Zo dacht ik ook :D. Toen mijn man 2 jaar geleden het aanzoek deed bedachten we niet lang daarna dat er ook eigenlijk wel een kinderwens was. En toen dat besluit er was hadden we opeens niet zoveel geduld :mrgreen:. We dachten toen nog dat het vast niet zo’n vaart zou lopen… Soms heb je alle geluk van de hele wereld :lol:. Ze hebben m’n jurk vermaakt en we zijn getrouwd toen ik 19 weken zwanger was. En daarna zijn we heerlijk 3 weken op huwelijksreis geweest. Zucht, zou het allemaal zou weer over willen doen :inlove:.
Daffie, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Trouwen is idd zó leuk! En wat maakt het uit als het pas in 2009 is? De voorpret is ook al zo enorm leuk :mrgreen:!
@Hanneke: Super van het kloppende hartje, maar wat vervelend dat je nu wel in onwetendheid nog weer wordt gelaten over dat het misschien wel een tweeling zou zijn… Nog een paar nachtjes slapen en we weten meer.
@Daffie: Gefeliciteerd met je verloving!! Wel leuk zo’n complete verassing! hihi
Ik kijk morgenvroeg nog even of ik verder nog iets aan iemand kwijt moet!
Fijne dag nog dames!
:lol: Dat zeg je leuk, Linda… “of je nog aan iemand iets kwijt moet”!
@Trying wrote:
:lol: Dat zeg je leuk, Linda… “of je nog aan iemand iets kwijt moet”!
Hahaha, ik geef jullie allen wat extra vruchtbaarheid!

Maar je begrijpt me wel toch? haha Tja, ben al wat vaag bezig, was net kerstkaartjes aan het schrijven en ik schrijf al de gekste dingen!
:lol: Nou, kom maar op met die extra vruchtbaarheid, hoor
Ik moet trouwens ook eens Kerstkaarten gaan schrijven :eh:
dank jullie wel voor de felicitaties! Ik ben nog steeds in de 7e hemel. hihi :mrgreen:
@ Mex: tja, het maakt ook eigenlijk niet uit, maar ik wilde graag aan het eind van de zomer trouwen, en als ik nu zwanger zou zijn, heb ik dan wel een heeele dikke buik, of een heeel klein kindje… :think: dan is het volgens mij toch wel wat lastiger… Maar ja, het komt zoals het komt (en liever een beetje snel ) Dan stellen we de bruiloft gewoon even uit.
@ Linda: bedankt voor de extra vruchtbaarheid, maar ik ben bang dat die een beetje te laat komt voor mij :lol:
heb daarnet op internet ook van die extra gevoelige testen gekocht. Je kunt ze vanaf 6 dagen voor je NOD gebruiken. Dus… ik denk dat ze dinsdag binnen komen = 6 dagen voor. Dan doe ik er woensdag 1… Vind het nu al spannend! Heb niet echt kwaaltjes… Ik voelde me vorige week echt niet lekker in mn vel en een beetje chaggie. Gisteren en vandaag een vage pijn vlak boven mn linker lies, vooral als Colin erop staat te springen :roll: :wall: Maar ben niet misselijk zoals vorige maand en voel ook verder niets anders… Nou ja, maar even afwachten…
liefs
daffie
@Trying wrote:
Ik moet trouwens ook eens Kerstkaarten gaan schrijven :eh:
ow ja, ik moet ze nog kopen… :doh: Normaal heb ik ze al in november gekocht, maar op de een of andere manier is het dit jaar niet echt gelukt… Toch morgen maar eens naar de stad :dance:
gelijk even babykleertjes kijken :mrgreen:
Daffie, gefeliciteerd!!
Wat een origineel aanzoek zeg!
Echt leuk van je aanstaande (klinkt leuk hé :mrgreen: ), dat hij dat geregeld heeft.
Ik heb helaas een A-romantische man.
Soms probeert hij het wel eens, maar dan krijg ik vaak eerder de slappe lach… :lol:
Geniet ervan!
Daffie, gefeliciteerd meid.
Wat een leuke manier om gevraagd te worden.
Geniet lekker van alle voorbereidingen.
@daffie wrote:
@ Linda: bedankt voor de extra vruchtbaarheid, maar ik ben bang dat die een beetje te laat komt voor mij :lol:
liefs
daffie
Ik hoop dat ik te laat ben! Zou wel erg gaaf zijn natuurlijk!!
ahhhhhhhhhhh Daffie wat leuk zeg. Wat romantisch. Hier nog zo een met een A-romantische man Dus moet altijd maar genieten van een ander zijn verhalen. Ik hoop voor je dat het raak is deze maand. Ach even de testen afwachten juist als je het niet verwacht is het soms wel zo
@Hanneke nog even meid en dan weet je meer
@Linda bedankt voor de extra vruchtbaarheid. wie weet komt het nog van pas deze maand
Wij hebben de kerstkaarten gister geschreven dus ga er vandaag een paar bij mensen in de bus gooien. De rest gooi ik morgen op de post. Verder hier een drukke dag. Huishouden moet gedaan worden, moet eten maken en invriezen voor Jeremy en ook nog verder met de fotoalbums voor onze ouders. Die we met kerst gaan geven Hoop dat vandaag de laatste foto’s binnen zijn zou wel fijn zijn. Dus druk druk druk met een beetje geluk heb ik vanavond nog even voor mezelf als het dan geen tijd is om te
@ Daffie: VAN HARTE GEFELICITEERD met je verloving!!! Leuk zeg… Mijn vriend en ik zijn niet trouwlustig (alhoewel ik er stiekempjes wel van droom in zo’n romantische witte jurk voor het altaar te staan met hem aan mijn zijde… :inlove: ). Als we al gaan trouwen, is dat pas nadat onze kids zijn geboren. Dan willen we als gezin gaan trouwen.
Maar goed, die kids moeten nog geproduceerd worden natuurlijk…
Gisteren natuurlijk weer negatief getest. Vanmorgen de huisarts gebeld. Wat ik al had verwacht, werd ook gezegd. “Het is normaal dat het lang duurt voordat je ongesteld wordt na pilgebruik”. “Het kan lang duren”. “Ik hoef me geen zorgen te maken”. “Ik moet maar rustig afwachten”. “Het kan even duren voordat het weer op gang komt”. :roll: :roll: :evil: …
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als ik in februari 2008 nog niet ongesteld ben (en niet zwanger) dat ik dan toch echt (gezien mijn leeftijd) wel graag een onderzoek wil of een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Kijk, als ik nu begin twintig was, dan maakte ik me er niet zo druk om, maar ik ben over bijna 2 weken 33 jaar. Voor hetzelfde geld zit er iets niet goed bij mij beneden of zit ik in een vervroegde overgang ofzo… Maar goed. Wij geven de huisarts ook even een kans, dus we wachten eerst rustig af tot februari, we klussen gewoon verder en in februari zien wij wel verder.
In de tussentijd ga ik gewoon om de twee weken op zondag testen (elke week word me een beetje te duur zo langzamerhand…).
Ik haal mijn banner ook maar even weg. Klopt toch niks van…
Marlia, lijkt me echt rot, zo lang wachten.
En dat ze dan zeggen dat dat normaal is, daar kun je dan weinig mee.
Ik heb dat nu al, steeds als je weer ongesteld word, duurt het een maand, voordat je opnieuw wat weet, en als het niet 1,2,3 lukt, dan kan dat best lang duren.
En als je dan ook niet gaat menstrueren, dan lijkt me dat helemaal vervelend.
Maar is dat eigenlijk heel normaal ja?
Ik heb zo’n 8/9 jaar de pil geslikt, kreeg na het stoppen een ontrekkingsbloeding en was 30 dagen erna ongesteld.
En de keer daarna, weer na 30 dagen.
Ben ik dan een uitzondering, of is het allebei heel normaal?
goedemorgen meiden
daffie gefeliciteerd met je verloving
hanneke super een kloppend hartje
en idd raar dat er nog iets is maar niet wetend wat het is
duim voor je voor as donderdag
marlia idd vervelend dat lang wachten op je ongi
hoop dat er snel verandering in optreed en dat het wel een positieve test gaat worden of dat de duivels zich toch aanmelden
duim voor je
trying
ik woon aan de kant van de heeg in maastricht
en jij ???
verder als ik iemand vergeten ben sorry maar
we hebben een geweldig weekend gehad :wall: :wall: :wall: :wall:
devano is al vanaf dinsdag nacht ziek
woensdag heeft hij overgegeven smorgens
smiddags ging het beter
savonds kwamen opa’s en oma’s
alles ging goed tot dat hij zijn kadoo’s uithad gepakt en iets te drinken wiilde
hij ging naar mijn schoonmoeder en spuugt alles er zo uit
dus donderdag was het iets beter maar toen kwamen de diaree luiers
hij wilde ook al niet meer eten van af dinsdag
en vanaf woensdag bijna niet meer drinken
vrijdag alleen maar slapen en diaree luiers
zaterdag alle drie ziek op de bank devano nog steeds niet aan het eten en drinken
zondag papa en mama weer beter maar devano om het uur een diareeluier
helemaal niets meer eten
drinken ging wel
tegen half 6 wilde hij iets eten
kippesoep gemaakt heeft hij iets van gegeten
7 uur lag hij te slapen dus lekker zijn bedje in
om half 10 begint hij als een gel te schreeuwen of iemand hem iets aan het doen was
ben meteen naar beven gerend
had hij een beetje overgegeven
ik wil hem uitbed pakken gooit hij er echt alles uit
alles zat onder
meteen schoonvader gebeld en die is gekomen
hap gebeld en we konden meteen langs komen
ernaar toe
blijkt dat hij de ernstige vorm van buikgriep heeft
zetpillen tegen de misselijkheid en ors gekregen
gisteren ermeteen mee begonnen
hij was nog niet aan het uitdrogen maar moeten hem wel heel goed in de gaten houden
en als hij nu nog een keer overgeeft meteen naar de ha gaan en dan kijken hoe het verder gaat
vanmorgen heeft hij wel al 1,5 beker roosvice gedronken wel met ors in en een kwart kommetje brinta heeft gegeten
nu ligt hij weer te slapen
dus ben eens benieuwd hoe het vandaag gaat
ik hoop dat het nu allemaal over is
want anders heeft hij het bijna een hele week
maar ondanks dat was het woensdag een gelaagd sinterklaas feest
en hij is verwent geworden
wat hij gekregen heeft
zoo
vliegtuig
bumba puzzel
spijkerbroekje
tekenbord(groot schoolbord)
houtentrein
papier om te teken
krijtjes
raceauto
vrachtwagen met auto’s
nog meer duplo blokken
nog een puzzel
en een sos garage
dat was het
de rest is voor de kerst
het kan zijn dat ik vandaag niet meer online kom
ik kijk wel even
groetjes tamara
@ Daffie: GEFELICITEERD!!! Wat leuk zeg! Je hebt inderdaad een goed jaar Mijn NOD zal wel rond 29 december zijn. Ik weet het niet zo goed omdat mijn cyclus nu 25 dagen was ipv 28. Laat de 29ste maar staan.
@ Hanneke: spannend! Ga straks (ben nu op mijn werk en mijn collega kan mijn scherm zien) je foto ff bekijken…
@ Jippo: :hug: ook ik ben je niet vergeten. Ik hoop dat het goed met je gaat.
@ de rest: Fijn weekend gehad???
@ Poemelke, vermoeiend weekend dus! Sterkte met de kleine zieke!
@ Hanneke: ik heb naar de echo gekeken! Op de eerste foto ziet het er echt uit ofdat het er twee zijn… Maar de andere twee zijn wat onduidelijker… Wel erg spannend!! Ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig geworden. Zou stiekem wel leuk zijn eigenlijk, een tweeling…
Gefeliciteerd Daffie! Wat een romanticus, die vriend van jou! Mijn man heeft mij in Griekenland gevraagd. Was ook wel romantisch! Nu maar lekker gaan genieten van het idee en dan breekt er een tijd aan van ontzettend veel geregel!! Leuk joh!
Hier uiteraard nog steeds een hoop onzekerheid. Het is zo raar allemaal. Je bent zo bezig met “wat kan het nou toch zijn?” dat je bijna vergeet dat er al 1 heel mooi kindje met een prachtig hartje te zien was!
Ik moet weer aan het werk.