En Patricia, ja, Rapley is met die grove stukken eten, zeg maar, effe kort door de bocht. Is hier een groot succes…geweest. Op dit moment eet ze bijna niks. Alsof we nooit ge-rapley-ed hebben… Ze vond het als kleintje geweldig! Inderdaad ook vaak met iets in haar hand gezeten en dan vooral verkennen. Dan belandt het wel eens op de grond, maar dat hoort erbij. Als je daar geen trek in hebt, moet je het misschien niet doen. Ons kon het niet zoveel schelen. Wij en zij hadden er vooral veel plezier aan. Geeft geweldige plaatjes. :lol: Het is het proberen waard hoor! En niet bang zij dat ze ergens in stikt, want dat gebeurt echt niet zo gemakkelijk. Op de site van KoK staat wel het één en ander over Rapley.
Hier gaat het z’n gangetje. Popje heeft nog steeds megaklieren in haar hals, dus gaan we donderdag maar weer naar de ha.
Kaboutertje doet het goed. Lacht zich een bult, Heeerlijk! :inlove: Manlief is al dagen met z’n band in de studio om een CD op te nemen. Erg vermoeiend voor mij, want ik heb geen moment meer voor mezelf en ben bekaf aan het einde van de dag.
Ik schaam me dood…Ik moet een aantal van jullie nog steeds foto’s sturen…Gaat gebeuren hoor dames! Ik ben het niet vergeten. Zal er een mooi mapje van maken.
Bedankt voor alle belangstelling. Ik lees regelmatig de vraag hoe het gaat met de meisjes en met mij enzo. Ik lees het wel en vind het keiiilief, maar reageer niet altijd. Sorry…
Weet niet of ik hier zo meteen nog ben. Moet echt nog even kolven en dan als een speer naar bed. Morgen zowiezo weer hier. Toedeloe.
mamalena, vermoeiend is het hè. Maar als kaboutervrouwtje lacht krijg je vast veel energie. :inlove:
Slaap lekker :-*
Hier even een filmpje van mijn kleine lieve schatje. Van deze momenten kan ik zo genieten!
http://s18.photobucket.com/albums/b138/Ramovas/?action=view¤t=Juultje.flv
Oh Joos, Julian is echt een schatje :inlove: Wat een geweldige video om even te zien. Kan me goed voorstellen dat je van die momenten geniet…en terecht :inlove:
:-*
Dank je. Hij is wel ubercute hè. :inlove:
Rustig hier…
Alles goed met iedereen???
:-*
Hoi!!
Ben aan het werk, dus ff druk.
Joos ben erg benieuwd naar het filmpje maar kan het hier niet bekijken… Ga ik morgen doen!! Fijn je heir weer te zien trouwens. :-*
Dikke :hug: voor allemaal.
Ja, hier alles redelijk Tilly. Moe, dat wel, maar dat heeft bijna geen zin meer om te zeggen, want dat is standaard.
Vanmorgen naar de ha geweest voor poppetje. Haar klieren zijn nog steeds opgezet, maar het was beter dan een week geleden en ze waren zachter zei hij. Als het over een maand nog zo is dan wel weer terugkomen. We zullen zien.
Joos, wat heb je toch een lekker ding! Knapperd is het.
Patricia, fijne werkdag gehad? Handig als je op je werk KoK kan checken. Kan ik echt niet hoor. Geen tijd voor.
Heb ik al verteld dat ik ouderschapsverlof op ga nemen? Niet veel hoor, maar een halve dag in de week, maar toch. Ik ga dan de ene week 3 dagen en de andere week 2 dagen werken. Ik verdien dan €100,- minder per maand, maar dat hebben we er wel voor over. Lekker idee hoor. En ik begin wat later met werken. Pas na Pasen weer. Lekker wat vakantiedagen aan m’n verlof geplakt. Anders had ik maandag a.s. weer moeten beginnen… :? Raar idee hoor. Ben zo gewend aan het thuis zijn.
Vanavond de finale van Wie is de mol en dan het Zesde zintuig, dus ik weet niet of ik hier nog kom. Anders hopelijk tot morgen!
Liefs voor iedereen.
Oooh ik heb zo’n heerlijke dag gehad!!
Ik moest vandaag even naar mijn werk, en had geen oppas, dus Juul moest mee. We zijn om 10 uur vertrokken en om half 4 waren we weer thuis. Julian heeft alleen gehuild toen hij honger had.
Man, als dit toch eens zo kon blijven…
Zoveel verandering al na 1 behandeling bij de osteopaat!
mamalena, wat sneu dat popje nog ziek is. Hopelijk gaat komt ze er snel overheen.
Heerlijk hè, ouderschapsverlof. Ik ga ook 1 dag in de week opnemen.
Ik heb trouwens nog helemaal geen zin om te beginnen.
patricia, heerlijk zo’n baan waar je lekker kan kokken :dance:
Tilly, Hier alles goed (zie boven). Hoe is het nu bij jullie. Heeft Luuk nog last van de onderzoeken?
Joos, wat lekker om jou weer positief te zien schrijven :mrgreen: , maar kopje thee uitnodiging blijft staan hoor :-* Wat een moppie heb je :inlove:
mamalena, hier ook moe, maar beeb slaapt sinds een paar nachten redelijk goed door en sinds 14 dagen geen nachtvoeding meer en dat scheelt eeeeeeeeeeeeeeeeeeenorm in mijn moeheid.
Tilly, Patricia, de rest: dikke kus voor jullie.
Ik ga even bankhangen: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND EN DUS cSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Wawa, toch maar weer eens proberen om een meeting te organiseren? :think:
Joos: Fijn dat het weer beter gaat! :thumbup: Wat heerlijk om te ervaren hoe het ook kan zijn he. Hoop dat het alleen maar beter gaat vanaf nu, en dat Julian zich snel een blije baby voelt! ( En jij dus een vrolijke mama.) :-
Oh, en wat een lief filmpje! Hij kijkt echt al wijs uit z’n oogjes zeg. :inlove: :inlove:
Tilly: Hoe is het nu met Luuk?
Wawa: Donderdagavond is echt jou avondje he, zo met CSI? Nou meis lekker met die beentjes omhoog, fijn weekend.
Mamalena: Fijn dat het weer wat beter gaat met je meisje. Lekker hoor dat je die verlof dagen er nu even lekker bij plakt, en dan straks dat ouderschapsverlof. :thumbup:
O ja, je schreef dat je een aantal meiden nog foto’s zou sturen… mag ik ook? Ben zo nieuwsgierig naar je meiden… :mrgreen:
Jij had toch een babykamer met een strandthema? :think: Hoe is het eigenlijk geworden?
Patricia: Hoe is het met Nesrin? Al wat beter of gaat het nog steeds niet echt lekker?
Femmie: Hoe gaat het met de vorderingen van het kamertje? Je gaat ook al weer richting de dertig weken :shock: Wat gaat dat hard opeens!
Hoe voel je je nu verder, nog leuke plannen gemaakt voor het weekend?
Chrisje: Beterschap :hug: :-
Charissa: Hoe gaat het daar?
Jane: Hoe is het bij jullie?
Kyra: Meis, ik hoop echt voor je dat het gedoe snel voorbij is… ik mis je hier wel hoor. Ik kom je snel weer eens lastig vallen op msn. :-
Ik ben de laatste dagen druk met het uitzoeken van de babykleding. Tyme heeft nu al maat 68, betekend dus dat ik aardig wat kan opruimen…
De mooiste dingen bewaar ik, van de rest maak ik foto’s voor in mijn winkeltje hier op KOK.
Fijne avond! :-
Marije, hier nog net even tussen maat 62 en 68, dus 62 dingen kan ik nog niet weg doen .
Joos, goed plan. Wie wil?
Ikke! :mrgreen: Dacht er toevallig gisteren aan. :lol: Lijkt me erg leuk om iedereen eens een keer zien.
Nou, ga weer aan het “werk”.
Wie: Wawa, Marije, Joos,…
Wat:
Waar:
Wanneer:
Vul maar aan dames!
Marije, wat gaat dat snel zeg. Tyme al weer in maatje 68! Gaat het goed met jullie?
Plaats je hier ook een link van jouw kokwinkeltje?
Nou, dames, dan ben ik ook van de partij!!
Wie: Wawa, Marije, Joos, Mamalena
Wat: High Tea
Waar: Bij Wawa
Wanneer: eind maart/ begin april op vrijdag? Met kids
@Wawa wrote:
Wie: Wawa, Marije, Joos, Mamalena
Wat: High Tea
Waar: Bij Wawa Waar is dat ook al weer? :oops:
Wanneer: eind maart/ begin april op vrijdag? Met kids
Op vrijdag heb ik de auto niet, dus moet ik met de bus/trein. Dat is opzich geen probleem, maar een halve dag met Juul reizen is niet zo’n goed plan denk ik.
Joos: Ja gaat hard he! Ik zal wel even een link maken van mijn winkeltje vandaag of morgen.
Verder gaat het hier goed. Ik heb geloof ik eindelijk een soort van “regelmaat” gevonden met Jesse en Tyme. :lol:
Alleen zou ik het leuk vinden als hij nou eindelijk eens door ging slapen 's nachts…
Waar: Bij Wawa Waar is dat ook al weer? Ik heb geen auto, moet met de trein... Als dat nu drie uur gaat duren spreek ik liever wat centraler af :oops: :oops:
Wanneer: eind maart/ begin april op vrijdag? Met kidsik ben 26 maart jarig, Jesse 5 april maar er is vast wel een dagje tussen die dagen dat ik kan :lol:
Komt vast wel goed, is even plannen met z'n allen denk ik. :P
Ik ga weer verder! :-*