**oktoberstopper 2006**DEEL 21**

@mamalena wrote:

Wawa, bedankt voor je pb. Het is wel de dag van manlief z’n …39ste!!! verjaardag, maar dat maakt geen drol uit hoor. Hij is er dit jaar op mijn verjaardag ook niet.

Ik neem de kleinste in elk geval wel mee.

Vind het wel spannend hoor…Ben zo benieuwd of mijn beeld klopt van jullie. Niet alleen qua uiterlijk dan hè.

Poppetje moet ook mee hoor voor mijn peuter :mrgreen: , die wil ook oudere kindjes erbij :wink:

Wie weet manlief ons wel brengen. Stuur ik hem die dag naar Nijmegen ofzo, naar een vriend van 'm. Ik zie het echt niet zo zitten om met peuter en de kleine met het o.v. te gaan Zóóó’n gesjouw! Da’s niet leuk meer. Zou het wel leuk vinden hoor, om haar aan jullie te kunnen laten zien. Het is zo’n lekker wijfie! Ben heel trots op haar.

Zo hier is aardig gekletst vandaag.

Wat de figuurtjes betreft, meiden ik durf te wedden dat ik de dikste ga zijn op de meeting :stuck_out_tongue: :lol:

Wawa, ik kan me voorstellen dat je meer honger hebt als je bv geeft, maar bv helpt vaak juist ook weer om bepaalde ongewenste kilo’s kwijt te raken (met name in het begin). Lastig als je zoveel aan eten moet denken door de dag heen. Dan moet je wel sterk zijn om je een beetje in te houden, al heb je de voedingsstoffen nu natuurlijk ook wel weer nodig. :hug:

Marije, veel plezier met cammen met je zusje, dat zal vast wel ff heel speciaal zijn. Was ze nog hier toen tyme geboren werd?

Joos, ik heb een beetje het gevoel dat je je schuldig voelt over dat de bv niet gelukt is, maar meis, je kan jezelf daar niet de schuld van geven. Zoiets kan mis gaan door verschillende omstandigheden en invloeden van buitenaf, waar je totaal geen invloed op hebt en ik denk dat daar (weet eigenlijk wel zeker) in jou situatie best wel sprake van is geweest. Je hebt je best gedaan dus probeer jezelf alsjeblieft niets te verwijten meis, jij kon er niets aan doen :hug:

Mamalena, ja dat valt altijd nog maar te bezien he, of het gezellig is om met mij te reizen :lol:

Meeting lijkt me ook erg leuk, we kletsen al zo lang. Maar het is wel vrij kort dag he, hoop dat iedereen het nog wel leest van te voren.

Ben ook wel benieuwd naar iedereen. We kletsen nu al zo lang met elkaar.

Mamalena, ik heb ook een auto, maar geen zitjes, dus dat wordt ook lastig natuurlijk :roll:

Ik moet ook nog kijken hoe ik het ga doen die dag hoor, heb ook nog een verjaardag dan. Maar wil eigenlijk wel graag komen, dus moet ff kijken hoe we het allemaal in kunnen passen.

Ik heb vandaag weer veel leuke dingen gedaan.

Nieuwe bh gekocht, een pyama voor de bevalling (jawel, ik ben wat tegengekomen, een katoenen getailleerd jurkje :dance: ), buikfotos gemaakt (volgen nog), we hebben verf uitgezocht voor het kamertje en ik heb het boxkleed afgemaakt. Ben er zo trots op :inlove: . Ga morgen een foto maken, dan kan ik hem showen.

Verder ook de box weer ff heringedeeld (daar staan alle kadootjes in), zo leuk om weer wat dingen van het begin vast te houden, zoals de test enzo.

En maandag begint het 3 trimester al!!! Jee, wat gaat het hard zeg!

Nou, ik ga afgelopen dagen nog ff bijlezen, reageer ik dan zo ff op. :-*

Chrisje, hoe is het nu met je? Weer wat opgeknapt?

Patricia, hoe gaat het nu met nesrin, is het spugen geminderd?

Tilly, hoe is het met luuk? Weer wat opgeknapt?

Joos, hoe is het nu met julian? lijkt het een beetje te helpen? Of is het tot nog toe alleen maar erger geworden?

Mamalena, hoe is het met popje? Zijn de klieren al wat minder opgezet?

En wat heerlijk dat je wat minder gaat werken.

Marije, ja het gaat hard hier he. Ben al aan het aftellen naar mijn verlof :oops:

Ow en ik zal je winkeltje in gedachten houden, voor mocht ik een jongetje krijgen en je winkeltje nog niet leeggekocht zijn :mrgreen:

Tilly,jij bent er lekker tussenuit. Waar ben je naar toe?

Fijn dat de ondezoeken achter de rug zijn, nu de uitslag nog. Ik duim voor je meis?

Wawa :hug: lastig om te besluiten te stoppen bij de maandmama’s, maar ik kan me je besluit wel voorstellen. Beeb staat voorop. Begrijpen ze het daar ook een beetje? Lijkt me raar om zo terug te kijken naar hoe je er een jaar geleden voorstond, is het nu ineens allemaal zo anders en snel gegaan he!

@femmie wrote:

Wat de figuurtjes betreft, meiden ik durf te wedden dat ik de dikste ga zijn op de meeting :stuck_out_tongue: :lol:

Ja, model kamerolifant dus. :lol:

Wawa, ik kan me voorstellen dat je meer honger hebt als je bv geeft, maar bv helpt vaak juist ook weer om bepaalde ongewenste kilo’s kwijt te raken (met name in het begin). Lastig als je zoveel aan eten moet denken door de dag heen. Dan moet je wel sterk zijn om je een beetje in te houden, al heb je de voedingsstoffen nu natuurlijk ook wel weer nodig. :hug:

Nou, ik groei op dit moment langzaam dicht voor m’n gevoel. Heb vreeetbuien!!

Mamalena, ik heb ook een auto, maar geen zitjes, dus dat wordt ook lastig natuurlijk :roll:

Zitjes heb ik natuurlijk maar weet niet of je daar zin in heb, om met mij te rijden.

Ik moet ook nog kijken hoe ik het ga doen die dag hoor, heb ook nog een verjaardag dan. Maar wil eigenlijk wel graag komen, dus moet ff kijken hoe we het allemaal in kunnen passen.

Hoop het wel!

@mamalena wrote:

@femmie wrote:

Ja, model kamerolifant dus. :lol:

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht al dat je mij als kamerolifant bedoelde!!! :twisted:

:wink: :-* :lol:

Ik bedoelde het goed, maar vlgs mij kwam hetgeen ik zeggen wilde eigenlijk niet echt helemaal over :roll: . Waar het op neerkwam: dikke :hug:

Zitjes heb ik natuurlijk maar weet niet of je daar zin in heb, om met mij te rijden.

Ik vind het best hoor, ben voor 4 man verzekerd, dus dat gaat prima passen :wink: kan ik vast wennen :mrgreen:

Hoop het wel!

Kan iemand mij vertellen tot hoe laat het ongeveer zou kunnen gaan duren? Ik vermoed zelf tot een uurtje of 4/5?

Als ik dat nml weet kan ik mijn vriendin ff bellen of het een probleem is als ik savonds kom. Maar misschien dat ik anders ook wel vraag of ik smorgens mag komen, savonds moet ik nml eigenlijk ook zwemmen bedacht ik me net :think:

Mamalena,
ik heb het gevoel dat het nog niet helemaal lekker loopt tussen jou en je man, klopt dat?

Oh, nou het gaat wel eigenlijk. We hebben wel regelmatig nog spanningen. Maar dat komt vooral door de vermoeidheid en het feit dat ik veel te veel thuis zit. Daardoor focus ik me vooral op de dingen die hier gebeuren (en ook niet gebeuren, denk aan huishouden), waardoor ik me nogal eens kan ergeren aan hem. :oops: Niet aardig hè. Hij zegt ook heel vaak dat ik er uit moet, effe een keer 's avonds lekker weg ofzo. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het te organiseren met de BV en heb er ook de puf niet voor.

Maar doordat die vrienden van ons uit elkaar zijn, zien we wel in wat wij samen hebben hoor. En daar zijn we wel trots op. Een positieve boost dus.

Hoe is het hier met iedereen? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik had gehoopt op mooier weer eigenlijk zodat we er met z’n viertjes even uit konden…Kan nog wel maar het is toch minder lekker.

@femmie wrote:

Door de borstvoeding verlies ik absoluut geen één enkele kilo. Een ander zal mij niet te zwaar vinden hoor, maar ik voel me zo mega

@femmie wrote:

Wawa :hug: lastig om te besluiten te stoppen bij de maandmama’s, maar ik kan me je besluit wel voorstellen. Beeb staat voorop. Begrijpen ze het daar ook een beetje? Lijkt me raar om zo terug te kijken naar hoe je er een jaar geleden voorstond, is het nu ineens allemaal zo anders en snel gegaan he!

Een paar snappen het volgens mij wel. Andere meiden niet. Ik moet zeggen, dat ik door de week af en toe hier spiek, maar niets schrijf, omdat ik dan overal moet schrijven voor mijn gevoel. Nu kan ik af en toe even 5 minuten kijken en hier een berichtje plaatsen. Zonder me schuldig te voelen naar de novembermama’s

@mamalena wrote:

Ik heb ook vreetbuien en haal niets in huis, dus ik heb vreetbuien met ontbijtkoek, kale toastjes e.d.. Daarna natuurlijk weer dat mega schuldgevoel :cry:

@femmie wrote:

Kan iemand mij vertellen tot hoe laat het ongeveer zou kunnen gaan duren? Ik vermoed zelf tot een uurtje of 4/5?

Als ik dat nml weet kan ik mijn vriendin ff bellen of het een probleem is als ik savonds kom. Maar misschien dat ik anders ook wel vraag of ik smorgens mag komen, savonds moet ik nml eigenlijk ook zwemmen bedacht ik me net :think:

Ik denk, dat het inderdaad een uurtje of 4 maximaal zal zijn m.n. door de beebs. Sommige beebs slapen ergens anders niet goed, maar iedereen is gewoon de hele dag welkom hoor. Ik zorg dat ik niets anders plan die dag. Ik vind het alleen fijn, als de laatste mij even helpt met opruimen :wink:

@mamalena wrote:

Hoe is het hier met iedereen? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik had gehoopt op mooier weer eigenlijk zodat we er met z’n viertjes even uit konden…Kan nog wel maar het is toch minder lekker.

Mijn schoonouders komen zo. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :oops:

Goede middag! :mrgreen:

Femmie, Misschien de dikste buik, maar hij staat tenminste wel strak gespannen hihi! :stuck_out_tongue: Hier is het blubber… :lol:

Wat ben jij weer lekker bezig geweest met het kamertje! Ben benieuwd naar het boxkleed, leuk dat je dat zelf maakt zeg. Ik heb nog nooit een naaimachine aangeraakt, zou bij mij dus niet zo’n succes zijn. :wink:

veel plezier met cammen met je zusje, dat zal vast wel ff heel speciaal zijn. Was ze nog hier toen tyme geboren werd?

Dat is zeker heel speciaal, vind het nog steeds een heel gek idee hoor, zit je gewoon met iemand te kletsen die helemaal aan de andere kant van de wereld zit. :o
Ze is nog maar net een maandje weg, en komt in augustus weer naar Nederland. Ik stuur haar nu wekelijks foto's op van Jesse en Tyme.

Mamalena, Hier ook iemand met gigantische vreetbuien... Ik zit nu bijvoorbeeld aan de pepertjes gevuld met feta... :oops: :oops:

Hoe is het hier met iedereen? Wat gaan jullie vandaag doen? Ik had gehoopt op mooier weer eigenlijk zodat we er met z'n viertjes even uit konden...Kan nog wel maar het is toch minder lekker.

Hier even een heel rustig dagje op de planning staan. Jesse is net door mijn beste vriendin opgehaald om samen naar Blijdorp te gaan. (Heeft zelf een hele grote kinderwens, maar vriend wil nog niet, dus zo nu en dan leent ze Jesse even.) :mrgreen:

Vanavond gaan we zoals elke zondag bij mijn vader eten met heel de familie.

Wawa,Mijn schoonouders komen zo. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Sterkte! :wink: :-*

Joos, Heb je lekker nog lekker op de bank kunnen hangen? Heeft Julian een beetje geslapen vannacht?

Nou, mijn tweede "dikmaker" is in aantocht... Vriendje heeft een warme Italiaanse bol met kaas, salami, pesto en ui klaar klaar staan beneden. :drool: :oops:

Tot later. :-*

Oh Marije, lekkere dingen eet jij zeg! :drool: Jummie!!

Ja, ben nog steeds bezig met de kinderkamer… :oops: Heb er geen tijd en fut voor om aan verder te gaan. Maar áls het dan af is…Heel mooi, weet ik zeker. En de foto’s die ik beloofd had komen er zeker aan.Moet even een mapje samenstellen. Is nog een beetje een gedoe omdat ze overal vandaan moeten komen, de foto’s. DVD, externe harde schijf, 2 PC’s… Maar komt eraan hoor.

Je zus een half jaar weg joh?! Ik zou haar zo’n tijd niet kunnen missen geloof ik! Spannend zeg! Is ze daar voor stage, of gewoon om te reizen? Volgens mijn vader is het 't mooiste land ter wereld vanwege de enorme diverseit in klimaten en landschappen… Wil er ooit nog eens heen.

Chrisje, hoe is het nou? Zag je hier dik een week geleden even langskomen, maar daarna niet meer. Ben je alweer opgeknapt?

Tilly, meid, ik zou ook in tranen zijn van dat bloedprikken hoor. Als je kindje zó huilt…Brrr, kippenvel! Zielig manneke.

Wat lekker dat jullie een weekend weg zijn zeg!! Verwennerij!! Het is je gegund hoor. Waar zijn jullie naar toe geweest?

Wawa, een wijs besluit denk ik, om te stoppen met een kluppie, ongeacht welke (alhoewel ik het superleuk vind dat je bij ons blijft :wink: ). Maar je moet echt aan time-management doen met meerdere kinderen merk ik. Voor je het weet mis je vanalles en het komt nooit meer terug. Het is zó lekker om te kunnen genieten van de kleine dingen. De kindjes hier wisselen elkaar zo lekker af met slapen. Voor mij wat minder omdat ik dan zelf geen rust kan nemen, maar ik merk wel dat ik daardoor wel heel lekker de tijd voor ze kan nemen. Echt even 1 op 1. En daar ben ik dan ook wel weer heel blij mee, ondanks dat ik hondsmoe zit te wezen… :zzz:

Femmie, met die BH’s wist ik het ook niet. Ik wilde eerst wel eens afwachten hoe het met de (.)(.) zou gaan: Echt heel veel groter of net iets meer erbij…Dat weet je vantevoren bijna niet. Tijdens de zs zijn de mijne amper gegroeid, vandaar. Ik had wel 2 voedingsbh’s in huis, maar die pas ik niet. M’n omvang is tóch groter. Dus als jij 75 hebt? cup C geloof ik, dan mag je ze overnemen. Ik heb de afgelopen tijd gewoon successievelijk een antal bh’s erbij gekocht. Nu weet ik tenminste mijn maat. Ik heb bij de thuiszorgwinkel (Rijnstr.) wel een bh van Medela gevonden (Noppies heeft ook zo’n model) een beetje sportbh-achtig. Zit errrg lekker en kun je ook 's nachts aan. En de maat komt niet zo nauw. (S,M en L)

En bij de Hema hebben ze nu erg leuke nachtjaponnetjes. Katoen met een stippeltje. Leuk modelletje en heel comfortabel.

Bedankt voor het vragen naar popje. Klieren zijn nog steeds opgezet, maar ze lijkt nergens meer last van te hebben. Sterker nog, ik geniet echt van haar nu. Ze is zó vrolijk en gezellig!! Ze zeggen wel eens dat kinderen door ziek te zijn een sprongetje maken.Daar lijkt het hier wel op. Ze is echt anders.

Joos, hoe ist met Juultje? Slaapt ie beter? Ik heb wel met je te doen hoor! En met hem natuurlijk. Maar ik weet hoe zwaar het is als je zo loopt te tobben. Bij de eerste ook gehad. Wallen tot op je knieën en zo labiel als de pest… Bleeeeeeh!! Echt niet fijn.

Patricia, en jouw Nesrin dan? Niet meer gespuugd? Weer helemaal er bovenop? En hoe is het met jou?

Jane, met jou alles goed? Even niks van je gelezen? Hoe is het met je mooie ventje?

Hallo allemaal,

Charissa, …sorry als ik niet op je heb gereageerd.

Meeting, Lijkt me leuk, wanneer en waar???

Tilly, Lastig he, dat bloedprikken. De kinderarts bereidde ons er ook op voor dat het een naar gezicht zou zijn…Kreeg Cayla de prikken in haar polsje, huilde …en viel in slaap. Dát had ze nog nooit meegemaakt…

Wawa, Ja Sasja slaapt al een tijdje niet meer 's middags, maar gelukkig slaapt Cayla nu 's nachts door…Goed dast je voor jezelf kiest en fijn dat je hier wel blijft schrijven…

Femmie, lastig hoor die bh’s. Had toen wel gewoon een cup groter gekocht met Sasja en dat bleek goed gegokt, voor hetzelfde werkt dat dus niet…

Joos, Fijn dat het beter lijkt te gaan met Juul… Lang leve de osteopaat. Sterkte er verder ook mee, hoop dat je het ergste hebt gehad…

Patricia en Jane, alles goed?

Hier weer herstelt van de griep…en ik was niet de enigste, ook Sasja had het,woensdag was echt niet leuk meer…Maar gelukkig is het voorbij.

Morgen mogen we op gesprek komen in Nijmegen bij het CI team!!! Vind het behoorlijk spannend. Ook is er op de maandagavond een informatie avond over Cayla en een beetje gebarentaal voor familie en vrienden.

Groetjes…

Ah! Daar ben je! Fijn dat je weer opgeknapt bent!

Spannend dat je morgen naar Nijmegen moet. Ben heel benieuwd wat ze jullie nu weer te vertellen hebben. Je komt het hier wel even posten hè?

Chrisje,

Meeting, Lijkt me leuk, wanneer en waar???

De planning is nu geloof ik op 4 april en dan bij Wawa, stuur anders wawa even een pb-je die weet er het fijne van! :wink:

En wat spannend voor morgen zeg! Eindelijk weer een stapje verder.

Ik heb twee jaar geleden een cursus gebarentaal gedaan, vond het erg indrukwekkend. Viel me op dat ze ook erg veel gebruik maken van trillingen etc… bijv. stampen op de grond om aandacht te vragen.

Communiceer je nu ook al veel met Cayla doormiddel van gebaren, of is dat nog niet echt aan de orde?

Mamalena: Hier is het ook een rommeltje met fotobestanden! :roll: Doe er erg lang over om bepaalde dingen terug te vinden.

M’n zusje is net klaar met haar studie, en is nu in haar eentje een half jaar in Nieuw Zeeland aan het rond reizen. Vind het wel raar hoor om niet maar spontaan even lang te kunnen bij d’r.

Aan de andere kant ben ik wel ontzettend trots op d’r dat ze dit toch zomaar even in d’r eentje doet. Ik weet niet of ik dat zou durven hoor zo alleen.

liefs!

Chrisje, succes morgen. Hier een drukke week komende week, dus ik zeg vast tot vrijdag :wink:

Mamalena,

Ik kan me voorstellen dat als je veel thuis zit je idd alle kleine dingetjes gaat zien, die je dan gaan irriteren. Wel fijn dat jullie door de scheiding van jullie vrienden inzien hoe goed jullie het eigenlijk hebben. Soms heb je zoiets nodig helaas, maar vaak kom je er dan beter uit.

Misschien, wat samenrijden betreft, is het wel verstandig als je een “noodplan” achter de hand hebt. Ik moet die vriendin van me nog bellen of het savonds uitkomt, maar zoiezo, ik was vandaag ook zo gaar als ik weet niet wat, komt hier echt met vlagen de vermoeidheid, ik hoop het niet uiteraard, maar als het de 4e net weer zo’n dag is, zou het natuurlijk vervelend zijn als jij niet kan gaan omdat ik evt afhaak.

Ik denk dat ik je bh’s niet over kan nemen. Ik had 75, maar heb gister een 80 gekocht. Ons mam vertelde vandaag dat ze tijdens de zwangerschap ook nooit echt veel meer kreeg, maar tijdens de borstvoeding ineens 4 cupmaten groeide :shock:

Nog altijd hoop dus :lol: , misschien mijnn bestelling voor de voedingsbh toch maar afbellen, heb nu een nieuwe gewone bh en nog eentje die nog gewoon past. Miscchien dat ik daar de komende tijd wel mee vooruit kan…

Duik binnenkort ook maar eens de hema binnen, dat ponnetje zit zo heerlijk! Heb nu de roze die buiten hangt bij de pour toi bij jullie in het winkelcentrum.

Gelukkig maar dat poppetje weer opgeknapt is en wat heerlijk dat je nu zo lekker van haar kan genieten. Dat zal je zeker goed doen. Kom je ook weer in een opwaartse spiraal terecht wat ook voor poppetje alleen maar positief uit kan pakken.

Wawa,

balen meis, dat de BV bij jou niet meewerkt aan een kilootje minder. Ik denk persoonlijk ook dat anderen je absoluut niet te zwaar vinden, maar als jij het wel zo ervaart, dan zit je er toch maar mee :frowning:

Hoop dat je je snel beter in je vel gaat voelen meis :hug:

Dat van het meelezen, maar maar niets schrijven omdat je je dan schuldig voelt naar de andere topics toe, dat herken ik ook helaas. Heb dat ook wel, probeer ook altijd in alle drie de topics wat te schrijven als ik online ben, met gevolg dat je de hele avond kwijt bent. Verstandig om dan zo’n keuze te maken, gaat er toch om dat jij hier lekker in het topic kan schrijven toch. (ik kan het soms wel van me afzetten hoor, maar voel meestal ook die drang overal iets neer te moeten zetten)

En wat meehelpen opruimen betreft. Nee, wat denk jij wel niet van ons? Dat wij jou gaan helpen? :naughty:

:lol: hihi, tuurlijk meis, ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken hoor, we laten jou echt niet in de troep zitten (tenminste, als ik namens mezelf spreek)

En heb je de schoonouders overleeft?

Marije,

Hihi, als je nog nooit een naaimachine aangeraakt hebt, dan kan ik je adviseren om ook geen boxkleed te maken :roll:

Had mezelf flink verkeken erop. Het lijkt zo simpel, ,maar ik wilde hem lekker zacht voor beeb, dus heb er veel vulling in zitten en die in de zoom meegestikt, zodat ie in de wasmachine ook op zijn plek blijft zitten, maar toen was het ineens zo dik dat het amper door het machine kwam. Ons mam en ik hebben met zijn tweeen (met soms nog hulp van mijn schoonzus) dat ding door het machine gehaald om de zoom recht te houden, maar uiteindelijk is het gelukt en ik ben trots op het resultaat en ik denk dat weinig beebs, zo’n lekker zacht kleed hebben om op te liggen :inlove:

Gek idee inderdaad he, om zo te kunnen kletsen met de andere kant van de wereld. Is ze aan het rondtrekken? Of zit ze daar op een vast plekje? Leuk dat je elke week foto’s stuurt.

Hoe was het broodje? Klinkt erg lekker :drool:

Ik heb net een smerige pizza op :sick:

Chrisje

Heel veel succes morgen meis. Kan me voorstellen dat het enorm spannend in.

Wat goed dat er een infoavond georganiseerd wordt voor familie en vrienden. Zo kunnen ze jullie situatie beter begrijpen en beter steunen :hug:

Wij hebben vandaag ons pap en mam op visite gehad. Was erg gezellig. Was wel erg moe, maar ja, was blij dat ze er waren, anders had ik een hangdag op de bank gehad denk ik. (en zoals ik me voelde vandaag was ik daar erg vervelend van geworden)

Verder heb ik net een geboortebord getekend. Hij is zo gaaaaaaaaaaf. Ben er helemaal blij mee. Nu is mijn vriend aan zet, die mag hem uitzagen en schilderen. Zal hem showen als ie klaar is.

Het is wel een aanslag op mijn lichaam geweest zeg. Elke stap die ik net zet kraakt het aan alle kanten in mijn bekken en rug (auw), ben nu dus maar noodgedwongen op de bank gaan liggen.

Femmie, ik checkte nog even stiekem. Wat een prachtig kleed meid :inlove:

Enne, schoonouders overleefd, maar pfoef, hopelijk zijn we er weer voor een paar maanden vanaf :roll: :oops: