Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Thanks allemaal. :-*

Ben goed verwend, altijd leuk.



Oke, dus het zegt pas wat nadat ik overtijd ben, de temp, haha.

Ik al hoopvol… :lol:



Bij een 28 dagen cyclus zou morgen mijn NOD zijn, maar ik ga toch uit van 30 dagen, dus is het zaterdag.

Ik ga dan zondag testen.



Ondanks wat ik had gezegd, heb ik gisteren al getest.

Ik had de testen gekocht alvast, omdat ik eigenlijk veel moet werken nog deze week.

Maar toen ze hier lagen, was het toch te verleidelijk.

En omdat ik jarig was hoopte ik op een speciaal kado… :shifty:



Maar niks dus…

Na 10 min kwam er een hele lichtroze streep tevoorschijn, maar op de gebruiksaanwijzing stond dat je hem na 10 niet meer mocht aflezen…



Maar het is wel grappig, heb ik iig toch 2 strepen gezien.





Jippo, heel erg veel succes toegwenst straks!

Ik moet zo werken, maar ik zal aan je denken, en mijn duimen draaien!





Fijne dag vandaag!

@Lotte wrote:

Vandaag ga ik het denk ik op school vertellen.



Nu ik weet dat ik zwanger ben is mijn motivatie namelijk 0,0.

Ik benieuwd wat de reacties zijn, en wat de mogelijkheden zijn voor het vervolg van de opleiding.


Succes! :thumbup:

Jeremy, gezellig, naar Valkenburg! Leuk naar de Kerstmarkten!



Anneke, oeh spannend… Tegen de tijd dat je ongi moet worden gaat je temp al zakken, dus daar kun je toch al iets uit afleiden. Als hij hoog blijft is dat een goed teken… :wink: Sterkte met wachten :pray:!

Nog gefeliciteerd Anneke! Argh, wat moet je met zo’n testresultaat :?.. Ben benieuwd hoe dit verder afloopt!!



Trying, jij ook nog van harte met je grote kleine meid!! Is ze erg verwend?



Toch goed geweest dat je het op je werk hebt verteld Lotte! Veel succes bij het vertellen op school. Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen zodat je het wel af kunt maken.



Francisca, dat klinkt goed allemaal! Maar is 10 dagen voor je NOD niet te vroeg om al iets te kunnen merken? Ik duim voor je hoor!



Caro en Marlia, hopelijk gauw duidelijkheid… Doe maar in de vorm van 2 streepjes of zo :wink:.



Jippo :pray:!!



Hier komt absoluut ongi aan, voel het aan m’n hele lichaam. Het zal met een dag of 2 wel doorzetten. Heb alvast even gespiekt of hub in de volgende ronde een wat gelukkiger gepland rooster heeft rond de groene dagen, maar ben bang dat het weer :thumbdown: is. Ach, we zien het wel, het moet wel leuk blijven natuurlijk!



Nou, ik moet nog even aan het werk (even m’n kans grijpen nu Layla ligt te pitten :wink:). Tot later!

Hoi,



Hier alles rustig. Gisteren erg last van kramp in de onderbuik en gevoelige borsten. Vandaag is de kramp verdwenen maar mijn borsten doen nog wel zeer. Ben ook erg moe terwijl ik goed geslapen heb. Heb voor de gein even het dagboek van mijn eerste zwangerschap erbij gepakt om te zien hoe ik me toen voelde toen ik net zwanger was. Nou dat is precies hetzelfde als hoe ik me nu voel, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Voorlopig moet ik nog ruim een week wachten. En dan maar hopen dat de Sint de :twisted: in de zak naar Spanje meeneemt ha ha ha. Zou toch wel leuk zijn.



@Anneke: nog gefeli met je verjaardag. Hopelijk krijg je nog een mooi kado in de vorm van twee streepjes op de test :lol:



@Trying: jij ook nog gefeli met je dochter. Wat gaat dat snel he, mijn zoontje wordt volgende maand 2.



@Mex: Jammer van de :twisted: . Hoop voor je dat je de volgende ronde toch even tijd kan vinden om van de groene dagen gebruik te maken.



@Lotte: Spannend om te vertellen of niet? Ben benieuwd hoe ze reageren succes.



@Jippo: Hoe is het ermee? Ben je al voor een echo geweest? Succes en we :thumbup: allemaal voor je.



@Rest: Geen nieuws is goed nieuws zeg ik altijd maar, dus succes met testen en klussen en zwanger zijn.

Lieve allemaal,



Ik ben al een tijdje terug van de echo. Waar ik al bang voor was: er was wel een vruchtje te zien maar het was zo klein dat het nooit kan passen bij hoever ik minimaal in de zwangerschap moet zijn. Ze zei ook nog dat mijn baarmoeder eruit zag alsog ik elk moment ongesteld kon worden.

Voor de zekerheid (want ze gaan nooit van 1 echo uit) moet ik volgende week terugkomen om te kijken of het misschien toch gegroeid is. Maar daar gaat niemand van uit.



Ik heb de rest van de dag vrij genomen van mijn werk om een beetje bij te komen. Heb ook al flink gehuild hoor maar omdat ik al tussen hoop en vrees leefde ben ik eigenlijk voornamelijk erg opgelucht dat ik nu eindelijk zekerheid heb. Ook hoop ik dat de miskraam nu snel zal doorzetten want anders krijg ik een curretage en daar zit ik (denk ik) ook niet echt op te wachten…



Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, helaas heeft het niet mogen zijn…

:cry: :hug:

Mex, mijn meid is goed verwend :wink:! Ze heeft van ons een fiets gekregen, daar is ze wild op! En verder nog cadeautjes van buren, een collega, oppas, etc. En het echte verjaardagsfeest is zaterdag pas!

Jammer dat je ongi eraan komt :(.



Francisca, het gaat idd ontzettend snel met de kids! :shock:



Jippo, weet je al iets?



:-*

Oh verdorie, je hebt net gepost, Jippo (ik heb ondertussen nog een broodje gemaakt, dus mijn antwoord stond al enige tijd “open”)… Hè, wat onzeker allemaal… maar zo te lezen heeft het niet zo mogen zijn… Heel veel sterkte hoor, lieve meid! :hug:

Zoals gebruikelijk tik ik dit weer eens vanaf mijn werk :smiley: Ik was erg benieuwd hoe het met Jippo gaat.



@ Jippo… Jeetje wat een onzekerheid…Je leeft echt tussen hoop en vrees…Ik wens je heel veel sterkte :hug: !



Voor de rest lees ik het morgen (vrije dag) wel even bij. Heb daar nu helaas geen tijd voor.



Hier nog geen ongi. Ook niet het gevoel of dat er gauw aan zit te komen. Ik zit nu op dag 36 na mijn onttrekkingsbloeding. Zondag maar weer testen. Want tja, het kan door de pil komen dat mijn cyclus zijn werk niet goed doet, maar ja, ondertussen klussen wij wel gewoon door. Het kan zijn dat ik geen eisprong heb, omdat ik nog niet normaal menstrueer, maar het kan natuurlijk ook dat ik wel een eisprong heb en dat er wat positiefs gaande is bij mij beneden :smiley: … Ik ga daar niet al te veel van uit, want ik weet dat je cyclus erg in de war kan zijn na een pilstop. En dat je soms lang moet wachten op je eerste echte ongi.



Verder heb ik eigenlijk geen klachten. Ja, soms doen mijn borsten wat zeer en heb ik wat afscheiding. Af en toe een steekje in mijn onderbuik of in de omgeving daarvan. Maar het stelt eigenlijk niks voor. Geen opmerkelijke symptomen in elk geval.



Zo, nu maar weer aan het werk… :lol:



Liefs,

Marlia

Jeetje Jippo…



Weet niet zo goed wat te zeggen…



Dat je nu meer zekerheid hebt is natuurlijk fijn.

Maar het ontvangen nieuws natuurlijk, verre van.



Veel sterkte gewenst, denk dat je er goed aan hebt gedaan om de dag vrij te nemen.



:hug: :hug:

hallo allemaal



ik ben tamara

ik ben 26 jaar oud en heb een zoontje van 1,5 jaar oud



ik klets al 2 jaar mee op dit forum

ook bij de mei mama’s van 2006



ik zou heel graag hier bij jullie willen komen kletsen

ik ben alleen niet heel veel op het forum maar klets wel mee



ik heb op 18 oktober de laaste pil ingenomen en ben 22 okt voor het laast ongi geweest

nou nu hebben we een hele maand ge klust en ik ben nu 4 dagen overtijd

ik ga nog niet testen want dat heb ik bij devano mijn zoontje ook pas gedaan toen ik 10 dagen over tijd was



ik heb wel kwaaltjes

ben smorgens misselijk

heb een opgezete buik

gevoelige borsten

en als ik niet misselijk ben dan eet ik alles wat ik in de kast heb staan

zelfs olijven wat ik alleen normaal onder een salade eet eet ik nu gewoon zo op

ik kan zelfs niet op mijn buik slapen want dan voel ik mij er niet goed onder



jippo meid ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd

verder alle zwangere gefeliciteerd en iedereen die aan het klussen is succes

groetjes tamara



Lieve Jippo, helle veel sterkte en een dikke :hug: :-*

Ondanks dat je het misschien eigenlijk al wel wist zal het wel erg hard aankomen.

Mijn mentor reageerde heel goed.

Ze gaat navragen wat er mogelijk is.

Ik ben blij dat ik het haar verteld heb, ook al is het heel vroeg in de zwangerschap.

Het geeft me wel rust zeg maar.

@Jippo: Heel veel sterkte meid. Wat een vervelend bericht. Het is niet eerlijk! :hug:

@Poemmelke: Welkom hier en nu maar hopen dat het raak is!! Je kwaaltjes zijn i.i.g. veelbelovend!



Ik heb het vandaag op het werk verteld. (Zo raar eigenlijk om dit zo te vertellen na het nieuws van Jippo). Mijn directeur en een collega/vriendin reageerden geweldig enthousiast. Ze vonden het echt super en we kwamen niet meer aan vergaderen toe maar hebben alleen maar ervaringen uitgewisseld. Zij hebben allebei al een kind.

Fijn he, dat er zo goed gereageerd wordt?

Ah Jippo…wat een naar bericht! :hug: Sterkte! Vind het echt heel erg…



Hier nog alles hetzelfde. Niet ongesteld, geen teken dat het eraan gaat komen, en ook geen andere rare kwaaltjes. Het blijft dus lekker onduidelijk… Ik denk ook echt dat het nu zo gaat omdat ik pas net met de pil gestopt ben sinds 19 okt, zal dus wel allemaal lang duren voordat alles weer naar behoren functioneert. Ik hoop maar dat de ongi snel op gang komt, ben ik daar vanaf en kunnen we weer aan de klus. Dit is ook niks! En dat denk ik al na 2 dagen overtijd te zijn…pffff :wall:

Maar ja, net als Marlia ga ik zondag weer testen…ergens hoop je dan toch op 2 streepjes…zal wel niet, maar toch…

@Caro: Spannend meid, ik :pray: voor je!

@Lotte: Inderdaad super om zo’n reactie te krijgen! Alleen nu heb ik helemaal zin om het aan iedereen te vertellen!! Nog ff een maandje volhouden.

@ Jippo: :hug: wat erg… Ik weet dat je hoop nu gedaald is tot het nulpunt, maar ik wil je toch nog even dit vertellen: Bij mijn vriendin hebben ze in maart ook gezegd dat het vruchtje veel te klein was voor haar zwangerschap en dat het dus ook een mk zou worden. Na een week was er nog niets spontaan op gang gekomen en werd ze dus doorverwezen naar de gyn. Op de dag van de curretage deden ze voor de zekerheid toch nog een echo… en de uitkomst ligt nu in een wiegje naast haar bed!



Ik wil je zeker geen valse hoop geven en ik denk dat je ook wel weet dat je beter van het ergste kunt uitgaan, maar er zijn dus ook nog verhalen met een goede afloop!



Heel veel sterkte,



:-*

daffie

@iedereen: ik ga nu de foto’s van Tyme in het showforum zetten! :dance:



en dan snel weer naar Colin, want die is een feestje aan het bouwen :x :doh: :wall: