Wat groeien jullie kindjes lekker. Cayla heeft nu een week ongeveer maat 74 aan…
Geen idee hoe zwaar en lang ze is. Moet volgende week geloof ik weer met haar naar het CB.
Gisteren kregen wij een kopie van de brief die de audioloog naar Nijmegen heeft verstuurd. We zullen binnen 2 weken nu wel een oproep krijgen, hoop/ verwacht ik.
Ik heb besloten om langer over mijn studie te gaan doen en te gaan werken. Mijn hoofd zit gewoon te vol om te studeren en omdat de meiden 2 dagen naar het kdv gaan kan ik lekker werken. Heb gereageerd op een advertentie via een uitzendbureau en kan w.s. volgende week al beginnen. Is wel onregelmatig, maar hub gaat kijken welke dag van de week hij ouderschapsverlof kan nemen en dan wil ik die dag wel vast!
Nesrin gaat nu net naar maat 68 (soms nog wel 62), ervanuit gaande dat ze daar ongeveer anderhalve maand in blijft loopt ze aardig geljk met Cayla toch??
Onregelmatig werken kan best hartsikke lekker zijn hoor! Als je het maar met opvang kunt regelen inderdaad. Wat ga je precies doen dan?
Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje op zoek naar ander werk. Ik heb het prima naar mijn zin nu hoor, maar werk er bijna 4 jaar en ben wel toe aan iets anders. Ik zoek een beetje uitdaging en dat kunnen ze me hier niet (meer) geven…Ik ben niet heel actief aan het zoeken, maar hou wel mijn ogen en oren open.
Chrisje: Nou meid, het komt nu iniedergeval een beetje in de buurt allemaal die onderzoeken… :hug: En gewoon lekker doen wat goed voelt hoor met je studie etc. :hug:
Patricia: Jou meis gaat ook al zo hard he, alweer bijna 6 maanden! :thumbup:
Wawa: Al weer een beetje aan het werk gewend?
Tilly: Lief dat je naar me vroeg :-* Het gaat nog steeds niet echt lekker hier. Jesse gaat vannacht even logeren bij m’n moeder zodat ik het even wat rustiger heb met alleen Tyme. Hij komt 's nachts nu om de twee uur en overdag om de drie… Mede door dit, en hetgeen wat er al was, ben ik nog steeds heel erg moe.
Voor de rest van de meiden even een hele dikke knuf!Lees echt mee, maar vind de rust niet om er even voor te gaan zitten, om op iedereen uitgebreid te gaan reageren. Sorry!!
Marije :hug: Jeetje meid, ik kan me voorstellen dat jij moe bent. Wat komt Tyme vaak! Of is dat normaal met bv? Dikke knuf terug :-
Patricia, spannend, weer opzoek naar een nieuwe uitdaging. Wat voor werk zoek je?
Wij gaan naar het cb in Leiden-noord. Een ontzettend oud lelijk gebouwtje. Eigenlijk te triest voor woorden. Waar ga jij naar toe?
Chrisje, het blijft spannend bij jullie hè. Moeilijke beslissingen, wachten op onderzoeken, nieuwe baan…Lijkt me zwaar allemaal, maar toch kom je opgewekt over. :-
Cayla doet het goed hè.
Wawa heeft echt een superbeeb volgens mij :mrgreen: Past hij nog in je nieuwe kinderwagen?
Tilly, ik heb je op hyves een berichtje gestuurd met een link waar je Julian kan bekijken
mamalena, fijn dat je alleen goed nieuws te melden hebt bij de kinderarts.
Gisteren had ik weer een enorme dip. Althans, Juul had een dip, en daardoor liep ik aan het eind van de dag ook te janken. Mijn vriend is een enorme steun, maar die heeft het deze week heel erg druk op zijn werk. Gisteren had hij een belangrijke vergadering en kwam pas om 23 uur thuis. Ik was kapot! Gelukkig gaat het vandaag weer beter. Julian was vrolijk toen we bezoek kregen, en daarna hebben we heerlijk buiten gewandeld. Nu ligt meneertje op bed. Hij protesteerd nog wel een beetje, maar niet meer zo hysterisch gelukkig.
Voor de beveiliging moet je inderdaad een opleiding doen. Sommige van onze leerlingen gaan daar naar toe. Het is geen opleiding van 10 jaar hoor, dus als je het echt zou willen…
Hier hebben we een super nacht gehad. Julian heeft 5 uur geslapen, en papa en mama 41/2 :dance: En daarna ging het gekke kind gewoon weer 4 uur slapen. Ik ben benieuwd hoe hij nu overdag te spreken is.
Joos, wat heerlijk dat Julian zo lekker lang geslapen heeft. Dan kun je er zelf ook weer beter tegenaan.
Hoe gaat het nu met hem?
Patricia, jij dus eventueel op zoek naar een andere baan. Zou dus leuk zijn als je een mooie functie tegen zou komen. Ik ben benieuwd meid.
Wat groeit Nesrin goed zeg!!! Verder nog steeds alles goed met haar?
Wawa, jou beebje is zo lekker groot meid :inlove: Nick was ook altijd zo groot. Nu trouwens nog hoor, hij ligt helemaal bovenaan in de lijn. Met lengte en met gewicht, dus goed in verhouding.
Marije, meid ik wilde wel dat ik je even kon helpen. :hug:
Hoe gaat het nu met Tyme? Inmiddels weer wat beter en meer uren tussen een voeding of is hij nog steeds aan het regelen?
Meid ik wil je een hele dikke :hug: en :-* geven. Die kun je wel gebruiken.
Mamalena, 2 kindjes is inderdaad best druk hè meid?!!
Ik geniet er volop van maar soms is het wel eens een beetje teveel. Ik ken dat hoor. Denk dat alle moeders dat wel hebben, hoeveel kinderen ze ook hebben.
Verder alles goed?
Charissa, met jou ook alles goed? Ik zag je even in een flits voorbij komen. :mrgreen:
Chrisje, ik ben benieuws wanneer jullie naar het audiologisch centrum mogen. Spannend allemaal hoor!!
Fijn dat je nu een manier hebt gevonden om je studie rustig af te kunnen ronden en toch ook lekker iets voor jezelf te hebben. Veel plezier met je nieuwe baan. Ik hoop dat je er van mag genieten.
Wawa, geniet je weer lekker van je werk? Kun je er een beetje aan wennen? Gaat het kolven nog steeds goed?
Jane, jou ook al even niet gezien geloof ik :think: Met jou en Owen ook alles goed? Waarschijnlijk ben je druk met je werk.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die functie waarop je gesolliciteerd hebt?
Femmie, hoe gaat het met jou? De grijze wolk een beetje verdwenen?
En de kleine, nog steeds zo lekker druk?
Hier alles prima hoor. Druk met de kids, verjaardagen en al dat soort dingen.
Luuk slaapt de laatste tijd door dus dat is heerlijk :dance: Nick is ook nog steeds een ontzettend lief mannetje dus wat willen we nog meer :inlove:
Ik wil graag binnenkort weer proberen om op therapeutische basis te gaan werken. Even kijken wanneer ik echt het gevoel heb dat ik dat aankan en dan ga ik lekker weer proberen. Ik zie nog wel allemaal apen en beren maar ik moet er toch een keer aan geloven. Heb er ook wel zin in hoor, nu maar hopen dat mijn lijf en geest mee willen werken.
Ik ga even lekker plat want de beide mannetjes liggen ook plat. Doe ik even gezellig met ze mee :mrgreen:
Kom net terug van het CB, Tyme is in 4 weken ruim 4 cm gegroeid! :shock: :shock: Hij is nu 67.5 cm lang, en weegt 6190 gr! Vond het al zo raar dat maatje 68 krap zat… :think:
was een kleine weekje in ierland met vrienden zonder owen ik ging huilend mee, maar kon later toch genieten van een lang weekend lol. maar of ik het weer zou doen. mijn bv is terug gelopen en daar voel ik me een beetje schudlig over ondanks dat ik in ierland non stop heb gekolfd. en weggegooid :?
en nu alweer druk aan het werk wilde jullie toch even kort op de hoogte stellen dat alles goed is.
tilly lief dat je het vraagt ja ik zit nog in de ronde voor die baan het gesprek ging heel goed en nu moet ik een assesment doen en ik ben woordblind dus dat is best lastig, maar goed dat zien we dan wel weer.
meiden ik kom snel wat langer kletsen ik ben er weer bij, maar moet nog het hele weekend werken.
even over owen, die kan al een tijdje rollen en eet banaan :dance:
op cb bleek hij niet gegroeid in gewicht wel in lengte nu 64 cm met 7 kilo precies gemiddeld, maar we moeten hem wat voeding bijgeven.
Kom net terug van het CB, Tyme is in 4 weken ruim 4 cm gegroeid! :shock: :shock: Hij is nu 67.5 cm lang, en weegt 6190 gr! Vond het al zo raar dat maatje 68 krap zat… :think:
Jeeeeeeeee, wat heb ik hier dan een spekkie :mrgreen: . Hier 62 1/2 cm met bijna 7 kilo. :lol: :lol:
Jane, wat knap meid, dat je bent gegaan. Ik zou het nog niet kunnen :oops: . Tja, kolven is toch echt anders dan zelf voeden. merk ik ook hoor, maar ik vind het al super dat je het zo lang volhoudt.
Heb niet meer gelezen hoor maar moet even m’n verhaal kwijt :oops:
We werden vanavond gebeld door de man van onze vriendin dat ze een kleine hebben gekregen. Mijn vriendin heeft een geplande keizersnee gehad i.v.m. een stuitligging.
Nu hebben ze echt lang op dit kindje moeten wachten maar…ze hebben een meisje en ze heet Anouk.
Het verdrietige is alleen dat dit lieve kleine meisje het Syndroom van Down heeft.
Ze zijn zo blij met de kleine meid maar dit is dan zo schokkend tegelijk.
Ik ben blij en verdrietig tegelijk. Wat is dit moeilijk te bevatten zeg!!
Moest het even kwijt want ben toch echt heeeeeeeeeel verdrietig voor hen maar ook blij. Wat moet je hier nu mee???
Jeetje Tilly, ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is! Eindelijk is zo’n kindje er dan… en dan blijkt het toch anders dan verwacht. En je bent natuurlijk ook blij met een kindje met Down, maar toch een shock denk ik.