Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

@Hanneke: wat een schaamte zo in de winkel! gelukkig kan je er zo achteraf wel om lachen, maar ik zou me ook wel een beetje schamen op zo’n moment. Hopelijk krijg je niet nog meer van deze vervelende situaties!

@Marlia: Jammer dat je negatief getest hebt, ik hoop dat je snel wat meer weet over je cyclus!

@Lindaaa: Het was inderdaad even flink schamen op dat moment. Gelukkig was het buiten niet druk.

Ik heb het liever daar dan voor de klas ofzo!! Maar het liefst gewoon helemaal niet!

Oei Hanneke, wat een situatie! En dat al van een onschuldig zakje diepvriesgroente :lol:. Dusse, vanaf nu altijd in plastic tas in je handtas? Hopelijk is het niet meer nodig, hi hi!

Daffie, vergat je door alle commotie nog helemaal te feliciteren met je rijbewijs; goed gedaan meid :dance:. Lekker dat je dat achter de rug hebt. Ik ben inderdaad in juli al gestopt, ben dus eigenlijk een verstekeling hier :oops:. Wilde toen nog niet aan de grote klok hangen dat we voor een 2e wilden gaan. In de 2e ronde had ik een positieve test, helaas 2 dagen later een negatieve :cry:. Wat er aan de hand is geweest is me nog steeds niet duidelijk. Nu 2 rondes later weer een positieve test…

Sinds vanochtend verlies ik bruin slijm en dat maakt me zo onzeker! Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar fijn is het natuurlijk niet. Als alles wel goed gaat zou ik op 1 augustus uitgerekend zijn. Hopen dus dat het gauw weer over gaat en niet terug komt :pray:.

Er breekt er hier boven een de boel af… Het was de bedoeling dat die nog wel even zou blijven pitten, maar blijkbaar denkt zij er anders over :lol:.

Hoi meiden!

Jippo, je geduld wordt zeker op de proef gesteld! Dit wachten is vreselijk! Ik heb zelf 2 mk’s gehad en beide keren is het vruchtje spontaan gekomen. Bij de eerste heb ik even moeten wachten, bij de tweede vloeide ik meteen heel erg. Het lijkt me echt vreselijk om dit door te moeten maken, zeker omdat bij jou ook nog niet helemaal 100 % zeker is dat het niet goed zit (ook al zegt je gevoel van wel). Fijn dat je zo’n lieve mensen om je heen hebt :-!

Linda, fijn dat je iets aan mijn tip hebt :wink: :mrgreen: :thumbup:!

Ik ben er deze maand ook veel minder mee bezig dan de vorige… komt misschien doordat vorige maand “de eerste” was… :think:

Daffie, voor jullie komt die positieve test ook, hoor :-
!

Hoe zijn je koppelpogingen verlopen? :lol:

Caro, leuk hè, dit is nu echt jullie geheim! Maar KoK is dan idd een fijne en anonieme uitlaatklep, haha!

Jeremy, alvast heel veel plezier in Valkenburg!

Is vijf dagen voor je NOD niet een beetje vroeg, meis :wink:?! Ik snap heeeel goed dat je nog graag wil testen voordat je weg gaat, maar ik hoop niet dat je al te teleurgesteld bent als de test negatief is :-!

Mex, jaaaa, van harte gefeliciteerd :-
!!!

Bruinverlies kan ook de innesteling zijn, hè!

Lotte, heerlijk, geniet van je vakantie!

Hanneke, oh wat erg dat je moest spugen tijdens de boodschappen :sick: :hug:!

Marlia, balen van de negatieve test :thumbdown:. Ook erg onhandig dat je nog niet weet waar je aan toe bent met je cyclus.

Linda, Daffie, Het verjaardagsfeestje was leuk, thanx for asking :-!

Fijne dag nog! :-

@Hanneke dan sta je inderdaad even te kijken zeg.

@Marlia wie weet welke kant het nog opgaat zolang de :twisted: er nog niet is.

@Trying ook ik weet mijn cyclus nog niet zo goed. het kan tussen de 21 en 30 dagen zitten. mijn 30e dag is vrijdag en ik kan met de testen die ik heb 4 dagen voor nod testen. Dus ik ga het gewoon proberen. Joh die testen die ik heb zijn zo belachelijk goedkoop dat je bij wijze van spreken elke dag kan testen de laatste week dan ben je nog maar een tientje kwijt.

Hallo meiden,

@ Caro en Mex gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

@ Hanneke, vervelend joh dat je zo misselijk bent en dan ook echt zo moet overgeven…

@ Marlia74, jammer dat je een negatieve test hebt, hoop dat de volgende ronde ook raak is hoor!!

@ Daffie, je moet Colin natuurlijk wel wat openingszinnen geven, hij begint mss te huilen omdat ie niet weet hoe die moet reageren op zijn vriendin in spé…

En gefeliciteerd met je rijbewijs :clap:

@ Lotte, ik hoop dat je je snel wat beter mag gaan voelen.

@ Lindaaa,

T zou echt een verassing zijn als ik volgende week opeens wel positief test
ik hoop voor je dat je die verassing krijgt hoor :thumbup:

@ Jeremy, hoop dat je ook zwanger bent !!

Ik voel me niet zo goed, ik heb heel soms misselijkheidsaanvallen; vrijdagavond toen ik net in bed lag en gisteravond toen ik met manlief uit eten was ter gelegenheid aan ons 1 jarig huwelijk wat we gisteren mochten vieren !! Erg romantisch als je dan wit wegtrekt en zit te staren naar je volle bord. Het eten smaakte gewoon niet meer, heb wel 5x sorry gezegd tegen m’n ventje.

En vandaag werd ik wakker met mijn rechteronderlip helemaal aangedaan door koortslip, echt heel vervelend!!

Ook nu voel ik me niet heel lekker, lig dan ook met warme trui aan in bed. Ik hou me vandaag verder lekker rustig.

Vanmorgen het huis vol gehad met m’n schoonfamilie, erg gezellig dat wel.

Vanavond komt mijn moeder over uit Friesland, die blijft twee nachtjes logeren, gezellig!!

Nou meiden ik wens jullie allemaal een goede nieuwe week toe!!

Groetjes Anita

@Jeremy wrote:

@Trying ook ik weet mijn cyclus nog niet zo goed. het kan tussen de 21 en 30 dagen zitten. mijn 30e dag is vrijdag en ik kan met de testen die ik heb 4 dagen voor nod testen. Dus ik ga het gewoon proberen. Joh die testen die ik heb zijn zo belachelijk goedkoop dat je bij wijze van spreken elke dag kan testen de laatste week dan ben je nog maar een tientje kwijt.

In dat geval: YOU GO GIRL 8) :thumbup: :mrgreen:!

Anita, gefeliciteerd nog met je huwelijksverjaardag!

@Trying wrote:

Anita, gefeliciteerd nog met je huwelijksverjaardag!

dankjewel :smiley:

Caro en Mex gefeliciteerd!!

Echt super!

En idd, we gaan als een trein!

Ik heb niet getest vanochtend.

Ben gisteren namelijk ongesteld geworden.

Ik was op het werk, kreeg ineens kramp en toen ik naar het toilet moest zag ik het al.

Reageerde vrij relaxed, al zeg ik het zelf.

Maar vandaag baalde ik toch flink.

Ook omdat ik echt last van mijn menstruatie heb, en dat door de pil juist niet had.

1 Geluk, weer op de 30ste dag.

Daffie, mijn nieuwe NOD is 24 december.

Hanneke, oei, in de supermarkt…

Die man van de groente moest eens weten, haha.

Het klinkt wel erg komisch, maar voor jou was het vast niet leuk!

@ Mex: dat geeft helemaal nix, hoor! hmmm… :think: misschien toch een ma?? Maar daar moet je het niet meer over hebben, deze keer gaat het vast wel goed!!! Bruin slijm is volgens mij alleen oud bloed, toch? Ik ga zo het lijstje aanpassen. Volgens mij ben je echt de allereerste augustus-mama! :smiley:

@ Trying: Colin ging vanmiddag gelukkig niet huilen. Hij probeerde haar ogen uit te steken :lol: :silenced: hihihi. Heb helemaal dubbel gelegen. Ze zaten lekker tegen elkaar te babbelen. De kleine van mn vriendin is 3 weken jonger dan Colin, maar wel ruim een halve kilo zwaarder, dus af en toe ziet dat gespeel er best grappig uit!

@ Anita: dank je wel en zie hierboven. Vandaag hebben ze honderduit gepraat! hihi en nog gefeliciteerd met je huwelijks-jubileum :mrgreen:

@ Jeremy: ik wordt nieuwsgieriger en nieuwsgieriger. Laat je het morgenochtend voor je weggaat nog wel even weten hier?

@ Anneke: :hug: Op naar de volgende ronde.

liefs

daffie

Anneke, :hug:

Maar wel een hele mooie datum voor een nieuwe nod.

Wie weet krijgen jullie wel een heel mooi kerstcadeautje :pray:

Hanneke, wat een vervelende situatie zeg.

Ik geloof dat ik me dood zou :oops:

Ik heb vanmiddag 2 uurtjes geslapen, en als ik niet wakker was gebeld dan had ik denk ik nog geslapen.

Ik ben de laatste dagen echt zo verschrikkelijk moe.

Wat vinden jullie, moet ik me er aan toegeven, of moet ik me er tegen verzetten?

Ik geef het donderdag in ieder geval wel aan bij de VK.

@ Lotte: volgens mij hoort het er bij, hoor! Ik zou (en heb me) er aan toegeven. Toen ik zwanger was, kwam ik thuis uit mn werk en ging gelijk naar bed. Pas om half 8 eten en dan om half 10 weer naar bed en de volgende dag hetzelfde :roll: Werd er compleet gek van, maar het ging weer over… En tegen het einde kwam het weer terug :wall:

liefs

daffie

Je leest ook inderdaad dat je je raan toe moet geven, maar ik kreg vandaag te horen dat ik dat juist niet moet doen.

Vandaar mijn vraag, wat jullie zouden doen.

:think: hmmmm… nou, ik zou het dus wel doen. Je lichaam geeft het aan, ik zou er naar luisteren! :mrgreen:

Zou ik ook doen Lotte.

Er is heel wat gaande in je lichaam nu.

In de eerste 3 maanden word er een compleet mensje gevormd, dat de overige 6 maanden voornamelijk alleen nog groeit.

Dus dat is nogal wat voor je lichaam, het is flink aan het werk.

Ik zeg, toegeven aan de moeheid!

Goed luisteren naar wat jouw lichaam je aangeeft Lotte! Je moet goed voor jezelf zorgen, dus ook die rust nemen! Dus slaap lekker! :mrgreen:

Succes met testen Jeremy! Hoe is je gevoel er over nu? Fijne vakantie in elk geval alvast.

Anita, nog gefeliciteerd! Jammer dat het vieren niet echt gelukt is… Snapt je mannetje vast wel. Volgend jaar lachen jullie er waarschijnlijk om :wink:.

Jammer Anneke! Klein positief puntje; je cyclus lijkt goed op gang te zijn en lekker regelmatig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen hoor!

Daffie, leuk he die kleintjes samen :D. Ik vind het ook zo geweldig om te zien hoe Layla op andere kinderen reageert. Afgelopen week zat ze met haar nichtje van 1 op de grond en gaven ze elkaar om beurten een slokje uit de fles :inlove: (oke, 10 minuten later was het anders…).

Lotte, ik zou er ook aan toegeven (sterker nog; heb vanmiddag even lekker liggen dutten :mrgreen:). Ik had bij Layla het gevoel dat ik bijna geen vrije tijd meer had; werken, naar huis reizen, eten en daarna op de bank in slaap vallen, volgende dag zelfde verhaal… Er gebeurt inderdaad gewoon heel veel in je lichaam.

Trying, hoe schat je je kansen in voor deze ronde? 2x een mk, wat een nachtmerrie! Heb je daarna wel van je zwangerschap kunnen genieten?

Misschien was het inderdaad een innestelingsbloeding bij me, zou dat nog kunnen na de 4 weken? Het is in elk geval nu opgehouden en daar ben ik wel heel blij mee. Beetje bij beetje komt m’n positieve gevoel erover weer terug. Ik voel me in elk geval alweer behoorlijk zwanger. Heb maar weer een bannertje gemaakt, zolang het tegendeel bewezen is ben ik zwanger hoor :wink:.

@ Mex: Als ik deze ronde zwanger wordt, schelen onze kinderen evenveel in leeftijd! hihi :mrgreen: ja, ik verveel me en het valt me op

ga nu lekker met vriend tv kijken

tot morgen!

liefs

daffie

Jaaaa, dat zou leuk zijn! :smiley:

Verveel me niet, er is alleen reclamepauze bij Expeditie Robinson :mrgreen: