Hoi Hoi
Nog even snel een berichtje voordat ik wegga.
Nou net nadat ik getest had kwamen de :twisted:. Ik had het wel verwacht, maar mijn man dus niet. Ach wie weet volgende ronde. We zullen zien. Zal zo even mijn volgende NOD uitrekenen. Ach een voordeel is dat ik deze week heerlijk gluhwein kan drinken.
@Janneke jammer hoor dat het niet raak is
@Lotte je moet gewoon aan je lichaam toegeven hoor niets belangrijkers als dat.
Nou meiden waarschijnlijk zie ik jullie hier pas weer volgende week, anders misschien vrijdag nog even ligt eraan of het internet het nog doet :-*
He Jeremy wat jammer!
Geniet van je vakantie (en de gluhwein dan maar)!
hoi meiden
zwangere gefeliciteerd
klussers succes
jippo meid hoop dat het iets beter gaat op het moment
wanneer moet je weer voor een echo
sterkte meid
meiden die ongie geworden zijn op naar de volgende ronde
nou bij ons is ook niets
had mij voorgenomen als ik na het weekend nog niets had dat we zouden gaan testen
zaterdag thuis opgeruimd met devano gespeelt en op een gegeven moment verschrikkelijke buikpijn
voelde mij ook niet lekker
ben naar de badkamer gegaan om te gaan douchen en toen waren de :evil: :evil: daar dus deze ronde niet
voelde mij heel even teleurgesteld maar het is pas de eerste ronde
op naar de nieuwe ronde
ik ga ppoetsen en dan mijn boefje aankleden
meiden groetjes
tamara
@ Jeremy: :hug: vervelend meissie, maar de volgende ronde weer een kans!! Fijne vakantie!! en nu kun je inderdaad wel lekker wat drinken! :mrgreen:
@ Mex:
Verveel me niet, er is alleen reclamepauze bij Expeditie Robinson :mrgreen::lol:
@ tamara: :hug: altijd vervelend een negatieve test, maar ook voor jou: nieuwe ronde, nieuwe kans!!

Hier gaat alles zn gangetje. De klusweken zijn nu echt begonnen :oops: Vind vriend helemaal niet erg :mrgreen: Helaas slaapt Colin ineens heel slecht en ik heb geen flauw idee waar het door komt, dus we lijden allemaal aan slaapgebrek!

liefs
daffie
[/quote]
daffie
ik heb uitgerekend dat ik op 21 of 22 dec mijn nod heb
maar is goed dat je het op de 22 dec hebt gezet
en ik ben 26 jaar oud dan kun je dat er ook meteen bij zetten
ik heb gezien dat colin iets over zijn negen maanden is dan is dat vrij normaal dat jullie aan slaapgrek leiden
hij heeft zo zijn periodes
heeft ook te maken met zijn sprongetje
devano heeft dat ook gehad met die leeftijd
vooral om dat ze nu veel dingen gaan bij leren en dat moeten ze verwerken en dan doen ze s’nachts
komt wel goed
groetjes tamara
@poemmelke wrote:
ik heb gezien dat colin iets over zijn negen maanden is dan is dat vrij normaal dat jullie aan slaapgrek leiden
hij heeft zo zijn periodes
heeft ook te maken met zijn sprongetje
devano heeft dat ook gehad met die leeftijd
vooral om dat ze nu veel dingen gaan bij leren en dat moeten ze verwerken en dan doen ze s’nachts
komt wel goed
groetjes tamara
pfff… ik dacht al wel zoiets, maar het is toch vervelend!!!
liefs
daffie
Hoi meiden, even vanaf mijn werk, dus kort!
Lotte, aan toegeven! Geen twijfel over mogelijk! Er gebeurt vreselijk veel in je lichaam nu, en dat merk je. Rusten dus!
Mex, met name in het begin van de zwangerschap van Arwen was het moeilijk, ja… we waren niet onbezorgd blij en leefden van mijlpaal naar mijlpaal. Later werd het minder, zeker na de pretecho (met 25 weken). Maar gelukkig hebben we een prachtige en gezonde dochter gekregen :inlove:!
Voor de meiden die hun :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hebben gekregen: :hug:!
:-*
@Anneke, Jeremy en Tamara: jammer van de :evil: … volgende keer beter! Ik duim voor jullie.
@Mex: jij voelt je al behoorlijk zwanger? wat voel je dan?
Ik voel echt nauwelijks iets…wat steekjes/prikjes in mn buik maar dat is het dan ook. Daarom is het ook nog zo onwerkelijk!
Gisteren toch maar weer een test gedaan, weer I I … tis dus echt waar!
Vanochtend ben ik bij de huisarts geweest, die heeft het verder niet meer getest want geloofde het zo wel, zeker na 2 positieve testen. Volgens haar berekening zou ik op 31 juli uitgerekend zijn en zit ik nu in de 6e week. Ze had het over de kans op een kleine bloeding rond de 8e week…dat was heel normaal en hoeven we niet van te schrikken. Had te maken met de innesteling. Maar hier lees ik dus veel dat de innesteling al veel vroeger in de zwangerschap gebeurt…iemand enig idee wat mijn huisarts dan bedoelt? Kreeg het op dat moment niet zo mee, achteraf vraag ik me dit pas af.
In elk geval ga ik deze week de verloskundige bellen voor een afspraak, ben benieuwd wanneer ik mag komen!
Hallo allemaal, fijn weekend gehad??
Ik lees weer goede berichten hier!! Proficiat Mex en Caro.
Voor de rest heb ik wel alles bij proberen te lezen, maar ben de helft alweer vergeten :? Mijn geheugen is net een zeef de laate tijd!
Dus allemaal: proficiat, :thumbup: succes, :hug: sterkte enz. enz.
Hier verder niet veel nieuws. Voel me normaal, beetje opgeblazen gevoel, maar dat had ik vorige maand ook. Denk dat dat ook door de drukte met het huis komt. Maandag NOD, maar ik denk dat de :evil: gewoon komen. Zou typisch zijn van 2x klussen…
Jippo, alvast sterkte weer voor woensdag :hug:
Joepie!! Ik heb iets tegen de misselijkheid ontdekt!! Tenminste… het helpt bij mij! Zodra ik misselijk word neem ik een tictac (zo’n witte) en dan zakt het echt snel! Het gaat niet helemaal weg maar het maakt het wel dragelijk! Ik heb niet meer hoeven spugen (tot nu toe). Misschien dat het bij anderen ook werkt??
@ Hanneke hoop dat dat de oplossing blijft voor je misselijkheid!! Ik had altijd last van een soort hyperventileren en werd daarvan ook verschrikkelijk misselijk, bij mij hielp mentos altijd…is net zoiets grappig :lol: Misschien dat anderen er inderdaad ook baat bij hebben…
@ Caro, is fijn toch dat je niet zoveel verschijnselen hebt, maar ik kan dan ook wel weer snappen dat je graag wat wil voelen…spannend allemaal zeg!
@ Poemelke en Jeremy op naar de volgende ronde!! :thumbup:
Sinds vandaag heb ik gevoelig borsten en er lopen ook heel veel aders overheen. Krijg pukkels en voel nog steeds lichte steekjes in mn onderbuik en een soort van afscheiding. Het voelt wel anders dan de vorige ronde, maarja dat wil natuurlijk nog niks zeggen. We kunnen alleen duimen en hopen en dat doe ik natuurlijk ook voor jullie!!!
@ Caro: ik heb je uitger. datum aangepast naar 31 juli. Mocht het nog veranderen (soms denkt de vk er toch weer anders over :think: ) dan hoor ik het graag!
@ Hanneke: Handig!! Als het deze keer nodig is, zal ik het zeker onthouden!
@ Sjaantje: Je weet het maar nooit! En je hebt nog 9 dagen tot je NOD, dus wie weet is het toch allemaal nog gelukt! :thumbup:
@ Chris: :think: dat van je borsten klinkt toch wel bekend
Maar niet op de zaken vooruit lopen, nog even wachten en dan weet je het (bijna) vanzelf!
Ik heb weer zoiets. Omdat ik ben geslaagd voor mn rijbewijs en omdat ik volgende week jarig ben heeft mijn oom (ook mn peetoom) een bedrag naar me overgemaakt. Nu kom ik echt niet uit een rijke familie, dus dit is nogal wat! Hij had het al gezegd (en ik ook gezegd dat het niet nodig is, maar hij wilde toch :roll: ) en ik zit dus stiekem al een paar daagjes te kijken of het er al op staat… Vandaag was het er, en het is veel, niet een beetje veel, maar echt heel veel :shock: Genoeg om een kleine 2e hands auto van te kopen, zeg maar :shock: :shock: :shock: :shifty:
Ik weet nu ff niet zo goed wat ik er mee moet doen! Eigenlijk vind ik het veel te veel en wil ik een deel terug storten, maar dan krijg ik het van hem weer terug, dus dat zou ook niet werken. We hebben geen extra auto nodig (al zou het wel fijn zijn) want we kunnen de kosten niet handelen (belasting, verzekering, enz) Maar wat moet ik er dan mee doen? Voor mn gevoel kan ik het niet uitgeven aan boodschappen ofzo… Lijkt me een beetje raar… Ik ben echt helemaal perplex! :shock:
tis wel een beetje een luxeprobleem, ik weet het, solly :silenced:
liefs
daffie
Hoi allemaal,
Ben je even een weekje niet geweest en moet je kijken weer 2 zwangeren erbij.
:dance: Gefeliciteerd Caro en Mex!
@ Jippo: misschien een beetje late reactie maar wat een vervelend bericht meid. Hoop voor je dat je de komende dagen goed door kunt komen en even afwachten op de volgende echo. Ik nog steeds voor je.
@ Hanneke: balen dat je zo misselijk bent. Wel een grappig verhaal van de diepvriesgroente. Heb ook wel gehoord dat gember ervoor zorgt dat je minder misselijk bent.
@ Daffie: nog gefeli met je rijbewijs en wat een geweldig kado!
@Anneke, Jeremy en Poemmelke: jammer voor jullie op naar de volgende ronde.
@ Marlia: balen zeg nog steeds geen :evil: of een positieve test. Houd de moed erin hoor.
Zelf ga ik komend weekend weg en heb zaterdag mijn NOD, spannend dus. Denk dat ik wel even een testje inpak voor het geval dat. Heb nu meer het gevoel dat het wel iets kan zijn. Heb de laatste week elke dag last van mijn borsten en bij vlagen een misselijk gevoel met minder eetlust dus dat het raak is. Maar we zullen af moeten wachten.
@ Daffie, ik ben me er ook wel bewust van dat niks hoeft te betekenen, we zullen het over 1,5 week wel weten. Ik ga ws ook niet eerder testen dan mn NOD (zeg ik nu)
Maar geld gekregen, moeilijk zeg wat je daar nu eens mee moet doen. Ik zou het anders eerst maar even opzij zetten en kijken of je er iets leuks voor weet. Succes ermee :mrgreen:
Groetjes
Jammer Tamara!
Caro, ik ben me gisteren wild geschrokken toen ik bruin slijm verloor. Gelukkig waren er hier meerdere meiden op het forum die dat ook hebben gehad (zelfs rood bloed) en bij wie het goed is afgelopen. Gelukkig hield het weer op en kwam mijn vertrouwen weer terug. Het zal wel met de innesteling te maken hebben gehad. Dacht ook altijd dat dat veel vroeger was, maar het zal wel een tijdje duren voor ie goed ligt of zo . Ik voel me enorm opgeblazen, slaap slecht en heb allerlei buikpijntjes. Toen ik zwanger was van Layla voelde ik me precies zo. Dus op die manier vind ik het allemaal wel positief :thumbup:.
Sjaantje, ik duim voor je hoor. Twee keer klussen en een beetje goeie timing kan zomaar genoeg zijn natuurlijk!
Hanneke, super dat je iets hebt ontdekt tegen de misselijkheid. En tictac is nog makkelijk mee te nemen ook! Ik hoop je tip niet nodig te hebben, hi hi.
Francisca en Chris, ook al spannend! Klinkt goed, nu die streepies nog…
Daffie, wat een superoom heb jij zeg!! Maar snap wel wat je bedoelt hoor :think:. Een leuke vakantie misschien? Verbetering aan het huis? Nieuwe kamer voor Colin strakjes ? Ik zou het eerst eens goed laten bezinken.
Mex, hier ook heel licht bruin slijm verlies vanmiddag.
Het was maar 1 keer, dus ik hoop dat het niks te betekenen heeft.
Donderdag mag ik naar de vk, dan zal ik het haar in ieder geval even zeggen.
@ Chris, ik zal voor je duimen (en ook voor mijzelf :mrgreen: )
@ Mex: toch positief dat je je net zo voelt als bij Layla, ondanks het bruinverlies. En bruinverlies is nog altijd geen :twisted: … dus!!!
@ Daffie… Ik zou het ook even laten bezinken als ik jou was. De aanschaf van een auto is vaak het geld niet. Juist de verzekering, reparaties e.d. (ik wil je niet ontmoedigen). Maar het lijkt me inderdaad wel lastig. Ik denk dat terugstorten geen zin heeft. Als je oom het zo graag wilt!! Misschien kun je het binnenkort idd wel uitgeven aan een nieuwe kamer voor Colin :mrgreen: Succes ermee! Oja, ook succes met klussen (en niet slapen)
@ Hanneke: wat fijn van die tictac! De eerste keer lijkt het me geweldig om misselijk te zijn (gewoon het idee dan hè, dat dat komt omdat je zwanger bent) maar na twee keer is het natuurlijk al niet meer leuk. En uit de buurt van diepvriesgroente blijven
@ Lotte: mijn vriendin heeft dat ook gehad toen ze al een week of zeven was. Ze heeft nu twee gezonde dochters, dus wat dat betreft…
@chris: hmmm… SPANNEND!! Ik ben ook al de hele tijd aan letten op tekens. Ik heb vandaag echter twee nieuwe puistjes op mijn hoofd :wall: en meestal krijg ik die voor de :twisted: komen
@ Francisca: :thumbup: dit weekend
@ Jeremy: fijne vakantie
Phooeeee… heb ik nu iedereen gehad??? Ik blijf het toch een heel karwei vinden om alles terug te lezen. Maar dat kan wel onder in het scherm hè, dus je hoeft geen tweede KOK te openen!
groetjes allemaal en een fijne dag nog xxx
Vanmorgen op een klein streepje na weer “gewoon” slijm gespot.
Het zal er allemaal wel bij horen, maar het maakt een mens toch ook wel weer onzeker.
Ik moet zo echt aan mijn huiswerk voor morgen beginnen, maar ik heb totaal geen zin, HELP!!!
Reageer ff niet op iedereen, aangezien ik bij mijn ouders thuis op computer zit. Vandaag zou volgens de planning de innesteling zijn, tja… of het ook daadwerkelijk vandaag is… ik weet het niet! Maar ik heb al de hele week een opgezette buik, net zo’n soort buikpijn als dat je ongesteld bent en mijn borsten zijn af en toe wat pijnlijk. Tja, ik ga maar niet meer denken dat het wel eens wat kan zijn, maar we zullen er dit weekend wel achter komen! Net als Francisca is mijn NOD zaterdag en net als Francisca ben ik het komende weekend een weekend weg… Ik ga zonder mijn vriend weg, maar we hebben al afgesproken dat we vrijdagmorgen even samen een test proberen te doen. Kijken of er dan iets te zien is… Het is gewoon afwachten!
Maandag NOD, maar ik denk dat de :evil: gewoon komen. Zou typisch zijn van 2x klussen...
Sjaantje; ik ben het levende bewijs dat dat dus wél kan!!!!!
Gisteravond (eindelijk) mijn eerste zwangerschapsteken gevonden...ik was mijn (.)(.) eens goed aan het bekijken en opeens zag ik heel veel kleine bobbeltjes rond mijn tepel (sorry, raar verhaal hihi)...ik heel blij naar mijn mannetje toegerend: zie je dit????? En gelukkig zei hij dat ik dat normaal nooit heb dus...das al 1!
En vannacht kwam teken nummer 2...ik werd even wakker en was misselijk, heb ook slecht geslapen verder.
langzaamaan begin ik het pas echt te geloven....
Vandaag afspraak gemaakt bij de vk; op 18 dec 1e afspraak én meteen een echo!!!!