Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

@Jippo: Ik kan me heel goed voorstellen dat je even afstand neemt, neem de tijd!

@Mex: Heb je al getest???

@Jeremy: Hoe was het Sinterklaasfeest? Altijd leuk natuurlijk!!

@Marlia: Ben benieuwd wat morgen uit de test komt en anders hoop ik dat je snel ongesteld wordt zodat je weet waar je aan toe bent! (een positieve test is natuurlijk nog veel leuker!)

@Daffie: Gefeliciteerd!!! Ik zag er altijd heel erg tegenop om auto te rijden, maar zou nu echt niet meer zonder kunnen!! (dan kwam ik ook niet op mijn werk trouwens… haha)

@Sjaantje: Dat andere klussen is ook nog eens veel leuker… :wink:

@Lotte: Wat voor leuk welkomstcadeau heb je gekregen van MvM? Ik zag dat ze hier in het noorden containers hebben ofzo waar je je flessen naartoe kunt brengen, ze komen hier niet bij je thuis. Had me dat niet zoveel uitgemaakt, want ik ken hier toch maar weinig mensen. Maar ga er zeker aan meedoen wanneer ik eenmaal zwanger ben.

@Anneke: Het is nu bijna zondag… hihi duim duim

@Caro: Gefeliciteerd!!!

@Trying: Leuk verjaardagsfeest gehad?? Overigens werkt dit erg goed (twee keer de site openen) zo te zien… :wink:

Aloha!!

@ Trying: Hoe was t feestje??

@ Jippo: Ik had je al gepb’t voordat ik je berichtje hier las, dusse… :silenced: Ik vind ook dat je sterk bent!

@ Marlia: ik zit nog te duimen, hoor! En ben ook heel nieuwsgierig, kun je niet vanavond nog testen? :mrgreen:

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties. Jammer genoeg heb ik nog niet kunnen rijden, omdat mn rijbewijs pas komende donderdag klaar is! :roll: Maar, heb al wel vast de auto gereserveerd, want ik ga natuurlijk wel gelijk rondcrossen :wink: :mrgreen:

Verder zijn we gisterenavond alvast begonnen met klussen :shifty: Op deze manier zou het wel heel raar zijn als we mn ei missen :lol: Ik ben namelijk stiekem wel erg jalours op alle meiden die al zwanger zijn. Iedere keer dat er iemand een positieve test kan laten zien, zit ik weer te denken; waarom wij nou niet! :wall: hihi Maar, ook ik heb veel vertrouwen in deze ronde. Het lukt ons gewoon! :mrgreen:

liefs

daffie

Ik vraag me ineens af waar Beep is! Ze heeft al zo lang niets meer geschreven… Zou ze ons vergeten zijn?? :frowning:

hallo meiden, bedankt voor de felicitaties!!!

Gek idee dat jullie -op mijn man na- de enige zijn die het weten…heb vandaag een heleboel familieleden en vrienden gezien (die kwamen kijken naar de vorderingen van ons huis) en het was echt supermoeilijk om mijn mond te houden! Mannetje en ik hebben besloten niet al te lang te wachten met vertellen, maar we willen het eerst eventjes rustig met z’n tweetjes laten bezinken…ben benieuwd hoe lang we dat volhouden hihi. We lopen echt de hele dag te :slight_smile:

Voor de meiden die op het punt staan te gaan testen: zet 'm op :thumbup: Hopelijk ook 2 streepjes!!!

Dat alle nog niet zwangere meiden hier maar snel mogen volgen!!!

Caro, gefeliciteerd meid, helemaal super.

Ik had je al wel eerder willen feliciteren, maar ik dacht dat er hir niet gepost was.

Ik kreeg namelijk geen mailtje, heel vreemd :think:

Daffie, het valt niet echt op als je de flessen van MvM buiten zet.

Ze vragen of het discreet moet.

Ik heb er 2 plastictassen bij gekregen.

Misschien kan je de flessen achter je huis ergens neer zetten, als je ze liever niet voor het huis hebt staan.

Je kan alles overleggen.

Ik heb ook de mogelijkheid gekregen om de flessen weg te brengen.

In mijn geal zou ik ze naar de apotheek moeten brengen, maar dat ik voor mij niet handig.

Ik zou ze dan op vrijdagochtend weg moeten brengen, maar op vrijdag ochtend moet ik wekren en ik begin al om 7 uur, dus dat werkt niet.

Het is wel zo dat we als we thuis komen de flessen direct naar binnen halen, zodat ze niet ed hele dag buitne staan.

Dan valt het denk ik ook weer minder op.

@ Lotte; :think: wel prettig dat er zoveel opties zijn! Misschien dat ik dan de poort open kan laten, dat ze de flessen in de achtertuin zetten! :think:

Nou ja, eerst maar eens zwanger worden :shifty: :mrgreen:

ga maar eens naar mn bedje…

truste!

liefs

daffie

Je kan MvM ook bv de sleutel van je achtertuin geven zodat ze ze daar kunnen oppikken. Ze zijn er echt heel goed in om het zo onopvallend mogelijk te doen.

Daffie ik snap het hoor dat je ook zo graag wilt ik heb het ook. En ik heb nog niet eens mijn eerste NOD gehad. (of misschien wel :think: dat weet ik nog niet :smiley: )

Het sinterklaasfeest was leuk. Al die gespannen kindjes niet normaal meer.

Ik vertrek morgen naar Valkenburg voor een midweekje met mijn moeder. En dan heb ik daarna een paar dagen geen internet. Dus ik zal waarschijnlijk pas rond 3 of 5 december pas weer online komen.

Ik wilde eigenlijk vanavond al testen, maar heb nog maar 1 test liggen. Had wel testen besteld, maar die zijn helaas nog niet binnen. En denk ook niet dat ze morgen voor 12.oo op de stoep liggen. Dus ik moet me nu echt gaan inhouden tot morgenochtend. Ik wil nl. getest hebben voordat ik met mijn moeder wegga.

Ehm… verrassing! (Rolde zelf ook even van m’n stoel van verbazing…)

Wauw!!! Nummer 6!!!

GEFELICITEERD!!!

Heb nu alleen wat bruinverlies en dat maakt me wel nerveus…

:**: Gefeliciteerd Mex!!

In welke ronde zat je nu?

Hier verder nog geen veranderingen, af en toe kleine steekjes in mn onderbuik maar verder nog niks. We wachten de komende weken "rustig"af :lol:

Ik moet zo naar mn werk, dus ben er vanavond pas weer… Ik hoop dat er snel meer zwangeren bij komen!! Ik duim :pray:

Liefs

Gefeliciteerd Max. Jeetje zeg het gaat als een trein hier.

:dance:

Ik voel deze maand trouwens helemaal niks aparts meer… De maand gaat opeens ook veel sneller voorbij nu ik er ook niet al te veel mee bezig ben. T zou echt een verassing zijn als ik volgende week opeens wel positief test, maar ik verwacht het absoluut niet. Nog even een paar dagen afwachten!

Mex, gefeliciteerd :dance:

Ben je nog een as juli-mama, of wordt het augustus???

Ik voel me de hele dag al bleghhhhhhhhhh.

Echt misselijk ben ik niet, maar ik voel me ook niet super.

Vanmorgen heb ik gewerkt, en ben nu doodop.

ik ga zo lekker even naar bed.

Mijn mannetje is toch niet thuis.

Enne…Ik heb nu lekker een weekje vakantie :dance:

Wat een heerlijk gevoel is dat.

Fijne dag nog allemaal!!!

Wauw! Sinds de laatste keer dat ik hier was 2 nieuwe zwangeren erbij!! Dat gaat goed! Gefeliciteerd dames!!! En Daffie natuurlijk gefeliciteerd met je rijbewijs!

Lottte, geniet van je weekje vrij! Lekker een beetje bijkomen.

Ik ben behoorlijk misselijk. Gisteren stond ik in de rij bij de kassa van de AH. De man voor mij had een zak diepvriesgroente op de band liggen. Meteen toen ik het zag begon ik te kokhalzen (geen idee waarom!). Ik heb een plastic zak gepakt en ben snel naar buiten gerend. Daar gespugd, zak dichtgeknoopt en in de prullenbak gegooid. Manlief heeft afgerekend en kwam vrij snel buiten. Wat een ervaring! Gelukkig een goede afloop.

Vandaag gaat het wel weer iets beter.

@ Mex: hartstikke gefeliciteerd!!! :dance: :dance: Weet je al wat meer over je uitgerekende datum? Dan kan ik gelijk het lijstje weer aanpassen!

@ Lotte: ik hoop dat je even goed slaapt! En lekker zeg, een weekje vakantie! Ik kan me de laatste niet meer herinneren :wink: :mrgreen:

@ Hanneke: hihi, ik weet dat het voor jou niet leuk is, maar om het zo te lezen is het best grappig! :mrgreen: :silenced: :shifty:

@ Jeremy: Das ook nog een optie! Dan staat de poort niet de hele dag open… Voorlopig zou ik ze ook nog gewoon kunnen aannemen. Ik werk nu toch nog niet. :slight_smile:

@ Linda: Ik duim voo rje hoor!!!

Verder hier geen nieuws. Vanmiddag komt er een vriendin gezellig langs. Gaan we verder met het koppel plan tussen Colin en haar dochter :mrgreen: Hij vind haar helemaal niet leuk en moet altijd huilen als ze gaat brabbelen :eh: :lol:

liefs

daffie

:: Van harte gefeliciteerd Mex!!! ::

Gek he, als je het zelf niet verwacht.

Hoe is het met Marlia? Al getest? Vertel vertel!!!

@ Mex: ook jij VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Oktober-stopsters zijn blijkbaar aardig vruchtbaar :smiley:

Vanmorgen heb ik getest. Gelukkig had ik me er al op voorbereid, want hij was negatief . Ik ben NIET zwanger. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.

Zo langzamerhand vraag ik me stiekem wel een beetje af of de boel bij mij beneden nog wel goed werkt… :frowning: Maar tja, ik heb 15 jaar lang elke dag trouw die pil ingenomen. Mijn lichaam moet natuurlijk weer erg wennen aan het feit dat het nu alles weer zelf moet regelen. Die kwaaltjes die ik heb zullen dus wel bij het ontpillen horen helaas. Toch hoop ik dat die ongi nu snel komt. Zit nu op dag 40 na onttrekkingsbloeding. ik heb ook al verhalen gelezen dat mensen pas na 80 dagen (!!) hun eerste echte ongi kregen.

Aan de andere kant… Misschien was mijn eerste cyclus ook wel erg lang… En had ik bijv. afgelopen donderdag ongi moeten worden (toen had ik ook een heftig ongigevoel trouwens, maar er gebeurde verder niks…). Dat gevoel heeft tot gisteren aangehouden. Dus als je het zo bekijkt, ben ik nu misschien nog maar een paar dagen over tijd.

In elk geval blijven wij elke zondag gewoon vrolijk doortesten :smiley:

Het moment zal ook voor ons hopelijk gauw daar zijn dat wij een positieve test in handen hebben.

@daffie wrote:

@ Hanneke: hihi, ik weet dat het voor jou niet leuk is, maar om het zo te lezen is het best grappig! :mrgreen: :silenced: :shifty:

Wij hebben er achteraf ook om kunnen lachen hoor!! Het moet er wel komisch uit hebben gezien!

Marlia, balen zeg! Inderdaad nog niet opgeven hoor! Maar die onzekerheid lijkt me niks. :pray: voor jou!

@ Marlia: :hug: wel rot zo’n negatieve test. Ik vind altijd van wel… Maar gelukkig kun je er nuchter tegenaan kijken. Misschien kun je wel naar de ha. Waarschijnlijk zegt hij/zij ook dat je gewoon moet afwachten, maar dan weet hij/zij er wel vanaf. Maar je kunt natuurlijk ook lekker iedere week een testje doen! hihi :mrgreen:

@ Mex: Heb even stiekem gespiekt in het vorige forum, maar je was toch al in juli gestopt? Dan was dit ronde… :think: 4??? En weet je al of je nog net een juli mama bent? of toch de allereerste augustus mama?

liefs

daffie