Euhmmm…Mini is natuurlijk ook van BMW :mrgreen: Maar die heb ik niet hoor
hihi ja precies is ook een BMW :mrgreen: wat voor BMW heb jij dan?
nee ik werk niet in de beveiliging, al geef ik wel cursus fysieke weerbaarheid en les in sociale veiligheid, maar dat doe ik ernaast als je het echt wil weten kan ik het je pb’en.
denk je ook wel eens aan een tweede. ik ben nog veel te veel van slag van die hele bevalling, maar vriend was het er niet mee eens dat ik spiraal liet zetten hij wil voor zijn 40 nog graag een kindje en wilde het gewoon op zijn beloop laten, met bv zou het niet zo’n vaart lopen dacht hij. ik ben daar nog niet aan toe. ik wil ook nog lekker genieten van owen.
liefs jane
Haha, bij ons is het juist andersom. Als het aan mij lag zou ik geen spiraal hebben en gewoon afwcahten wanneer ik weer zwanger zou zijn. Mijn man wacht liever nog even. Hij zegt dat hij 2 jaar leeftijdsverschil het meest ideale vindt. Is ook wel wat voor te zeggen hoor… Stel je bent hoogzwanger en je moet dan je eerste kind nog dragen omdat hij/zij nog niet (goed) loopt… zal best heel zwaar zijn dan. En natuurlijk, het is belangrijk om eerst nog even van dit kindje te genieten. Maar ik vind het zo leuk allemaal…ik wil er nog 1 :mrgreen:
Mijn bevalling is gelukkig heel erg meegevallen, dat is voor mij geen reden om het niet te doen of uit te stellen. Maar ook voor jou, een volgende bevalling kan natuurlijk heel anders zijn he?
Ik heb nu een BMW 316i automaat. Een oudje hoor, maar ik vind hem zoooooo gaaf!
Na peuter had ik ook snel weer de drang om zwanger te worden. Gelukkig hebben we nog een tijd gewacht, want het leeftijdsverschil vind ik nu wel ideaal hoor.
wat een grote auto, hebben jullie beiden zo’n grote auto of heeft je man het boodschappen auto’tje :mrgreen:
ja ik wil uit de luiers zijn voor een tweede :mrgreen: maar misschien begint het eerder te kriebelen.
:-*
Tsja, snel een tweede of nog even wachten… Ik denk dat het beide voor- en nadelen heeft.
Jane, hoe oud is jouw vriend nu dan?
Mijn man heeft een Honda Civic…niet heel klein, maar wel een stuk kleiner dan de mijne haha.
Jane ik bedenk me nu…past de kinderwagen wel achterin een Mini Cooper dan? :think:
Ik heb trouwens net een hele leuke slaapzak voor Nesrin gescoord bij Zeeman! In de kleuren rood/roze/oranje van Snoopy! En ook nog een bijpassende pyama.
Vraagje aan Wawa, Tilly, M’lena…Dei slaapzakmaten zijn 70/90 en 110 cm. Vanaf waneer wordt zo’n slaapzak van 70 cm dan echt te klein? Als ze echt 70 cm zijn? :think:
Hi meiden,
Vandaag met Tyme naar het cb geweest voor de 2de keer ( moest eigenlijk al vorige week, maar heb het toen verzet).
Hij is lekker lang… 63 cm, en hij weegt nu 5630! :o
Verder zijn eerste prikken gekregen, dus hij is erg huilerig… Ga dus ook weer snel terug naar beneden.
Lees vanavond even bij. Weet niet of ik dan ook reageer, ligt een beetje aan Tyme.
:-* :-*
@Marije wrote:
Hij is lekker lang… 63 cm, en hij weegt nu 5630! :o
:-* :-
Zeker lang! Maar het valt me hier toch al op dat jongens veel groter zijn dan de meiden.
Geef hem een dikke :-
Lang, maar wel dun hoor Nynke
Zo net even de traktaties voor kdv in elkaar geflanst. Loïs is nu al hyper omdat ze morgen mag trakteren hahahaha
Verder alles goed hier, weinig te melden
Marije, gaat goed met Tyme :inlove: Hoe is het net nu met jou?
Jane, lekker even aan jezelf denken meid. :hug:
Enne een tweede, hier nog niet hoor :mrgreen:
Hoe laat is Loïs geboren? was je nu al aan het puffen drie jaar geleden?
Nee was 3 jaar geleden nog niet aan het puffen, wel aan het stressen aangezien ik toen te horen kreeg dat ik de 31e zou worden ingeleid om 7 uur… was toen 42 wk
Om 03.00 uur werd ik wakker en had wat krampen en nadat ik door het huis gehobbeld had en wat had gelezen ben ik rond 05.00 uur maar Theo wakker gaan maken omdat ik zo’n rugpijn had. Hup ik in bad, maar het werd alleen maar erger…De inleiding was dus niet meer nodig, maar echt puffen deed ik pas rond 12.00 uur. Toen werd het heftig, beenweeën, rugweeën arghhhh en Loïs is na 2 persweeën om 14.21 uur geboren :thumbup:
Ik vind die bevallingsherinneringen altijd zo mooi :mrgreen: . Alvast gefeliciteerd met je kleine grote meid :-* . Volgend jaar naar de basisschool :shock: . je kunt het je toch nog niet voorstellen!?!?
Lois van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En Charissa gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Wat een carriere vrouwen hier Mijn vriend verdient meer dan ik (tja, het onderwijs is geen vetpot). Hij heeft ook de mogelijkheid om 1 dag thuis te werken. Ik neem na mijn verlof 1 dag ouderschapsverlof op. Dan werk ik 3 dagen. Julian zal 2 dagen naar het kdv gaan.
Ook wij willen wel een broertje of zusje voor Julian tzt, maar…dan wil ik niet weer zo’n bevalling. :shock:
Marije, Tyme doet het goed zeg! Wat een grote knul al! Hopelijk krijgt hij niet te veel last van de prikjes.
Jane, bedankt voor je pb. Zo herkenbaar wat je schrijft. :-*
Patricia, Oohh wat heerlijk, een kindje dat zo lekker uit kan slapen. Hopelijk leert Julian dat ook snel.
Hoe is het nu met je pols?
Wawa, hoe is het nu met beeb? Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
Oeh nou ben ik al weer kwijt waar ik verder nog op wilde reageren. Sorry :oops:
@Wawa wrote:
Ik vind die bevallingsherinneringen altijd zo mooi :mrgreen: . Alvast gefeliciteerd met je kleine grote meid :-* . Volgend jaar naar de basisschool :shock: . je kunt het je toch nog niet voorstellen!?!?
Ja nog een jaar en dan de basisschool al, de jaren gaan echt hard voorbij!
Dusse meiden met beebs, geniet geniet geniet, voor je het weet mogen ze naar de basisschool :mrgreen:
Joos, carrierevrouwen…hier geen hoor. Wel carriere aan het maken maar het is geen vetpot :lol:
Oh enne Joos, thanx voor de felicitatie :-*
Loïs, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Charissa, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!!!
Fijne dag vandaag.
LOÃ?S, HIEPERDEPIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
Charissa, van harte meid, met je grote dochter. Alweer 3 jaar mama…Goed gedaan hoor. Je hebt een pracht van een dochter!
Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LOÃ?S 3 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRR
DIKKE KUS van ons allemaal hier
Beatrix, jij ook gefeliciteerd met je 70ste verjaardag :lol: :lol: