Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Ook dit deel weer veel succes en geniet van jullie zwangerschap!



Als ik je NOD kan aanpassen in het lijstje, geef dan even de datum door via pb of in een bericht, dan hoef ik niet zo te gaan rekenen vanaf je banner :wink:



liefs

daffie

Daffie, gefeliciteerd, leuk zo’n kleintje.



Jippo, vervelend dat je vandaag niet terecht kan.

Hoe voel je je nu?



Hier gaat alles goed.

Ik ben vandaag 6 weken :dance:

Dat klinkt toch al best lekker al zeg ik het zelf.

Wat kwaaltje betreft is het nog steeds vrij rustig.

Het blijft een beetje bij de kwaaltjes die ik al had.

Over 10 dagen is ons eerste bezoek aan de vk.

@ Jippo, sterkte meid, ik duim voor je!!

@ Anita, leuk dat je familie (op zus na) zo leuk heeft gereageerd. Je zus zal denk ik gewoon overbezorgd zijn. Komt wel! En ik heb nog geen dingetjes gekocht. Wel voor vriendinnen want die zijn al (bijna) allemaal mamma (IK WIL OOK!!!). Je kijkt er wel anders naar als je zelf ook graag wilt :wink:

@ Daffie, gefeliciteerd met het zoonte van je vriendin, leuke naam trouwens!

@ Lotte: zes weken! Klink goed :smiley:

@ Jeremy: volhouden! En anders misschien toch een klein (goedkoper) testje of zoiets…

@ als ik iemand vergeten ben… sorry!



Niet veel geklust dit weekend (de fijne variant zeg maar) en dat terwijl ik vandaag (maar volgens mij voelde ik het zaterdag al) mijn ei heb… Tis er gewoon niet van gekomen. Teleurstelling met iets in ons huis, mijn vriend daardoor even van slag, daarna etentje wat errrrugg laat is geworden en gisteren allebei op de bank in slaap gevallen. We moeten het doen met die ene keer vorige week…

Weet iemand hoe groot de kans eigenlijk is om de dagen buiten je eisprong zwanger te raken???



Ik heb 14 jaar microgynon30 geslikt. Ben op mijn veertiende begonnen omdat ik toen heel onregelmatig en heeeeeel veel ongesteld was (sorry, klinkt niet zo fijn). Ik was erg bang dat ik dezelfde cyclus zou krijgen als toen, maar het is steeds netjes 28 geweest!



Hoe lang willen jullie eigenlijk al kinderen??? Ik zei altijd vroeger al als iemand wilde weten wat ik later wilde worden: moeder met drie kids! Ik heb het ook altijd heel vroeg gewild. Ik heb een relatie van 7 jaar achter de rug, en die wilde absoluut nog niet. Ik heb nu weer een relatie van drie jaar, en die wil gelukkig wel! Alleen omdat we aan het project huis zijn begonnen hebben we ons gevoel op dit gebied even uitgeschakeld en op ons verstand gehandeld. Hoop dat we nu niet meer lang hoeven te wachten.



Zo! Lang verhaal!



groetjes allemaal en voor Jippo ook een dikke knuffel, die kun je wel gebruiken nu!

@Sjaantje ik heb ook hele goedkope tests liggen hoor. Daar niet van. Maar ik weet niet 100% zeker wanneer mijn nod is kan de 22e zijn kan de 29e zijn. Dus vandaar.



@Jippo natuurlijk duimen we voor je. hoop dat je verder geen bloed meer hebt gehad.

Jeetje, deel 3 alweer! Goed zeg!



@Jippo: Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent, sterkte meid!



Ik moet nog even alles terug gaan lezen, ben een tijdje hier niet geweest omdat ik met een flinke griep op bed lag dit weekend. Ik begin nu wel wat op te knappen. Hopelijk kan ik woensdag weer werken.



Heb ik veel gemist?

hallo, ben ik weer even snel (niet lang want ga zo weer klussen…aan ons huis wel te verstaan)

@Jippo: tuurlijk duimen we nog wat langer voor je! Zolang als nodig is hoor! Wel rot voor je dat je nog 2 dagen langer moet wachten…

@Mex: en, al duivels gesignaleerd?

@Daffie: jammer dat we geen NOD-genootjes meer zijn…hier bij mij nog steeds niks. Geen buikpijn, geen bloed, niks van dat alles. Maar dus ook geen positieve test…Marlia zit in hetzelfde schuitje begrijp ik.

Ach, tis vandaag pas dag 29 van mn 1e cyclus zonder pil…ik ga ervan uit dat het nog wel even duurt voordat de :twisted: mij komen bezoeken. Tot die tijd heb ik me voorgenomen om 1x per week een testje te doen…maar moet me bedwingen hoor, wil het liefst elke dag haha.

Raar, ik zou bijna blij zijn als ik ongesteld wordt…ervan uitgaande dat de test het bij het juiste eind heeft natuurlijk, en dat ik dus niet zwanger ben…zal ook wel de 1e en enige keer zijn dat ik er blij mee zal zijn denk ik…

@ Sjaantje: ik wist van jongsafaan al dat ik graag kinderen wilde. Mijn spreekbeurten op de lagere school gingen zelfs vaak over baby’s / kinderen. Het leek mij leuk om al rond mijn twintigste moeder te zijn. Ben nooit zo’n carrierevrouw geweest, wilde liever gewoon huisvrouw zijn met kids. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen in het leven. Het loopt vaak anders dan dat je het zelf wilt. Zo heb ik toen ik begin twintig was twee korte relaties gehad, daarna jaaaaaaaren niemand. Maar rond mijn 30e begon ik toch wel heel erg te verlangen naar huisje-boompje-beestje-kids. En ontmoette ik mijn huidige lieve vriend die ook heel graag papa wil worden. En nu dus druk aan de klus!!



@ Caro: hahaha, moest even lachen toen ik je berichtje las. Je bent net mij, hahaha :smiley: . Ook ik ga nu 1x in de week testen (op zondagochtend), want zolang de ongi er nog niet is, kan het nog alle kanten op. En ook ik zal aan een kant dolblij zijn als mijn ongi eindelijk arriveert (aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat het net als bij Jippo gelijk raak is!!). En als ik eenmaal ongi ben, hoop ik natuurlijk dat hij daarna wegblijft omdat ik zwanger ben, hahaha.



@ Daffie: gefeliciteerd met de baby van je vriendin!!



@ Allen: nu ga ik naar beneden, naar mijn lieffie. Ik was naar boven gegaan om te strijken (dat heb ik ook keurig gedaan), maar ik kon het niet laten om nog even op dit forum te kijken :smiley:



Fijne avond allemaal!!



Liefs,

Marlia

@Marlia: hahaha, we lijken inderdaad wel op elkaar…mijn test-moment is ook de zondagochtend! :wink:

@ Caro: ja, jammer! :frowning: Was wel gezellig! :mrgreen: Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt. Ik heb in oktober de onduidelijkheid gehad en ik vond het verschrikkelijk! Toen was ik ook blij dat de :twisted: :evil: :twisted: er waren!



@ Sjaantje: Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 25ste mama wilde zijn. Das gelukt (nou ja, ik was voor mn 25ste zwanger)!



@ Hanneke: Gelukkig gaat het wat beter. Hoe is het met je kwaaltjes?



@ Lotte: aftellen!!! hihi. Wel fijn dat je niet veel meer kwaaltjes hebt gekregen. Ben je al aan het idee gewend?



ga zo nog even schoonmaken, want er zijn deze week 4 bezichtigingen voor ons huis!! :mrgreen:



liefs

daffie

Hallo meiden,



Alles goed? Hier is als het goed is vrijdag mijn ei geweest dus het weekend druk geweest :oops: .

Even een vraagje voor de zwangeren, hoe snel voelden jullie iets van je zwangerschap? Heb sinds vandaag lichte steekjes in de onderbuik en een opgeblazen gevoel. Ook heb ik last van pijnlijke (.)(.).

Weet het van de eerste keer niet meer wanneer ik het merkte. Ik had ook niet echt last van misselijkheid o.i.d. toen.



@Jippo: wat een vervelend weekend heb je gehad meid. Balen dat je nu ook nog tot woensdag moet wachten. Ik duim ook nog even langer voor je. Hou de moed erin!



@Daffie: leuk een speelvriendje erbij voor jouw zoontje.



@Marlia: Ik heb voor mijn eerste zwangerschap 10 jaar mercilon geslikt. Toen ik stopte was mijn cyclus gelijk weer regelmatig. Heb wel een korte cyclus van ongeveer 25/26 dagen. Na de geboorte van mijn zoontje weer even aan de pil geweest en nu weer gelijk regelmatig na het stoppen. Hoop voor je dat jij ook weer snel regelmaat hebt.



@Anita: Wat leuk dat je moeder enthousiast reageerde. Je zus zal ook wel blij zijn, maar misschien moet het nog even doordringen. Leuk is dat he, alvast shoppen voor de kleine.



@Rest: Hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad.

owja, en natuurlijk iedereen bedankt voor de felicitaties! Als ik een foto te pakken krijg, zet ik m in het showforum!



liefs

daffie



ps nu ga ik echt opruimen/schoonmaken :mrgreen:

Daffie gefeliciteerd!

Leuke naam ook!



Jippo, wat naar dat je nog geen zekerheid hebt.

Zo lang wachten, lijkt me vreselijk…

Hoop dat het morgen allemaal positief voor je uitvalt.



Oja Daffie, mijn leeftijd mag ook aangepast worden, 25.



Fijne dag vandaag.

Hoi meiden!



Een druk weekend gehad, dus een paar dagen niet geweest. Ik ga dus niet alles bijlezen, dan heb ik een dagtaak, haha! Ik ben er wel een beetje doorheen gehopt.



Jippo, weet je al meer?



Daffie, feli met de baby van je vriendin!



Hanneke, beterschap!



Sjaantje, als je eitje is gesprongen, dan kun je ongeveer gedurende 24 uur bevrucht worden. Daarna is het einde verhaal. Spermacellen leven zo’n 48 uur, dus het beste is het ook te doen de dag voor je eisprong.



Mijn dochter is vandaag jarig; ze is 2 geworden :inlove: :dance:!!!

Gefeliciteerd Trying!

Grappig, dan is je dochter op dezelfde dag als ik jarig. :smiley:





Vraagje, hoe zit dat nu met je temperatuur?



Op verschillende sites lees ik 2 dingen:

  1. Je temp blijft na de eisprong 0,5 graden hoger, tot aan je menstruatie.
  2. Je temp blijft na bevruchting 0,5 graden hoger.



    Mijn temperatuur is namelijk sinds de periode van mijn eisprong een halve graad (soms nog hoger), hoger.



    Maar als ik die tegenstrijdige dingen lees, vraag ik me af wat ik daar dan mee moet…

Trying, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.



Anneke, gefeliciteerd met je verjaardag.



Hoe gaat het met alle meiden waarvan de nod nadert?



Ik begin langzaam aan het idee te wennen dat ik zwanger ben.

Denk er niet meer 24 uur per dag aan.

het is nu 23 uur per dag :mrgreen:



Vandaag heb ik mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben.

Het luchtte me ontzettend op.

Ze reageerde zo lief.

Ze begreep ook dat ik voorlopig even niet zoveel extra wil werken nu ik zo moe ben.

Trying, gefeliciteerd!!



Anneke, gefeliciteerd!!



Het is stil hier. Hoe is het met iedereen?

@ Anneke: Gefeliciteerd! Dat het maar een mooi jaar mag worden!!



@ Trying: Gefeliciteerd met je dochter! Ik zag dat je nog krap 4 uurtjes moet wachten tot ze ‘echt’ jarig is? Dan is ze dus nog maar net vandaag jarig! :mrgreen:



@ Lotte: whahahahaha… snap ik wel hoor! Wat goed dat je het al verteld hebt. Daar kun je voordeeltjes uithalen! hihi niet meer overwerken, wat rustiger aan doen :wink:



@ Caro: Hoe is het nu? Al :evil: :twisted: :evil: of een positief testje??



@ Jippo: Hoe is het met je? Ben je al nerveus voor morgen, of gaat het allemaal nog wel… Ik zit nog steeds voor je te duimen :thumbup: Ik hoop echt dat het gewoon bij je zwangerschap hoort en dat je in juli van een knappe knul/ mooie meid bevalt!



@ Francisca: Spannend hoor. Ik kan me niet echt goed meer herinneren hoe dat was met Colin, maar ik weet nog wel dat ik giga dorst had, de hele tijd en afscheiding uit mn borsten. Nog anderhalf weekje wachten…



ga even kijken of er al een foto van Tyme te vinden is :mrgreen:



liefs

daffie

Anneke, gefeliciteerd met je verjaardag :-*!

Je temp blijft na de eisprong 0,5 graden hoger en als je ongi moet worden zakt 'ie weer… maar als je zwanger bent, dan blijft 'ie dus hoog!



Lotte, fijn dat je het aan je leidinggevende hebt verteld en dat ze het zo goed opvatte. Brengt een stuk rust voor jou! :thumbup:



Daffie, goed gezien! Arwen is om 23.39 uur geboren. Twee jaar geleden lag ik dus nog vet te puffen :roll: :lol:!

Vandaag ga ik het denk ik op school vertellen.



Nu ik weet dat ik zwanger ben is mijn motivatie namelijk 0,0.

Ik benieuwd wat de reacties zijn, en wat de mogelijkheden zijn voor het vervolg van de opleiding.

@Anneke nog gefelicteerd met je verjaardag

@Trying nog gefeliciteerd met je dochter

@Lotte wat fijn dat je leidinggevende zo goed reageerde

@Jippo ik hoop zo dat het vandaag goed nieuws is



@de rest ik hoop dat het met jullie ook lekker gaat.





Hier helemaal geen kwaaltjes dus het zal wel niet raak zijn deze maand. We zullen het zien. Met Jeremy gaat alles heerlijk. Volgende week gaan we samen met mijn moeder een week naar valkenburg heb er echt zin in.