Mamalena,
Ik kan me voorstellen dat als je veel thuis zit je idd alle kleine dingetjes gaat zien, die je dan gaan irriteren. Wel fijn dat jullie door de scheiding van jullie vrienden inzien hoe goed jullie het eigenlijk hebben. Soms heb je zoiets nodig helaas, maar vaak kom je er dan beter uit.
Misschien, wat samenrijden betreft, is het wel verstandig als je een “noodplan” achter de hand hebt. Ik moet die vriendin van me nog bellen of het savonds uitkomt, maar zoiezo, ik was vandaag ook zo gaar als ik weet niet wat, komt hier echt met vlagen de vermoeidheid, ik hoop het niet uiteraard, maar als het de 4e net weer zo’n dag is, zou het natuurlijk vervelend zijn als jij niet kan gaan omdat ik evt afhaak.
Ik denk dat ik je bh’s niet over kan nemen. Ik had 75, maar heb gister een 80 gekocht. Ons mam vertelde vandaag dat ze tijdens de zwangerschap ook nooit echt veel meer kreeg, maar tijdens de borstvoeding ineens 4 cupmaten groeide :shock:
Nog altijd hoop dus :lol: , misschien mijnn bestelling voor de voedingsbh toch maar afbellen, heb nu een nieuwe gewone bh en nog eentje die nog gewoon past. Miscchien dat ik daar de komende tijd wel mee vooruit kan…
Duik binnenkort ook maar eens de hema binnen, dat ponnetje zit zo heerlijk! Heb nu de roze die buiten hangt bij de pour toi bij jullie in het winkelcentrum.
Gelukkig maar dat poppetje weer opgeknapt is en wat heerlijk dat je nu zo lekker van haar kan genieten. Dat zal je zeker goed doen. Kom je ook weer in een opwaartse spiraal terecht wat ook voor poppetje alleen maar positief uit kan pakken.
Wawa,
balen meis, dat de BV bij jou niet meewerkt aan een kilootje minder. Ik denk persoonlijk ook dat anderen je absoluut niet te zwaar vinden, maar als jij het wel zo ervaart, dan zit je er toch maar mee 
Hoop dat je je snel beter in je vel gaat voelen meis :hug:
Dat van het meelezen, maar maar niets schrijven omdat je je dan schuldig voelt naar de andere topics toe, dat herken ik ook helaas. Heb dat ook wel, probeer ook altijd in alle drie de topics wat te schrijven als ik online ben, met gevolg dat je de hele avond kwijt bent. Verstandig om dan zo’n keuze te maken, gaat er toch om dat jij hier lekker in het topic kan schrijven toch. (ik kan het soms wel van me afzetten hoor, maar voel meestal ook die drang overal iets neer te moeten zetten)
En wat meehelpen opruimen betreft. Nee, wat denk jij wel niet van ons? Dat wij jou gaan helpen? :naughty:
:lol: hihi, tuurlijk meis, ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken hoor, we laten jou echt niet in de troep zitten (tenminste, als ik namens mezelf spreek)
En heb je de schoonouders overleeft?
Marije,
Hihi, als je nog nooit een naaimachine aangeraakt hebt, dan kan ik je adviseren om ook geen boxkleed te maken :roll:
Had mezelf flink verkeken erop. Het lijkt zo simpel, ,maar ik wilde hem lekker zacht voor beeb, dus heb er veel vulling in zitten en die in de zoom meegestikt, zodat ie in de wasmachine ook op zijn plek blijft zitten, maar toen was het ineens zo dik dat het amper door het machine kwam. Ons mam en ik hebben met zijn tweeen (met soms nog hulp van mijn schoonzus) dat ding door het machine gehaald om de zoom recht te houden, maar uiteindelijk is het gelukt en ik ben trots op het resultaat en ik denk dat weinig beebs, zo’n lekker zacht kleed hebben om op te liggen :inlove:

Gek idee inderdaad he, om zo te kunnen kletsen met de andere kant van de wereld. Is ze aan het rondtrekken? Of zit ze daar op een vast plekje? Leuk dat je elke week foto’s stuurt.
Hoe was het broodje? Klinkt erg lekker :drool:
Ik heb net een smerige pizza op :sick:
Chrisje
Heel veel succes morgen meis. Kan me voorstellen dat het enorm spannend in.
Wat goed dat er een infoavond georganiseerd wordt voor familie en vrienden. Zo kunnen ze jullie situatie beter begrijpen en beter steunen :hug:
Wij hebben vandaag ons pap en mam op visite gehad. Was erg gezellig. Was wel erg moe, maar ja, was blij dat ze er waren, anders had ik een hangdag op de bank gehad denk ik. (en zoals ik me voelde vandaag was ik daar erg vervelend van geworden)
Verder heb ik net een geboortebord getekend. Hij is zo gaaaaaaaaaaf. Ben er helemaal blij mee. Nu is mijn vriend aan zet, die mag hem uitzagen en schilderen. Zal hem showen als ie klaar is.
Het is wel een aanslag op mijn lichaam geweest zeg. Elke stap die ik net zet kraakt het aan alle kanten in mijn bekken en rug (auw), ben nu dus maar noodgedwongen op de bank gaan liggen.