Jeetje wat een hoop onzekerheden hier! Ik kan er niet over meepraten maar het lijkt me vreselijk om niet te weten waar je aan toe bent! Ik ga heel hard :thumbup: voor jullie! In iedergeval voor wat zekerheid!
Aan alle meiden met de griep: Heel veel sterkte. Rust goed uit en ga niet te snel weer aan de slag. Hopelijk zijn jullie er dan, net als ik, met een weekje vanaf! Tenminste… als het wel een griepje is !
Ik hoop eigenlijk woensdag alweer van de griep af te zijn.
Heb op mijn werk gezegd dat ik donderdag weer begin :oops:
aloha,
@irry-me: Welkom bij ons cluppie!!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Als je je gegevens doorgeeft, zal ik je bij het lijstje voegen. Knap hoor, dat je zolang kunt wachten met testen!
@ Trying: Beterschap, meid! Vervelend zeg… Maar misschien is het toch nog raak… Er zijn nog geen :twisted: :evil: :twisted: , toch?
@ Marlia: BALEN!!! pfff… Ik hoop echt dat je snel ongi wordt (hoe raar dat ook klinkt :think: :shifty: )
@ Linda: gewoon bellen! Dan krijg je misschien al een vragenlijst die je alvast kunt invullen. Heb je ook alvast de voorpret!
@ Honing: ik miste je al! Welkom terug? Of blijf je alleen bij de december stoppers typen?? hoe was je vakantie?
@ francisca: hmmm… :think: vreemd… Ik ga weer zitten duimen voor die positieve test!!!
Wij zijn hier druk aan het klussen :mrgreen: (ja, niet nu dan, he!), hopelijk levert het ook wat op…
liefs
daffie
Hallo allemaal,
Fijn weekend gehad? Ik heb niet meer alles gelezen, maar aan de titel te zien zijn er geen zwangeren meer bijgekomen, ik zag wel een paar onzekerheidjes… Sterkte, ik duim voor jullie :thumbup:
Ik ben gisteren teruggekomen van een weekend UK. Mijn schoonbroer is daar gaan wonen bij zijn vriendin. Vrijdag voordat we de boot opgingen ging ik naar het toilet want ik had een vermoeden. En ja hoor :evil: :evil: :evil: Bah!! Balen als een stekker natuurlijk, maarja, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen hè! Voor de rest was het een heerlijk weekend. Even lekker kunnen bijtanken van 16 maanden verbouwen (naast een fulltime job). Misschien heeft mijn lijf het wel veel te druk om zwanger te worden Maar voor de kerst zitten we in ons huisje!!
Kan iemand mij vertellen hoe ik nu mijn volgende NOD moet berekenen? Mijn cyclus was steeds 28 dagen, maar nu ben ik dus 3 dagen vroeger dan gewoonlijk ongesteld geworden…
Fijne week allemaal!
groetjes en :-*
sjaantje
hoi meiden
irry-me welkom hier
trying beterschap
marlie shit zeg hoop dat je snel iets meer weet
francisca duimen ben benieuwd
daffie klus ze
hier niet veel te melden
alleen steeds als ik in de bus stap wordt ik zo misselijk als ik weet niet wat en dan het gevoel hebben dat alles eruit komt
vandaag naar een vriendin geweest op kraam visite
kleintje is wel al een maand oud maar is 2 weken tevroeg geboren
het woog maar bij de geboorte 1895 gram en was maar 42 cm groot
nu woog het 2570 gram en 44 cm groot
dus heb het op de arm gehad maar dat is een verschil als je je eigen kind aan gewicht gewend bent maar het was ook vreemd om zo een heel klein hummeltje in je armen te hebben
maar nu begonnen de hormonen helemaal door mijn lijf te jagen
ik weet dat ik een dezerdagen mijn eisprong is
dus heb tegen hubbie gezegd vanaf nu iedere avond klussen
devano is wel heel lief geweeste en heeft de hele tijd het kleintje geaait en kusjes gegeven
en hij was zo ook heel lief
verder vandaag niets gedaan
morgen poetsen en wassen
en dan zorgen dat het woensdag ook schoon is voor sinterklaasfeest
verder heb ik niets meer te melden
meiden tot snel
duim voor de klussers en voor de meiden die nu nog onzeker zijn
groetjes tamara
goede morgen!
dank jullie wel ladies!
ik heb vanmorgen getest (van de etos) maar hij was negatief! :? (kon nniet wachten he)
krijg nu ook van die :evil: krampen,dus ik ben bang dat dat doorzet…
ik hoop het niet,maar ik wacht het maar af. :roll:
mijn NOD is vrijdag,dus als het dan niet doorzet ga ik wss na het weekend weer testen.maar dan met clearblue!(of matcare).
dus duimen maar dat die :evil: .niet doorzet! :thumbup:
Hoi meiden!
Nog steeds hondsberoerd in bed hier… En van die pillen die ik tegen de misselijkheid heb gekregen word ik hartstikke slaperig… Slaap me dus het rambam!
Hubbie heeft gisteren nieuwe testen gekocht. Wilde wachten tot morgen, maar heb de hele nacht doorgepit en dus dacht ik bij mezelf: “mmmm, geconcentreerd plasje moet dat zijn!”, maar helaas, weer negatief :wall:. Ik wacht maar weer af.
Daffie, nope, nog geen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:, maar goed, het is ook pas 1 dag voor mijn NOD. Ik snap trouwens ook niet dat mijn banner 2 dagen aangeeft :think:. Maar goed… details… :think:
Sorry, ik reageer verder niet… :sick:
Pfffffffff, kokken heeft voor mij een dubbele betekenis gekregen.
Maar ik kan jullie verzekeren, hier kokken is leuker dan “lichamelijk” kokken.
Jeetje wat kan een mens zich beroerd voelen.
Overgeven lijkt me niet zo erg als steeds het gevoel hebben dat je over moet geven met alle stuiptrekkingen ed erbij.
De tranen lopen gewoon over mijn wangen.
Trying en irry-me kop op he, wie weet hebben jullie gewoon te vroeg getest.
Ik blijf :thumbdown: :thumbup:
Even een dikke :hug: voor Lotte en Trying, hopelijk voelen jullie je gauw weer beter!
He jammer Sjaantje! Gelukkig was het weekendje gezellig. Als je cyclus normaal gesproken 28 dagen is zou ik het daar op houden. En misschien met klussen toch maar vast een paar dagen eerder gaan opletten ?.
Daffie en Tamara, succes!
Irry-me, leuk dat je er ook bij komt! Jammer van de negatieve test.
Francisca, jij houdt het ook spannend! Heb je inmiddel al duidelijkheid (2 streepjes het liefst )?
Marlia, jij ook even een :hug:. Kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent.
Hier alles goed. Af en toe wat buikpijntjes, maar het is allemaal goed te doen. Straks gezellig Sinterklaas vieren bij m’n schoonfamilie. Nog meer kado’s :shock:.
@ Daffie, we hebben nu een huurwoning en willen graag een huis kopen.
Hier verder weinig te melden, ben nu ongi. Waarschijnlijk gaan we deze maand niet heel bewust klussen. Ik ben er toch wat te veel mee bezig voor mn gevoel, heb dan ook vaak weer last van migraine (spanningshoofdpijn) en het ging het laatste jaar net zo goed. Heb overigens al wel weer ovulatietesten en een thermometer in huis gehaald Weet niet of ik ze kan laten liggen, mn hubbie vind voor mezelf beter van wel…
Ik houd jullie niet langer in spanning hoor. De :twisted: :twisted: hebben gewonnen en zijn nu in volle hevigheid aanwezig. Hoewel ik geen positieve test heb gehad lijkt het op een prille miskraam. Ik heb vreselijk last van buikkrampen en hoofdpijn en ik bloed best heftig. Meer als normaal :oops: . Kan wel kloppen want mijn cyclus is nog nooit langer geweest dan 27 dagen en ik ben nu na 31 dagen ongi geworden :doh: . Verder ben ik blij dat ik niet meer onzekerheid heb en gaan we vrolijk door naar ronde 3 :lol: . Mijn banner laat ik wel zo staan, kijken wat eind van het jaar ons brengt. Met een beetje geluk zou het kunnen dat ik op de verjaardag van mijn zoontje een positieve test mag doen .
Francisca :hug:
@Lotte wrote:
Overgeven lijkt me niet zo erg als steeds het gevoel hebben dat je over moet geven met alle stuiptrekkingen ed erbij.
Oh jee, Lotte… dat heb ik dus ook, ik spuug zelden of nooit, maar heb wel de braakneigingen… dus ook tijdens mijn zwangerschap van Arwen… vreselijk is dat, ja… de tranen lopen je over je wangen, alles trekt… pffff… een dikke :hug: voor jou, hoor!
Mex, veel plezier met Sint!
Chris, het is idd goed om het even los te laten, als je er zo mee bezig bent. Aan de andere kant… ovulatietesten zorgen er wel voor dat je gericht kunt klussen en dat is ook fijn! :hug:
Francisca, het zou goed kunnen dat je een ma hebt gehad, als ik dat zo lees. :hug:
@Lotte wrote:
jasses meis,das niet prettig.hoop voor je dat je er vlug vanaf bent!
en trying,ik hoop dat die pillen een beetje werken!
voor jullie een hele dikke :hug:
Thanx, lief van je :-*!
Die pillen helpen heel goed tegen de misselijkheid :thumbup:. Maar omdat ik er zo sleepy van word heb ik er vandaag nog geen genomen. En het gaat wel… ik ben wel een beetje misselijk, maar niet zoals de afgelopen dagen. En mijn hoofd wordt ook weer wat helderder, ook wel zo fijn :lol:! Ik neem er wel weer in als de misselijkheid erger wordt.
Wat is het hier rustig! Is iedereen cadeautjes in aan het pakken ofzo? Alles goed met iedereen? Alle zieken weer beter?? Misschien al een paar niet-zwangeren zwanger??
xxx
Hoi Sjaantje, en alle anderen!
Het is idd rustig hier…
Ik ben nog steeds ziek, al voel ik me wel iets beter dan gisteren.
Geen test meer uitgevoerd, maar ook nog niet ongi (wel wat zeurderige buikpijn)… ik wacht af…
@irry-me wrote:
goede morgen!
dank jullie wel ladies!
ik heb vanmorgen getest (van de etos) maar hij was negatief! :? (kon nniet wachten he)
krijg nu ook van die :evil: krampen,dus ik ben bang dat dat doorzet…
ik hoop het niet,maar ik wacht het maar af. :roll:
mijn NOD is vrijdag,dus als het dan niet doorzet ga ik wss na het weekend weer testen.maar dan met clearblue!(of matcare).
dus duimen maar dat die :evil: .niet doorzet! :thumbup:
nou helaas de :evil: zijn toch gearriveerd.

op naar de 2 ronde dan maar!

hoi meiden
zieke beterschap
zwangere succes met de kwaaltjes
niet zwangere duim voor jullie
hier gaat het wel
ben verschrikkelijk moe
devano is een beetje ziek en dat met sinterklaas avond
hij is vannacht om 05:30 uur wakker geworden
en begon te huilen
hubbie ging kijken en riep mij
ging kijken had hij het hele bed onder gespugd