Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Hallo dames,



ik heb niet meer geschreven sinds mijn laatste berichtje, maar heb wel vaak meegelezen.



Jippo: Ik hoop dat het allemaal mee valt voor je, maar het zal niet makkelijk zijn. Een dikke :hug: .



Een beetje moeilijk om hier nu meteen achter aan te zetten dat ik zwanger ben, maar het is niet anders. Ik heb 9 november getest en die was negatief, maar vanochtend was hij heel duidelijk positief. Weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar ik denk rond 23 juli.



Groetjes,



Iris

@Iris: Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

@Daffie: Wauw! Dat is ook heftig geweest voor je vriendin! Gelukkig dat ze nog ff die echo deden! :pray: voor Jippo dat het ook bij haar zo is!

@ iris: hartstikke gefeliciteerd!! ik begrijp dat dit een beetje moeilijk is, maar we willen allemaal zwanger worden, dus mag je (wat mij betreft) natuurlijk heel blij zijn! :thumbup: Weet je nog wanneer de eerste dag van je laatste ongi was? Dan kun je de uitgerekende datum opzoeken via de site van KOK!



@ Tamara: Welkom! Zag dat ik je in het eerdere berichtje heb overgeslagen. Wil je dat ik je in het NOD lijstje zet? Of zal ik nog even wachten tot je zeker weet of je nog wel in het NOD lijstje thuis hoort!? :smiley:



@ iedereen: ik heb het lijstje aangepast.







liefs

daffie

hoi daffie



maakt niet uit dat je erover heen hebt gekeken

wacht maar even met het nod lijstje dat ik eht zeker weet



tot nu toe niets geen buikpijn

ja steekjes maar dat herken ik van de zwangerschap van devano

verder niets te bekennen

vindt het ook niet erg

bij devano was het ook raak in de tweede ronde het zou nu wel leuk zijn als het in de eerste ronde raak zou zijn

maar ja we zien het wel



iedereen welterusten



groetjes tamara

Jeetje Jippo heel erg veel sterkte. Ik hoop voor je dat dit snel voorbij is :hug:



Welkom hier Poemmelke dat je maar snel zwanger mag zijn



@ Iris wat fijn zeg twee strepen





Ik zit hier nog steeds in spanning. Of ik wel of niet ongi word. omdat ik mijn cyclus nog niet helemaal weet. Dus kan elk moment ongi worden of niet natuurlijk. Mijn man is er van overtuigd dat ik nu al zwanger ben. Terwijl ik dat dus totaal niet ben.

Francisca wrote:
Hallo meiden,

Alles goed? Hier is als het goed is vrijdag mijn ei geweest dus het weekend druk geweest :oops: .
Even een vraagje voor de zwangeren, hoe snel voelden jullie iets van je zwangerschap? Heb sinds vandaag lichte steekjes in de onderbuik en een opgeblazen gevoel. Ook heb ik last van pijnlijke (.)(.).
Weet het van de eerste keer niet meer wanneer ik het merkte. Ik had ook niet echt last van misselijkheid o.i.d. toen.

Wij hebben op dezelfde dag NOD en op dezelfde dag had ik eisprong. Ook ik heb last van steekjes in mijn onderbuik en last van een opgeblazen gevoel. Zal het dan toch? Ik wil me niet meer teveel op alle kwaaltjes focussen deze maand, maar onbewust doe je het toch he...

@Jippo wrote:

Lieve allemaal,



Ik ben al een tijdje terug van de echo. Waar ik al bang voor was: er was wel een vruchtje te zien maar het was zo klein dat het nooit kan passen bij hoever ik minimaal in de zwangerschap moet zijn. Ze zei ook nog dat mijn baarmoeder eruit zag alsog ik elk moment ongesteld kon worden.

Voor de zekerheid (want ze gaan nooit van 1 echo uit) moet ik volgende week terugkomen om te kijken of het misschien toch gegroeid is. Maar daar gaat niemand van uit.



Ik heb de rest van de dag vrij genomen van mijn werk om een beetje bij te komen. Heb ook al flink gehuild hoor maar omdat ik al tussen hoop en vrees leefde ben ik eigenlijk voornamelijk erg opgelucht dat ik nu eindelijk zekerheid heb. Ook hoop ik dat de miskraam nu snel zal doorzetten want anders krijg ik een curretage en daar zit ik (denk ik) ook niet echt op te wachten…



Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, helaas heeft het niet mogen zijn…




:hug:

@Hanneke25 wrote:





Ik heb het vandaag op het werk verteld. (Zo raar eigenlijk om dit zo te vertellen na het nieuws van Jippo). Mijn directeur en een collega/vriendin reageerden geweldig enthousiast. Ze vonden het echt super en we kwamen niet meer aan vergaderen toe maar hebben alleen maar ervaringen uitgewisseld. Zij hebben allebei al een kind.




Dat moet toch wel erg fijn zijn zulke reacties!

@IrisdR wrote:

Hallo dames,



Een beetje moeilijk om hier nu meteen achter aan te zetten dat ik zwanger ben, maar het is niet anders. Ik heb 9 november getest en die was negatief, maar vanochtend was hij heel duidelijk positief. Weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar ik denk rond 23 juli.



Groetjes,



Iris




Gefeliciteerd!

@poemmelke wrote:

hoi daffie



maakt niet uit dat je erover heen hebt gekeken

wacht maar even met het nod lijstje dat ik eht zeker weet



tot nu toe niets geen buikpijn

ja steekjes maar dat herken ik van de zwangerschap van devano

verder niets te bekennen

vindt het ook niet erg

bij devano was het ook raak in de tweede ronde het zou nu wel leuk zijn als het in de eerste ronde raak zou zijn

maar ja we zien het wel



iedereen welterusten



groetjes tamara




Zou natuurlijk niet verkeerd zijn als het in de eerste ronde meteen raak is!! Oh en hoe hou je het vol om zolang te wachten met die test joh? haha

Zo… ik ben ook weer bijgelezen… Sorry van de vele quotes… 8) haha

Hoe doen jullie dat toch, dat reageren op iedereen in 1 bericht? Ik vergeet steeds tegen wie ik iets wil zeggen. Of kopieren jullie het vanuit een word-bestandje?

Weer even een berichtje van mij, als het goed is heb ik gisteren mn ei gehad…dus druk aan de klus geweest :dance:

Verder is het dus nu een paar weken afwachten…

Nou was ik net al een heel verhaal aan het schrijven. Mijn vingers schieten verkeerd en weg is alles…grr…



Ik ben gisteren niet hier geweest, had een erg drukke dag!

Overdag kwamen twee vriendinnen van me, de ene bleef de hele dag met zoontje tot vier uur ongeveer.

Toen moesten we vroeg eten, en ik moest 's avonds weer naar EHBO. Herhalingslessen volgen… Ik was heel erg moe.





@ Jippo; Ik vind het heel erg voor je, ik wens je veel sterkte.

Ik hoop en bid dat er volgende keer toch onverwachts goed nieuws komt.







Ik heb nog steeds geen last van misselijkheid, wel pijnlijke borsten en vaak plassen.

Alleen toen dinsdag de flessen van Moedervm werden gebracht hoefde ik spontaan de eerste paar uur niet te plassen. Maar dat kwam wel weer gelukkig. Ik vind de geuren van die flessen best mee vallen!

Ik zou het boek ook krijgen, maar ik denk dat hij die vergeten was. Heb er gewoon om gevraagd en toen zei hij: Die krijg je volgende week!

Nou dan nog maar een weekje wachten hé, moet er eerst wel wat voor doen natuurlijk…



Ik slaap niet heel erg goed de laatste tijd, de ene avond ben ik zo in droomland en dan ga ik “vreemd” waar mijn man bij staat… :eh:

En de andere avond kan ik nooit in slaap komen, echt heel vervelend.

Heeft iemand hier tips voor?





@ nieuwe zwangeren; WELKOM en GEFELICITEERD



Groetjes van Anita

@Anita-1982 wrote:



Ik heb nog steeds geen last van misselijkheid, wel pijnlijke borsten en vaak plassen.

Alleen toen dinsdag de flessen van Moedervm werden gebracht hoefde ik spontaan de eerste paar uur niet te plassen. Maar dat kwam wel weer gelukkig. Ik vind de geuren van die flessen best mee vallen!

Ik zou het boek ook krijgen, maar ik denk dat hij die vergeten was. Heb er gewoon om gevraagd en toen zei hij: Die krijg je volgende week!

Nou dan nog maar een weekje wachten hé, moet er eerst wel wat voor doen natuurlijk…




Echt misselijk ben ik ook nog niet geweest hoor.

Je bent dus niet de enige.



Tegen mij heeft de mw. van MvM gezegd dat ik het boek pas in de 2e of 3e week zou krijgen.

Ik denk dat ze dat bewust doen.

Net wat je zelf al zegt, je moet er eerst wat voor doen.

Sterkte Jippo :hug:



@ Iris proficiat

@ de rest… sorry geen tijd, ben aan 't werken.

Hoi moppies!



Net van mijn werk en niet zo heel veel tijd, dus ik hop er snel doorheen!



Marlia, je houdt het spannend :wink:



Tamara, van harte welkom bij ons groepje! Spannend hoor, je kwaaltjes! Jeetje meid, dat je zo lang kunt wachten met testen :shock:!

Leuke woonplaats heb je trouwens :wink: :thumbup:!



Lotte, good for you :thumbup:!



Hanneke, heerlijk dat je nieuw zo goed ontvangen werd :mrgreen:!



Caro, pffff, spannend hè :hug:?!



Daffie, wat een mooi verhaal van je vriendin. Fijn dat het daar helemaal goed is gekomen :thumbup:!



Iris, van harte gefeliciteerd! :-* Hoe voel je je?



Jeremy, lekker dan bij jullie thuis :mrgreen:, als je man denkt dat je zwanger bent en jij net helemaal niet! Ik hoop dat je man gelijk krijgt :wink: :thumbup:!



Linda, ik open KoK gewoon 2 x :mrgreen:! In het ene scherm lees ik bij, en voor het tussentijds typen van mijn reactie klik ik het tweede scherm open!



Chris, hopen maar dat je eitje bevrucht is :wink: :thumbup:!



Jippo, hoe is het nu met je, lieverd :hug:?!



Hier gisterenavond geknuft… mijn eitje zal rond dezer dagen springen… ik heb meestal een iets latere eisprong, dus we gaan nog ff door…



Dikke :-*

Hallo dames,



Ik voel me eigenlijk goed. Ik weet niet meer wie de tip gaf over het uitrekenen van de datum, maar ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst ongi ben geweest. Ik heb 8 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen en heb daarna een paar dagen lichte bloeding gehad. Ik heb een zeer onregelmatige cyclus en ook wat langer dan normaal. Vandaar dat ik eigenlijk niet weet waar ik vanuit moet gaan. Ben bang dat ik het weer met een echo moet doen, net als bij Samira.



Ik wil iedereen hgeel veel sterkte wensen met klussen en afwachten.



Nog even een extra knuffel voor Jippe :hug: .



Groetjes iris

Iris, gefeliciteerd met je zwangerschap! Zie trouwens dat Samira net een paar dagen ouder is dan Layla :D.



Kom morgen weer even kijken en goed bijlezen, vandaag wordt 't niks meer… :-*

Hoi allemaal,



Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en steun, dat doet me echt wat.

Vandaag voel ik mij mentaal al een stuk beter. Gisteravond kreeg ik behoorlijke buikpijn en kramp (als bij een een hevige menstruatie) ik dacht dat de miskraam er dus aan zat te komen, er is echter nog niets gebeurd. Heb nu ook nergens meer last van. Ik hoop (nou ja hoop…) dat het toch snel gaat komen. Wil liever geen curretage maar heb ook geen zin om nog weken te wachten tot er iets komt.



Ik zal waarschijnlijk voorlopig even een low-profile houden hier, maar ik blijf meelezen en als ik nieuws heb (goed of slecht )zal ik het natuurlijk even melden!



@Iris: gefeliciteerd!



Dikke kus,

Jippo

@Trying wrote:





Linda, ik open KoK gewoon 2 x :mrgreen:! In het ene scherm lees ik bij, en voor het tussentijds typen van mijn reactie klik ik het tweede scherm open!





[/color]




Oh das ook heel slim idd!!