Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

lindaaa ga jij eens een goeie test halen joh, nou wordt ik nieuwsschierig!!!

Er ligt nog een test hoor… Maar wilde niet zonder mannetje testen, vindt ie niet zo leuk namelijk… haha

Jullie horen het nog wel! :wink:

msn staat aan vanaaf en morgen :wink:

Getsie Jippo, wat vervelend dat je een spoedoperatie moest ondergaan! Rust maar lekker uit meid. Sterkte :hug:

Linda, je maakt het wel spannend :lol:! Misschien beter wachten tot morgenvroeg omdat het nog voor je NOD is :think:?.. Maar aan de andere kant… TESTUUUUH! :mrgreen:

Jippo… spoedoperatie? :shock: Ik ga toch maar even terug lezen!

@Jippo wrote:

hoi allemaal,

Even kort iets van mij. Ik lig nu op bed bij te komen. Ben namelijk maandag met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap… Het was heel erg schrikken, maar ben nu gelukkig weer thuis en herstellende. Later als ik me wat beter voel zal ik alles uitleggen.

liefs,

Jippo

Dit berichtje dus… :shock:. Meid, wat een schrik! Heel veel beterschap en sterkte! :-*

Ff een snel berichtje van mij… Heb positief getest. We zagen een licht streepje en besloten snel naar de drogist te gaan om nog een test te halen voor morgenvroeg, bij terugkomst een heldere/duidelijke streep… Morgenvroeg test ik weer en dan horen jullie het wel weer! (duim nog even door aub!)

Jaaaaaaaaaaaaa hoera voor Lindaaa!!! Een streep is een streep hoor!! Morgen is ie vast weer positief!! Mooi dat ik je gewoon al voorzichtig feliciteer!!! Maar ok… zal ook nog ff voor je :thumbup: :pray: :thumbup:

whaaaaaaaaaaaaaaaaa super meis!!! GEFELICITEERDDDDDDD

Wat lees ik nou allemaal :shock:, Lindaaa GEFELICITEERD!! :dance:!! Als er een streep staat ben je echt zwanger hoor!

Tot gauw bij de augustusmama’s :D!

@Anita-1982 wrote:

Mag geen pijnstillers nemen i.v.m. de zwangerschap.

Je mag gewoon paracetamol nemen, hoor!! Ik had vreselijk hoofdpijnen halverwege mn zwangerschap. Heb overlegd met de ha en paracetamol mag echt gewoon. Niet overdreven natuurlijk. Het gaat erom dat je geen NSAID neemt, zoals advil en ibu enz.

@ Linda: GEFELICITEERD!!!! Ik zal je morgen op het lijstje toevoegen (als je het 200% zeker weet :wink: )

@ Jippo: je hebt pb :hug:

Hier is alles rustig. Was vanmiddag bij een vriendin (met de baby :wink: ) en haar zoon was ook thuis. hij was geschminkt als een tijger.... Colin kijkt een keer naar hem en begon vreselijk te brullen!! :lol: :silenced: ik weet dat het niet leuk is, maar het was zo vreselijk grappig!! :lol:

ga maar verder aan de surprises :?

liefs
daffie

DE DIGITALE TEST IS OOK POSITIEF!!!

Ga maar lekker aan het idee wennen, er is echt een kindje op komst meid…

:dance: :dance: :dance:

Hallo meiden,

@Jippo: wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je? Laat je maar even lekker in de watten leggen hoor. Hopelijk voel je je snel een beetje beter.

@Lindaaa: wouw, nu al een positieve test. Alvast gefeliciteerd meid, nu ik nog. Heb met hub afgesproken dat we geen test meenemen dit weekend dus we zien het wel. Maar wat goed dat je al 3 dagen voor je NOD positief test. Was bij mijn eerste zwangerschap niet hoor, toen heb ik ook 3 dagen voor mijn NOD getest en toen was hij negatief dus ik ga ook niet eerder testen nu. Vind het wel erg moeilijk, wil zo graag zekerheid. Nou geniet van deze mooie tijd die komen gaat.

@Trying: zou de droom werkelijkheid kunnen worden? Zou wel fantastisch zijn. Nog even geduld dus :pray:

Voor de rest veel succes met surprises en gedichten.

Jippo, jeetje meid, je laat ons wel schrikken zeg.

Heel veel sterkte en rust maar lekker uit.

Linda, gefeliciteerd, wat goed zeg.

Alweer een oktoberstopper zwanger, we gaan als een speer.

:: Gefeliciteerd Linda!!! ::

Haha, ik herken wel wat van wat je schrijft…heb zelfs inmiddels ook al 3 testen gedaan omdat ik het maar niet kon geloven! Ik denk dat je nu wel kunt stellen dat je heel erg zeker zwanger bent hoor!

Jippo, je laat ons inderdaad schrikken…wat heftig zeg.

Ik vind het knap van je dat je het toch nog kunt opbrengen om hier af en toe wat te schrijven. Neem je tijd en rust goed uit!

Waaaaaaaaaaaaa Lindaaaaaa

Super hoor!!!

gefeliciteerddddd :inlove: :inlove:

Jaaaa Tantetoe, toch nog even samen zwanger!!! :smiley:

Inderdaad!!! Gaaf he!!!

Ben echt helemala blij voor je!!!

@ Lindaaa; gefeliciteerd joh met je zwangerschap !!

@ Jippo; volgens mij zijn we allemaal benieuwd naar je verhaal.

Maar rust maar goed uit, en neem je tijd!!

Vandaag voel ik me iets beter, de griep is nog niet weg maar ik probeer vandaag niet op bed te gaan liggen.

Gisteren viel ikoverdag wel eens in slaap maar daardoor sliep ik waarschijnlijk vannacht super slecht.

Wat doen jullie als je niet kan slapen?

LIefs en groetjes.

Veel succes voor de klussers

Veel beterschap voor de zwangeren met kwaaltjes en mss de mensen die met mij ziek zijn.

Veel sterkte voor de meiden bij wie het niet goed is gegaan…