Oh Joos, ik hoop ook dat dat het is meid!!! Wat zou dat heerlijk zijn zeg :dance:
Ik moest afgelopen maandag naar het consultatiebureau. De arts vertelde mij dat er over flesvoeding ook het één en ander teruggedraaid wordt. In principe mag je dus gewoon nu ook flesvoeding geven op verzoek, dus ook zoveel als hij maar wil.
Nu doe ik dat al wel bij Luuk maar geef snel het gewenste antwoord als ze op het cb vragen hoeveel hij per keer krijgt. Dan denk ik even snel na hoeveel hij zou mogen hebben en zeg het dan :oops: Geef dan vaak wel aan dat ik kijk naar wat Luuk wil en dus krijgt hij de ene keer meer dan de andere keer. Toch ben ik geneigd ze naar de mond te praten om maar geen gezeur te krijgen.
Nu blijkt dus dat ze alles wat de fv betreft een beetje aan het terugdraaien zijn en je dus gewoon mag geven wat je kindje hebben wil.
Is dat goed nieuws ja of nee :dance:
Gewoon meer in de fles doen dan Julian zogenaaamd ‘hebben mag’ en kijken naar wat hij hebben WIL. De ene keer zal hij meer drinken en de volgende keer weer wat minder. Zo gaat het tenslotte ook met bv?!!
Wat fijn dat ze jullie nu ook hebben gezegd dat Julian gerust meer mag hebben meid. Hoop dat het snel beter mag gaan met jullie lekkere ventje :inlove:
Hier trouwens 2 mannetjes in huis die ziek zijn. Daar word je echt niet vrolijk van :x
Luuk heeft koorts maar weet eigenlijk niet waarvan :think: Hij is wel wat verkouden maar niet heel ernstig ofzo. Maar, daar zal het dan misschien toch wel van komen.
Nick is nog steeds niet opgeknapt na zondag. Hij spuugt niet meer maar is heel snotterig en hoest veel. Ook praat hij met zo’n schattig hees stemmetje.
Ze liggen nu gelukkig allebei in bed maar Luuk heeft er geloof ik al geen zin meer in, als hij al wel geslapen heeft :think:
Nou ja, we zullen eens zien wat de dag ons verder brengt.
Hoe is het met de andere meiden? Het valt hier de laatste tijd wel heeeeeeeeeeeel erg stil hè?!!
Ach, als wel maar wat blijven schrijven is het ook leuk toch?!!
:-*
Oh Joos, wat sneu als hij vooral honger had en daarvan moest huilen! Arme ziel.Maar moeilijk is dat toch hè, om na te gaan waar het nou aan ligt. IK kan me nog herinneren met de oudste (die kreeg vanaf 6 weken fv). Ook de twijfel of we haar meer konden geven, altijd rekenen: nog zoveel flessen vandaag x …cc=… en dat mag dan niet meer dan een liter zijn. En dan hadden we toch nog maar een fles gemaakt en dan hoefde ze 'm niet…zucht. Truttebel.
Diezelfde truttebel is vandaag weer bij de ha geweest. We dachten dat ze een oorontsteking had, maar blijkbaar toch niet. Ze loopt wel de hele dag (ja, echt de hele dag…) te dreinen en te huilen, wil alleen maar op schoot, niet eten…en dat al 6 dagen. We zijn er moe van. Ze heeft nu een kuur gekregen. Hoop zo dat het helpt.
Hoest met jullie hier?
Hi lieverds,
Joos:Meis :hug: Kon zo’n kleintje maar gewoon praten he… Zou zoveel onzekerheid weg nemen. Ik hoop voor jullie dat Julian inderdaad gewoon stevige trek had, en dat hij zich nu wat beter in zijn vel gaat voelen. :-
Tilly: Jeetje meis wat een verdrietige dingen gebeuren er weer even bij jou in je omgeving…
Nu ook nog eens je jongen ziek… Hele dikke knuf meis! :hug: :-
Trouwens wel heel super dat Luuk zo lekker aan het groeien is, dat moet toch wel weer wat op vrolijken! :thumbup:
Jane: Even er tussen uit geweest dus! Lekker hoor, maar wel vreemd he zo zonder je kindje. Ik ben zelf een keer toen Jesse twee was een week samen met mijn moeder naar Mallorca geweest. De eerste paar dagen kon ik nog wel genieten, maar naarmate de terugreis dichterbij kwam, des te meer heimwee ik kreeg naar dat knulletje .:?
Femmie:Het kamertje klinkt al leuk! Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit zal zien. Ga je dat t.z.t nog showen?
Hoe voel je je verder nu meis? Gaat het al weer wat beter? Frustrerend he dat je lijf niet meer doet wat je wilt… :hug: :-
Patricia: Hoe is het nu met Nesrin?
Wawa:Wat heb jij toch een geweldige kolfopbrengst zeg! Past het allemaal nog in de vriezer? :wink :mrgreen:
: Mamalena: Ik wens jullie snel een heerlijke nacht van slaap toe! Ik hoop dat de ab-kuur een beetje aanslaat. :hug: :hug:
Hier gaat het allemaal weer een beetje beter. Tyme komt nog steeds ontzettend veel voor voeding, maar hij slaapt nu 's avonds gelukkig even een paar uurtjes, kom ik tenminste heel even aan mezelf en het huishouden toe.
Jesse en Tyme zijn vanmiddag samen in bad geweest, zal zo eens even wat foto’s ervan in het Showforum zetten!
Dikke kus! :-
Tilly, jeetje meis, wat krijg jij toch allemaal te voorduren. Hoe reageerde je man? Zoiets is heftig zeg, zeker als jullie al zo lang zo goed met elkaar omgaan. Dikke :hug: voor jullie, maar ook voor jullie vrienden.
Wel fijn dat de controles van luuk zo goed waren, dat is toch een postief puntje.
Joos, lekker dat je ff lekker tot rust hebt kunnen komen bij je ouders. Heeft julian lekker met opa en oma geknuffeld? Hopelijk is het de hoeveelheid voeding en is ie nu wat tevredener.
Tilly toch :naughty: hihi, lekker he met al die regeltjes, wat eerst absoluut niet mocht is nu weer een must en andersom. Ze weten zelf ook niet wat ze willen en vinden steeds weer nieuwe theorieen die weer ander gedrag motiveren. Hoe krijg je ouders onzeker :?
Beterschap met je mannetjes :hug:
Patricia, hoe is het met nesrin?
Mamalena, hoe is het bij jou?
Hoi meiden,
Afgelopen weekend is Nesrin echt heel erg ziek geweest. Met vooral veel overgeven, ze stikte er bijna in! :shock: Vanaf maandag ging het aanzienlijk beter met haar en toen heb ik plat gelegen…voel me sinds vandaag wel weer iets beter gelukkig. Heb zo af en toe wel wat bijgelezen, maar had geen fut om te reageren, sorry.
Een dikke :hug: voor allemaal en ik kom snel weer gezellig meekletsen, ga vanavond nog even lekker vroeg
Marije, leuk jij hier ook weer te zien. leuk, beide kereltjes samen in bad. Ben benieuwd naar de foto’s. En ik zal het kamertje zeker showen hoor (als het ooit af is :roll: )
Helaas, die goede dag gisteren was toeval.
Vandaag is het weer ellende.
Ik meld me voorlopig maar even af hier. Het kost me zoveel energie om voor Julian te zorgen, dat ik geen tijd heb om hier volwaardig mee te lezen/schrijven.
Volgende week dinsdag gaan we naar een osteopaat, hopelijk heeft die een oplossing.
Had ik dit geweten dan was ik er nooit aan begonnen. Sinds mijn bevalling is mijn leven een hel.
Ach Joos, dat klinkt niet best meid :hug:
Wat kan je leven dan ineens op je kop staan hè meid. Snap dat je dan terug verlangt naar je oude leventje.
Ik hoop toch dat jullie snel echt mogen genieten van Julian. De kleine man was zo gewenst dus hoop dat jullie snel weer weten waarom.
Ik dat het snel beter mag gaan en misschien de osteopaat verbetering kan geven.
Natuurlijk is het niet echt haalbaar om dan hier mee te schrijven zoals je altijd gewend was.
Maar, mocht je hier alleen even willen komen om je verhaal kwijt te kunnen…wel doen hoor!!!
We willen graag weten hoe het met jullie gaat en als het helpt om van je af te schrijven dan zien we graag dat je dat doet.
Hier even teveel gebeurt denk ik de laatste week en te druk geweest want ben weer helemaal op :? Heb weer hoofdpijn en ben echt hondsmoe.
Sorry dat ik alleen op Joos heb gereageerd want er zijn er natuurlijk meer onder ons die wel een :hug: en opbeurend woord kunnen gebruiken.
Voor iedereen die het kan gebruiken voor zichzelf of de beeb hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke :hug: en :-
:-
Lieve Joos,
Dit klinkt niet goed… :hug: Ik hoop zo voor je dat je snel van Julian kan gaan genieten.
Snap dat je even de energie mist, om ook nog eens hier te schrijven.
Concentreer je nu maar op je gezinnetje , en op jezelf!
Vanuit hier een hele dikke knuf. :hug: :hug: :hug:
liefs :-*
Ik kom even een hele dikke :hug: voor Joos langs brengen. Het klinkt niet best, maar ik heb me ook zo gevoeld meid, echt waar! En nu kan ik eigenlijk alleen nog maar van ons meisje genieten… Na 2 maanden ging het stukken beter met haar en was ze veel rustiger. Nu gaan er regelmatig dagen voorbij dat ze helemaal niet huilt!!
Ik hoop dat de osteopaat wat voor jullie kan betekenen. :hug:
Wawa even niet gezien, alles goed??
Kyra nog geen nieuws? Het duurt nu allemaal wel erg lang he?
Marije wat een :inlove: foto’s in het SF. Ik heb ook weer even gespamd :oops: :mrgreen:
Ik dacht dat Nesrin weer helemaal opgeknapt was, maar net heeft ze toch weer haar bedje onder gespuugd :sick: Ik snpa het niet en ik vind het zo zielig voor haar. Ze oogt niet ziek en heeft ook geen koorts…
Joos,… :hug: … :-* …Meer kan ik niet voor je doen. Vind het zo rot voor je. Ik hoop ook zó dat die osteopaat iets voor je kan betekenen. Je kan hier altijd effe je gal komen spuwen hè! Doen hoor! Ik (en de rest ook, weet ik zeker) zal je er niet op veroordelen, want het is gewoon zwaar. Kop op hè!
En Patricia, beterschap met Nesrin. Zielig hoor, zo’n klein meiske aan het spugen. Blijkbaar zit er een virusje te vervelen. :hug:
Hey M’lena jij bent ook nog laat wakker…
Het is wel stilletjes he hier?
Ik heb net Nesrins’ bedje op onze kamer gezet. Nu slaapt ze naast me en dan vind ik toch wel een prettig idee. Zeker omdat ze van de week bijna stikte in haar :sick:
Ik hoop wel dat ze gewoon lekker blijft slapen. Ik heb haar in ieder geval op haar buikje gelegd.
Ja, snap ik, dat je haar naast je wil hebben. Ons meisje ligt ook nog steeds op onze kamer hoor. En dat blijft nog wel even zo, zéker na wat er een paar weken terug is gebeurd. Dat kwam ook door . Hou haar maar goed in de gaten. (Ik wil je geen bezorgdheid aanpraten hoor.)
Ja, ben nog laat wakker. Heb visite gehad. Niet dat die zo laat weg gingen, maar de pest is atlijd weer dat ik graag effe wat tijd voor mezelf wil en dat dit zo’n beetje het enige moment is dat dat kan… Ik mis dat wel hoor…Ik kan me niet heugen dat ik een boek heb gelezen bijv.
Hebben jullie dat ook? Ben vast niet de enige.
Ja dat herken ik heel goed! Bijna nooit meer even tijd voor jezelf. Even lekker uitgebreid badderen, je favo tv programma kijken of een urenlang telefoongesprek met je beste vriendin… Maarja, hoort erbij denk ik dan maar he? En dan nog eens die berg was- en strijkgoed!!
Niet alleen door de zorg voor Nesrin hoor, maar ook door werk enzo. Er blijft gewoon geen tijd over…
En dan…jij hebt zelfs 2 kindjes!!
Maar nu ga ik toch maar eens naar bed. Oktay heeft nachtdienst, dus ik sta er alleen voor vannacht en morgenochtend. Gelukkig ben ik morgen en zaterdag wel vrij. Van werk dan :mrgreen:
Weltrusten :-*
Slaap lekker!
Hey nog niemand geweest vandaag?
Hi,
Patricia: Hoe is het nu met Nesrin? Hoe is het gegaan vannacht?
Mamalena: Hier ook hoor dat gevoel hoor! Ga nu ook vaak genoeg pas om 00.30 uur naar bed, puur en alleen omdat ik dan pas echt tijd heb voor mezelf.
Ze noemen het niet voor niets tropen jaren geloof ik :roll: :lol:
Hoe is het verder met iedereen?
liefs Marije. :-*
Met Nesrin is het vannacht gelukkig heel goed gegaan. Ze is 2 x wakker geweest, maar heeft niet meer gespuugd gelukkig. Ik heb haar nu net weer in bed gelegd, gewoon weer op haar eigen kamertje.
Hoe is het verder met jullie allemaal??
Ik heb net nog even ons SF bekeken, vanaf het begin. Zo leuk om al die positieve testen en echo’s voorbij te zien komen haha…
patricia, gelukkig maar dat he tbeter gaat met nesrin.
Joos, lieverd wil je een dikke knuf geven meis. Hoorde via kyra een beetje hoe het met je gaat, hoop niet dat je dat erg vind. Je bent goed bezig meis :thumbup: Hoop je snel weer te spreken op msn, dat we ff bij kunnen praten, maar neem de tijd voor jezelf en je gezinnetje. Hopelijk komt het allemaal met de tijd :hug:
Hé Femmie! Hoe is het meid? Lekker aan het groeien?