Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Chris :hug: kop op meid.

Hier gaat het even niet zo lekker.

Heb griep, en voel me k*t.

Vooral omdat ik nu geen neusspray mag gebruiken en mijn neus zit zo verstopt.

Neusspray werkt bij mij dan altijd super, de zoutoplossing die ik heb doet voor mijn gevoel niks.

Ik ga zo weer lekker languit op de bank.

hallo meisjes,

@ Trying: tja, ik begin niet eens aan die ultra gevoelige testen. toen ik zwanger was van Colin testte ik op mn NOD met een gewone CB heeeeeel licht pos. (ik zei pos., vriend zei neg. :wall: ), dus ik ga er vanuit dat ik pas na mn NOD kan testen… (niet dat ik dus ook pas na mn nod GA testen :wink: )

@ Mex: Alles gelukt, hoor… .Ben vrijdag tot 2 uur 's nachts bezig geweest, maar het was wel af, inclusief gedicht! :clap: (applaus voor mezelf hihi)

Heb zelf een ‘auto’ gekregen (verrassing) met daarin verstopt 2 vazen, een gietertje en een sjaal. Had ik allemaal gevraagd. Vriend heeft een ‘TV met AJAX programma erop’ gekregen met daarin een mok en een glas van AJAX ( :roll: ) en een bordje: baby on board voor in de auto. Het was hartstikke gezellig. Maar die week ervoor… :doh:

@ Lotte: Beterschap, meissie! Vervelend he, dat je al die handige middeltjes moet laten staan… Het gaat gelukkig ook allemaal vanzelf weer over (hopelijk :shifty: :mrgreen: )

@ Chris: :hug: he, vervelend. Volgende ronde dan maar?! Ik ga weer duimen! Wanneer is je volgende NOD? Volgend jaar pas???

@ Sjaantje: Hoe is het met jou? Al :evil: :twisted: :evil: gespot??

@ Marlia: hoe is het bij jou?? Al een beetje duidelijkheid? Of toch maar naar de ha?

@ Francisca: Heb je al getest?? ik ben nieuwsgierig!!! :mrgreen:

liefs

daffie

Mijn volgende NOD is 29 December…dus op naar de volgende ronde!! Het heeft vandaag inderdaad echt doorgezet. :frowning:

We zijn net begonnen dus kop op en we zien wel :smiley:

We zijn nu ook bezig met een huisje te kopen, dus hebben al weer andere afleiding. Is wel even goed, want ben er echt heel veel mee bezig…

Goedemiddag, meiden!

Nou, hier wordt het er niet beter op. Ik voel me echt beroerd. Kotsmisselijk, moe, warm en gespannen borsten. Maar ja, het kan natuurlijk toch ook iets van griep zijn. De tweede helft van de maand stop ik nl. met echinaeforcetabletjes te slikken (weerstandverhogend) en dus is het dan ook niet raar dat ik me ineens slechter ga voelen. Maar goed, ik blijf hopen :eh:. Maar als ik me morgen nog zo slecht voel, dan weet ik niet of ik ga werken :doh:. Morgenvroeg anders nog maar eens een testje er tegen aan gooien :angel: (ja, ik heb er toch gekocht, gisteren in de stad… maar alleen omdat het daar wat gemakkelijker is… in het w.c. aan de overkant kom ik altijd wel iemand tegen die ik ken :?). Ms moet ik de ha maar eens bellen voor een afspraak :think:, omdat ik zo’n last van mijn maag heb. SJUGT

Ff bijlezen…

Mex, dikke :hug: voor Layla. Dat is schrikken, hè, tand door de lip… dat bloedt idd als een rund :shock:!

Typische verschijnselen… ja dus :wink:!

Chris, balen! :hug:

Lotte, beterschap! :hug:

Daffie, tja, bij iedere zwangerschap test je anders… bij de ene kan het heel vroeg al te zien zijn, bij een andere pas een paar dagen na de NOD. We houden het toch niet vol om niet te testen :oops: :stuck_out_tongue: :lol: :wink:

Nou, ik ga maar eens aan de Sintgedichtjes werken :roll:…

:-*

@daffie wrote:

pfff… heb het even druk gehad, dus vandaar even een dagje overgeslagen…

@Linda wrote:
@Daffie: Wanneer wordt ik bijgeschreven als 7de zwangere?

Nou, nu dus! :mrgreen: Weet je al wat meer gegevens, zoals je uitgerekende datum en weet je nog in welke ronde je zat? (ik kan het niet meer bijhouden, sorry :oops: :wink: )

liefs

daffie

2de ronde en uitgerekend op 09-08-08

Alle lijstjes zijn weer aangepast!!!

@ Mex: daarnet vergeten: Dat zal inderdaad wel schrikken geweest zijn! Vanmiddag zag ik een kindje met een enorm blauw oog… Zag er ook zo zielig uit :frowning:

@ Trying: Nou, dat klinkt echt niet goed! Misschien maar lekker een dagje uitzieken op de bank en dan inderdaad dat testje doen, want misschien is het nu wel positief :mrgreen:

@ Chris: Ook al een nieuw huis!! Wat spannend, hebben jullie al iets op het oog??

liefs

daffie

@ Daffie, ja we hebben inderdaad wat op het oog…wel spannend allemaal. Deze week gaan we weer even kijken :dance:

Hallo,

even laten weten hoe het hier gaat. We zijn net terug van een weekendje veluwe. Was erg gezellig, veel gezwommen met Fabian. Hij vond het geweldig vooral de glijbaan, kon hem niet hard genoeg gaan. Maar voor mij is de afsluiting niet zo geweldig. Ik heb het idee dat de :twisted: eraan komen. Had gister mijn NOD en ben nooit later gewoonlijk dus ik had dan ook goede hoop. Heb gisterochtend getest en hij was negatief, balen! Nou vanochtend was er ook nog geen actie van de :twisted: dus kreeg ik stilletjes wat meer hoop. Heb de afgelopen week veel last gehad van mijn buik en borsten dus het leek positief. Tot daarstraks ik naar het toilet ging en naar ik meen de eerste sporen te zien. Als het dan doorzet ben ik 2 dagen later ongi geworden en is mijn cyclus nu 29 dagen ipv 27. Dit heb ik nog nooit gehad. Hebben we nu weer te vroeg geklust :doh: . Nou, dan maar weer vrolijk verder met de volgende ronde :dance: . Voor daffie mijn volgende NOD komt waarschijnlijk uit op 29 dec.

Trying: Hoop voor je meid dat het wat wordt met testen :pray: . Nog even spannend dus.

Ook nog even mijn banner aanpassen!

@ Chris: Spannend… Waarom gaan jullie verhuizen?

@ Francisca: :hug: Balen zeg… Wel raar dat het nu ineens 2 dagen langer duurde :think: Maar ja. Volgende ronde hopelijk meer geluk! :thumbup: Ik ga morgen het lijstje weer aanpassen.

welterusten!

liefs

daffie

Hello Ladies!

Ik ben een tijdje spoorloos geweest maar ik ben er nog hoor!

Ben er een paar weken tussenuit geweest voor vakantie en daarna voor m’n werk.

Heb door jullie topic gewandeld en vind het geweldig dat er al zoveel zwangeren zijn!! :dance: :dance:

PROFICIAT!!

Goh Lotte, wat geweldig, in 1 ronde raak!

Ik mag zelf eindelijk ook aan de bak en heb zojuist het december topic geopend! :dance:

Voor iedereen die nog bezig is om zwanger te worden; succes & vooral veel plezier!

:-* , Honing

@Francisca: Misschien was er toch iets maar dat je lichaam het heeft afgestoten? In iedere geval super jammer!! We waren anders op dezelfde dag uitgerekend geweest, ik dacht echt dat het voor jou ook raak zou zijn. Super jammer! Volgende ronde hopelijk meer geluk! :hug:

Heb vanacht gedroomd dat ik een afspraak bij de verloskundige had. Waarschijnlijk omdat ik daar gisteren mee bezig was, wilde me via internet al aanmelden, maar dacht: is dat niet een beetje te vroeg?? Er staat op hun site dat je je kunt aanmelden wanneer je weet dat je zwanger bent, intake en echo staan gepland voor rond de 9de week.

Hoi allemaal!!

Leuk weekend gehad? Ook al Sinterklaas gevierd? Sinterklaas is al bij ons geweest :smiley: , was errug gezellig!!

Gistermorgen weer getest, NEGATIEF… :frowning: Ik word er een beetje moedeloos van. Iedereen is hier of ongi of zwanger. Maar ik word maar niet ongi en ik ben niet zwanger. Zit inmiddels op dag 48 na mijn onttrekkingsbloeding. Mijn lichaam doet niet wat ik wil dat het doet. GRRR :evil: . Ik snap er niets meer van.

Gistermorgen had ik wel aan de linkerkant van mijn onderbuik hevige pijn en lage rugpijn. Weet niet wat dat nu weer was. Hoop steeds op ongi, maar niets.

En zo lang ik niet ongi word, heb ik volgens mij ook geen eisprong en kan ik ook niet zwanger worden :cry: :cry: .

Zondag nog 1x testen, daarna bel ik de huisarts. Ik denk niet dat hij veel kan uitrichten, maar ik bel hem toch maar voor de zekerheid.

Groetjes,

Marlia

Goedemorgen, meiden!

Nou, ik heb me dus ziek moeten melden vandaag :(. Ik was gisteren al erg beroerd, maar dat werd gisterenavond alleen maar erger. Ik heb ook de halve nacht wakker gelegen. En nu ben ik weer kotsmisselijk. Maar wederom een negatieve test (wel een gewone test, het is nu 2 dagen voor mijn NOD). Tja, ik weet het niet meer, hoor. Maar het een kan los staan van het andere, want ik voel me echt niet goed. Dus toch ws een griepje. Ik heb om 12.20 uur een afspraak bij de ha. Ik lig nu met de lt in bed. Gelukkig is Arwen’s oppas gewoon hier, dus ik kan rustig aan doen.

Francisca, balen :thumbdown:!

Linda, je kunt toch alvast bellen voor een afspraak?

Marlia, Sint komt hier woensdag :wink:.

Ik zou ook de ha even bellen, als ik jou was!

:-*

hallo!

ik ben ook in oktober gestopt met de pil,en ben nu al 6 dagen overtijd!

ga vanmiddag een test halen…spannend…

enne trying beterschap!

Nou, de ha denkt dat het een virusje is, dat “rond gaat”. Hij heeft wel nog een testje gedaan, maar die was negatief (had niet anders verwacht). Maar hij zei ook dat het nog te vroeg kan zijn. Of het is niet raak natuurlijk! Ik heb iig wel iets gekregen tegen de misselijkheid. En verder maar uitzieken. Ben echt doodop nu. Ik lig ook weer in bed en ga zo lekker wat slapen. Maar wilde jullie toch even op de hoogte brengen. :-*

Irry-me, welkom bij ons clubje! Spannend hoor, testen! Dat je het zo lang hebt uitgehouden! :shock: Ik duim! :thumbup:

Ik snap nu echt niets meer van mijn eigen lijf. Meldde ik gister dat de :twisted: gearriveerd waren, zet het niet door. Ik had gisteravond na het toiletbezoek een beetje roze afscheiding (sorry) en dacht dat ik ongi ging worden. Maar vandaag is er nog steeds niets. Had geen test meer thuis dus ben ik vanmiddag gelijk gaan halen. Net weer getest en weer negatief. Snappen jullie het nog? Ben niet ongi maar de test is ook negatief. Misschien komt het doordat ik niet met ochtendurine getest heb dus morgen ochtend nog een keer proberen. Heb gelijk maar een aantal testen gehaald, je wil toch niet zonder zitten. Verder heb ik nog steeds dezelfde klachten, het voelt eerder aan als zwanger zijn dan als ongi zijn. Ga nu even op het web surfen en kijken of er iets over te lezen valt. Hou jullie op de hoogte.

Je houdt het spannend, Francisca! :smiley: Ik duim! :thumbup:

Dank je Trying, voor jou ook spannend. Hoop voor je dat het ook raak is anders is ziek zijn erg vervelend.