluit het strottehoofdklepje zodat het niet kan verslikken/stikken. Wanneer het spugen langer aanhoudt, krijgt het kind het benauwd en valt flauw, loopt blauw aan, enz. Maar komt dan vanzelf weer bij, doordat het lichaam ontspant. Nou, geloof me, als je niet weet wat het is, wacht je het moment van vanzelf bijkomen niet af. Manlief heeft dus lucht in haar mond geblazen, waardoor ze luid krijsend weer leven gaf. Dat gebeurde dus een paar keer achter elkaar: Krijsen, stil, slap en weer krijsen…Mèèèèèn, wat zijn wij geschrokken!!! Het kan dus zo weer gebeuren, maar net zo goed nooit meer. Fijn idee.
Het zou wel kunnen zijn dat ik teveel voeding heb, waardoor zij te vol zit telkens en daardoor veel spuugt. KA raadde aan evt. een LK erbij te halen. Die heb ik vanavond maar gebeld en ingesproken.
Maargoed, we zijn weer thuis en ze ligt nu lekker weer in haar eigen bedje, maar de schrik zit er hier goed in. Ze blijft voorlopig dus nog bij ons op de kamer slapen!
Kom morgen nog wel even buurten hier. Ben nu kapot en ga naar bed.
Oei Mamalena, dat klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hefitg meid.
Meid toch, wat leef ik met je mee zeg!!! Ik hoop dat het nu thuis weer goed mag gaan.
Verder weet ik niet goed wat te zeggen. Ik weet alleen wel dat Nick dit ook heeft gehad maar dan op latere leeftijd. Hij hem werd het Breathe Holding Spell genoemd. Het was bij hem precies dezelfde situatie als je nu omschrijft en ook echt heel schokkend. Je bent dan echt in staat 112 te bellen.
Meid ik hoop dat jullie toch weer een beetje rust mogen krijgen en bij twijfel gewoon bellen naar de ha hè?!!!
Een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke :hug: en :-* meid.
Sterkte. :-* :-* :-*
Ben er toch nog even. Kleine slaapt nog niet echt en ik dus ook niet… :?
Nee, het is geen BHS, maar de reactie van het lichaam is hetzelfde. Je wordt gewoon even uitgeschakeld en de automatische piloot neemt het over door de totale ontspanning. Alleen ziet dat er angstaanjagend uit!
Hoop het nooit meer te zien. Ik heb dat gevoel wat ik toen had nog nooit eerder gevoeld. Mensen, wat een machteloosheid. Heel intens. Brrr, krijg er kippenvel en een brok in m’n keel van als ik eraan denk.
Ga nu wel naar bed. Het lijkt stil boven. En ik val ooooom…
Ik was met een slaperig oog hier aan het lezen maar na het verhaal van mamalena klaarwakker! Mannnnnnnnnn wat een schrik, de schrik zit er hier ook behoorlijk in! Ben zo blij dat het goed is afgelopen…verder even geen woorden hier…
Sterkte :hug: :-*
Mamalena, wat schrikken zeg :shock: .Dan staat de wereld dus even helemaal stil!
Meiden, ik vond het al zo raar dat ik steeds geen melding kreeg…En was een beetje druk geweest de laatste tijd, maar nu snap ik het dus…EEN NIEUW DEELTJE!
Zal even een ego stukje knippen en plakken, kom morgen meer!
Cayla is nog steeds niet veel aan het draaien en wanneer ik haar op haar buik leg, rolt ze zo terug op haar rug…Boven komen er denk ik ook bijna tandjes door, het is al een tijdje er g dik en ze heeft er ook last van. Ze krijgt nog steeds bv, en ook een beetje fruithap en groente. Elke keer als ik er mee begin zit ze na een paar dagen verstopt. Ga denk ik wel door nu, want ze heeft het nodig, anders komt ze heel vaak om te drinken en dat is wat minder…Ze ligt trouwens nog steeds in de wieg bij ons op de slaapkamer. Vorige week had ik een wolparty, en wanneer het nieuwe dekentje en de martrasbeschermers er zijn gaat ze over naar het ledikant.
Van het weekend waren we bij vrienden van ons in Antwerpen. Erg gezellig ze hebben een jongen die 9 maanden ouder en een meisje wat een half jaar jonger is als Sasja, erg leuk dus.
Verder wachten we nog steeds op de oproep van het ziekenhuis in Nijmegen voor een gesprek over het ci.
:hug: :-*
Chrisje, meid onze peuter draaide ook laat hoor. En ik hoop dat Nijmegen snel wat van zich laat horen.
Mamalena, wat enorm schrikken en toch teveel voeding!
Hoi meiden,
Het valt hier de laatste tijd wel heeeeeel erg stil of niet :think:
Heb dan ook niet veel te vertellen want zoveel is er niet bijgekletst.
Chrisje, ik hoop dat jullie snel meer nieuws uit Nijmegen krijgen zodat jullie duidelijkheid hebben.
Hoe gaat het nu met jullie? Ben je nog erg onrustig doordat je nog niet precies weet wat er is of keert de rust al wel weer een beetje weer.
Mamalena, hoe gaat het nu met de kleine meid? Heeft ze het nog weer een keer gehad en jullie zo laten schrikken of gaat het tot nu toe goed.
Slaapt ze wel weer een beetje lekker?
Hoe gaat het nu met jou meid, dit gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Alle andere meiden, alles goed?
Joos, hoe gaat het bij jou? Knap steeds een beetje meer op?
Hoe doet Julian het?
Femmie, meid waar zit jij toch? Heb ik iets gemist dat je hier niet meer bent of…?
Hoop dat je snel even kort iets van je kan/wil laten horen.
Moet nu nodig naar Luuk want die wil zoooooooooooo graag de fles :inlove:
:-*
Ik kreeg helemaal geen mails meer dat er nieuwe berichten zijn!! :o
Dus ik kom zo ff bijlezen en schrijven :-*
Hoi meiden,
Chrisje, ook ik hoop natuurlijk op snel nieuws voor jullie!
M’lena! :shock: Wat een schrik zeg!! Krijg er de rillingen van…
Jane een oktober stopper :mrgreen: Ik denk, dat ik een januari stopper wordt… :mrgreen:
Femmie hoe gaat het meid??
:-* Voor Kyra!
Charissa niet te geloven he? Dat iemand zo koud kan zijn… :hug:
Wawa, beeb alweer helemaal beter?
Even een nieuwtje hier…
Nesrin kan zitten! :mrgreen:
Nog niet heel lang, na een paar minuten valt ze om. Soms naar de zijkant, maar soms ook recht naar voren toe, dan zit ze dubbel geklapt zegmaar :mrgreen: Maar ze schrikt er niet van. Oh ik vind het zo knap van haar! En ze kan ook al haar eigen fles vasthouden, lekker makkelijk voor mij :oops: :mrgreen:
Ik moet deze week 5 dagen werken en daar baal ik wel een beetje van…
heb maandag gewerkt, en moet nu nog woensdag, donderdag, zaterdag en zondag. Maarja, vorige week heb ik maar 2 dagen gewerkt, dus vandaar.
Tot later!
P.S. Heeft iemand ook nog wel eens wat van Kylie (angela) gehoord??
Zou iemand even 6 euro willen bieden? :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-56/146223508-gaaf-zwart-pakje-voor-een-meisje.html%3Fadcode%3Dc663aa2e294325e9e0e23f46231ca724%23bids%26xref%3D1
En hier 2,50 ofzo :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-56/145247515-schattig-rompertje-met-overslag.html%3Fxref%3D1
Ik wil best bieden, maar ik krijg jouw pagina als ik de link aanklik
Tilly, het is inderdaad erg rustig. Ik ben net anderhalf uur bezig geweest om een traktatie voor peuter te maken. Hij gaat morgen trakteren op hte kdv. Ik plaats straks misschien wel wat foto’s
Huh? :eh: :think: Zo ff opnieuw doen dan maar haha…
Wat heb je gemaakt Wawa?
Wanneer moest jij nou weer gaan werken?
Het is indd wel rustig hier!
Ik heb net wat nieuwe foto’s op ons SF gezet.
http://link.marktplaats.nl/146223508
http://link.marktplaats.nl/145247515
Gelukt geloof ik :mrgreen:
Wow wat supergoed van Nesrin Patricia :dance: :dance: :dance:
Ik heb laatst nog een mail gehad van kylie met foto’s, moet alleen nog antwoorden maar ik wil daar even voor gaan zitten en niet snel snel snel, dus ga ik van het weekend doen…
Wawa, peuter morgen trakteren, damnnnn wanneer is peuter nou jarig dan, ben een zeef…Morgen?
Wilde een bod doen van 6 euro maar zag al een bod staan van 6,50 bij dat pakje :thumbup:
Ja, ik denk dat Brummel = Wawa?? :think: :mrgreen:
Anyway, er staat nu al een bod van 7,50, en dat terwijl het pakje me maar 10 euro gekost heeft op de zwarte markt :mrgreen: :mrgreen: :lol: