Irry-me, balen :thumbdown: :hug:
Tamara, beterschap voor Devano, en veel plezier vanavond!
Aan welke kant van Maastricht woon je trouwens?
Hoi,
hier gaat het alweer wat beter gelukkig. De buikkrampen zijn een stuk minder en de bloeding wordt ook weer een beetje normaal (lekker verhaal :mrgreen: ).
Trying, hoe is het ermee? Alweer iets beter of niet? Spannend hoor, nog geen :twisted: zou jij de volgende zijn in het rijtje van zwangeren.
Tamara: hoop dat devano snel opknapt en de Sint avond wel leuk word voor jullie.
Irry-me: jammer joh, de :twisted: op sinterklaas dag. Was leuk geweest voor je de 1e ronde raak. Vrolijk verder naar ronde 2 en veel succes.
Voor de rest iedereen een leuke sinterklaas avond gewenst.
Wat is het hier rustig meiden! Hebben we allemaal Sinterklaas gevierd ofzo??
Wij hebben dinsdagavond doormiddel van chocolade-letters het grote nieuws aan mijn ouders verteld. Die geloofden er niks van! haha
En gisteravond hadden we een sinterklaas-cadeautje voor de moeder van mijn vriend, die wilde ze eerst niet open maken. We hadden het er net over dat iemand die ze kende een televisie van haar kinderen had gekregen voor Sinterklaas, ik vertelde haar dat ons cadeautje mooier is dan een televisie. “Krijg ik weer een kleinkind?” Met betraande ogen maakte ze het pakje open waarin een mok zat met de tekst: ‘Foar Beppe’ “Ben je echt zwanger?” vroeg ze. Jaja, huilen natuurlijk! hihi Ook mijn moeder vind het allemaal leuker dan dat ze van te voren wilde toegeven, van haar heb ik het eerste rompertje al gekregen. Zo lief! Voor mijn vriendinnen heb ik zaterdag een sinterklaasgedicht met het grote nieuws, dat wordt vast weer huilen!! hahahaha
Goedemorgen meissies!
Allemaal een leuke Sinterklaas gehad? Wij hebben het toch maar door laten gaan, en het was best gezellig. Arwen is goed verwend! Ik ook trouwens…
Verder nog steeds ziek, nog niet ongi en weer een negatieve test… ik geloof er zelf niet meer zo in, hoor!
Francisca, blij dat je je wat beter voelt! :thumbup:
Linda, leuk hè, dat vertellen?! :mrgreen:
:-*
Zo hier even snel een berichtje vanaf mijn werk. Morgen word thuis pas weer het internet aangesloten.
Ik wil iedereen die ongi is geworden een :hug: geven.
@ trying hoop toch dat het gewoon raak is hoor
Hier gaat alles lekker druk aan de klus. Alleen Jeremy is wat van slag hij komt elke ochtend steeds eerder voor zijn fles. Was het eerst een luxe dat hij om 9 uur kwam nu komt hij soms om half 5 al.
Jeremy :-*
Net even op een andere site een mailtje gekregen. Heb laten pendelen. Dacht ach waarom niet.
Heb al antwoord gekregen dat ik deze maand een positieve test heb en dat het een jongen wordt. Ach ik hoop het zo. En het geslacht ja daar hoop ik op :dance: een meisje is ook leuk hoor, maar ik denk dat ik meer een jongensmama ben. maar we zullen zien. spannend hoor
Voor alle zieken, zwakken & misselijken een dikke :-* !
Hoop verder dat jullie een fijne sinterklaas hebben gehad!
Tis hier tenminste wat gezelliger dan op het december topic! Nog geen nieuwe stopsters daar…
Fijne dag voor iedereen!
Jeremy, hoe werkt dat dan, met dat pendelen, via welke site? :think:
Honing :-*
Voor mij word er ook gependeld… ben heel benieuwd!!
Ik zit ook op het forum van 9maand.com daar is wel iemand die dat kan.
Verder even geen nieuwtjes van mijn kant
Succes allemaal
Ik doe het via
zwangerschapspagina.nl
Daar vind je onder lounge de mensen die pendelen en die kun je een pb sturen.
Je geeft je naam, geboortedatum en de vraag die je beantwoord wil hebben.
Ik heb gevraagd wanneer ik zwanger ben van de 2e.
Ik heb nog bij een ander ook aangevraagd, maar nog niets op gehoord. duurt wel lang hoor omdat er zoveel meiden willen weten hoe het bij hun zit.
Trying, nog steeds geen ongi en ook geen positieve test.
Jeetje je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.
Sterkte meid. :-*
Chris en Jeremy, thanks voor de tip :-!
Lotte, ja, pfffff, balen hè…
Heel soms denk ik “oh, ik voel mijn buik wat zeuren, dus ik zal wel ongi worden”, maar dan is het ook weer weg . Mijn (o)(o) zijn redelijk soepel. Wel een beetje gevoelig, maar niet zo als eerder deze week. Ik weet het echt niet meer . Het zal wel niet zo zijn, maar hoop dat het dan maar snel doorzet, want die onzekerheid, dat is niet leuk . Ik heb overigens geen testen meer in huis, wel zo goed, haha! Hubbie zal morgenavond na zijn werk boodschappen gaan doen. Als ik dan nog niet ongi ben, dan vraag ik of hij een setje meeneemt en test ik zaterdagmorgen weer.
:-
Heb toch wel het id nu dat ik ongi ga worden :think: :wall:
hoi dames!
Ik ga even niet op iedereen reageren, dus alvast sorry!
Ik voel me al een paar dagen vreselijk lusteloos en kei-moe… Ben gisteren om half 9 naar bed gegaan en heb vanmiddag nog een dutje gedaan, maar heb het idee dat ik er alleen maar moeier van ben geworden :wall:
Weinig geklust ook, dus… :roll: Ik hoop eigenlijk dat al dat geklus van vorige week iets heeft opgeleverd! Heb wel eens gelezen dat als je extra zin in klussen hebt ( ) je dan ook vlak voor je ei zit… ik hoop het dus maar :mrgreen:
Ga ook even vragen of er iemand voor mij wil pendelen… Even kijken of het ook uitkomt! hihi
liefs
daffie
Trying :hug:
Hoi meiden!
Ff update, ik ben net ongi geworden :thumbdown:. En nog steeds misselijk :roll:, dus dat was deze maand overduidelijk van de griep :(. Maar goed, ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben…
Thanx voor alle support :-*
O Trying wat jammer. Maar nu weet je inderdaad wel waar je aan toe bent dus volgende cyclus hopen dat het raak is :hug:
We gaan er weer voor
Jammer Trying :hug:
Hier weinig tijd eigenlijk, druk met vanalles.
Sint, kerst, werk, emigrerende schoonouders, enz, enz…
ZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzz
Stond al moe op vanochtend.
Gister tot 22.30 de winkel omgebouwd in kerst sfeer, en vandaag en morgen ook weer werken.
Zondag nog surprise…
En maandag gewoon weer werken…
We hebben besloten dat we in januari even lekker een weekend weg gaan.
Even bijkomen, want we zijn alle 2 een beetje opgebrand.
Fijne dag vandaag iedereen!