Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Dat kan idd… Ik heb wel vaker een latere eisprong gehad. Toen ik zwanger wilde worden (voor Arwen) zat ik toch op een cyclus van 30 dagen. Maar nu is het over het algemeen mooi 28 dagen.

@Marlia74 wrote:

@ Trying: jij zit ook in spanning begrijp ik… :smiley: Ik hoop voor jou dat jouw misselijkheid een positieve oorzaak heeft… Zou wel errug leuk zijn natuurlijk!!! Hoe is het nu met je?

Liefs,

Marlia

Thanx for asking :-! Het gaat… nog steeds misselijk en erg moe. Ik ben een boterhammetje aan het eten, en ik ga zo ff de frisse lucht in. Misschien helpt het.

:-

OOOOH, de testen zijn binnen! En in de bijsluiter staat dat hoewel ochtendurine het hoogste concentraat heeft, de testen gevoelig genoeg zijn om op ieder moment van de dag te doen… HELP, kan ik wachten? :oops:

Ha ha, knap als dat je lukt :mrgreen:. Hoeveel heb je er?

Ik weet wel wat ik zou doen… :oops:

Ik hád er 2… en nee, ik kon dus ook niet wachten :oops:. Net getest, maar helaas… negatief. Ik meen natuurlijk toch iedere x een “schaduw” van een streepje te zien, haha. Maar nee, ik hou het op negatief… Ach ja… niet gek, 6 dagen voor de NOD, niet met ochtendurine, en nog geen 2 uur nadat ik de laatste x geplast heb :oops:. Ik geef de hoop niet op! Zondagmorgen dan maar weer… :frowning:

Nou, inderdaad… 6 dagen voor NOD zou ook eigenlijk wel errug vroeg zijn he? Maarre, zondag 2 streepjes doen we het ook voor hoor :mrgreen:. Hoe ist met de misselijkheid?

Ben even niet geweest, druk op het werk, en allemaal een beetje ziekjes hier thuis, maar er is weer vanalles gebeurd!

Jippo, meisje toch, wat afschuwelijk zeg!

Ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat.

Doe maar lekker kalmpjes aan hé?!

Linda, gefelifciteerd! :smiley:

Trying, spannend zeg!

Hoop dat je zondag alsnog een positieve test in handen hebt!

:-* Anneke

:lol: Zo is dat! Ik heb net ook ff met mijn man gebeld en hem op de hoogte gebracht, haha.

Ik blijf misselijk en heb echt geen zin om te eten nu. Ik heb wel de laatste stukjes brood die Arwen niet op had zitten eten, maar het idee om nu een boterham te gaan maken, bah. Ik ben ook echt doodop. Ik ga nu ff liggen. Misschien test ik morgenvroeg al wel, met ochtendurine, ik zie wel…

Trying, jammer dat de test negatief was, maar 6 dagen voor je nod is inderdaad wel vroeg om te testen.

Ik hoop dat je zondag een mooie positieve test hebt.

Succes alvast.

Dank je wel, Lotte :-*

Zo na een paar dagen weggeweest te zijn ben ik er weer heel even. Morgen is mijn internet afgesloten tot vrijdag dus kan even niet tikken hier.

Onze minivakantie was echt super. Het was mooi weer in Limboland. bijna geen regen gehad. het huisje was super. En de kleine man heeft zich vermaakt net als mama en oma. Foto’s staan in het showtopic

wat is er hier weer een hoop getikt. Ik ga niet op alles reageren hoor, maar hier toch een beetje

@Jippo heel erg veel sterkte meid. Is even niet niks zeg. :hug:

@Linda gefeliciteerd meid

@ Trying ik hoop dat het raak is hoor.

Jeremy, welkom terug :-*

pfff… heb het even druk gehad, dus vandaar even een dagje overgeslagen…

@Linda wrote:

@Daffie: Wanneer wordt ik bijgeschreven als 7de zwangere?

Nou, nu dus! :mrgreen: Weet je al wat meer gegevens, zoals je uitgerekende datum en weet je nog in welke ronde je zat? (ik kan het niet meer bijhouden, sorry :oops: :wink: )

@ Trying: ik duim voor je, hoor… inderdaad een beetje vroeg getest, maar zondagmorgen ben ik online!

@ Jeremy: Ik ga gelijk even in het showtopic spieken! Gelukkig was het veel droog!

Ga nu even het lijstje bijwerken en dan in het showtopic kijken. Daarna weer verder aan de surprise! :wall: Waarom zeg ik ieder jaar weer dat ik het doe :doh: :wall: :wall:

liefs

daffie

Hoi meiden, ff snel on line… Ik heb vanmorgen getest, en wederom negatief :(. Fijn, die ultragevoelige testen :roll: :wall:… Ik haal nu ook geen testen meer in huis tot begin volgende week :twisted:, kan ik ook niet in de verleiding komen :oops:. :-*

@ Trying: :hug: rot het, die negatieve testen… Maar 5 dagen voor je NOD is nog steeds heeeeel vroeg! Volgende week wordt het vast een positieve! Ik zit nog steeds te duimen!!! :thumbup:

liefs

daffie

:slight_smile: Ik hoop het maar. En natuurlijk is 5 dagen voor de NOD vroeg, maar ik vraag me af waar die ultragevoelige testen dan goed voor zijn :think:. Die kunnen vanaf 6 dagen voor de NOD al gebruikt worden :doh:! Anyway… er zit niets anders op dan geduld hebben tot woensdag of zo… :roll:

Thanx voor je duimen :-*!

Trying, ik ben de testen gebruikt waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen, maar die werkten bij mij ook niet.

2 Dagen voor mijn nod had ik een heeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje.

Pas een week na mijn nod kwam er echt een duidelijke streep.

Kortom, er is nog hoop.

:mrgreen: Kijk, dat lees ik nou graag :mrgreen: :dance: :-*!!!

Daffie, is het goedgekomen met de surprise? Pfff… ik hoef gelukkig niet. Van ons werd altijd een gedicht verwacht, maar dat was ik een paar jaar geleden zo onwijs zat dat ik eenzijdig heb besloten het af te schaffen. En daar ben ik nog steeds blij mee :D. Ik heb vanmorgen met “hulp” van Layla de kadootjes ingepakt (zij begon achter m’n rug alvast met uitpakken :mrgreen:).

Trying, we hebben nog hoop :pray:. Heb je nog steeds van die typische verschijnseltjes?

Layla is net bij het spelen vol op haar snufferdje geland… Van die paar tanden die ze heeft eentje flink door de lip, overal bloed :?. Zij is het allang alweer vergeten gelukkig. Heeft nu wel een flink dikke lip, dus wij zullen er nog wel even aan herinnerd worden :think:. Ze rent af en toe zo hard om de tafel heen dat ze wel eens uit de bocht vliegt :mrgreen:.

Is er alweer ergens getest???

Volgens mij heb ik de eerste sporen van :twisted: , heb ik toch geen regelmatige cyclus. Dan zou het nu dus 27 dagen zijn en hebben we dus weer op de verkeerde dagen geklust. Ik ging uit van een cyclus van 30 dagen. … :cry:

Voelt nu ook echt als ongi in mn buik, vandaar ook mn migraine een aantal dagen geleden… Waarschijnlijk zal het wel doorzetten vannacht