Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Hoi allemaal,

Even weer snel snel snel door alle berichten gelezen. Zit namelijk weer op mijn werk…

@ Linda: fantastisch!! Weer een zwangere erbij!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

@ Jippo: ik wil je heel veel sterkte wensen. Jeetje zeg, wat erg zo’n buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop dat je gauw weer op de been bent en je weer wat beter gaat voelen.

Ik ga zondag weer testen. Ben nog steeds niet ongi. Afgelopen dinsdagavond nog even getest (kon het niet laten…), maar dat was negatief.

Ik heb al een paar dagen last van een soort van buikgriep. Raar gevoel in mijn onderbuik, af en toe buikpijn en misselijk. Afgelopen nacht slecht geslapen. Wel naar mijn werk gegaan. Net een kopje kamillethee gedronken. Dat helpt gelukkig wel wat tegen die misselijkheid. Hopelijk gaat die griep gauw weer over!! Want aankomende zondagmiddag vieren wij Sinterklaas. We hebben lootjes getrokken en voor de kleine kinderen (momenteel is er nog maar eentje, het zoontje van mijn jongste zusje van 14 maanden) kopen we allemaal een klein cadeautje.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en voor degenen die ook moeten werken: werk ze!!

Liefs,

Marlia

Bedankt voor alle felicitaties! :slight_smile:

Ik blijf hopen voor degenen die nog niet (meer) zwanger zijn! En natuurlijk hoop ik voor de rest dat alles goed gaat!!

Ik zal zo eens naar mijn werk gaan, niet veel zin in…

goedemiddag meiden

linda gefeliciteerd

jippo jeetje meid wat schrikken zeg

hoop dat je snel weer op het been bent

verder zwangere sterkte met de kwaaltje

die aan het klussen zijn klus ze

zieke beterschap

verder weet ik het niet meer

echt mijn hoofd is een vergiet vergeet alles

gisteren sint inkopen gedaan voor devano

heb de puzzel van bumba gekocht

en ook nog een vliegtuig van een soort duplo

en verder krijgt hij niets meer

over 3,5 /4 weken gaan we kerst inkopen doen en dan krijgt hij meer

dan krijgt hij

van het zelfde merk

brandweer karzerne

reddings helicopter

twee dozen met blokken

en de hijskraan

en misschien nog kleine dingen erbij maar dat zien we dan wel

hij is toch nog te klein om die dingen te snappen

verder gaat het hier goed

moe moe moe moe

ga hier even opruimen en dan boodschappen doen

devano ligt lekker te slapen

en hoop dat hij dat nog een uurtje doet

verder heb ik niets te vertellen

alleen dat we vanaf vanavond weer gaan klussen

meiden miss tot vanmiddag of vanavond

groetjes tamara

Hoi meiden, vanaf mijn werk ff bijgelezen onder het smikkelen van een broodje…

Linda, van harte gefeliciteerd!!! :thumbup:

Marlia, zou het wel griep zijn :wink:?!

Ik kan verder niet uitgebreid reageren nu!

:-*

Linda: GEFELICITEERD!!!

Hahahahaha, als de baas van huis (kantoor) is, gaat Marlia Kokken… :lol:

Even snel weer, want ik heb het nogal druk.

@Trying wrote:

Marlia, zou het wel griep zijn :wink:?!

Dat vraag ik mij ook stiekem wel een beetje af… Weet je, het kunnen drie dingen zijn:
  1. het is gewoon een lichte griep of ik voel me gewoon niet zo lekker
  2. het kan komen van de Etos Zwanger Worden capsules. Die heb ik maandag gekocht en toen voor het eerst ingenomen. Sindsdien voel ik me niet optimaal. Op een ander forum heb ik al gelezen dat er meer zijn die opeens flink aan de dunne waren (dat heb ik dus juist niet) van die dingen. Ik heb vanmorgen niet meer zo’n tablet ingenomen (je moet ze 2x per dag slikken), neem vanavond wel weer mijn Dagravit Mama & Baby. Kijken hoe ik me daarna voel.
  3. ik kan zwanger zijn, maar testte dinsdag nog negatief.

Ik heb naast misselijkheid en zeurderig gevoel in mijn onderbuik, nog een paar rare dingen:

erge dorst, pijn in mijn onderrug, pijn in mijn liezen, geen eetlust.

Ik hou het er voorlopig maar op dat ik gewoon wat grieperig ben. Het schijnt rond te gaan.

Zo, dan nu maar weer aan het werk! :smiley:

Liefs,

Marlia

He Marlia, dat is ook wat :think:. Je klinkt wel zwanger, maar het zou wel zo fijn zijn als een test dat ook zou beweren. Dit is natuurlijk een situatie van 3x niks. Misschien een keer langs de huisarts? Lekker verhaal trouwens van die Etos capsules :shock:.

Zo, Devano wordt behoorlijk verwend! :smiley: Layla krijgt wat boekjes, badspeeltjes (zal me verbazen als ze er straks zelf nog bij past :lol:), een ballenbak en een FisherPrice magische koektrommel, verspreid over 2 sinterklaasfeestjes. Dat vond ik bij elkaar al heel wat. Aan kerstkadootjes doen we niet, maar het duurt ook niet lang voor ze jarig is (slik, haar 1e verjaardag alweer :shock:!).

Anita, ik kan helemaal over die slaapproblemen meepraten! Normaal gesproken is er niks aan de hand, maar nu en tijdens m’n vorige zwangerschap :roll:. Ik heb inmiddels wel in de gaten dat blijven liggen geen zin heeft, dus ik ga er uit, neem een koppie warme melk en lees even wat en dan proberen we het weer.

Nou, ik ga nog maar eens aan het werk, heb nog niet veel gedaan vandaag. Nou ja, ik heb heerlijk met Layla gezwommen, ook belangrijk :D.

Hoi moppies… ik ben een uurtje geleden naar huis gegaan, echt kótsmisselijk :sick:. Maar liggen helpt ook niet, dus ik kom maar ff hier rond hangen… Heb net ff supergevoelige zwangerschapstesten besteld :oops: 8) :mrgreen:!

Marlia, spannend, hoor!!! :smiley:

Bleh Trying, als het nou maar voor een goed doel is he :pray:! Ga lekker rustig aan doen en je in de watten laten leggen, dan doen wij het duimen wel voor je!

O ja, ik zou aan het werk gaan :angel:

Spannend Trying!!! :pray:

Thanx, sweeties :wink: :-*!

Trying en Marlia wat spannend!!! De kwalen zijn overduidelijk. Nu maar hopen dat ze een zwangerschap betekenen!!!

@Lotte: Hoe was het bij de VK?

Edit: Ik zag net bij de juli-mamma’s dat het gezellig was bij de VK!

Mijn afspraak bij de vk was erg gezellig.

Veel gehoord en verteld, bloeddruk opgenomen en gewogen.

Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo.

Ik hoop dat ik in de 10e week terecht kan. :pray:

Oja, ik moet niet vergeten de apotheek te vertellen dat ik zwanger ben.

Dat ahd ik namelijk nog niet gedaan :oops:

@Marlia en @Trying: Dat klinkt allemaal veelbelovend! Nu nog een positieve test! Ik ga duimen voor jullie!!

@Lotte: Gezelligheid bij de VK, heb er potverdorie nu al zin in om heen te gaan! hihi Ik zal eerst eens even een huisarts (en apotheek) regelen hier, aangezien ik dat nog niet gedaan had…

@Daffie: Wanneer wordt ik bijgeschreven als 7de zwangere? :mrgreen:

Thanx meiden :mrgreen:! Ik hoop het ook! Nog even geduld hebben, pffff. Vandaag komen die testen binnen.

Linda, jij hebt ook voor je NOD getest. Welke test heb jij gebruikt?

@Trying wrote:

Linda, jij hebt ook voor je NOD getest. Welke test heb jij gebruikt?

Allereerst heb ik de Cle*arblue ovulatietest geprobeerd (tja hij was echt positief…)

Toen de DA huismerk en toen CB digitaal en allemaal positief…

Heel veel succes met testen!!! Ik duim voor nog een paar positieve testen!

Ben dit weekend in Antwerpen, dus ik lees het na het weekend allemaal wel!

Oh ja, dat klopt, jij had eerst die ovulatietest! En daarna dus een gewone zwangerschapstest, en toch al positief! Nou, dan moeten die ultragevoelige toch wel resultaat geven, als het tenminste raak is :think:.

Heeeel veel plezier in Antwerpen! Geniet ervan! :-*

@Mex wrote:

He Marlia, dat is ook wat :think:. Je klinkt wel zwanger, maar het zou wel zo fijn zijn als een test dat ook zou beweren. Dit is natuurlijk een situatie van 3x niks. Misschien een keer langs de huisarts? Lekker verhaal trouwens van die Etos capsules :shock:.

Ik voel me iets beter dan gisteren, wel nog steeds licht misselijk. Zit nu weer aan de kamillethee en de TicTacjes (bedankt voor de tip Hanneke!).

Ik heb me zelf voorgenomen om, als ik over twee weken nog negatief test en nog niet ongi ben, naar de huisarts te gaan. Heb zelfs een herinnering daarvan in mijn mobiel gezet :smiley: . Tegen die tijd zit ik dan ook bijna op 60 dagen na mijn onttrekkingsbloeding.

Tja, en dan kunnen het ook nog ontpillingsverschijnselen zijn.

Leuk die onzekerheid :? … :evil:

@ Trying: jij zit ook in spanning begrijp ik… :smiley: Ik hoop voor jou dat jouw misselijkheid een positieve oorzaak heeft… Zou wel errug leuk zijn natuurlijk!!! Hoe is het nu met je?

Liefs,

Marlia

@Trying wrote:

Oh ja, dat klopt, jij had eerst die ovulatietest! En daarna dus een gewone zwangerschapstest, en toch al positief! Nou, dan moeten die ultragevoelige toch wel resultaat geven, als het tenminste raak is :think:.

Heeeel veel plezier in Antwerpen! Geniet ervan! :-*

Ik hoop na het weekend meer positief nieuws te lezen hier!

Ik ging uit van een cyclus van 28 dagen, maar het zou ook maar zo weer 26 dagen geweest kunnen zijn. Misschien dat het daarom zo snel zichtbaar is geweest…