Ik kreeg weer geen mails van nieuwe postings :evil:
Ik zit nu even met een erg huilerige Nesrin…maar kom later bijkletsen.
:-*
Femmie, anders gewoon hulp zoeken hoor meid! heb je wel bloed laten prikken, zodat je zeker weet dat je geen tekort aan één of andere vitamine o.i.d. hebt, waardoor je je down voelt :hug:
wawa :-* nee dat hebben ze niet gedaan. Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan en de vk/ha denk ik ook niet, maar zou natuurlijk zomaar kunnen. Ben gister bij de vk geweest en die vroeg meteen hoe het ging. Ik heb haar toen vertelt dat ik er weer uit mijn dip was.
Omdat alle controles goed waren, en ik gezegt heb dat het allemaal goed gaat is er ook geen aanleiding geweest voor haar om over verder onderzoek na te denken. Maar ik ga het zeker in mijn achterhoofd houden, mocht er toch weer echt een terugval komen is dat zeker iets om na te laten kijken.
Hey meiden,
Het is wel een beetje stil he hier??
Tilly, hoe is het nu met Luuk??
Joos!! Nooit meer zeggen/schrijven dat je een slechte moeder bent!! :snooty:
Ik denk dat iedereen hier die gevoelens wel kent, maar je doet toch altijd wat het beste is voor je kindje?? :hug:
Jeetje Chrisje wat een geduld moeten julie hebben… :hug:
Iemand nog verrast met een leuk Valentijnskado?
IK heb niks gekregen…maar had ik ook niet verwacht van mijn oh zo romantische man :mrgreen: Vorig jaar kreeg ik wel parfum, maar was denk ik alleen maar omdat ik zwanger was haha…
Ik heb voor hem kaartjes voor Najib Amhali gekocht. Eigenlijk voor oons samen dus :oops: :mrgreen:
Ik ga nu weer even snel wat doen in het fotoboek voor Nesrin. Ben ergens op week 14 blijven steken, dus loop een beetje achter.
Voor allemaal en dikke :-* en tot morgen.
Is er al iemand wakker??
Ik heb gister toch een bizar verhaal gehoord…
Een oud collega van Oktay kwam gister even op zijn werk langs. Ze gingen altijd erg goed met elkaar om, maar het contact was een beetje verwaterd. Na de geboorte van Nesrin heeft hij ons gebeld om te feliciteren, en daarna hebben we nooit meer iets gehoord. Tot gister…
Wat bleek nou… Zijn vriendin kwam er na 6,5 maand achter dat ze zwanger was!!! Kindje is in december geboren. Daar zijn ze dus erg druk mee geweest. Hij is marokkaans, dus er moest snel getrouwd worden en een huisje gevonden enzo. Vanavond komen ze waarschijnlijk op visiste, dan zullen we het hele verhaal wel horen. Maar het lijkt me toch zo raar dat je al die tijd het kindje niet voelt schoppen enzo??? :roll:
:eh: :shock: ??? :mrgreen:
Hier gaat het beter. Gisteren heeft Julian een goede dag gehad, weinig huilen, en lekker veel geslapen. Hij was zelfs een keer in de box in slaap gevallen (zonder inbakeren). Ik heb hem maar laten liggen, en pas 3 uur later melde hij zich weer voor een fles.
Ook vannacht ging het goed. Om kwart over 4 een flesje…verschonen, inbakeren en meneer sliep weer verder.
Hopelijk blijft het zo goed gaan. Ik heb ook in tijden niet zoveel geslapen. Tja, als Julian slaapt, ga ik ook snel even liggen, ik voel me een stuk beter in ieder geval.
Bedankt voor de lieve woorden. :-*
Julian weegt inmiddels 3825 gr. Hij groeit dus goed! :mrgreen:
Patricia, gek is dat hè, maar het kan zeker. Een collega van mijn vader wist pas toen ze ging bevallen dat ze zwanger was. Ik had haar toevallig een week daarvoor gezien anders had ik het misschien niet geloofd. Ze zag er echt niet zwanger uit. Bij haar tweede kindje wist ze pas met 8 maanden dat er gezinsuitbreiding kwam. En beide keren slikte ze gewoon de pil.
Tilly, hoe is het nu met Luuk? Heeft hij nog verhoging?
femmie, fijn dat het beter gaat met je. Heb je de meubeltjes al opgehaald?
Wawa wat een schat van een peuter heb jij :inlove: Best slim ook, en hij heeft nu zijn mama al afgericht :mrgreen:
Chrisje, Sasje heeft dus een lekker eigenwilletje. :lol: Voelt ze zich inmiddels al wat beter?
Enneuh…ik werk ook met ‘lastige’ kinderen. Het zijn dan wil pubers, maar ik vind zo’n eigen baby toch veel moeilijker. Op mijn werk vraag ik me niet continu af of ik het wel goed doe, en nu thuis wel. :hug:
Joos, fijn dat het beter gaat.
Patricia, wat een bizar verhaal
Tilly, Luuk nog steeds fit?
Ruiltopic kraamcadeaus is weer up-to-date :mrgreen:
Hoi meiden,
Joos, wat fijn te horen dat het weer wat beter gaat meid!!
Julian doet het inderdaad goed als ik het zo lees. Ik hoop dat hij jullie vannacht ook lekker heeft doen slapen. Hij groeit trouwens goed hoor!!
Patricia, ben je een beetje opgeschoten met het foto’s plakken?
Heb je gisteravond dat stel nog op visite gehad? Wat een verhaal toch zeg :shock: Maar ja, het komt toch echt voor.
Wawa, jij lekker aan het genieten van het weekend samen met man en kids? Jou eerste werkweek is alweer achter de rug meid. Wat gaat het toch hard hè?!!
Femmie, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je niet weer in een dipje bent gekomen waar je zo bang voor was.
Hebben jullie inderdaad de meubeltjes al opgehaald?
Chrisje, nog steeds geduld hebben dus voor jullie. :hug:
Jane, hoe gaat het met jou meid? Alles goed? En met jullie kleine man?
Charissa, jou ook al even niet gezien toch?
Mamalena, met jou ook alles oké?
Marije, van jou kant ook weer even stilletjes meid. Hoop dat je het niet veeeeeeeel te druk hebt :hug:
Kyra, bedankt voor je pb’tje. Ik hoop dat je hier snel weer gezellig mee kan komen kletsen meid.
Ik hoop idd ook dat Kyr@ snel weer komt kletsen.
Hier heerlijk weekend gehad. Lekker gewandeld en gefietst. ik word echt vrolijk van dit weer :mrgreen:
Hey meiden ik ben aan het werk en ik dacht ik kom ff lekker bijlezen, maar het is hier stil geweest zeg!!
Maarja, ook wel logisch met zulk lekker weer 8)
Nou, dat stel met de ‘onverwachte’ baby zijn gister inderdaad op visite geweest. ventje is nu 2 maanden, zo lief!! Kan me nu al niet meer voorstellen dat Nesrin ook zo klein was.
Nou om een lang verhaal kort te maken… Ze had/heeft de ziekte van Pheiffer, en kreeg daarvoor antibiotica. Hierdoor werkte de pil minder goed en is ze dus zwanger geraakt. Met het uitblijven van haar menstruatie is wel wel bij de ha geweest, maar die verwijtte dat aan haar ziekte en aan het antibiotica gebruik. Ze werd wat dikker en voelde zich soms niet lekker en een vriendin raadde aan om eens te gaan testen op zwangerschap…
Na 30 weken is ze er uiteindelijk achter gekomen, en toen is het kindje ook nog eens 3 weken te vroeg geboren…al met al alles dus heeeeeeel snel gegaan :mrgreen:
GOEIEMOGGELLLLLLLLLLL! :mrgreen:
Goeiemoggel!!
Je was de laatste en de eerste Patries. Heb je echt niks anders te doen?? :lol:
Hoe ist? Wat een verhaal zeg! Ik ben toch blij dat ik de hele zs bewust heb meegemaakt, ook met alle ongemakken die daarbij horen.Maargoed, dat had zij ook wel gewild waarschijnlijk.
Vandaag weer redelijk lekker weer geloof ik. Gaan we zo lekker naar buiten. Kleintje ligt telkens zó goed te slapen als we aan het wandelen zijn. Lijkt me ook fijn voor dat verstopte neusje van haar.
Sh*t, ze huilt alweer. Dat bedoel ik. Ze slaapt niet geweldig in bed de laatste tijd. Gauw naar buiten dus. Tot straks.
Inderdaad M’lena, geniet er lekker van. Ik ben ook nog niet buiten geweest maar volgens mij is het heerlijk!
Hey meiden we zakken te ver naar beneden hoor… Gaat alles goed met iedereen??
Hier alles goed hoor, maar ik schrijf hier even wat minder… :-*
Ik doe mijn best Patricia, maar ik ben eigenlijk steeds te moe om te reageren. Sorry. :oops:
Geen excuses hoor :naughty: Zo bedoel ik het niet :-*
Ik heb zo een afspraak op het CB met Nes. Ben benieuwd hoe zwaar en groot ze nu is!!
Ja, wij moeten donderdag bij het CB zijn.Ben ook heel benieuwd.
Morgen naar de kinderarts. Daar hebben we niet echt veel te vertellen, behalve dat het goed gaat met onze wolk en dat er niets meer gebeurd is sinds 1 feb.
Hoe is het hier? Stil hè? Hier ook druk hoor. 2 kinderen…nou, ik wist dat het af en toe een gekkenhuis zou zijn, maar als je er eenmaal middenin zit… :shock: Soms weet ik niet wat ik eerst moet doen. Kindjes komen altijd eerst, maar daarna weet ik geen volgorde meer… Vast herkenbaar voor een aantal van jullie.
Ga alvast het eten voorbereiden, want dat lukt straks niet meer. Manlief moet weg.
Het lijkt mij indd ook intzettend druk met 2 kleintjes! Maar ook hartstikke leuk natuurlijk. Ik ben er wel voor te porren hoor :lol:
Nou, op het CB geweest en met Nesrin gaat alles goed. Ze weegt nu 7125 gram en is 64 cm.
In 5 weken tijd dus bijna een kilo en 3 cm gegroeid! :dance:
25 maart weer de volgende afspraak staan.
Ook ik ga alvast wat aan het eten doen.