Sterk plan, Anneke ! Werk ze!
Trying :hug:, volgende ronde is voor jou meis!
Groot gelijk Anneke, lekker een weekendje weg. Wij zijn in september geweest, dus voorlopig maar even niet meer :(, was wel helemaal geweldig om weer even samen op pad te zijn :D.
Met gependel heb ik helemaal niets. Maar hoop voor jullie dat het klopt hoor !
Nou, hier mijn echoverhaal van vandaag:
Eerst een uitwendige echo gedaan. Daarop was wel al meteen een mooi kloppend hartje te zien maar omdat ze het verder niet goed in beeld kregen hebben ze daarna een inwendige echo gedaan. En ja hoor. Een mooi kloppend hartje, kindje precies lengte die het moet hebben maar… er zit nog iets! Rechts van het kindje zien we duidelijk nog wat bewegen maar het is met geen mogelijkheid goed in beeld te krijgen. Het heeft niet het formaat van het “goede” kindje. Het lijkt wel of we een tweede kloppend hartje zien maar het heeft geen duidelijke vorm. De VK stond voor een raadsel. Ze heeft een uur lang geprobeerd een beter beeld te krijgen maar helaas. We hebben daarom een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis en daar moet ik donderdag heen. Hopelijk zien ze daar meer. Het kan 3 betekenissen hebben:
- Het is een tweeling maar eentje heeft een flinke groeiachtersrtand of is niet levensvatbaar
- Het is een tweeling maar eentje ligt een beetje verstopt achter de andere waardoor er geen duidelijk beeld is.
- Er is geen tweede foetus, maar tja… wat is het dan? Er zit toch duidelijk iets!
Het zit trouwens in hetzelfde vruchtzakje dus als het een tweeling is dan is het eeneiïg. Wat een raar verhaal weer. Uiteraard zijn we dolgelukkig met het ene duidelijke kindje maar staan we ook weer voor een raadsel.
Donderdag is nog zo ver weg!
:shock:!!
@Mex wrote:
Met gependel heb ik helemaal niets. Maar hoop voor jullie dat het klopt hoor!
Bij mij klopte het dus niet. Er had laatst iemand voor mij gependeld via een ander forum. Ik zou twee weken geleden al zwanger zijn… Niet dus

Ben overigens nog niet zwanger (woensdag nog getest met Matcare test) en nog steeds niet ongi. Ga zondag nog 1x testen en dan bel ik maandag even met mijn huisarts.
Overmorgen gaan wij onze kerstboom (een nepperd

Alvast een fijn weekend allemaal (met hopelijk beter weer dan nu, alhoewel het hier nu droog is met een waterig zonnetje…).
Liefs,
Marlia
@ Hanneke:… wat apart zeg… :think: Ik hoop voor je dat alles gewoon goed blijkt te zijn en dat de een niet in beeld wou en zich verstopte achter de ander. Er zit dus een kansje in dat je een tweeling krijgt. Wel naar dat je nog bijna een week moet wachten voordat je duidelijkheid krijgt.
Haai meiden!
Mex :-
Hanneke, poeh, wat spannend! En dan is donderdag idd nog zó ver weg… :hug:. Wel fijn dat het met pukkie iig alles goed is :thumbup:!
Marlia, ik denk dat wij ook zondag de kerstboom gaan opzetten… Maar aan de kerstkaarten moet ik nog beginnen :(.
:-
Daffie, mijn nieuwe NOD is 5 januari. :-*
Ik heb de foto’s in het showforum gezet. Ben benieuwd wat jullie erin zien!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2132691#2132691
Hanneke :think:, in de eerste foto zou je idd een tweeling kunnen zien, maar die andere 2 zijn onduidelijker… Grote kans idd dat er een 2e is, maar dat het misschien niet goed is of dat hij zich verstopte…
Tja, wat moet je hiermee :think:. Zal wel een enorm dubbel gevoel zijn voor je. Natuurlijk ben je blij dat er eentje helemaal oke uitziet, maar dat je ook enorm graag wilt weten wat er nou misschien verder nog aan de hand is. Meid, de duimen gaan op elkaar voor je!
He Marlia :hug:, dat schiet toch ook niet op! Heel verstandig om eens te gaan horen wat de huisarts er van vindt.
Jippo, als je nog wel eens meeleest; we zijn je niet vergeten hoor :hug:.
jeetje zeg Marlia wat een gedoe zeg. Ik hoop dat de dokter wat meer kan vertellen
en Hanneke dat is even wat anders zeg 2. Ik ben benieuwd. Ach je hebt nu wel een week om je erop voor te bereiden mocht het zo zijn
Jeetje, Hanneke, wat apart!
Op die foto’s kan ik er ook niets uithalen.
Zou ook gek zijn als ik het zag, en de vk na een uur nog niet, haha.
Het lijkt mij echt heel moeilijk, afwachten nu tot donderdag.
Is bijna een hele week!
Poeh, poeh, wat een nieuws krijg je dan op je dak joh…
@Mex wrote:
Jippo, als je nog wel eens meeleest; we zijn je niet vergeten hoor :hug:.
Zeker niet! :-
Ik ben zo vroeg on line, omdat hubbie al weg is om mijn zus te helpen verhuizen. Ik heb net al gedoucht, zodat ik dat al gedaan heb voordat mijn meisje wakker wordt. Maar die blijft lekker tukken :lol:. Ik kan 1001 dingen doen, en die moet ik ook eigenlijk doen, want alles is blijven liggen de afgelopen week, maar ik begin de dag ff rustig met KoK

Fijne dag! :-
Hallo hallo, waar is iedereen???
Het is hier erg rustig vandaag.
Allemaal aan de klus???
ik was aan het werk waar het netwerk eruit lag dus kon niet stiekem ff online neuzen.
En net ff de kerstboom een beetje opgezet.
En natuurlijk druk met klussen hihi. Als het niet raak is snap ik er niets meer van hihi. maar ach je zult het ermee moeten doen.
Ook ik ben benieuwd hoe het met Jippo is. :hug:
En Hanneke een week gaat wel langzaam zo voor je
Hoi allemaal,
hier ook een rustig weekend. Niets spannends eigenlijk, ongi net voorbij dus volgende week weer aan de klus. Verder nog niet echt met Kerst bezig, wij hebben ook een nepboom dus kan zelf kiezen wanneer ik hem van zolder afhaal.
Trying: balen van de ongi, klonk wel positief met de misselijkheid. Heeft de griep het toch gewonnen :hug:
Hanneke: Als eerste, fijn dat het hartje klopte en dat het er goed uitziet. Wel spannend hoor, misschien een tweeling. Ik ben ook geen ster in echo’s bekijken, maar je ziet wel iets zitten. Hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt. Succes met wachten, hoop dat alles er goed uitziet dan :thumbup:
Marlia: Ik kan me voorstellen dat je het wachten nu een beetje beu begint te worden. Vind het knap dat je het al zo lang volhoudt. Goed idee om na dit weekend even met de HA te overleggen. Hoop voor je dat je snel of een positieve test hebt of ongi wordt.
Voor alle andere meiden een goed weekend gewenst.
Groetjes Francisca
hallo meisjes,
@ Hanneke: :shock: wat bijzonder!! Heb je foto’s bekeken, maar ook ik kan het niet zien (duh)… wel spannend, hoor. Nog 4 nachtjes slapen…
@ Marlia: pfff… het duurt nu wel heel lang, he! Ik hoop echt dat de ha je iets meer kan vertellen…
@ Trying: balen, meis… :hug: Volgende ronde maar weer!
@ Lotte: ik was gisteren mn verjaardag aan het vieren! hihi :mrgreen:
@ Sjaantje: Wat is jouw nieuwe NOD? ik heb er misschien overheen gelezen… :shifty: ik heb m nu op 29 dec gezet, maar als het niet goed is, wil je het dan even doorgeven? tnx!
We zijn vrijdag avond naar Sjaak Bral geweest (cabaret) hier in het theater van Dordt. Was heel leuk, vooral na de pauze. Hij had een heel praatje over liefde en mannen en vrouwen enz. enz… Vraagt ie ineens of er een ‘Daffie’ in de zaal is! :shock: :shock: dus ik keek nog om me heen of er misschien nog een andere ’ daffie ’ in de zal was, nee dus… Moest ik op het podium komen! :shock: Hij vroeg vanalles en toen moest vriend ook op het podium… Jullie raden het al:
Hij heeft me gevraagd!!! We gaan trouwen!!! :dance: :dance:
Het was echt super leuk! vriend was vreselijk zenuwachtig, dus er kwam niet veel uit. (hij had een hele speech geoefend, maar hij wist m niet meer :inlove: ) En ik heb een hele mooie verlovingsring gekregen! Nu kan mn jaar echt niet meer stuk!!! hahahaha… eerst Colin gekregen, toen mn rijbewijs en nu verloofd! Nog een kindje en ik blijf erin :mrgreen:
liefs
daffie
Daffie :dance:! Wat leuk, gefeliciteerd joh!! Hij heeft er wel een hoop moeite voor gedaan zeg.
Trouwen is zooo leuk (heb er hele goeie herinneringen aan :inlove:!!)
dank je wel! Ik heb er ook echt zin in… Iedereen vraagt wanneer het gaat gebeuren en ze gaan er eigenlijk ook al vanuit dat het in 2008 zal zijn. Maar… niemand weet natuurlijk dat we nog een kindje willen… Ik wil eigenlijk niet trouwen met een hele dikke buik, dus misschien wordt het wel pas eht voorjaar van 2009…
liefs
daffie