**oktoberstopper 2006**DEEL 21**

hihi inderdaad, Trix ook een fijne dag :dance:

Ik kan vandaag voor het eerst weer op mijn billen zitten joehoeeeeeeeeeee :dance:

Fijn meid, dat scheelt al een hele hoop :-*

Joos=boos :twisted:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51296

Joos, wat super dat je eindelijk weer een beetje kan zitten!! Het gaat dus eindelijk een beetje de goede kant op :dance:

Wat een verhaal zeg over jullie geboortekaartjes. Kan me goed voorstellen dat Joos :evil: is :mrgreen:

Hoop dat de kaartjes snel op het juiste adres mogen komen meid :hug:

:-*

Joos wat lees ik nu weer :hug:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :wall:

Lois, waarschijnlijk slaap je al lieve meid :zzz: , maar nog van harte!!

Joos, wat fijnnnn dat je weer op je edele achterwerkje kan zitten! Zooo herkenbaar! Ik kon het na 10 dagen, want toen waren de hechtingen eruitgeknipt…die uit zichzelf hadden moeten oplossen. Nou, niet bij mij. Oh, wat heb ik daar een pijn van gehad. :evil: Geniet ervan meid. Dat zijn echt dé momenten.

Hoe is het met je kleine man?

Hoe is het eigenlijk met je grote man? Hoe geeft hij dit allemaal een plekje? Praten jullie er wel over? (Ik bedoel, ik weet dat er mannen zijn die zo gesloten als een oester zijn…)

au mamalena, dat klinkt pijnlijk van die hechtingen!

Omdat ik na de bevalling geopereerd werd, hebben ze mijn hechtingen onderhuids aangebracht. Ik heb daar nu weinig last van.

De 2 die bovenhuids zaten trokken enorm en die heeft de vk al op dag 6 losgeknipt.

De kaartjes zijn er inmiddels! Joehoeeee :dance:

Niet dankzij tnt, maar wel dankzij geboortepost.nl.

Hoe mijn vriend het vindt? Hij is een ontzettend lieve betrokken vader. Ik vind het heerlijk om te zien hoe hij met zijn zoontje bezig is. Ik heb echt van die heerlijke foto’s van Julian met zijn papa, maar papa wil niet met zijn foto op het internet, dus kan ik die niet laten zien.

De bevalling is voor ons beide zwaar geweest, maar erover praten helpt.

Papa is wel een binnenvetter, maar gelukkig kunnen we er samen toch goed over praten.

@Joos wrote:

De kaartjes zijn er inmiddels! Joehoeeee :dance:

Niet dankzij tnt, maar wel dankzij geboortepost.nl.

Hoe mijn vriend het vindt? Hij is een ontzettend lieve betrokken vader. Ik vind het heerlijk om te zien hoe hij met zijn zoontje bezig is. Ik heb echt van die heerlijke foto’s van Julian met zijn papa, maar papa wil niet met zijn foto op het internet, dus kan ik die niet laten zien.

De bevalling is voor ons beide zwaar geweest, maar erover praten helpt.

Papa is wel een binnenvetter, maar gelukkig kunnen we er samen toch goed over praten.

2 x …Gelukkig!! :thumbup: :dance:

Ga je hier ook nog een kaartje showen?

M’lena, klinkt pijnlijk indd… Ik zelf heb 3 of 4 hechtingen gehad, weet eigenlijk niet eens waar precies, maar heb er dus ook geen last van gehad.

Gisteren vertelde een collegaatje op werk dat ze zwanger is. Ze is nu 11 weken en op 23 aug uitgerekend. Ze loopt dus gelijk met mij vorig jaar. Ik vind het zo leuk voor haar…maar ben ook een klein beetje jaloers :oops: :mrgreen:

Wawa, misschien heb ik eroverheen gelezen, maar heb jij je kinderwagen nou eigenlijk al verkocht? En hoe gaat het nu met beeb?

Ik ben vandaag aan het oppassen op de kleine van mijn zus. Druk hoor 2 kindjes, maar wel hartstikke leuk!!

Helaas heb ik de kinderwagen nog niet verkocht, dus mocht je iemand weten :mrgreen:

Joos, wat fijn dat de kaartjes er eindelijk zijn!

Is erg stil hier :mrgreen:

Zeker :mrgreen:

Meld meld meld…

En meld me af voor het weekend. Ga straks naar mijn ouders en blijf daar slapen met Loïs.

Vanmiddag een feest van mijn opa en oma…Ben heel benieuwd, het is dan voor het eerst in 7 jaar dat ik weer oog in oog kom te staan met mijn biopapa (voor mij is mijn stiefvader mijn vader). En voor hem voor het eerst dat hij Loïs ziet. Ben erg benieuwd en erg zenuwachtig :shifty:

:-* en een fijn weekend iedereen

@Charissa wrote:

Meld meld meld…

En meld me af voor het weekend. Ga straks naar mijn ouders en blijf daar slapen met Loïs.

Vanmiddag een feest van mijn opa en oma…Ben heel benieuwd, het is dan voor het eerst in 7 jaar dat ik weer oog in oog kom te staan met mijn biopapa (voor mij is mijn stiefvader mijn vader). En voor hem voor het eerst dat hij Loïs ziet. Ben erg benieuwd en erg zenuwachtig :shifty:

:-* en een fijn weekend iedereen

Zo he Charissa dat is best heftig!

Succes… en natuurlijk veel plezier ! :-

Hoe is het verder met iedereen?

Hier alles prima. Nesrin heeft vandaag doorgeslapen tot 8 uur :dance:

Met haar verkoudheid gaat het al stukken beter, alleen nu ben ik zelf strontverkouden. Dus nu weer oppassen dat ik haar niet opnieuw aansteek.

:-

loïs nog van harte met je verjaardag meid dikke kus.

charissa wat een spannend weerzien en jee 7 jaar dat is een tijd zeg. is je stiefvader er ook bij. spannend hoor. hij zal zich wel achter de oren krabben als hij ziet hoe een prachtige kleindochter hij heeft. succes

patricia ik heb eigenlijk niet gekeken of de kinderwagen er in past, maar het onderstel is heel plat dus dat moet toch wel lukken :oops: :oops:

vriend is 38 en hij begon er gisteren weer over. hij is er erg mee bezig en wil graag snel proberen voor een tweede hij vind zich te oud worden. ik heb gezegd dat ik na de zomer misschien weer wil proberen. een oktoberstopper bevalt me wel :mrgreen: oktober stopper, oktober mama nou helder toch.

joos meid zooo fijn dat je weer op je billen kan zitten, ik heb ook een tijd op één bil gezeten ook al zeiden ze hup gewoon zitten nou mooi niet hoor en ik heb ook lang pijnstillers gebruikt tegen die pijn was het zo zat :oops:

oh beep huilt laters[/spoiler]

oh patricia :hug: wel weer lekker dat kleine zo lekker slaapt, hier nog steeds een voedinkje hoor

wawa hoe is ie? en met beep en hoesten

tilly en met jou, hoe gaat het met jou jongens.

oh m’lena jij hebt ook niet zo’n fraai hechtingen verhaal, jij hebt er ook lang last van gehad he.

liefs jane

Jane, als het goed voelt gewoon doen :wink: . Volg je gevoel :-*

Charissa, spannend meid. Laat je even weten hoe het is gegaan :hug:

Hoesten e.d. gaat hier beter: minder stikgeluiden gelukkig.

Hoi meiden,

Charissa, dat zal inderdaad best even spannend zijn meid. Kan me goed voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent.

Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk is geweest maar dat horen we vast nog wel.

Jane, dus je blijft gewoon een oktoberstopper :wink: :mrgreen: Tja, als het je de 1e keer goed is bevallen waarom dan de 2e keer inderdaad niet!!

Je vroeg hoe het met mij en de jongens gaat. Goed hoor. Nick is een lekkere ondeugende en ondernemende peuter die ik af en toe wel achter het behang zou kunnen plakken…maar hij is vooral heeeeeeeeel lief :inlove:

Luuk is nog steeds een wat onrustig mannetje wat moeite oplevert bij het slapen gaan etc. Verder is het een lekker ding die gezellig kan kletsen en lachen. Genieten dus :inlove:

Met mij gaat het deze week redelijk goed moet ik zeggen. Hoop dat ik toch langzamerhand weer de goede kant op ga.

Wawa, fijn te horen dat het met beeb iets beter gaat. Dat hoesten waarbij het lijkt dat hij gaat stikken is maar niks. Gelukkig wordt dat nu beter. Hoop dat hij snel weer de oude is.

Patricia, wat heeft Nesrin heerlijk lang geslapen zeg!!! Dat is echt even genieten voor papa en mama of niet dan?!!

Nesrin dus ook ietsjes beter aan het worden, fijn.

Hoe gaat het met je pols trouwens, kun je al wat verschil merken?

Hoe gaat het met de andere meiden?

Marije, heb jou ook eventjes gemist. Hoe gaat het nu?

Hier gaat het dus iets beter op het moment. Ik krijg weer energie om andere dingen doen dan alleen het zorgen voor de jongens. Daaruit maak ik dan maar op dat het vast de goede kant op moet gaan.

Spreek jullie weer.

:-*

Wawa, fijn dat beeb weer opknapt. Die stikgeluiden lijken me vreselijk. Lig je niet continu bij hem te waken?

Jane, oktober is een leuk maand hè, ook om jarig te zijn :wink: Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

En dat zitten, ze zeiden wel gewoon op een harde stoel gaan zitten, maar dat ging echt niet hoor. :x We hebben qua bevalling en nasleep wel veel gemeen hè. Weet je wat, de volgende keer poepen we de beebjes er gewoon in een paar uur uit. toch?

Charissa, wow, heftig! Heel veel sterkte vandaag. Ben benieuwd hoe het gaat. :-

Patricia, kleine Nesrin doet het super goed volgens mij. Lekker doorslapen, verkoudheid is minder, wat wil je nog meer!

Is het kdv van Nersin van B4kids?

Femmie, ik weet niet of je toch nog meeleest hier, of dat je echt even afstand neemt, maar ik wil toch even melden dat ik aan je denk. Neem lekker de tijd voor jou en de kleine, voor je het weet is de zwangerschap voorbij. Enneuh…bepaalde mensen zijn het zeker niet waard om je druk over te maken (makkelijker gezegt dan gedaan vast, maar toch :-
).

Tilly, alles goed bij jullie? Je zal het wel bere druk hebben :-*

Mamalena, ik weet niet of ik het al eens gevraagd had, maar, heb je al foto’s van de kabouterkamer? De kamer van poppetje was ook zo bijzonder.

Iemand vroeg nog naar het geboortekaartje. Die wil ik wel laten zien hier, maar eerst wil ik graag dat mensen ze thuis hebben ontvangen.

helaas krijg ik steeds zijn mooie glimlach niet op de foto.

Joos wat gaaf die foto’s zo! :inlove: Steeds weer een andere gezichtsuitdrukking, zo leuk! En las je het mij vraagt lijkt hij al ouder :think:

Die lach zullen we vast nog wel eens te zien krijgen :wink:

Heo gaat het verder met je?

Wawa, fijn dat het beter gaat met beeb. Ik ken die stikkende geluiden, echt niet leuk inderdaad.

Charis je komt ons wel vertellen hoe eea gegaan is he?

Joos, het kdv van Nesrin is van Catalpa. Gaat Julian straks naar B4kids??

Tilly fijn dat het beter gaat. gaat vast allemaal goed komenmet jou :thumbup:

Ik moet zeggen…ik heb helemaal geen last meerr van mijn pols!! Die vervelende injectie heeft dus toch geholpen lijkt het! Het zou nog terug kunnen komen…maar tot nu toe gaat het goed :thumbup:

Vanmiddag even de stad in geweest met manlief, en 2 leuke shirtjes van Lief! gekocht voor Nesrin. Ze heeft inmiddels meer kleren dan ik geloof ik :oops: :mrgreen: