Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Jippo meid, :hug: :hug: :hug:



Echt super van je dat je het nog op kan brengen om ons op de hoogte te houden!







Trying, klusze! :thumbup:



Mex, vandaag DE dag, spannend!!





Ik ga zo werken, fijne dag iedereen!

Nou, weinig spanning hier hoor… M’n koppie doet zo’n pijn, dat kan maar 1 ding betekenen :thumbdown:. Voelde het al een paar dagen aankomen, vraag me nu alleen nog af of de :evil: vandaag nog komen of morgen pas.



Maarre, ik ben superoptimistisch over de volgende maand. Nieuwe ronde, nieuwe kansen; het zou zomaar kunnen gaan lukken!



Jippo, schrijf alleen mee wanneer je hoofd er naar staat he? Natuurlijk zijn we benieuwd hoe het met je gaat, maar we snappen het gerust wel als je het even rustig aan wilt doen.



Hoe is het bij jou Anneke? Heb je nog getest??

Mex toch hoop ik dat je deze maand alsnog geluk hebt.



En Anneke? ik ben benieuwd hoor hoe het bij jou is.



Jippo gewoon schrijven als je hoofd er naar staat. Wij zijn er over een tijdje ook nog wel hoor.



Hoe gaat het met al de zwangeren? Hoop dat jullie niet al teveel kwaaltjes hebben.



Jeremy is naar de Creche en ik ben aan het werk nu. morgen helpen bij het sinterklaasfeest op mijn werk. heb er echt zin in.

@ Iris: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!



Hier nog steeds geen ongi. Zit nu op dag 38 na mijn ontrekkingsbloeding. Gisteren kreeg ik opeens een rare buikpijn onderin mijn buik en rugpijn. Een ongi-gevoel… Gisteravond even lekker languit in bad gelegen. Na dit bad voelde ik iets lopen van onderen. Ik dacht: daar hebben we dan eindelijk de ongi!!! :dance: Niet dus, het was gewoon witverlies (dun, helder). Ik heb nog steeds dat ongigevoel… Gisteren dacht ik dat het misschien mijn eisprong wel was. Dus gisteravond hebben wij voor de zekerheid nog even geklust…



Maar nu komt het…Om het nog spannender te maken… :lol: … Ik heb op een ander forum iemand voor mij laten pendelen…Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een berichtje van haar terug met de mededeling: “zou het kunnen dat je nu zwanger bent?” … :shock:



Ik reken nergens op. Zondag weer testen. Ik ga er gewoon van uit dat die negatief is (kan het me ook niet tegenvallen). Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel dat die pendelaarster gelijk heeft…



We wachten af… :smiley:

@ Chris: Spannend! ik zit weer te duimen! :thumbup:



@ Anita: Lekker toch, dat je nog geen last hebt van die kwaaltjes? Toen ik zwanger was van Colin heb ik maar 1 x overgegeven :sick: in het begin! ik vond het super!! :dance: Ik droomde trouwens ook heel raar, maar dat was meer aan het einde. Dat ik mn baby vergat op het dak van de auto enzo :think: Maar volgens mij kun je daar weinig aan doen. :?



@ Caro: Nog steeds nix? Wel knap dat je pas zondag weer gaat testen :thumbup:



@ iris: ooowww… tja, dan wordt het inderdaad lastig uitrekenen… Heb je de vk al gebeld? Weet je al wanneer je een echo krijgt? En als je het leuk vind, kan ik je leeftijd ook in het lijstje zetten.



@ Jippo: Geeft nix hoor meid, gewoon alleen typen als je iets kwijt wil. Het komt wel weer… :hug:



@ Marlia: SPANNEND!!! :shock: :o :shock: Ik hoop voor je dat het waar is!!!



Hier beginnen de klusweken :mrgreen: We gaan proberen om de komende 2 weken om de dag te klussen (pff… ga het nog druk krijgen)



enne… Gisteren moest ik afrijden:



GESLAAGD!!! :dance: :dance:







:silenced: solly, ik ben een beetje blij met mezelf :oops: :silenced:



liefs

daffie

@ Daffie: GEFELICITEERD met het behalen van je rijbewijs!! Ben je in 1x geslaagd?



Ik heb er destijds 5x :oops: over moeten doen, het wou maar niet lukken… Maar nu ben ik reuzeblij met mijn rijbewijs en mijn autootje.

@ Marlia en Caro… eeeuuhh… kunnen jullie NU niet testen?? Ben best nieuwsgierig eigenlijk :mrgreen: slechte eigenschap :oops:



@ Daffie: GEFELICITEERD! Super. Ik heb m’n rijbewijs al 10 jaar ofzo en kan 'm echt niet missen!!! Je bent zoveel onafhankelijker zo (moet je natuurlijk wel een auto hebben).



Vandaag wordt in ons huis de vloer gelegd. Spannend! Zijn nu echt in de laatste loodjes fase. Wel zwaar dus, maar het einde is in zicht.

Kunnen we ons dan eindelijk richten op het andere klussen :inlove:

Daffie, gefeliciteerd meid.

Nu kan je lekker gaan crossen met de auto.



Hier zijn vandaag de 1e flessen van MvM gewisseld.

Ik hoop zo dat er in de buurt niemand iets gezien heeft.

Zelf was ik niet thuis.

Toen ik net thuis kwam van mijn werk had mijn vriend de nieuwe flessen al binnen gezet.

En er was nog een verrassing, mijn welkomscadeau zat al in de tas van de flessen.

En dat terwijl de mw van MvM heeft gezegd dat het pas in de 2e of 3e week zou komen.



Nu heb ik vanavond lekker wat te lezen.

Daffie, gefeliciteerd!!!

Fijn hé, die vrijheid!

Geniet ervan.



Mex en Jeremy, nee nog niet getest.

Al was de verleiding net weer groot.

Heb een ongi-gevoel, maar mijn temperatuur is nog steeds hoog.

Dus wilde wel wat duidelijkheid, haha.



Maar ik doe het toch zondag pas, want ik weet toch als hij negatief aangeeft ik zondag alsnog ga testen, omdat ik dan weer bang ben dat ik te vroeg was…

Daar overtuigde mijn man me van, want ik had het ding al bijna in mijn hand…

heb het niet tot zondag vol kunnen houden…vanochtend getest en hier is het resultaat:

haha, jullie zijn nog niet wakker geloof ik, tis ook nog vroeg!



Ik klets maar even in mn uppie, sorry voor mn ego-bui maar ik moet dit echt effe kwijt: ik geloof het gewoon niet!!! Ik heb eigenlijk nergens echt last van, ik voel me heel normaal, ik had er ook totaal niet op gerekend…en toch ben ik zwanger!!! Normaal heb ik nooit zoveel geluk!!!



Ben echt superblij, mannetje ook, we zijn helemaal :inlove: het voelt alleen nog superonwerkelijk…komt wel. Nog tijd genoeg haha. Heb net uitgerekend dat als alles goed blijft gaan we tot 29 juli 2008 de tijd hebben om te wennen…

breekt even in





Caro van harte meid, ik dacht laat ik maar even feliciteren want het is nog zo stilletjes hier :wink:



Dat het maar een voorspoedige zwangerschap zonder ongemakken mag worden!



breekt weer uit

Hier ben ik!!!



Hartstikke gefeliciteerd!!! Wat goed zeg… Nu zijn we zeker geen NOD maatjes meer :wink: hihi…



Ik ga gelijk het lijstje aanpassen!!!



:-*

daffie

aangepast!



Hartstikke bedankt voor de felicitaties! Het was inderdaad de 1e keer afrijden en dan gelijk geslaagd!!! :silenced: ben een beetje trots, solly! hihi



Als ik nou ook dit jaar nog zwanger wordt, heb ik echt een super jaar gehad! Colin geboren, nieuw huis gekocht, rijbewijs gehaald en dan nog zwanger worden… :dance:



@ Mex: Hoe is het? Zijn ze er al???



@ Anneke: Goed hoor, dat je nog kan wachten… Het zou mij niet lukken!



@ Lotte: Ik heb me voorgenomen deze keer ook mee te doen met MvM, maarre… Valt het echt niet op? Ik heb namelijk een kennis die nogal veel praat aan de overkant wonen… :roll:



@ Jippo: Hoe gaat het? Ik heb je een pb’tje gestuurd. :hug:



Nou, ga gauw naar mn zus, die viert vandaag haar verjaardag. Misschien dat ik vanavond nog kom kletsen…



liefs

daffie

Caro :: :: Gefeliciteerd :**: Geniet er van…

JAAAAAAAA, Gefeliciteerd!! :dance: Super voor jullie Caro!



Kom later nog even terug om verder bij te beppen!

@Caro: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :dance:



Net als Jippo ook gelijk na het stoppen met de pil zwanger. Leuk zeg!!! Het zou wel heel toevallig zijn als hetzelfde mij zou overkomen. Ik ga morgenochtend pas weer testen. Ik durf nergens op te hopen en ik reken nergens op. Heb wel last van kwaaltjes, maar dat kan ook goed ontpillen zijn.

Als ik morgen wel negatief test, hoop ik dat ik toch gauw ongi word. En anders volgende week zondag maar weer testen.



We blijven gewoon doorklussen!



Liefs,

Marlia

Hoi meiden!



Ff snel bijgelezen, maar ik kan niet uitgebreid reageren. Arwen’s verjaardagsfeestje begint om 15.00 uur!



Maar ik moet natuurlijk wel twee dames feliciteren!



Daffie, van harte met het behalen van je rijbewijs :thumbup: :-!



Caro, zwanger, jaaaa! Gefeliciteerd :-
!



En voor Jippo:



Lieverd, je bent zo sterk! Ik lees je heel graag, maar snap ook als je even afstand wil nemen van ons. Dikke knuffel, je bent een kanjer! :hug: :-



Fijne dag! :-

Hoi meiden,



Ik was van plan om wat afstand te nemen maar ik kan het niet laten om even te reageren.



@Daffie: gefeliciteerd meid met het halen van je rijbewijs! ::

@Caro: helemaal te gek zeg, meteen raak, hoop dat alles goed blijft gaan!:
:



@Andere zwangeren: alles nog steeds goed? Hoe gaat het met de kwaaltjes?

@Nog niet zwangeren: hoop dat het snel raak is.

@Trying: lief van je, voel me zelf helemaal niet sterk hoor! Ik probeer maar positief te blijven voor de toekomst. Wat ook helpt is dat ik een ontzettend lieve vriend en familie heb, ik voel me hoe dan ook bevoorrecht hierdoor.



Hier gaat alles best goed, ben ook niet echt verdrietig meer, zit nu meer te wachten tot ‘het’ komt. Heb inmiddels wel het gevoel dat het niet spontaan gaat gebeuren en dat ik moet gaan kiezen tussen pillen en curretage. Eerst woensdag de tweede echo maar afwachten en kijken wat de VK adviseerd. Mijn geduld is de laatste tijd wel erg op de proef gesteld, maar dit kan er ook nog wel bij… :?



Iedereen een fijn weekend!

jeeh Caro zwanger joepie zeg. weer eentje erbij





Jippo ik hoop voor je dat het snel over is. zodat je weer verder kunt gaan.



de rest hoop dat het goed gaat verder met jullie heb nu niet zoveel tijd om alles te tikken