Ik wil ook meeten!!!
Het liefst op een donderdag of vrijdag. Als het niet anders kan lukt een woensdag waarschijnlijk ook wel maar de maandag en dinsdag moet ik toch weer vrij gaan houden. Maandag 17 maart hoop ik namelijk op therapeutische basis weer te beginnen met werken.
Dan even voor de dames die vroegen naar Luuk…
Het maken van de echo’s ging prima. Bij de echo van het hoofdje vond meneer het op een gegeven moment even niet meer zo leuk maar al snel was het ook weer goed. Nu afwachten tot volgende week vrijdag, dan belt de ka me met de uitslag.
Zelf denk ik dat er niet veel aan de hand is maar we wachten af.
Had ik al verteld dat we morgen lekker weg gaan voor een weekend?
We komen maandag weer op de verjaardag van manlief. Heb er veel zin in moet ik zeggen :dance:
Als ik jullie dus niet weer spreek…allemaal een fijn weekend.
:-*
Even een berichtje van mij:
@Wawa wrote:
@miriam wrote:Wawa daar ben je weer, alles oke?
Je bent een lieverd :-*
Lieve meiden,
Ik heb besloten om te stoppen met schrijven bij de novemberbeebs. Het gaat met ons erg goed, dus daar ligt het niet aan. Tevreden, relaxte beeb, die lekker in z'n ritme zit. Een lieve, maar ondeugende peuter die geen middagslaapje meer doet. Ik werk 4 dagen (3 1/2 overdag, rest 's avonds thuis). Dat betekent, dat mijn tijd me erg kostbaar is. Normaal schreef ik altijd als peuter in bed lag tijdens het middagslaapje en 's avonds. 's Middags is peuter nu wakker, dus geen tot weinig tijd om te schrijven -> wil ik namelijk niet. 's Avonds is beebje vaak nog even wakker en werk ik een uurtje. Ik wil niet, dat mijn vrije tijd op gaat aan KOK-ken. Ik vind dit een heel moeilijk besluit, toch voelt het goed. Ik blijf schrijven bij mijn eerste cluppie van de oktober2006 stoppers. Terwijl ik dit schrijf, moet ik bijna huilen. Vorig jaar rond deze tijd was het de tijd van spanning: zwanger of niet en gaat het goed? Nu is beebje al geboren, de kraamtijd, zwangerschapsverlof e.d. op. Voordat ik het weet is beebje ook drie en heb ik te weinig van hem genoten. Dat wil ik gewoon niet. Dus lieve meissies. Ik zie jullie vast af en toe in topics, maar ik kom hier niet meer alles bijlezen. Dank jullie wel voor het delen van al jullie verhalen, al jullie steun en al jullie vriendschap. Het allerbeste :-* :-* :-*
Liefs,
Wawa
Wie interesse in uitje (vrijdags bij mij) heeft, stuur mij even een PB, dan PB ik je even terug met concreet voorstel. Ik hoop, dat de meeste kunnen en anders doen we het nog wel een keer over.
He meiden,
Sorry dat ik er even zo weinig ben deze week weer. Het gaat goed met me hoor, zit lekker in mijn vel deze week, maar ben daarentegen heel erg moe (maar dat is niet erg, als ik me dan niet zo depri hoef te voelen, heb ik het er graag voor over).
Ik heb nog niets bijgelezen, maar zie wel ff gauw iets van een meeting. Lijkt me leuk!!! Ik wil ook mee!!!Maar mag ik vragen of het dan begin april mag worden? Dan heb ik verlof nml , anders kan ik nml niet
Maar jullie moeten maar kijken, als het de anderen niet uitkomt begin april, dan moeten er keuzes gemaakt worden natuurlijk.
Ik zal van het weekend weer ff bijlezen, hoop dat ik tijd heb, want heb weer veel te veel gepland.
Vraagje aan jullie:
Mijn bh’s worden te klein :dance: :dance: :dance: (eindelijk…) Dus ik moet nieuwe bh’s kopen.
Nu heb ik nogmaal 75B, maar net in de winkel kwam ik erachter dat 75 wel erg strak zat. Ik heb thuis gemeten en mijn omvang is nu 86 :shock:
Nu hoorde ik net met het zwemmen dat dat nog meer toe kan nemen. Ik wilde nml maar meteen een borstvoedingsbh kopen, zodat ik niet aan de gang hoef te blijven, maar hoe zijn jullie ervaringen? Is jullie omvang daarin ook blijven toenemen tot aan het einde? En hoe hebben jullie het gedaan met bh’s kopen?
Sorry, voor dit ff ego berichtje, maar hoop het snel weer goed te maken :-*
Tilly, veel plezier dit weekend. En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een goede uitslag!
Wawa, lieverd, je gezin gaat altijd voor hè. Ik vind het zo knap van jullie moeders met een baby en een dreumes/peuter. Je moet wel een goede manager zijn om alles te kunnen combineren. :hug:
Ik stuur je even een pb ivm de meeting.
Femmie, fijn dat het zo goed gaat meid. Wat betreft bh’s ging ik een cupmaat omhoog. Ik heb ook gehoord dat je borsten na de bevalling nog enorm groeien als je borstvoeding geeft. Ondanks dat we bv geprobeert hebben, wilden mijn dames niet meewerken. Dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Gelukkig zijn hier genoeg ervaren dames.
Als we de meeting in april plannen, dan graag de 4e of de 11e, daarna moet ik weer aan het werk
Vandaag had Julian even weer een mindere dag. Hij was hangerig en wilde alleen maar bij mij zijn. Zou dit een sprongetje zijn? Vandaag is hij al weer 7 weken.
Even een kort berichtje van mij.
Hier gaat alles goed, maar ik heb gewoon niet zoveel zin meer om hier te komen schrijven. Jullie leven op dit moment totaal anders dan ik aangezien ik niet zwanger ben en geen baby meer heb. Voel me hier niet meer op mijn plek en daarbij heeft het mij erg gestoken dat ik ergens mij zat en echt maar een enkele daarop reageerden en de rest las er overheen.
En ik snap ook wel (het was voor het bericht dat mamalena schreef over kaboutervrouwtje dat die gestopt was met ademen e.d.) dat het bericht van mamalena insloeg als een bom maar mijn bericht werd genegeerd en dat had ik niet verwacht
Sorry dames, maar ik voel me hier niet meer thuis…
@Charissa wrote:
Even een kort berichtje van mij.
Hier gaat alles goed, maar ik heb gewoon niet zoveel zin meer om hier te komen schrijven. Jullie leven op dit moment totaal anders dan ik aangezien ik niet zwanger ben en geen baby meer heb. Voel me hier niet meer op mijn plek en daarbij heeft het mij erg gestoken dat ik ergens mij zat en echt maar een enkele daarop reageerden en de rest las er overheen.
En ik snap ook wel (het was voor het bericht dat mamalena schreef over kaboutervrouwtje dat die gestopt was met ademen e.d.) dat het bericht van mamalena insloeg als een bom maar mijn bericht werd genegeerd en dat had ik niet verwacht
Sorry dames, maar ik voel me hier niet meer thuis…
Ik heb de eerste 10 pagina’s vluchtig doorgelezen. Ik heb wel gereageerd op je Biopapa en vindt het enorm rot voor je. ik zie dat ik niet gereageerd heb op Theo’s wond. Sorry :hug:
Het ging niet over Theo’s wond :mrgreen: Maar idd over mijn biopapa :-* heb je al gepb-t…
@Charissa wrote:
Het ging niet over Theo’s wond :mrgreen: Maar idd over mijn biopapa :-* heb je al gepb-t…
:-* Sterkte meissie, maar je blijft hier altijd welkom hoor.
Charissa, je hebt pb.
Charissa, :hug:
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je je zo voelt in ons clubje op dit moment. Ik denk dat het echt vanuit niemand ooit zo de bedoeling is geweest.
Ik heb even teruggelezen en ik kan me voorstellen dat het je erg dwars heeft gezeten van je biopapa. Het is en blijft je vader en de opa van je dochter en haast onbegrijpelijk dat mensen zo (ogenschijnlijk) gevoelloos kunnen zijn. :hug:
Ik moet eerlijk aangeven dat ik bij het terugzoeken naar dat stukje ontdekte dat ik heel veel stukjes uit die periode gewoon niet gelezen heb (zoals de koekjes van wawa, die zag ik ook voor het eerst voorbij komen :oops: )
Ik miste je al de laatste tijd (zoals meerdere meiden), maar ik mag niet mopperen, want ik ben er zelf ook bij tijden erg weinig.
Ik kan me wel voorstellen dat je je in een andere “positie” voelt, omdat je dochter in een andere leeftijdsfase zit dan de rest van de kids hier, dat herken ik maar al te goed (van toen iedereen zwanger was en ik aan de zkh bezoekjes begon), maar dat neemt niet weg dat we niet het beste met elkaar voor hebben toch?
Meis, ik hoop dat het geholpen heeft dat je hier ff je hart gelucht hebt en dit de lucht voor je kan klaren, zodat je hier weer gezellig mee kan schrijven en je je weer meer thuis voelt. :hug:
Mocht dit niet zo zijn en je ervoor kiezen echt af te haken, dan wil ik dat je weet dat ik dat erg jammer vind, maar het is en blijft altijd jou persoonlijke keuze en je moet natuurlijk dat doen waar jij je goed bij voelt :-*
Femmie,
Ik had Charissa al een pb gestuurd, maar jij verwoordt eigenlijk precies wat ik ook wilde zeggen.
Oh, voel me zo schuldig hierover. Het is nooit m’n bedoeling om iemand buitengesloten te laten voelen. Ik was vooral erg met m’n eigen ding bezig de laatste tjd. :oops:
Balen is dit…!
Oh, voel me zo schuldig hierover. Het is nooit m'n bedoeling om iemand buitengesloten te laten voelen. Ik was vooral erg met m'n eigen ding bezig de laatste tjd.
Balen is dit..!
Dit is precies hoe ik het ook voel.... Charissa meis, vind het zoo verschrikkelijk rot, dat jij je zo gepasseerd gevoeld hebt.
Ik kan me voorstellen hoe rot dit allemaal op je over is gekomen... Het is niet bepaald een licht onderwerp waar je over schreef, en om dan bijna geen reactie daarop te krijgen is dan ronduit KL*TE... :(
Meis, ik hoop echt dat je hier blijft schrijven. Ik snap wel dat jij het gevoel hebt hier niet meer helemaal thuis te zijn. Vind ik toch wel, ik heb ook een ouder kind naast Tyme. Je bent dan wel niet aan het zwangeren of hebt niet net een beebje erbij, maar er blijven toch zoveel andere onderwerpen over om gezellig over te kletsen.
Ben zo benieuwd hoe je meisje het zo op school gaat hebben etc...
Ik zou het jammer vinden als je weg zou gaan.
Dikke knuf Marije. :-* :-*
Charissa, ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten. Ik ben nogal egoistisch geweest hier de laatste tijd.
Het spijt me. :oops:
Volgens mij waren we allemaal ego. Dat wordt gezellig tijdens de meeting :oops:
Dat wordt het vast wel Wawa, ik heb er wel zin in. Maar ik vind het ook wel spannend :oops:
Laat ik zeggen dat de zwangerschap geen goed heeft gedaan voor mijn figuur (understatement).
@Joos wrote:
Dat wordt het vast wel Wawa, ik heb er wel zin in. Maar ik vind het ook wel spannend :oops:
Laat ik zeggen dat de zwangerschap geen goed heeft gedaan voor mijn figuur (understatement).
Daar ben ik blij om. Ik ben momenteel ook onzeker over mijn figuur en
en krijg daardoor juist eetbuien. Ben momenteel de hele dag bezig met denken aan eten. Door BV heb ik juist heel veel honger. Ik ben blij als ik straks na 6 maanden even van dat hongergevoel af ben. Ik geniet teveel van BV om de BV nu te stoppen
Hier nog een hangbuikzwijntje hoor :mrgreen: :mrgreen:
Ach als we dat met z’n allen een beetje zijn, komt het wel goed toch!!
Maar neemt niet weg, dat ik het ook reuze spannend vind, achter zo’n computerscherm is het lekker veilig. :oops:
Nog leuke plannen voor vanavond meiden? Mijn vader komt zo hier naartoe. Mijn zusje zit voor een half jaar in Nieuw Zeeland, en we gaan zo even web-cammen met haar. :lol:
Vind dat echt een uitvinding, en het bespaard enorm op de telefoonkosten! :thumbup: 8)
liefs!
@Wawa wrote:
@Joos wrote:Dat wordt het vast wel Wawa, ik heb er wel zin in. Maar ik vind het ook wel spannend :oops:
Daar ben ik blij om. Ik ben momenteel ook onzeker over mijn figuur en
en krijg daardoor juist eetbuien. Ben momenteel de hele dag bezig met denken aan eten. Door BV heb ik juist heel veel honger. Ik ben blij als ik straks na 6 maanden even van dat hongergevoel af ben. Ik geniet teveel van BV om de BV nu te stoppen
Ik heb niet eens het excuus dat ik bv geef, maar dat vreten herken ik maar al te goed. :oops:
Marije, handig hè, al die voordelen van het internet. Het scheelt enorm in telefoonkosten. Ik zit tegenwoordig met mijn moeder op msn :mrgreen:
Ik heb weinig plannen. Julian is wat onrustig. Hij zit nu bij zijn papa, maar straks zal ik wel weer even met hem op de bank gaan hangen.
Poppetje zegt al lachend:" Mama blubberbuik!" :lol: Lekker dier…
Ik ben voor de zoveelste keer in d afgelopen 2 weken thuis. :evil: Ben het zó zat om alleen thuis te zitten.
Ik heb (nog) geen voorkeur voor dag wat betreft de meeting. Ik moet er alleen wel bij zeggen dat ik geen rijbewijs heb en dus met het o.v moet komen. Dat wordt dus sowieso maar 1 kind mee. Maar het lijkt me wel erg leuk hoor dames. Allemaal hangbuikzwijntjes en 1 kamerolifantje. Als Charissa ook komt is zij de enige in shape, of niet? (Zou wel leuk zijn hè, als ze erbij zou zijn…) Ik zou wel met jou kunnen reizen Fem. Gezellig!
Wawa, bedankt voor je pb. Het is wel de dag van manlief z’n …39ste!!! verjaardag, maar dat maakt geen drol uit hoor. Hij is er dit jaar op mijn verjaardag ook niet.
Ik neem de kleinste in elk geval wel mee.
Vind het wel spannend hoor…Ben zo benieuwd of mijn beeld klopt van jullie. Niet alleen qua uiterlijk dan hè.